Kirjoittaja Aihe: Markettien muotoilutuotteet  (Luettu 235808 kertaa)

Poissa Tazu

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
Vs: Markettien muotoilutuotteet
« Vastaus #135 : 30.10.07 - klo:20:38 »
Kiitos  :) Pitänee sitten sitä kokeilla..
Hiukset : 2b M ii. Vaalea. iHerb <3

Poissa Luscious

• Tukkaguru
  • Parantumaton saippuahullu
« Vastaus #136 : 10.11.07 - klo:15:51 »
Olisko marketeissa (tai missään?!) tigin smoothing lusterizerille haastajaa?
Eli saan samantyyppistä siloittavaa tuotetta.
Vuosikausien hiusten hennauksien ja kasvatuksen jälkeen takaisin omaa vaaleaa sävyä kasvattamassa...

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #137 : 10.11.07 - klo:15:57 »
^ Veikkaisin, että paras haastaja Smoothing lusterizerille on Control freak seerumi. Se siloittaa ja kiillottaa ainakin minulla todella hyvin. Ehkä myös hitusen suoristaa, mutta ei mitenkään hirveän merkittävästi kuitenkaan.

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #138 : 26.11.07 - klo:02:14 »
Mulla on nyt jonkun aikaa ollut käytössä XZ:n kampausneste, ja täytyy kyllä kehua. Tuoksu on miellyttävä, ei lähmää eikä korputa ja tuo föönatessa tuuheutta tukkaan. Siskokin sitä kokeili ja kommentoi, että tuuheuttaa kyllä. Jatkuvaan käyttöön tuo ei varmaankaan sovi, koska alcohol denat on incissä tokana, mutta mulla tuo onkin lähinnä bilekäytössä.

MissWorld

• Vieras
« Vastaus #139 : 26.11.07 - klo:14:53 »
^Mullakin on tota, ja täytyy myös kehua. Mä kyllä käytän tota useasti viikossa, ja vähän kyllä pelottaa että menis hiukset jotenkin huonoon kuntoon just ton alcoholin takia.  :-\ No, eipä ole vielä ainakaan mitään merkkejä näkyny että olisi mennyt.

Poissa Säde

• HAIRahtanut
« Vastaus #140 : 26.11.07 - klo:16:56 »
Mulla on nyt jonkun aikaa ollut käytössä XZ:n kampausneste, ja täytyy kyllä kehua. Tuoksu on miellyttävä, ei lähmää eikä korputa ja tuo föönatessa tuuheutta tukkaan. Siskokin sitä kokeili ja kommentoi, että tuuheuttaa kyllä. Jatkuvaan käyttöön tuo ei varmaankaan sovi, koska alcohol denat on incissä tokana, mutta mulla tuo onkin lähinnä bilekäytössä.

Minä taas en pidä tästä, koska minusta tämä nimenomaan lähmää ja tekee hiukset tahmeiksi. Alkoholikin arveluttaa, kun hiukset ovat muutenkin niin kuivat. Tuoksu on kyllä kieltämättä kiva.

Poissa Ziru

• HAIRahtanut
  • Corey
« Vastaus #141 : 16.12.07 - klo:19:47 »
Tänään kun olin poikkiksella, ja hiusteni ja varsinkin otsatukkani sojottaessa ihan mihin sattuu herättyäni, päätin mennä viereseen siwaan ostamaan hiuslakan. Vaihtoehtoja oli alle 10 ja kaikissa oli alcohol denat ensimmäisenä, joten valitsin summassa halvimman. Se oli joku Wellaflex (tms?), semmoinen tummankullan värinen purkki. Tupeerasin hiuksiani ja suihkutin ainetta, ja tuntui kuin olisi liimaa laittanut päähän. Tupeerasin siltikin hiukset ja laitoin otsatukan tuota käyttäen, ja kyllä muuten pysy tuuheana tukka koko päivän! Että tuo kyllä toimi, mutta ei vakkari-käyttöön kun siinä on se alkoholi.  :-\ Mutta käytän kyllä varmasti loppuun poikkiksella ollessani, kun ei jaksa omia hiuslakkoja raahata aina sinne, kun poikkiksella itellä ei ole mitään hiustenmuotoilu tuotteita, kun on kalju  ::)

Poissa Ice

• Tukkaguru
  • Think fast, look alive
« Vastaus #142 : 16.12.07 - klo:22:22 »
^ Alkoholiton lakka on aika harvinainen näky :)
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.

Poissa Säde

• HAIRahtanut
« Vastaus #143 : 16.12.07 - klo:22:23 »
Olen käytellyt XZ Tyrni muotovaahtoa kiharoiden puristeluun, enkä ole kauheasti tykännyt. Tuoksu tässsä on hyvä, mutta pidossa ei ole kehumista. Täytyy seuraavaksi ostaa joku, jossa on enemmän pitoa.

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #144 : 28.01.08 - klo:18:50 »
Löytyykö marketista mitään föönauksen alle sopivaa, jossa ei olisi alkoholia eikä silikonia?

Poissa Ziru

• HAIRahtanut
  • Corey
« Vastaus #145 : 28.01.08 - klo:20:53 »
^ Herbinan muotovaahto tai LV:n muotovaahto. Herbinassa on ainaki lämpösuoja, LV:stä en tiedä.

Hulpio

• Vieras
« Vastaus #146 : 30.01.08 - klo:15:04 »
Onko kellään kokemuksia ilmeisesti uudehkosta (?) L´Oreal Paris Studio Line Dirty Clean -mattamuotoiluvahasta? Sopiiko se puoli pitkille hiuksille ja kuinka jähmeää tavaraa loppujen lopuksi purkista löytää?

Poissa Firestarter

• HAIRahtanut
« Vastaus #147 : 30.01.08 - klo:17:02 »
onkos mitään alkoholitonta markettilakkaa olemassa?

Muistelisin kerran katsoneeni että Wella shockwavesin miehille suunnattu lakka olisi alkoton. Tuoksu ei tosin ainakaan omaa nenääni miellyttänyt joten jätin ostamatta.
En ole tästä aivan täysin varma mutta tuo kannattaa ainakin tsekata paremman puutteessa  ;)

Poissa Kaisuli

• HAIRahtanut
« Vastaus #148 : 25.03.08 - klo:16:30 »
onko olemassa mitään hyvää markettilakkaa, joka ois säänkestävä?

Poissa Ice

• Tukkaguru
  • Think fast, look alive
« Vastaus #149 : 26.03.08 - klo:17:21 »
onko olemassa mitään hyvää markettilakkaa, joka ois säänkestävä?

http://juurikasvu.org/smf/index.php?topic=678.0 tuolta löytynee ehdotuksia :)
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.