Kirjoittaja Aihe: Markettien muotoilutuotteet  (Luettu 235573 kertaa)

Poissa muori Pippuri

• Tukkaguru
  • I can smell heaven's bakery cooking...
Vs: Markettien muotoilutuotteet
« Vastaus #150 : 26.05.08 - klo:13:41 »
Onko kellään kokemusta noista Studio Linen uusista Indestructible -suihkeista?
Lähinnä tuo Volume Spray ja Creation spray kiinnostaa.

Poissa Winnie

• HAIRahtanut
« Vastaus #151 : 27.05.08 - klo:09:06 »
^ Noista kummastakaan minulla ei ole kokemusta, mutta tuon sarjan Fixation Sprayn ostin pari viikkoa sitten. Tuo tuntuu aika kuivattavalta, mutta vastaavasti myös pitoa löytyy reilusti. Tuntuu, että suihke tulee aika voimakkaalla paineella pullosta ja se ei ole kaikkein hienojakoisinta, mutta ihan ok tuote kuitenkin. En ehkä kuitenkaan ostaisi toiste...
2aMii

Poissa calypso

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
  • iHerb alekoodi: TUN470 (-10$ ensitilauksesta!)
    • Haista Ite!
« Vastaus #152 : 31.05.08 - klo:11:56 »
Minulla on hieman ristiriitaiset fiilikset XZ Tyrnilakasta. Olen pian käyttänyt 400ml putelin sitä enkä tiedä oikein mitä mieltä siitä olisin. Noh tuoksu on ihan kiva ja koostumus on hienojakoinen, mutta tämä lakka tekee sitä samaa mitä kaikki muutkin hienojakoiset ja halvat lakat tekevät. Eli menee henkeen ja hetken päästä suihkutuksesta alkaa valua pitkin nielua ja maistuu todella oksettavalle  :-X

Pito ei myöskään riitä oikein edes arkikäyttöön, ei ainakaan tuulisessa kaupungissa paksun ja itsepäisen karvaston kanssa. Kuitenkaan en löydä tuosta varsinaisesti mitään valittamistakaan, ei jätä hiuksiin mitään näkyvää eikä tee hiuksia mattapintaiseksi tai kovaksi. Voisin ehkä ostaa uuden putilon ellen muuta keksi, mutta nyt olen ehkä vaihtelun tarpeessa. Osaako kukaan verrata tätä XZ Tyrniä ja jotain toista kotimaista, vaikkapa Herbinaa keskenään?
http://haistaite.com/- Tuoksublogi
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys ja liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa. Lisätietoa

Poissa marenki

• Tukkaguru
« Vastaus #153 : 23.06.08 - klo:14:11 »
Olen käyttänyt etutukkaan ja yleiseen muotiiluun Tigin Friksyä, joka loppui. Lompakossa asuu Matti, joten nyt pitäisi löytää joku halvempi vaihtoehto. Ehdotuksia? Alkoholittomuus ja jonkinlainen pito ovat vaatimuksena.

Poissa Cadsuane

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #154 : 25.06.08 - klo:13:31 »
Itse pidän tuosta XZ:n tyrni hiuskiinteestä, koska se ei lähmää hiuksia ja tässä päässä se pitää hyvin eikä se näy.
En ole huomannut että sitä menee helposti henkeen, mutta kai pidätän henkeä vaistomaisesti tai jotain.
Kyseinen hiuslakka ja herbinan värjätyille hiuksille tarkoitettu on minun mielestäni aika tavalla samanlaisia, ainakin pidon kannalta, mutta jos näiden kahden väliltä pitää valita niin otan kyllä enemmin XZ:n.
Plussaa näissä molemmissa näin luonnon kannalta on se että ne ovat vaarattomia otsonikerrokselle. ;)

Poissa bast

• Tukkaguru
« Vastaus #155 : 28.06.08 - klo:13:07 »
Mikä olisi hyvä edullinen lämpösuojallinen tuote? Ajattelin ostaa suoristusraudan, mutta tuotteen pitäisi sopia myös kiharakampauksiin. XZ:n kampausneste löytyy, mutta sopiiko se raudan kanssa käytettäväksi? Purkin kyljessä puhutaan vain föönauksesta.
Iherb ensitilaajan $5-10 alennus koodilla ITI977

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #156 : 04.07.08 - klo:11:15 »
Kyseinen hiuslakka ja herbinan värjätyille hiuksille tarkoitettu on minun mielestäni aika tavalla samanlaisia, ainakin pidon kannalta, mutta jos näiden kahden väliltä pitää valita niin otan kyllä enemmin XZ:n.
Tarkoitatko nyt Herbinan vanhaa sarjaa vai tätä uutta MarjaSpa-sarjan hiuslakkaa värjätyille hiuksille?

Poissa Cadsuane

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #157 : 04.07.08 - klo:17:37 »
Tarkoitatko nyt Herbinan vanhaa sarjaa vai tätä uutta MarjaSpa-sarjan hiuslakkaa värjätyille hiuksille?
Uutta MarjaSpa-sarjan hiuslakkaa

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #158 : 05.07.08 - klo:16:29 »
^ Kiitos, hyvä tietää, nimittäin mulla on tota MarjaSpa -lakkaa. Jollain kierolla tavalla pidän tuon tuoksusta ja pitoakin on riittävästi kun pidän yleensä hiuksia auki.

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #159 : 20.07.08 - klo:13:09 »
Ostin testaukseen Wella Shockwavesin Boost it -spray geelin sekä Moulding waxin (punainen,strong). Herbinan ja XZ:n muotoilutuotteet toimivat mun hiuksissa yhtä paljon kuin jos vedellä päätäni voitelisin, sen verran itsepäinen hiuslaatuni on, vaikka onkin aavistuksen taipuisa. Tuoksukaan ei niissä oikein miellytä.

Pääasiassa olen viimeaikoina käyttänyt Cutrinin chooz-monitoimisuihketta, mutta olen kaikenaikaa haaveillut paremmasta. Nyt yhden kokeilukerran jälkeen tuo boost it -spray tuntuu hurjan hyvältä! Hiukan annoin hiusten kuivua pyyhekuivauksen jälkeen ja sumutin sprayta sitten suoraan tyviin (aika sattumavaraisesti, pääasiassa ylös taakse) ja hiukan pituuksiin. Ensin säikähdin että nyt jäi tukka hamppukoppuraksi ja pystyyn, mutta kun vielä hetken annettuani hiusten kuivua enemmän, föönasin hyvin kevyesti ja lopputuloksena jäi miellyttävästi luonnollisen näköistä pitoa/kohotusta, mutta mitään jälkeä koppurasta ei jäänyt. Tuoksustakin pidän!

Moulding wax ei ole mikään superpitävä, tosin sitä en hakenutkaan vaan enemmänkin erottelua pieniin hiusosiin, lähinnä latvustoon. En vielä osaa sanoa miten hyvin tuo wax toimii päivän aikana.

Molempien hinta oli muistaakseni hiukan alle 4e/tuote.

Edit. Boost it! kuivattaa sittenkin liiaksi :( Eli käytän sitä nyt hyvin harvoin. Sen sijaan olen alkanut käyttämään Freemanin swell-suiketta joka on alkoholiton. Moulding wax käytössä myös, tuo kivasti rakennetta tahmaamatta.

Näpyttelin äsken INCI-listaan nuo yllämainitut tuotteet.
« Viimeksi muokattu: 26.07.08 - klo:10:57 kirjoittanut Jouana »
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #160 : 31.07.08 - klo:18:01 »
Onkos kellään kokemusta Schwartzkopfin uudesta Got2b -sarjasta? Ainakin CM:n mainoksessa putelit näyttävät houkuttelevilta, tulee vähän Tigi mieleen.  :) Kiinnostaisi erityisesti nuo hiuslakat.

Poissa Amber

• HAIRahtanut
« Vastaus #161 : 31.07.08 - klo:20:08 »
^ Juu mäkin bongasin noi CM:n mainoksesta ja alkoi toi Sparkling shine hairspray kiinnostamaan.

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #162 : 31.07.08 - klo:22:00 »
 ;D Minä myös tämänpäiväisen CM-mainonnan uhrina kiinnostuin kovasti Got2b-sarjan sparkling hairspraysta ja kuituvahasta. Löysin foorumilta vain pari kommenttia em lakasta, mutta ne olivat niin positiivisia, että laitoin suihkeen jo ostoslistalleni!

edit. Ainiin! Netistä oli todella vaikea löytää kunnon tietoa noista got2b-tuotteista, mutta osuin tällaiselle sivustolle, jolta löytyy hienosti inci-tiedotkin. Tuo lakka taisi olla ihan siellä sivun alalaitamilla.
« Viimeksi muokattu: 31.07.08 - klo:22:24 kirjoittanut Jouana »
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.

Poissa Surrur

• HAIRahtanut
« Vastaus #163 : 31.07.08 - klo:23:24 »
Cittarin mainos on näköjään tavoittanut puoli Juurikasvua :D Täällä siis yksi uhri lisää. Erityisesti kiinnostaa toi muotovaahto, vanha on loppumassa ja jotain uutta tekisi mieli kokeilla. Tota ei ainakaan oo hinnalla pilattu (taisi olla 5,90e). Jään odottelemaan käyttökokemuksia!

Poissa Cadsuane

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #164 : 01.08.08 - klo:13:14 »
Kiinnostusta got2b-sarjasta täälläkin päin. Ovatkos jotkut bonganneet tätä sarjaa muuallakin kuin cittarissa?  ???