Kirjoittaja Aihe: Markettien muotoilutuotteet  (Luettu 235574 kertaa)

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
Vs: Markettien muotoilutuotteet
« Vastaus #165 : 01.08.08 - klo:17:10 »
Hain tänään Ruoholahden CM:sta tuon Sparkling shine hairsprayn sekä 2 sexy big volume moussen. Tuoksuja kun kotona testailin, niin kiinne nyt kiinne; ei paha ollenkaan, mutta ei ne koskaan järin hyviä ole. Joku täällä oli kuvaillut tuoksua toffeemaiseksi. Kyllä sen siitä erotan.
Muotovaahto olikin sitten syötävän hyvän tuoksuinen! En saa päähäni miksi se tuoksuu niin tutulta, mutta sellainen makea karkkimainen tuoksu siinä joka tapauksessa on.
Putelit on kyllä päheen näköiset! Ei niitä Tigin tuotteisiin sekoittaisi, mutta samankaltaisuutta kieltämättä on. Myös tuoteselostukset ovat vähintään yhtä raflaavia:

"got2b 2 Sexy Mousse

Think big baby! This sexy mousse can add a boost of volume to any style for that foxy, I-made-no-effort-at-all-look. Sex up your style with dramatic tousles and pumped up boudoir hair. When you are done, they might just call you a big tease."  ;D

Jahka olen saanut testattua noita käytännössä niin tulen kertomaan kokemuksista!  :)
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.

Poissa Magda

• HAIRahtanut
« Vastaus #166 : 02.08.08 - klo:13:42 »
Mä oon monesti ulkomailla katsellut noita Got 2 be tuotteita ja täytyy sanoa, että Suomeen on taas otettu erittäin edustava otos koko tuotesarjasta: lakkaa, muotovaahtoa, geeliä ja vahaa. Tuolla sarjalla on oikeasti todella monipuolisia muotoilutuotteita ja ihania pulloja. Täällä ei ilmeisesti pirkkoperuskuluttuja osta muuta kun lakkaa ja muotovaahtoa.

http://www.got2b.com/
Una libra de cadera, no es cadera<br />Dos libras de cadera, no es cadera<br />Tres libras de cadera, no es cadera<br />Tu la tienes gorda, por eso te ves buena

Poissa Annelina

• HAIRahtanut
    • Designin'Eyes
« Vastaus #167 : 03.08.08 - klo:16:09 »
Mie ostin kesäkuussa Prahasta got2b Chaotic -muotoiluvoiteen ja olen ihan tyytyväinen siihen. Toisaalta odotin kyllä parempaa pitoa, mutta tukkani kun on paksu ja karhea, niin harva muotoiluvoide pystyy koko päivän kestävään pitoon. Kivasti saa kyllä silotettua ja pörrötettyä sekä eroteltua osioita, mutta lakkaa vaatii päälle, ettei lätsähdä heti. Pidän tuoksusta ja koko sarjan ulkonäöstä, mukavaa että Suomeen tuli näitä. Varmasti ostan kokeiluun muitakin tuotteita, kun seuraavaksi jotain tarvitsen.
Kosmetiikkapurkautumista osoitteessa http://designineyes.blogspot.fi

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #168 : 06.08.08 - klo:08:20 »
^ Tuota chaotic vahaahan saa myös Suomesta.

Mulla on nyt muutaman kokeilukerran verran ollut käytössä 2sexy big volume mousse ja sparkling shine hairspray. Täytyy sanoa, että tuo kiinne kyllä tuoksuu oikein hyvältä, mutta minkäänlaista pitoa en sillä saa aikaan. Enkä ole ihan varma kiiltoa tuovasta vaikutuksestakaan, tosin mun hiukset on muutenkin nyt kohtuullisen kiiltävässä kuosissa. Aion kyllä käyttää sitä vielä - en ole ihan valmis heittämään pyyhettä kehään. Tuoksun ja pidon puolesta paras (aerosoli)lakka mun mielestä on Goldwellin Trendline finish spray.

Muotovaahto sen sijaan on aivan loistava mun kuontalolle! Ja tuoksukin on ihana! Viimeksi olen käytellyt muotovaahtoa 3-4v sitten (Tigi Control freak extra extra straight) ja mikäli yhtään mitään siitä muistan niin aika saman tyylinen tulos tulee tälläkin! Ainoa miinus on levittäminen: stuffi on niin paksua ja vahvaa että multa meni parin ekan kokeilun aikana tukka pahasti takkuun. Levittämisen kanssa siis oltava huolellinen. Mutta föönatessa kyllä tuo sitten ihanasti pitoa, sileyttä ja kuohkeutta! Huomiona vielä se, että mun hiukset on välillä todella taisteluhenkiset eli vaikeuksia yleensä löytää tuotteita joissa tarpeeksi pitoa ja jotka silti jättävät hiukset eläviksi.
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.

Poissa Surrur

• HAIRahtanut
« Vastaus #169 : 06.08.08 - klo:10:41 »
^ Jes, kiva kuulla kokemuksia tosta muotovaahdosta, itekin oon harkinnut sen ostamista :) Ja hyvältähän tuo kuulostaa! Mietin vaan tota sileyttä, itse kun en sitä juurikaan hae. Tuleeko tolla siis ihan vaan sileä ja pehmeä tukka, vai tuoko se myös semmoista, hmm, karheutta, käsiteltävyyttä tukkaan? Mä tavoittelen enempi hieman karheaa ja hyvin tuuheaa tulosta.
Harmi etten oo noita vielä kotikaupungistani bongannut :-\

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #170 : 06.08.08 - klo:11:02 »
^ En kyllä pistä tästä päätäni pantiksi  :P mutta veikkaisin että jos ei föönillä ja pyöröharjalla (joita itse siis käytän) siloittele niin voi saada kyllä jopa oikein hyvääkin pörröä!

kuukkeli

• Vieras
« Vastaus #171 : 07.08.08 - klo:19:11 »
Onko tuo got2b chaotic vahaa vai muotoiluvoidetta? siis sellaista muotoiluvoidetta jotai voisi käyttää föönin alla. Haussa olisi sellainen ei liian rasvainen vaha jossa olisi ihan kivasti sitä pitoakin eikä vain siis lähmäisi tukkaa  :P Ja entä tuo Sparkling Shine Hairspray, onko se vain jotain lakan tyylistä vai antaako oikeasti kiiltoa kiiltosuihkeen tapaan?

Poissa Annelina

• HAIRahtanut
    • Designin'Eyes
« Vastaus #172 : 07.08.08 - klo:19:56 »
^ Chaotic on mielestäni liian rasvaista föönaukseen. Tosin en tiedä, miten sopii pitkiin hiuksiin, koska olen poikatukkainen enkä koskaan föönaile. Mutta välillä tuntuu, että tätä laittaa helposti liikaa.
Kosmetiikkapurkautumista osoitteessa http://designineyes.blogspot.fi

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #173 : 12.08.08 - klo:13:18 »
Nuo Got2b´t ovat rantautuneet Tarjoustaloon (Kaisanimessä ainakin).

Sen verran vielä omista kokemuksista, että muotovaahtoon olen yhä tyytyväinen, tosin tuntuu ihan siltä kuin olisi hiukan tehot vähentyneet. En tiedä kuvittelenko vai onko tosiaan niin.

Sparkling shine suihke ei tee oikeastaan yhtään mitään mun hiuksille - ainoastaan sitä tuoksua antaa joka on ihan hyvä ja ainakin projektimies tuntuu siitä tuoksusta erityisesti pitävän :) Varmaan myöhemmin hankin testiin sen keltaisen putelin hiuskiinnettä; ainakin pitäisi olla vahvempaa. Toivottavasti tuoksu siinäkin hyvä!

Nadia

• Vieras
« Vastaus #174 : 13.08.08 - klo:19:09 »
luin tuosta sparkling-suihkeesta yhdestä blogista, siellä sanottiin sen olevan enemmän lakka kuin kiiltosuihke..  ::)

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #175 : 13.08.08 - klo:21:15 »
^ Hmm...no ehkä se jollakin toimii edes noin. Mulla se ei kyllä pidä yhtään enkä ole mitään kiiltovaikutustakaan huomannut - tosin mulla on kohtuullisesti kiiltoa omasta takaa. Mitään super-kiiltoa sillä ei ainakaan saa. Oon myös ajatellut että ehkei lakka edes voi olla kovin kiillottava jos sen on tarkoitus kiinnittää; eikös kaikki kiiltoa lisäävät pääasiassa ole liukkaamman puoleisia ainesosia? Tuossa tuotteessa siis saattaa kiilto ja pitävyys "kumota" toisensa.

kuukkeli

• Vieras
« Vastaus #176 : 16.08.08 - klo:19:13 »
Luultavasti aika rasvaisia koostumukseltaan nuo Got2b vahat, katsastelin tänään sekä sen sinipurkkisen vahan (chaotic) ja mustassa pallontapaisessa olevan vahan incejä ja tuossa mustassa oli incissä ensimmäisenä petrolatum (vaseliini,mineraaliöljy) ja chaoticissa oli kans muistaakseni ensimmäisenä cera microcristallina (vaseliinia kanssa), joten jäi ostamatta.

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #177 : 26.08.08 - klo:19:10 »
Täytyy tulla nyt antamaan lopullinen tuomio Got2be sparkling shine kiinteelle. Eli mulla se ei pidä yhtään yhtään yhtään. Eikä tuo kiiltoakaan lainkaan, vaan tuntuu pikemminkin vievän sitä alkoholin takia. Ainakin kuivattaa välittömästi sen verran, että vaikutelma menee miinuksen puolelle tuota käytellessä. Ainoa plussa tulee tuoksusta, joka on todella hyvä toffeinen.

Myös tuon muotovaahdon käyttöä olen alkanut vähentää, koska alkoholittomalla freemanin swell kampausnesteellä saan melko saman tuloksen - mutta kosteamman, koska siinä ei ole alkoholia. Koska hiukseni kasvavat naurettavalla vauhdilla niin alussa tuon muotovaahdon pito tuntui varmasti siksi hyvältä koska hiukset eivät vielä painaneet alas ja malli oli vielä juuri ja juuri siinä että jaksoi pysyä halutusti.

kivi

• Vieras
« Vastaus #178 : 26.08.08 - klo:21:34 »
Myös tuon muotovaahdon käyttöä olen alkanut vähentää, koska alkoholittomalla freemanin swell kampausnesteellä saan melko saman tuloksen - mutta kosteamman, koska siinä ei ole alkoholia.

Minkä hintaista tuo Swell suunnilleen on? Joutuuko sitä etsimään kissojen ja koirien kanssa vai löytääkö sitä samoista paikoista, missä Freemania muutenkin myydään. Olen huomenna menossa kampausnesteostoksille, mutta kauheasti ei ole aikaa juosta ympäri Tamperetta Swellin perässä. Täsmäisku olisi siis paras  :D

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #179 : 26.08.08 - klo:21:54 »
^ Mä ostin sitä nyt Sokoksen kesä- tai heinäkuun alesta. Ainakin mun silmiin se on osunut melko monessa paikassa missä on muitakin freemaneja. Eli en usko että pitää kovasti metsästää. Normihintakaan ei ole kyllä paha, oliskohan ollut 5 euron paikkeilla / 250ml.