Kiinnostusta got2b-sarjasta täälläkin päin. Ovatkos jotkut bonganneet tätä sarjaa muuallakin kuin cittarissa? 
Minä olen nähnyt tuota sarjaa Cittarin lisäksi myös ainakin Tokmannilla. Olen käytellyt
got2b 2 sexy big hair hair sprayta nyt parisen viikkoa ja olen kyllä ollut aivan tyytyväinen. Tuoksu on ihana marjainen joka ei kuitenkaan jää koko päiväksi pään ympärille leijumaan, ja suihke on hienojakoinen vaikkakin melko voimakas. Alkuun oikeen säikähdin sitä millaisella voimalla lakka tulee pullosta, pulloa siis todellakin kannattaa pitää tarpeeksi kaukana päästä ja suihkia varoen

Pito on keskivahva, lähtee harjaamalla pois. Ei tuo kiiltoa mutta eipä tee mattapintaiseksikaan, enkä ole huomannut että jättäisi mitään valkoisia tai harmaita jäämiä hiuksiin (en sitten tiedä pidemmällä käytöllä, olen aina hieman epäluuloinen markettilakkoja kohtaan).
Toivottavasti Suomeen saataisiin jos ei nyt koko got2b-tuotevalikoimaa niin ainakin hieman laajempi otos kuin mitä nyt on tarjolla. Sarjaan näyttää kuuluvan
nettisivujen todella paljon mielenkiintoisia tuotteita joita olisi kiva päästä testailemaan. Jotenkin got2b vaikuttaa keskitasoa paremmalta markettisarjalta joka menisi melkeinpä kampaamosarjastakin ihan. Joo-o, tämä mielipide vain yhden tuotteen käyttökokemuksien, sekä sarjan ulkonäön ja monipuolisuuden perusteella.. Mutta esimerkiksi Schwarzkopfin Osis -sarjaa paljon käyttäneenä ei mielestäni got2b 2 sexy big hair -hiuslakka laadussa Osiksen lakoille häviä