Kirjoittaja Aihe: Markettien muotoilutuotteet  (Luettu 235782 kertaa)

Poissa Hermione

• Tukkaguru
  • "I´m sure we´ll all be great friends."
Vs: Markettien muotoilutuotteet
« Vastaus #180 : 26.08.08 - klo:21:54 »
^^  Hintaa on muistaakseni 5-6 euron välillä, ja löytyy paikoista, mistä muitakin Freeman-hiustuotteita.
Hiukset keskiruskeat, luonnontaipuisat, 2b/cMii, tarkempaa esittelyä ja kuvia täällä.

Poissa calypso

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
  • iHerb alekoodi: TUN470 (-10$ ensitilauksesta!)
    • Haista Ite!
« Vastaus #181 : 12.09.08 - klo:15:33 »
Kiinnostusta got2b-sarjasta täälläkin päin. Ovatkos jotkut bonganneet tätä sarjaa muuallakin kuin cittarissa?  ???

Minä olen nähnyt tuota sarjaa Cittarin lisäksi myös ainakin Tokmannilla. Olen käytellyt got2b 2 sexy big hair hair sprayta nyt parisen viikkoa ja olen kyllä ollut aivan tyytyväinen. Tuoksu on ihana marjainen joka ei kuitenkaan jää koko päiväksi pään ympärille leijumaan, ja suihke on hienojakoinen vaikkakin melko voimakas. Alkuun oikeen säikähdin sitä millaisella voimalla lakka tulee pullosta, pulloa siis todellakin kannattaa pitää tarpeeksi kaukana päästä ja suihkia varoen  :D

Pito on keskivahva, lähtee harjaamalla pois. Ei tuo kiiltoa mutta eipä tee mattapintaiseksikaan, enkä ole huomannut että jättäisi mitään valkoisia tai harmaita jäämiä hiuksiin (en sitten tiedä pidemmällä käytöllä, olen aina hieman epäluuloinen markettilakkoja kohtaan).

Toivottavasti Suomeen saataisiin jos ei nyt koko got2b-tuotevalikoimaa niin ainakin hieman laajempi otos kuin mitä nyt on tarjolla. Sarjaan näyttää kuuluvan nettisivujen todella paljon mielenkiintoisia tuotteita joita olisi kiva päästä testailemaan. Jotenkin got2b vaikuttaa keskitasoa paremmalta markettisarjalta joka menisi melkeinpä kampaamosarjastakin ihan. Joo-o, tämä mielipide vain yhden tuotteen käyttökokemuksien, sekä sarjan ulkonäön ja monipuolisuuden perusteella.. Mutta esimerkiksi Schwarzkopfin Osis -sarjaa paljon käyttäneenä ei mielestäni got2b 2 sexy big hair -hiuslakka laadussa Osiksen lakoille häviä  :)
http://haistaite.com/- Tuoksublogi
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys ja liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa. Lisätietoa

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #182 : 12.09.08 - klo:15:41 »
^ Hmm...mulla oli käytössä vähän aikaa Got2b:n Sparkling shine kiinne, ja sehän on mun hiuksille aivan turhaa tavaraa. Ei sulla satu tietenkään olemaan kokemusta tästä lakasta? Olisi nimittäin todella kiva kuulla vertailua.
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.

Poissa calypso

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
  • iHerb alekoodi: TUN470 (-10$ ensitilauksesta!)
    • Haista Ite!
« Vastaus #183 : 12.09.08 - klo:22:41 »
Ei valitettavasti ole, ainakaan vielä.  :) Olen kyllä ajatellut hankkia kokeiluun sekä sen Sparkling Shine kiinteen, ja myös sen keltaisen putelin (Glued Blasting Freeze Spray) jonka olomuodosta en ole aivan varma edes, onko se siis sprayvahaa/geeliä vai tosi tujua lakkaa vai mitä ihmettä?  :D 

Sparkling Shine kiinnettä en ole tohtinut vielä ostaa kun arveluttaa että onko siinä millainen pito (epäilen melko kevyeksi), mutta vielä enemmän arveluttaa kimalteen olomuoto. Siis että onko se jotain glitterhippusta, helmiäistä, rasvaista kiiltoa, luonnollista vai jotain vinyylipintaista kenties? Onko kellään kokemuksia kummastakaan noista?
http://haistaite.com/- Tuoksublogi
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys ja liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa. Lisätietoa

Poissa Firestarter

• HAIRahtanut
« Vastaus #184 : 13.09.08 - klo:16:44 »
Ostin tuon got2be:n tuuheutta lupaavan muotovaahdon, ja osittain olen vähän pettynyt; rakennetta tämä ei anna juuri nimeksikään, vaan lopputuloksena on sileä, pehmeä ja hallittu kampaus.Ihan jees siis sinänsä, mutta ei kyllä lunasta lupaustaan. Tuoksu on ihana, hiukan muumilimumainen mutta vähän kirpeämpi;ehkä siis lähempänä totuutta jokin vadelmasiideri. Nam  ;D

Poissa Hermione

• Tukkaguru
  • "I´m sure we´ll all be great friends."
« Vastaus #185 : 15.09.08 - klo:15:31 »
Sparkling Shinen pito on todella kevyt. Kampauksen päälle käyttäisin kyllä jotain muuta lakkaa, mutta esim. auki olevien hiusten kevyeen kiinnitykseen sopii oikein hyvin! Hyvä, hieman toffeinen tuoksu!

Tarkastelin Got2be-purnukoita kerran tarkemmin Euromarketissa, jossa oli oikein hyvä valikoima (varmaankin kaikki Suomeen tulleet tuotteet). Kahdessa purkissa (vahaa, geeliä tmv.) mainittiin päällä, että sisältää feromoneja. Hih, kaikkea sitä keksitään!
Hiukset keskiruskeat, luonnontaipuisat, 2b/cMii, tarkempaa esittelyä ja kuvia täällä.

Paikalla Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #186 : 24.09.08 - klo:06:59 »
Mulla on tuo Got2b kiiltolakka ja olen roudannut sitä jo varmaan 10 purkillista ulkomailta, aivan ihanaa. :-*

Lisäksi mulla on nyt myös käytössä sarjan mattavaha, josta olen tykännyt tosi paljon, ei jätä lähmätukkaa, vaikka laittaisi kuinka paljon, ja tukka on uudelleen muotoiltavissa pitkin päivää.

Vähän OT, mutta mulla on myös kokemuksia kiiltosarjan shampoosta ja hoitoaineesta, molemmat pakattu pinkkeihin tuubeihin. Hoitoaine ei vaikuttanut mitenkään erikoiselta, paksua kuitenkin ja siloittavaa, sen sijaan shampoo tuntui tosi mukavalta, pesi puhtaaksi ja toi kiiltoa, muttei kuivattanut. Molemmat tuoksuu suklaalle.

Lisäksi mulla on ollut pullollinen joko värjätyille tai tuuheuttavaa hoitoainetta. Pakattu sellaiseen Tigin Small Talkia muistuttavaan pulloon. Ei sekään mikään ihmeellinen, mutta muistan ihanan päärynälimpparin tuoksun. :)
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa Quutti

• Tukkaguru
  • Minä soitan, harva diggaa.
« Vastaus #187 : 25.09.08 - klo:00:29 »
Osaisiko kukaan vertailla got2b-kiiltolakkaa ja sitä tummemman punaisessa pullossa olevaa sexy-lakkaa toisiinsa?
« Viimeksi muokattu: 28.09.08 - klo:12:12 kirjoittanut Quutti »
Sinisilmäinen blondi, ohuet ja keskipitkät hiukset.

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #188 : 25.09.08 - klo:06:45 »
^ Mä testasin aamulla kiiltolakkaa. Se 2 sexy on tujumpaa ja pitää tupeeraukset hyvin. Sparkling shine on kevyempi, tuo hieman kiiltoa hiuksiin mutta ei tuolla kyllä varmaan tupeeraukset pysyisi. Auki olevii hiuksiin passeli, jos haluaa nutturaa tms vääntää pysymään niin 2 sexy on siihen loistokamaa. Näin pikainen arvio, tosiaan tunti sitten laitoin ekan kerran tuota kiiltolakkaa. Kiiltolakka tuoksuu paremmalta. :)
« Viimeksi muokattu: 25.09.08 - klo:07:32 kirjoittanut Miiwa »

kuukkeli

• Vieras
« Vastaus #189 : 26.09.08 - klo:16:10 »
Mulla on nyt ollut muutaman viikon käytössä tuo Got 2 b 2 Sexy muotovaahto (punainen pullo pinkillä korkilla) ja en kyllä oikeen tykkää hirveästi. Jättää aika sellaiset heppoisen oloiset kevyet hiukset, ei tuo tukea lähes ollenkaan, hiuksista tulee myös vähän sellaisen muovisen oloiset. Tuoksu on kyllä ihan ok, joku kirpeä muumilimsa tms.  ;D Uuden muotovaahdon metsästykseen. Anissa, onko tuo puhumasi mattavaha sitä sinisessä purkissa olevaa?

Poissa armi

• Tukkaguru
« Vastaus #190 : 28.09.08 - klo:06:39 »
Tänään testailin mun got2be 2 Sexy-moussen, oli tosi kiva. Tuuheutti hieman, mutta jos oikeasti "liian ison" tukan haluaa niin tällä sitä ei saa. Tuoksu oli kiva, mansikkasiiderimäinen, ja hiuksista tuli mukavan sileät ja laskeutuivat nätisti. Tulen varmasti hankkimaan lisää got2be:n tuotteita :)
So it goes.

Poissa Husky

• Tukkaguru
  • It takes a fool to remain sane
« Vastaus #191 : 28.09.08 - klo:10:12 »
^Tuo on mulla ensimmäinen tuote, joka saa aikaan sellaisen "kampaamomaisen" pidon. Yleensä kampaajan laittamana tukka pysyy hyvänä koko päivän ja ehkä vielä seuraavankin mutta millään omalla tuotteella en ole tällaista saanut aikaan. Mutta tuolla vaahdolla kyllä saa todella pysyvän kampauksen. Sen kanssa vaan pitää olla tosiaan tarkkana, että ei laita liika.
Lyhyt poikatukka liukas ja taipuisa. Toimivat tuotteet O&H, Small talk, XZ Tyrnitehis, EHS Hunajahoitis.

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #192 : 28.09.08 - klo:11:29 »
^ Mä myös pidin kovasti (aluksi) tuosta 2 sexy moussesta, mutta jotenkin se tuntui menettävän tehojaan pian. Ehkä se sitten vaan johtui mun monen monituisista hiustenhoitohäslingeistä ja hiuksista tuli painavammat. Anyway, markettimousseksi tuo on kyllä loistavaa kamaa. Ja mä olen kyllä ihan myyty noiden putelien ulkonäölle ja aineiden tuoksuille.

Sparkling shine spray ei tehnyt mulla minkäännäköistä vaikutusta, mutta se keltapurkkinen suihke houkuttelee kokeilemaan myöhemmin sitten kun tulee tarvetta kuivalakalle. (Houkuttelee siis siksi että täällä olen lukenut pitävämpiä lausuntoja siitä kuin tuosta sparkling shinesta :))

Kaikinpuolin tuntuu kyllä Schwartzkopf´ilta olevan erittäin hyvä veto tämä sarja!
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.

Poissa Charon

• Haiven
  • *
« Vastaus #193 : 02.10.08 - klo:18:41 »
Pakko tulla kehaisemaan, kun marketin hyllyltä löytyi itselle oikein oiva tuote. Tarkoituksena oli löytää muotoiluaine, joka levitetään kosteisiin hiuksiin ja antaisi jämäkän ja helposti muotoiltavan lopputuloksen. Matkaan tarttui sitten VO5 Air Style -sarjan Spritz Gel. Valintaan vaikutti mukavan kuuloiset lupaukset ja ennen kaikkea hinta, 3,65e sain pulittaa tästä Minimanissa :) Eilen oli eka testauskerta ja täytyy sanoa, että tyytyväinen olen. Sain juuri sitä kaipaamani jämäkkyyttä ja hiukset oli helppo tänään muotoilla. Tämä jää kyllä ehdottomasti vakikäyttöön (ellei sitten löydy jotain vielä parempaa  ;D )
Hiukset päältä reilusti kerrostetut, värinä musta. 1a F i. Kuva hiuslaatuketjun sivulla 1 (päivitetty versio, vihdoin!).

Paikalla Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #194 : 08.10.08 - klo:08:18 »
Anissa, onko tuo puhumasi mattavaha sitä sinisessä purkissa olevaa?

Tää on hopeisessa purkissa ja sininen kansi. Saksasta tuotu ja nimi on Strand Matte, surfer-look matt-paste. Tietääkö kukaan saako tätä Suomesta? Nimittäin, jos ei saa, niin mun täytyy ostaa sitä ensi viikolla taas Saksasta varastoon. Varsinkin nyt, kun leikkasin lyhyemmän tukan, niin tällä saa pörrötettyä hyvin ja tukka on uudelleen muotoiltavissa pitkin päivää. Ihan parasta roinaa. :)
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.