Kirjoittaja Aihe: Markettien muotoilutuotteet  (Luettu 235811 kertaa)

Poissa armi

• Tukkaguru
Vs: Markettien muotoilutuotteet
« Vastaus #195 : 15.10.08 - klo:23:46 »
Nää Got2Be:n lakathan on niin hyviä ettei enää muita tarvitsekaan! :)
Käytössä siis Sparkling Shine ja 2 Sexy Big Hair. Purkit on kivan värisiä, tuoksut on hyviä ja molemmat oikein oivia lakkoja. Sparkling Shine sopii loistavasti auki oleviin hiuksiin ja otsikseen, 2 Sexy taas nutturoihin, ponnarin pöyhentämiseen, tupeerauksiin.. Sen lisäksi suihke on sopivan hienojakoinen mutta ponnekas! Olen oikein ihastunut, piti tulla vähän hehkuttamaan.
So it goes.

kuukkeli

• Vieras
« Vastaus #196 : 16.10.08 - klo:13:00 »
Anissa, onko tuo puhumasi mattavaha sitä sinisessä purkissa olevaa?

Tää on hopeisessa purkissa ja sininen kansi. Saksasta tuotu ja nimi on Strand Matte, surfer-look matt-paste. Tietääkö kukaan saako tätä Suomesta? Nimittäin, jos ei saa, niin mun täytyy ostaa sitä ensi viikolla taas Saksasta varastoon. Varsinkin nyt, kun leikkasin lyhyemmän tukan, niin tällä saa pörrötettyä hyvin ja tukka on uudelleen muotoiltavissa pitkin päivää. Ihan parasta roinaa. :)

Ei tota kyllä taida saada täältä suomesta. Got2b:ltä näyttäs olevan kaks vahaa vain myynnissä, toinen on toi sinisessä purkissa oleva jossa hopeinen kansi ja toinen on sitten sellainen musta pallon tyylinen pakkauksen sisällä.

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #197 : 16.10.08 - klo:21:40 »
^Ok. Hyvä tietää. Saksassa oli noita hopeinen purkki/sininen kansi ja myös sininen purkki/hopeinen kansi vahoja. (+ siis muutenkin sarjaa laajemmin, shampoot, hoitikset ja muut) Eli täytyy ostaa tuota mattavahaa purkillinen ja kantaa kotiin. Ärsyttävää, kun eivät tuo koko sarjaa. >:(
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #198 : 18.10.08 - klo:13:57 »
Oijee. Mulla on tuo Got2b´n 2 sexy muotovaahto, ja aiemminkin siitä pidin kohtalaisesti, mutta se jäi käyttämättä kun sain paremmin toimintaa Tigin Big&Biggerillä (näyttää sopivan paremmin hieman pidemmälle hiuksistolle). Vaan kaivoin kaapista tämän moussen tänään ja testasin 1½vkoa sitten lyhentyneeseen ("semi-poikatukkamalli") pehkooni. Ihan huippua! -> sen lievästi takuttava ja tahmea tuntuma hieman kosteassa lähes kuivassa hiuksessa tekee tehtävänsä täydellisesti. Tulee todella hyvin tukea eikä jää lainkaan koppuraista jälkeä: föönillä kuivasin hiuksia ja nypin ja pörröttelin kädellä. Lopuksi vähän vahaa ja lakkaa. Lopputulos paras by far mitä tämän lyhyen tukan kanssa olen vielä kertaan saanut.  :-* Tämän havainnon myötä taidan ilman sen kummempaa ihmettelyä hankkia sen keltaisen hiuslakan, taitaa olla ihan tarpeeksi tymäkkää mun itsepäiselle kuontalolle. Niin, ja iso plussa Got2b -tuotteiden tuoksuista!
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.

Poissa Herya

• Tukkaguru
« Vastaus #199 : 21.10.08 - klo:12:43 »
Mäki tuun tänne vähän hehkuttamaan. Ostin eilen Got2b Sparkling hiuslakan. Oon aivan ihastunut siihen. Suihkutin tänään joka puolelle auki olevaan tukkaani ja voi jumatsuikka mikä kiilto  :o. Eikä tummenna vaaleata tukkaa mikä on suuuri +. Tuoksu on aivan ihana ja mieskin oli ihan hullaantunut mansikan tuoksusta. Suihke tulee tosi tasaisesti ja ei liian kovalla paineella vaan juuri sopivalla. Tykkään myös ihan kauheasti pullon ulkonäöstä. Tästä taisi tulla juuri lemppari lakkani  ;)

kuukkeli

• Vieras
« Vastaus #200 : 21.10.08 - klo:21:53 »
Minkälaista on se Got2b keltaisessa aerosolipullossa oleva tavara? Nimi taisi olla joku 'glued'. Kokemuksia tästä? Suutin ainakin näytti siinä pullossa tosi hauskalta. Onko siis jotain lakkaa vai jotain geelisuihketta tai jotain?  ;D

Poissa lindaw

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #201 : 23.10.08 - klo:18:10 »
Got2b smooth 'n chic -sarjan siloittava voide on aika ihanaa. Siloittaa mukavasti kuivatkin hiukset ja tuoksuu hyvältä. Löysin purkkini Kicksistä.
1c M ii

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #202 : 23.10.08 - klo:18:16 »
Minkälaista on se Got2b keltaisessa aerosolipullossa oleva tavara? Nimi taisi olla joku 'glued'. Kokemuksia tästä? Suutin ainakin näytti siinä pullossa tosi hauskalta. Onko siis jotain lakkaa vai jotain geelisuihketta tai jotain?  ;D

En ole kyseistä lakkaa käytellyt ja itsekin kaipaisin vähäsen kuulla käyttäjäkokemuksia, mutta siis kyllä mun ymmärtääkseni kyseessä on ihan normi hiuslakka, melkoisen voimakasta pitoa siltä odottaisin.
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.

Poissa armi

• Tukkaguru
« Vastaus #203 : 24.10.08 - klo:08:10 »
Got2b smooth 'n chic -sarjan siloittava voide on aika ihanaa. Siloittaa mukavasti kuivatkin hiukset ja tuoksuu hyvältä. Löysin purkkini Kicksistä.

Kuulostaa tosi kivalta, onko kukaan bongannut tätä marketeista? Marketeissa Got2Be-valikoimat kun näyttää olevan laihanlaiset.
So it goes.

Poissa Memmuuh

• Tukkaguru
« Vastaus #204 : 24.10.08 - klo:22:09 »

Oliko minkä verran hintaa tuolla? :)
3a F ii

Poissa Viivi

• HAIRahtanut
« Vastaus #205 : 25.10.08 - klo:21:53 »
Mulla lensi juuri roskiin Got2b:n se punainen hiuslakka, vaikka sitä oli vielä vaikka kuinka paljon jäljellä. Mulla se vaan teki tukan ihan jumalattoman sähköiseksi ja vaikeasti hallittavaksi hötöksi  >:(. En osta ikinä enää uudelleen.
Hiukset: 1cMii, pitkät ja kevyesti latvoista kerrostetut. Väri: tummanvaaleat+paljon kirkkaan vaaleita raitoja.

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #206 : 27.10.08 - klo:16:17 »
^ No eihän sitä nyt olis roskikseen tarvinnut heittää, täällä olis kyllä varmasti ollut joku joka olisi sen sulta voinut hakea pois.  ::) Oliko kyseessä 2 sexy vai se sparkling?

citykani

• Vieras
« Vastaus #207 : 27.10.08 - klo:20:18 »
Mulla ollu se Got2be:n kiiltolakka pari viikkoa käytössä ja turhan mitätöntä se on tälle tukalle. Ei anna pitoa tarpeeksi ja vaaleassa hiuksessa se kiiltokaan ei näy, vaikka suihkisi reilummalla kädellä. Ei se toisaalta tahmaakaan, mutta ei kyllä lunastanut lupauksiaan kunnolla.

Poissa Viivi

• HAIRahtanut
« Vastaus #208 : 28.10.08 - klo:19:19 »
^ No eihän sitä nyt olis roskikseen tarvinnut heittää, täällä olis kyllä varmasti ollut joku joka olisi sen sulta voinut hakea pois.  ::) Oliko kyseessä 2 sexy vai se sparkling?

:-[, no joo. Ihan totta.

Kyseessä oli siis se 2sexy.
Hiukset: 1cMii, pitkät ja kevyesti latvoista kerrostetut. Väri: tummanvaaleat+paljon kirkkaan vaaleita raitoja.

Poissa Omenahillo

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #209 : 31.10.08 - klo:21:00 »
Mulla on kanssa tuo punainen Got2be-lakka. On kyllä harvinaisen tymäkkää tavaraa, jos laitan hiukset soljella kiinni, tuota lakkaa päälle ja otan soljen pois, niin tukka sojottaa ylhäällä siinä asennossa, mihin solki sen jätti. :D Eihän tuota lakkaa voi aukinaisten hiuksien kanssa käyttää (itsellä siis ylikasvanut polkka), mutta tuohon nuttura- ts. sykerötarkoitukseen sen hankinkin. Ja kaikesta tuosta tehosta huolimatta, mun tukka (ei ainakaan omasta mielestäni) näytä siltä, että siinä olisi mitään kamalaa lakkakuorta. Tuoksukin on jotain aivan järkyttävän hyvää hiuslakaksi, ihan kuin mehukatti suihkuttaisi päähänsä. Tämän lakkakokemuksen jälkeen rupesi koko sarja kiinnostamaan ihan eri tavalla. :)
« Viimeksi muokattu: 31.10.08 - klo:21:03 kirjoittanut Omenahillo »