Kirjoittaja Aihe: Markettien muotoilutuotteet  (Luettu 235832 kertaa)

Poissa Miho

• HAIRahtanut
Vs: Markettien muotoilutuotteet
« Vastaus #210 : 01.11.08 - klo:13:28 »
En tiedä mikä mun hiuksissa on vikana, mutta mulla toi punainen Got2b-lakka ei toimi yhtään. Siis mikä pito? Poikakaveri tykkää tuota käyttää ihan kympillä, mutta mun hiuksiin ei ole mitään vaikutusta. Ja mulla on tällanen vähän jo ylikasvanut A-linjan polkka, että ei se nyt niin raskaskaan vielä ole ettei pysyisi. Muuten kyllä vaikutti ihan hyvältä, kun ensimmäisen kerran ostettiin (haju, koostumus), mutta se tärkein ominaisuus jäi. Tuota Sparkling-versiota himoittaisi kyllä testata, millaista jälkeä siitä tulee. :)

Poissa Tanya

• Hiushörhö
« Vastaus #211 : 01.11.08 - klo:22:33 »
Mä ostin myös ton punasen Got2b lakan. Pito on ihan ok, mutta haju on aivan kaamea mun mielestä. Se haju leijailee ympärillä vielä tuntienkin päästä.  :-X Piti sitten taas tilata Tigin Hard head ku siinä on sentään mieto tuoksu joka hälvenee heti.
1cFii

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #212 : 02.11.08 - klo:14:31 »
^^  Jos tuo lakka ei toiminut sulla niin älä ihmeessä hanki sitä Sparklingia! Mulla oli samanlainen malli aiemmin ja Sparkling ei pitänyt yhtään yhtään yhtään! 2 sexy lakkaa en ole käyttänyt, mutta sen pito varmasti parempi kuin Sparklingissa. Mullaon haaveissa hankkia tuota Tigin Hard Head lakkaa, mutta sitä ennen haluaisin testata sen Got2b´n keltaisen lakan  - Glued, vai mikä sen nimi nyt olikaan. Täällä ei vaan oikein tunnu olevan siitä kokemuksia kenelläkään! Nyyh!

Got2b´n 2sexy muotovaahto on kyllä loistotavaraa mu semi-lyhyeen tukkaan! Tuoksu on kiva vadelmainen, mutta ei jää leijumaan pään ympärille. Pito on oikein tymäkkä, muttei koppuroita jos vähän föönillä ja sormilla "nyppii". Lisäksi ei oikeastaan lähmää lainkaan, toisin kuin Tigin Big&Bigger tekee mulla - ainakin verrattuna 2sexyyn.
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.

Poissa Minsku

• Tukkaguru
« Vastaus #213 : 02.11.08 - klo:15:40 »
Mulla on tuo Got2be Glued. Kerran vaan oon ehtinyt sitä testailla, mutta kyllä se tehokkaalta tuntui. Sillä tulee hiuksista sellaiset karheat, kaikki liukkaus katoaa. Tuuheuttaa hyvin ja tukka pysyy niin kuin sen laittaa, mutta ei silti ehkä aukinaisiin hiuksiin mikään unelmatuote, kun jähmettää ja korputtaa sen verran, mutta jos meinaa kiinni laittaa, niin tuolla saa siihen ihan kivan kiinnityksen. Otsahiuksissa tosin toimii hyvin, kun mä tartten siihen semmoset mömmöt, että se ei mene ihan pilalle kun pyöräilee. Vesi- tai lumisade saa sitten taas kauheat korput aikaan, joka suortuvasta tulee oma korppunsa :D

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #214 : 02.11.08 - klo:17:50 »
^ Aaa kiitos tiedosta! Sittenhän mulla menee tuo hankintaan, koska jotain tuon tyyppistä pitoa haenkin nyt. Mulla on siis lyhyt tukka ja takalistolta pitää saada melkein pystyyn ja saa korputtuakin vähän, ei haittaa. Sekainen pörrö. :)
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #215 : 25.11.08 - klo:11:51 »
Laitan uuden postauksen kun uusi kysymys:

Osaisiko joku verrata XZ hajustamatonta hiuskiinnettä Got2b 2sexy (punainen) hiuskiinteeseen? Eli pito-ominaisuuksia haluaisin tietää. Ja minkälainen tuoksu siis tuossa Got2b lakassa on? Mulla on saman sarjan moutovaahto, ja sen marjaisasta tuoksusta pidän kovasti, mutta esim Glued-lakka taas ei istu mun nenään millään muotoa...

Kiitos!

Poissa keesha

• Tukkaguru
« Vastaus #216 : 27.11.08 - klo:13:16 »
Lainaus käyttäjältä:  Jouana
Ja minkälainen tuoksu siis tuossa Got2b lakassa on?
Mulla on kanssa tuo punainen Got2be-lakka.Tuoksukin on jotain aivan järkyttävän hyvää hiuslakaksi, ihan kuin mehukatti suihkuttaisi päähänsä.
^
Kyse varmaan samasta tuotteesta?  ;)

Tuo 2sexy muotovaahto on kyllä munki lyhyeen tukkaan aika megahyvää. Ei tee koppuraksi tai lähmäseksi, mut nostaa sopivasti. Ja tuoksu on ihana!  8)
Tuo Sparkling ei tosiaan oo mitään kovin pitävää, mutta kiiltoa se antaa ihan hyvin kyllä. No, en ole sitä liiemmin käyttänyt tai sit olen korjaillut aina osiksen freezellä jälkeenpäin, mutta ehkä saan sen käytettyä silti loppuun.
2b C iii, bsl. Hiustenvärjäystä harrasteleva ikuinen kasvattaja.

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #217 : 27.11.08 - klo:13:38 »
^ Kiitos! Juu sama tuote vaikuttaa tosiaan olevan.... :D puusilmäisyys ei ole täysin kadotettu kykyni..

Mutta harmin paikka kyllä; se muotovaahto on tosiaan ihan mun lemppari ja siinä on kiva tuoksukin jopa, ja elättelin toivoa että lakassa olisi samantapainen. En sitten harkitse sen hankintaa tämän enempää!

taiqa

• Vieras
« Vastaus #218 : 28.11.08 - klo:20:41 »
Oulun Stockmannilla olivat tänään esittelemässä Got2Be:n tuotteita. Ihanat tuoksut oli ainakin Sparklingissa, 2sexyssä ja sinisessä pienessä purkissa olevassa hiusvahassa. Tuoksu muistuttaa todella paljon Rekorderligin Mansikka-Lime siideriä :P

Esittelijät tekivät myös kampauksia tuolla, oli luksusta päästä kesken shoppailureissun ihan kampaajan käsittelyyn, kun tuuli oli tuivertanut hiukset aivan sekaisin. GHD:n suoristusraudalla saa tosiaan tehtyä ihmeitä tähänkin tukkaan - nyt on pakko saada suoristusrauta, vaikka tuohon tuskin tulee olemaan varaa. Sparkling lakka ei tosin pitänyt kampausta kasassa ihan koko ostosreissun ajan, mutta ainakin osittain syy tuohon oli varmaankin kostea ilma ja kauhean kova tuuli sekä lukuisat vaatteiden sovitukset.

Poissa Husky

• Tukkaguru
  • It takes a fool to remain sane
« Vastaus #219 : 28.11.08 - klo:20:47 »
Tykkään hirveästi noista Got2be:n tuotteista! 2Sexy-muotovaahto on ihan ehdotonta. Loistava pito ja tuuheuttaa lyhyttäkin kampausta aivan täydellisesti. Tuo sinipurkkinen vaha (Chaotic?) tuoksuu tosiaan ihanalle ja toimii kuin unelma jopa tukkaan, jota ei ole föönattu alle ollenkaan. Tulevia luottotuotteita ehdottomasti.
Lyhyt poikatukka liukas ja taipuisa. Toimivat tuotteet O&H, Small talk, XZ Tyrnitehis, EHS Hunajahoitis.

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #220 : 09.12.08 - klo:17:38 »
Oon ihmetellyt tässä jo pari viikkoa että mikä ihme siinä on kun ei tukka enää kestä parin päivän pesuväliä, vaan jo seuraavana päivänä tosi inhan tuntuinen ja näköinen. Eilen jätin pitkästä aikaa kokonaan käyttämättä kuivalakkaa (XZ hajustamaton) ja tänäänkin tukka ollut melkein kuin vastapesty!
Olen ennenkin huomannut, että märkälakka toimii mulla paremmin, mutta nyt siis todella tuli herätys "todellisuuteen" ::) Valitettavasti markettien tuotteissa en ole törmännyt hyviin märkälakkoihin, pakko kait maksella Cutrinin ja Tigin hintoja. Toisaalta se on kuitenkin pienempi paha koska hiuksisto voi niin paljoln paremmin.

Tää mun postaus oli sekä kokemus-kertomus XZ kuivalakasta (sekä kuivista ylipäätään) mutta myös vihjeiden toivominen; eli jos on märkälakka-ideoita markettien puolella niin ilolla otan vastaan! (Huom, XZ kampausneste on kamalaa kuraa mulle!)

Poissa nona

• Haiven
  • *
« Vastaus #221 : 21.12.08 - klo:00:05 »
Kuinka hyvin tuo Got2be:n 2sexy muotovaahto sopii kiharoiden tekoon? Lähinnä siis paplareiden tai patukoiden pohjalle mietin.
.2cCiii.

Poissa Nienna

• Tukkaguru
« Vastaus #222 : 21.12.08 - klo:00:33 »
En ole kuullutkaan märkälakasta.

Onko kokemuksia muotoilutuotteista, jotka pidentäisivät pesuväliä hyvin? Siis jotain kuivattavaa ja silikonitonta ym.

kuukkeli

• Vieras
« Vastaus #223 : 21.12.08 - klo:13:19 »
Mun täytyy tulla hehkuttamaan XZ:n viilentävä huurre muotoilugeeliä. Alkoholiton ja silikooniton. Incissä mm. neljäntenä panthenol ja viidentenä menthol joka tekee tähän sen "viileyden".  :P Tästä tuli varmaan mun HG-tuote.

"Viilentävä vaikutus. Erittäin voimakas kiinnitys ilman, että hiukset tuntuvat tahmeilta. Pitkäkestoinen ja luonnollinen lopputulos. Sisältää Provitamiini B5:tä joka antaa hiuksille kiiltoa ja suojaa."

Koostumus on sellainen aika kevyt eikä ole mitään kauheata jankkia ja ei tule tahmaista rasvalettiä vaikka tätä laittaisikin vähän enemmän! Tuuheuttaa todella hyvin ja tuo tuuheus kestää kans pitkään, tekee hiuksista myös hiukan karheammat, kiiltoakin oon huomannu tämän antavan. Oon lopettanu kokonaan hiusten föönaamisen kun saan pelkästään geelillä (ja lakalla) hyvän tuuheutuksen. Tuoksu on kivan raikkaan mentholinen joka ei ole kuitenkaan yhtään liian voimakas ja hälvenee päivän mittaan. Mitään erityistä viilennystä en oo pistänyt merkille, päänahkaan asti varmaan pitäisi laittaa että jotain sellaista tuntisi  :D Mutta tällä saa siis todella sellasen kivan tuuhean ilmavan pörrötukan. Ostan varmasti uudelleenkin.

Poissa Spritz

• HAIRahtanut
« Vastaus #224 : 26.12.08 - klo:22:33 »
Löytyisiköhän markettituotteista Tigin After Partylle haastajaa? After Partyä käytän siis siloittamaan kuivaa, pitkää tukkaa ja on ihan lempparituote, mutta nyt voisin tyytyä halvempaan vaihtoehtoon, jos sellainen löytyisi. Onko kellään kokemuksia siloittavista markettituotteista ja ehkä myös After Partystä?
Olisiko mitään kalliimpaa? :)