Kirjoittaja Aihe: Markettien muotoilutuotteet  (Luettu 235526 kertaa)

Poissa Katariina

• Tukkaguru
Vs: Markettien muotoilutuotteet
« Vastaus #255 : 10.06.09 - klo:14:50 »
^
Satuin tänään kauppaan ja niin näkyi asia olevan, kiitos vinkistä. :) Se kyllä kiinnostaisi. Mulla on nyt jonkin sortin XZ-kausi muutenkin menossa ja tyrnihoitiksen tuoksusta pidin kovasti. Luin tämän ketjun kommentit läpi ja vaikutti olevan ihan ok. Vähän kyllä mietin että riittääkö pito mun suht paksuihin ja raskaisiin hiuksiin. Lättänä muotovaahtopää on   :-X

Sisko käyttelee sitä ja hänellä on pyllyn alle olevat kuivat ja karheat hiukset, ja ponnarin paksuus lähetelee mun hauiksen ynpärystä (eli todella paksut hiukset heh ;D) Ja toimii kohottavana vaahtona hyvin.
We need to slow down- so I can catch you
We need to slow down- so you can catch me

Poissa calypso

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
  • iHerb alekoodi: TUN470 (-10$ ensitilauksesta!)
    • Haista Ite!
« Vastaus #256 : 11.06.09 - klo:07:28 »
Joko Nivean muotoilutuotteista on kertynyt kokemuksia kenellekään? Noita on nyt alkanut näkymään kaupoissa ja olisi kiva tietää kannattaako vaihtaa suosikkia vai pysyttelenkö Schwartzkopfh Got2b -sarjan tuotteissa.. :) Muotovaahtoa ja lakkaa siis olen hankkimassa joten niistä etenkin olisi kiva kuulla kokemuksia, vai olikos Nivealla valikoimissaan muita muotoilutuotteita kuin muutamaa eri lakkaa ja muotovaahtoa?
http://haistaite.com/- Tuoksublogi
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys ja liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa. Lisätietoa

Poissa Grapefruit

• Haiven
  • *
« Vastaus #257 : 14.06.09 - klo:11:42 »
Itse omistan Nivean Diamond Gloss lakkaa, joka ei kyllä valitettavasti mulla toimi mitenkään kummoisesti. Sain hiukset äkkiä lähmäisiksi, ja ei ainakaan tästä päästä lähde harjaamalla pois. Myöskään tuota luvattua kiiltoa en kyllä havainnut.  Lakka ei levinnyt sellaisena ihanana isona pilvenä, vaan sitä tuli suht "pienelle aluelle". Tosin tuoksu oli kyllä ihan ok. En menetä vielä toivoani näiden Nivean muotoilutuotteiden kanssa, kokeilen seuraavaksi jotain muuta.  :)

Poissa Linoa

• Tukkaguru
« Vastaus #258 : 14.06.09 - klo:19:14 »
Joko Nivean muotoilutuotteista on kertynyt kokemuksia kenellekään?

Vastailinkin äsken tuohon "Hyviä hiuslakkoja" -ketjuun Nivean Volume sensation-lakasta, eli tuuheuttavasta versiosta. Eli toimii omassa tukassa ja tykkään, menee monen markettilakan edelle! Mietin pitkään ostanko tämän vai jonkun muun version Nivean lakasta, mutta päädyin tähän pitkän tukan vuoksi. Toimii siis pitemmässäkin tukassa ja lähinnä päälihiuksen kohotukseen olen kokeillut.

RedHair

• Vieras
« Vastaus #259 : 05.07.09 - klo:20:38 »
Fructis sarja on todellista myrkkyä! Pestessäni shamppoolla hiukset, päänahkani sai shokin, en edes halua tietää mitä tuo muotovaahto tekisi :-\

RedHair

• Vieras
« Vastaus #260 : 21.07.09 - klo:19:08 »
Hmmmh. Luin kommentteja XZ tuotteista. Pitelin tänään juuri kädessäni XZ muotovaahto putelia (pieni) se jäi kumminkin tarjoustalon hyllyyn, kun puntaroin levyn ja vaahdon välillä ;D ;D :) vaikea uskoa, että tuo muotovaahtoo lähmää hiuksia tai vastaavaa. Kuulkaapas hiusmestarit, luulenpa että tässä on kyse ihan vain HIUSLAADUSTA. Jos on karhea tukka, tökötit vaikuttavat toki eritavalla kuin sellaiseen harvinaiseen hiusten silkkimereen... ;) :ts

Tumpelona en ehkä tosin tiedä paljoa muutakuin, että pesusta ja harjauksesta hiukset nauttivat. Hoitoaineesta ei mulla ole tietoakaan, käytän vain värjäämisen yhteydessä... :o ;D ;D

Toisaalta hinta oli aika halpa, joten voisi ostaa kokeeksi. Tiedättekö muuten onko marketissa vahaa, joka lähtisi harjaamalla tai vastaavalla pois? Arvelen, että ei ole, mutta haluisin muotoilla uuden mallisia hiuksiani päivittäin, mutta en voi kumminkaan pestä niitä joka päivä. Jos ei pese, niin tuloksena on takkuinenrasvasotku pehko.... ei kiitos!

P.s L'orealin muotoiluvoidetta aion testailla, kun olen saanut tuon Shockwakesin red purkin vahan kulutettua loppuun... Onhan se vaaleansininen purnukka?
Lo

Tristy

• Vieras
« Vastaus #261 : 21.07.09 - klo:19:21 »
Hakeminen tästä ketjusta ei tuottanut tulosta, mutta saako marketista mitään suht toimivaa kiiltosuihketta? En halua lakkaa, joka tekee kiiltävän lopputuloksen ja kiiltoseerumikin kaapista jo löytyy eli nimenomaan suihke olisi haussa.

Poissa Hermione

• Tukkaguru
  • "I´m sure we´ll all be great friends."
« Vastaus #262 : 22.07.09 - klo:11:07 »
^ Mun mielestä Klippoteketin kiiltosuihke on oikein toimivaa. Sisältää kylläkin alkoa, että jos sitä välttelee, niin sitten ehkä ei. Käytän itse niin harvoin kiiltosuihketta, että olen päättänyt olla välittämättä. Tämä suihke on ponnepullossa ja se tekee siitä ehkä mukavammin levittyvän kuin tavalliset pumppupullossa olevat.
Hiukset keskiruskeat, luonnontaipuisat, 2b/cMii, tarkempaa esittelyä ja kuvia täällä.

Poissa Kaisa

• HAIRahtanut
« Vastaus #263 : 22.07.09 - klo:11:17 »
Nivean Diamond Gloss -sarjassa on myös erillinen kiiltosuihke (pallonmuotoinen pullo), mutta itselläni ei ole tuosta kokemusta eikä tarkempaa tietoa (taisi olla alkoholipohjainen tuokin).

Edit. Tuossa ylempänä olikin jo tuosta kiiltosuihkeesta juttua, mutta käyttökokemuksia ei tainnut olla vielä kellään. Tämännäköinen pullo: http://www.nivea.fi/products/show/Diamond%20Gloss%20-kiiltosuihke
« Viimeksi muokattu: 22.07.09 - klo:11:23 kirjoittanut Kaisa »
1c F ii

Tristy

• Vieras
« Vastaus #264 : 22.07.09 - klo:12:23 »
Kiitos vinkeistä! Kiiltosuihketta ei nyt ihan jatkuvasti tulisi käytettyä niin alkoholillinenkin tosiaan käy. Ponnepullollinen kuulostaisi kivemmalta käyttää, mutta täytyypä käydä katsomassa nuo molemmat vaihtoehdot.

Poissa Tintu

• Tukkaguru
« Vastaus #265 : 25.07.09 - klo:16:43 »
Mun täytyy tulla hehkuttamaan XZ:n viilentävä huurre muotoilugeeliä. Alkoholiton ja silikooniton. Incissä mm. neljäntenä panthenol ja viidentenä menthol joka tekee tähän sen "viileyden".  :P Tästä tuli varmaan mun HG-tuote.

"Viilentävä vaikutus. Erittäin voimakas kiinnitys ilman, että hiukset tuntuvat tahmeilta. Pitkäkestoinen ja luonnollinen lopputulos. Sisältää Provitamiini B5:tä joka antaa hiuksille kiiltoa ja suojaa."

Koostumus on sellainen aika kevyt eikä ole mitään kauheata jankkia ja ei tule tahmaista rasvalettiä vaikka tätä laittaisikin vähän enemmän! Tuuheuttaa todella hyvin ja tuo tuuheus kestää kans pitkään, tekee hiuksista myös hiukan karheammat, kiiltoakin oon huomannu tämän antavan. Oon lopettanu kokonaan hiusten föönaamisen kun saan pelkästään geelillä (ja lakalla) hyvän tuuheutuksen. Tuoksu on kivan raikkaan mentholinen joka ei ole kuitenkaan yhtään liian voimakas ja hälvenee päivän mittaan. Mitään erityistä viilennystä en oo pistänyt merkille, päänahkaan asti varmaan pitäisi laittaa että jotain sellaista tuntisi  :D Mutta tällä saa siis todella sellasen kivan tuuhean ilmavan pörrötukan. Ostan varmasti uudelleenkin.

Tämä kuulosti hyvältä! :) Millaista aine on, kuivuuko tukkaan ns."näkymättömäksi"? Eli ei tunnu tukassa. Kokemusta ei ole kuin muotovaahdoista, eli en osaa käyttää juuri mitään muuta :D Käytössä juuri nyt tuo Got2b 2 sexy muotovaahto, eikä se tee mitään. Haluaisin tuuheutta tähän karvalahnaan ;D

Poissa Ophelia

• HAIRahtanut
« Vastaus #266 : 10.09.09 - klo:15:26 »
^ Mä ostin ton geelin, ja oon vaan pikaisesti kokeillut pienellä määrällä kuivaan tukkaan, mutta tuntui kyllä häviävän hiuksiin aika näkymättömäksi. Mun mielestä tuo vaan haisee ihan kauhealle, ihan miehelle ja jotenkin ällölle. En olis ostanut jos olisin tajunnut haistaa sitä kaupassa.  :-X

Poissa Tintu

• Tukkaguru
« Vastaus #267 : 10.09.09 - klo:18:44 »
No höh, itsellä kun elää toive löytää halpaa muotoilutuotetta joka tekisi sen kaiken :D Nyt muotoillessa menee päähän kaikkea kiillottavista, lämpösuojista ja tyvikohottajista muotovaahtoon.

Poissa tragedia

• HAIRahtanut
  • recovered hair dye junkie
« Vastaus #268 : 16.09.09 - klo:01:45 »
Nivean Diamond Gloss -sarjassa on myös erillinen kiiltosuihke (pallonmuotoinen pullo), mutta itselläni ei ole tuosta kokemusta eikä tarkempaa tietoa (taisi olla alkoholipohjainen tuokin).

Edit. Tuossa ylempänä olikin jo tuosta kiiltosuihkeesta juttua, mutta käyttökokemuksia ei tainnut olla vielä kellään. Tämännäköinen pullo: http://www.nivea.fi/products/show/Diamond%20Gloss%20-kiiltosuihke

Turun sokkarilla oli tuosta testeri, jota kokeeksi suihkuisin yhteen suortuvaan, tosi vaikuttava kiilto tuli kyllä ja koostumuskin vaikutti ihan toimivlta, mutta kun on alkoholillista ja muutenkin aika turha tuote niin en sortunut ostamaan, ehkä joihinkin juhliin voisin kuvitella tuota hankkivanikin.

Mä en kovin paljoa käytä muotoilutuotteita, mutta wellan shockwawesin lakasta ja lämpösuojallisesta muotovaahdosta oon tykännyt tosi paljon, lorkun pinkkipulloinen suoristusvoide ihan ok, saman sarjan pinkkipulloinen muotovaahto täysin tyhjänpäiväistä, Got 2 be sparkling lakka aika jytkyä tököttiä, haisee ällöttävn imelälle ja voimakkaalle ja pitoa löytyy kyllä siinä määrin, että ihan hirvittää, millaista tököttiä sarjan glued mahataa olla...mitään vahoja en vaan osaa käyttää.
1cFii
Sikses iha nätti naine.

Poissa Ophelia

• HAIRahtanut
« Vastaus #269 : 12.10.09 - klo:12:42 »
Oon nyt käyttänyt about puoli purkkia tota XZ:n Huurre-geeliä, ja se kyllä ihan toimii mun tukassa. Kosteisiin hiuksiin levitettynä tekee niistä sopivan karheat ja jämäkämmän tuntuiset, ei tarvitse föönata ollenkaan. Mutta se miehekäs haju. Siis yök. Oon käyttänyt Tigin Small Talkia peittämään sitä, mikä vähän auttaa, mutta en kyllä ole ostamassa tuota enää ikinä. Onneksi ei ole kovin riittoisaa niin pääsen siitä aika nopeasti eroon. :D