Kirjoittaja Aihe: Markettien muotoilutuotteet  (Luettu 235568 kertaa)

Poissa zeldu

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
Vs: Markettien muotoilutuotteet
« Vastaus #270 : 20.10.09 - klo:20:59 »
Mulla on sitä Nivean pallonmallisessa putelissa olevaa kiiltosuihketta. Saa kyllä aikaan ihan sellasen kivan kiillon, mutta musta jotenkin tuntuu että katoais päivän mittaan. Saattaa olla kuvitelmaakin, jos vaikka vessan peili vähä huijaa ton kiillon kanssa, ja totuus tulee sitten päivän mittaan julki :)
1a F ii, HL

Poissa nelma

• Tukkaguru
    • Sellaisia päiviä-blogi
« Vastaus #271 : 21.10.09 - klo:15:16 »
Onko kukaan ehtinyt vielä testailemaan Nivean Volume-pallosuihketta?
1bMii  BSL
<3: Iherb, Tigi OH-ha & öljyt

Poissa kuku

• Tukkaguru
« Vastaus #272 : 21.10.09 - klo:22:14 »
Mä tykkään Pirkka muotoilugeelistä ja hajusteettomasta lakasta! Vaikka geeli onkin alkoholillinen, niin se ei silti tunnu kuivattavan, mutta hyvä pito tässä on, samoin kuin lakassa! <3 :) Ja nämä oli edullisia, 2.65€ / kpl.
2a F ii – Iho: kuiva

Poissa octagon

• HAIRahtanut
« Vastaus #273 : 23.10.09 - klo:10:12 »
Ostin kokeeksi TV:ssä mainostettua Garnierin bambua sisältävää hiuskiinnettä, ja olen todella tyytyväinen pitoon. Tarvitsen kunnon pitoa erityisesti kun pidän hiuksia kiinni, koska päälliosan kerrostukset eivät ylety poninhäntään mukaan joten joudun "liimaamaan" ne sileiksi hiuslakalla. Elnett-kiiltolakasta jota yleensä käytän ei ollut yhtään mihinkään tässä tarkoituksessa, vaan kesken työpäivän päällihiukset alkoivat sojottaa epäsiististi minne sattuu. Tällä bambutökötillä tuntuu pysyvän kuin liimattuna  :) Auki olevaan tukkaan en ehkä kyllä käyttäisi koska kuitenkin kovettaa hiusta enkä tarvitse silloin niin jämäkkää pitoa.

t-i-i-t-i

• Vieras
« Vastaus #274 : 07.11.09 - klo:13:16 »
Mulla on wellaflexin muotoilutuotteita. yleensä muotovaahto. lakkaa en kauheesti käytä

Poissa keesha

• Tukkaguru
« Vastaus #275 : 07.12.09 - klo:19:45 »
Erehdyin erittäin pahasti, kun ostin Herbinan MarjaSpa-lakan. Siis täydellistä rahanhukkaa, näin turhaa ja suorastaan *askaa tuotetta ei ole tullut vastaan aikoihin. Lakan suihke on liian kova ja märkä, pitoa tässä ei ole ollenkaan. Tuoksu ei ole oikeen mistään kotoisin, ei ainakaan lähellekään muita marjaspan tuotteiden tuoksua. Lisäksi se sumu on niin läpitunkeva että maistuu suussa ja yskittää vaikka yrittäisi kuinka pidätellä hengitystä. HYI, toivottavasti kukaan ei haksahda ostamaan tätä kuraa.
2b C iii, bsl. Hiustenvärjäystä harrasteleva ikuinen kasvattaja.

Poissa armi

• Tukkaguru
« Vastaus #276 : 13.12.09 - klo:02:00 »
Löytyykö marketeista kiiltosuihkeita? Alkoholiton suihke olisi hakusessa. Itse olen marketeissa bongannut vain serumeita... käytän suihketta viimeistelyyn, joten sen tulisi olla melko kevyttä. Myös kampaamotuotteita saa ehdottaa, mutta ensisijaisesti haen melko halpaa tuotetta (en halua maksaa pelkästä silikonista maltaita :P).
So it goes.

Poissa tragedia

• HAIRahtanut
  • recovered hair dye junkie
« Vastaus #277 : 13.12.09 - klo:06:53 »
^Ainakin Nivealta löytyy kiiltosuihke, tosin muistaakseni alkoholillinen.
Ostin tuota putelin veljen yo-juhlien kampaustani varten ja kyllä se ihan asiansa ajoi, käyttelen putelin loppuun pikkuhiljaa, mutta jotenkin ainakin mulle kiiltosuihkeet taitaa olla melko turhia tuotteita kun tukassa on kuitenkin melko hyvin luontaista kiiltoa joten ei tuosta mitenkään kovin radikaalia muutosta tapahdu.
1cFii
Sikses iha nätti naine.

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #278 : 13.12.09 - klo:15:44 »
Myös Klippoteketillä löytyy kiiltosuihke josta on tykätty, tosin sekin taitaa sisältää alkoholia.

Kerro jos bongaat alkoholittoman kiiltosuihkeen, kelpais mullekin! :)
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Poissa nuunuu

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #279 : 13.12.09 - klo:15:49 »
Mistä tuota Klippotekiä saa? Ja onko se ihan vain kiiltosuihke nimellä? Oon sitä tosi monesta paikkaa etsinyt (oon tosin saattanut sivuuttaakkin jos en ole osannut katsoa oikeannimistä) kun en aio jatkossa kyllä maksaa tuosta Tigin Headrushista noin paljoa jos vain suinkin korvaavan tuotteen löydän.

Poissa keesha

• Tukkaguru
« Vastaus #280 : 13.12.09 - klo:15:55 »
Klippoteket Shine spray. Violetti-vihreä lakkapurkkimainen. Itse ostin Jyväskylän Sokokselta.
2b C iii, bsl. Hiustenvärjäystä harrasteleva ikuinen kasvattaja.

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #281 : 13.12.09 - klo:15:56 »
^Oon nähnyt myös Vapaa Valinnassa.
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Tristy

• Vieras
« Vastaus #282 : 13.12.09 - klo:19:30 »
Mäkin kyselin täällä joku aika sitten markettikiiltosuihkeen perään ja ostin sitten tuon Klippoteketin. Sitä voin kyllä suositella, antaa mielestäni hyvin kiiltoa, mutta ei tunnu hiuksissa oikeastaan yhtään. Tuoksu on myös ihan ok. Sokokselta itsekin ostin omani.

Poissa Ilyasviel

• Tukkaguru
« Vastaus #283 : 13.12.09 - klo:20:57 »
Klippoteket on hyvää, mutta lähmää kyllä enemmän kuin esim. Goldwellin vastaava, joka on varmaan ikisuosikkini (taitaa maksaa 10€ mutta on se kyllä riittänytkin).

Poissa armi

• Tukkaguru
« Vastaus #284 : 17.12.09 - klo:08:30 »
Voi harmi, täältä ei Sokokselta löytynyt tuota Klippoteketiä :( Goldwellin netti-tuotekuvastosta löytyi ainakin Radiant Star-niminen suihke, jos sen hinta on kympin pintaan niin sen vielä viitsii maksaa (eipä nuo markettituotteidenkaan hinnat kaukana siitä ole).
So it goes.