Olen hivenen pettynyt tuohon Schwarzkoph Got2b Smooth'n chic lotioniin, koska se ei tunnu kyllä tekevän yhtikäs mitään hiuksilleni, korkeintaan saan sillä aavistuksen verran tahmaisen tukan. Olen siis laittanut sitä kosteisiin hiuksiin ja vaihdellut myös sitä "kosteusastetta" missä sitä levitän. En kyllä sitten tiedä kuinka paljon sitä pitäisi laittaa, olisi kiva kuulla millaiset hiukset niillä ihmisillä on, jotka tuon ovat saaneet toimimaan. Minun hiukseni eivät siis helposti lähmäänny mistään ja siksi en ole kyllä omasta mielestäni pistänyt ainakaan liian vähän, mutta mistäs sen tietää. Ajattelin, että tuo olisi omiaan silottamaan pörröisyyttä, mutta haaveeksi jäi. Ensin meinasin ostaa Tigin Smooth&Shinen, joka käsittääkseni on vähän samantyyppinen tuote, mutta onneksi en mennyt siihen investoimaan.
Nyt kokeilin laittaa sitä niin, että kuivaan tukkaan hipaisin sitä ihan pienen määrän, ja silleen se tuntui jopa toimivan vähän paremmin, mutta tuolla tavalla käytettynä pullo kyllä kestääkin sitten ikuisuuden ja jää varmaan perinnöksi jälkipolville.