Kirjoittaja Aihe: Markettien muotoilutuotteet  (Luettu 235827 kertaa)

Poissa Rosilda

• HAIRahtanut
Vs: Markettien muotoilutuotteet
« Vastaus #285 : 07.01.10 - klo:18:35 »
Olen hivenen pettynyt tuohon Schwarzkoph Got2b Smooth'n chic lotioniin, koska se ei tunnu kyllä tekevän yhtikäs mitään hiuksilleni, korkeintaan saan sillä aavistuksen verran tahmaisen tukan. Olen siis laittanut sitä kosteisiin hiuksiin ja vaihdellut myös sitä "kosteusastetta" missä sitä levitän. En kyllä sitten tiedä kuinka paljon sitä pitäisi laittaa, olisi kiva kuulla millaiset hiukset niillä ihmisillä on, jotka tuon ovat saaneet toimimaan. Minun hiukseni eivät siis helposti lähmäänny mistään ja siksi en ole kyllä omasta mielestäni pistänyt ainakaan liian vähän, mutta mistäs sen tietää. Ajattelin, että tuo olisi omiaan silottamaan pörröisyyttä, mutta haaveeksi jäi. Ensin meinasin ostaa Tigin Smooth&Shinen, joka käsittääkseni on vähän samantyyppinen tuote, mutta onneksi en mennyt siihen investoimaan.

Nyt kokeilin laittaa sitä niin, että kuivaan tukkaan hipaisin sitä ihan pienen määrän, ja silleen se tuntui jopa toimivan vähän paremmin, mutta tuolla tavalla käytettynä pullo kyllä kestääkin sitten ikuisuuden ja jää varmaan perinnöksi jälkipolville. :D

Poissa keesha

• Tukkaguru
« Vastaus #286 : 07.01.10 - klo:20:49 »
^ Onpa kumma... Mulla se nimittäin lähmää tosi pienelläkin annostuksella. Tai ei niinkään lähmää, mutta tekee tukasta erittäin silotetun ja päätä myöten imeskelevän. Mulla on siis paksu ja karhea hius. Itse asiassa ostin sen joskus viime kevättalvella vaalennettua tukkaani varten johon se toimi kyllä kuin häkä, eli silotti sitä pörröä tehokkaasti. Nyt kun tukka on terveempää se on kyllä ihan liian silottava ja onkin jäänyt kaapin perukoille pyörimään. Mulla on kyllä se ihan eka versio, ainakin kaupassa huomasin että pumppu on erilainen niissä uusissa. Oisko sisältökin?
2b C iii, bsl. Hiustenvärjäystä harrasteleva ikuinen kasvattaja.

Poissa lindaw

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #287 : 15.01.10 - klo:00:20 »
^^Minä käytän sitä pienellä annostuksella kuiviin hiuksiin ja toimii hyvin lähmäämättä. Voin kuvitella, että suuremmalla annostuksella se voi lähmätä hyvin helposti. Pörröisiin hiuksiin tuo toimii todella hyvin.
1c M ii

Poissa armi

• Tukkaguru
« Vastaus #288 : 21.01.10 - klo:23:26 »
Ostin nyt Seppälästä Proffs-kiiltosuihkeen, joka osoittautui tosi kivaksi. Suihke on hienojakoista ja kevyttä, silikonilähmää ei tarvitse pelätä normaalilla annostelulla. Käytin aiemmin Tigin Camera Readya, mutta tämä on reilusti parempi jo ihan pakkauksensa puolesta. Ostan ehdottomasti jatkossakin!
So it goes.

Poissa Rosilda

• HAIRahtanut
« Vastaus #289 : 29.01.10 - klo:10:43 »
^ Minä ostin nyt tuon saman suihkeen, kiitti vaan vinkistä! :) Mulla on ollut hakusessa joku halpa kiilltosuihke, tuota Klippotekin suihketta en ole valitettavasti löytänyt mistään, mutta tämä Proffs-suihke vaikuttaa kyllä ajavan ihan hyvin asiansa. Edellinen käyttämäni kiiltosuihke oli L'orealin tecni.art Crystal Gloss, ja tämä Seppälän suihke tuo mielestäni enemmän kiiltoa. Ja on tietty halvempaa! Pullokin on ihana tyttömäisen pinkki. :D Tosin mun mielestä tämä kyllä tuntuu aika helposti lähmäävältä jos laittaa liikaa, joten täytyy yrittää suihkia kohtuudella.

Poissa Luscious

• Tukkaguru
  • Parantumaton saippuahullu
« Vastaus #290 : 07.02.10 - klo:20:15 »
Nivealla on myös diamond gloss kiiltosuihke, joku nelisen euroo se maksoi. En oo kyllä itse testannut.
Vuosikausien hiusten hennauksien ja kasvatuksen jälkeen takaisin omaa vaaleaa sävyä kasvattamassa...

Poissa lip_eh

• Hiushörhö
« Vastaus #291 : 08.02.10 - klo:21:39 »
Mulla smooth&chick ei lähmää ollenkaan, vaikka heittäisi kourallisen päähän. Silottaa, mutta toisaalta tuntuu, että varsinkin näin talvisin hiukset jäävät silti hieman sähköisiksi. Omat hiukseni ovat ohuet ja niitä ei ole kovin paljoa: Hartia mittaiset. En kuitenkaan tule ostamaan kyseistä tuotetta uudestaan, koska esim. Tigin after party tuntui tekevän parempaa tulosta sähköisyyden poistossa.
Kasvain sanoi kasvain ja kasvoi vain. Toimispa myös hiuksiin.

Roosa

• Vieras
« Vastaus #292 : 29.03.10 - klo:13:34 »
Bongasin Cosmon välissä olleesta "hiukset" -liitteestä Got2be uutuuden(?): Got2be guardian angel.

"Got2be guardian angel suojaa hiuksiasi hiustenkuivaajan ja muotoilurautojen lämmöltä. Se antaa myös kiiltoa ja kevyttä tukea kampauksellesi"

Googletin ja löysin tällaisen:

http://www.folica.com/got2b_Guardian__d5131.html

Tosin purkki oli cosmon mainoksessa musta.

Poissa Rosilda

• HAIRahtanut
« Vastaus #293 : 29.03.10 - klo:19:22 »
^^ No nyt viime aikoina minullakin on alkanut toimia tuo Smooth'n Chic, vaikka aikaisemmin valitin siitä. Nyt oon laittanut sitä melkeinpä joka pesun yhteydessä, lähinnä latvoihin, ja lisäksi yleensä jotain muuta muotoilutuotetta, eikä ole lähmännyt ollenkaan, silottaa vaan mukavasti. En sitten tiedä mikä siinä aiemmin kiikasti, mutta hyvä näin!

Minkähänlaista Got2be:n vaha on, onko kenelläkään kokemusta? Hypistelin tänään kaupassa purkkia mutta en sitten viitsinyt vielä ostaa. Hiuksiini leikattiin vähän kerrostusta ja tarvitsisin jonkun tuotteen millä saa eroteltua niitä suortuvia, varmaankin joku vaha olisi siihen tarkoitukseen hyvä? En vaan ole ainakaan kymmeneen vuoteen käyttänyt yhtään mitään vahoja tms. joten ottaisin vastaan suosituksia jostain hyväksi havaitusta tuotteesta! Haluaisin kuitenkin jonkun suht edullisen tuotteen, koska olen muutenkin törsännyt viime aikoina tukkatuotteisiin niin paljon. Täytyy nyt varmaan koittaa vähän lueskella täältä ennenkuin ostan mitään. ;)

Poissa nelma

• Tukkaguru
    • Sellaisia päiviä-blogi
« Vastaus #294 : 30.03.10 - klo:15:03 »
Bongasin Cosmon välissä olleesta "hiukset" -liitteestä Got2be uutuuden(?): Got2be guardian angel.

"Got2be guardian angel suojaa hiuksiasi hiustenkuivaajan ja muotoilurautojen lämmöltä. Se antaa myös kiiltoa ja kevyttä tukea kampauksellesi"

Googletin ja löysin tällaisen:

http://www.folica.com/got2b_Guardian__d5131.html

Tosin purkki oli cosmon mainoksessa musta.

Mä ehin jo innostua josko tuossa olisi ollut Andrew Collinge Perfect Endings-suihkeelle korvaaja, mutta inci ei kyllä ole yhtään mieleen  :(
1bMii  BSL
<3: Iherb, Tigi OH-ha & öljyt

Poissa kuku

• Tukkaguru
« Vastaus #295 : 25.04.10 - klo:18:57 »
Onko kukaan kokeillut Got2b chaotic -vahaa? Onko hyvää, kuinka vahva pito, minkälainen tuoksu jne? :)
2a F ii – Iho: kuiva

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #296 : 19.05.10 - klo:07:40 »
Help! Mä tarttisin pikaisesti jonkun muotoilutuotteen piippausraudan alle. Teen enkelikiharoita tuolla raudalla ja pitäisi saada jotain jonka voi laittaa ennen raudalla kääntelyä joka pitäisi kiharat kuosissaan pidempään. Pelkkä hiuslakka kihartamisen jälkeen ei jaksa pitää niitä kiharalla. Mielellään sellainen tuote jota saa lähestulkoon joka kaupasta että ennen viikonloppua pääsen hakemaan.  :D

Poissa tragedia

• HAIRahtanut
  • recovered hair dye junkie
« Vastaus #297 : 22.05.10 - klo:07:09 »
^Eikös ihan perus kampausneste ajaisi asiansa tuossa? Mulla on Biozellin kampausneste ja hyvin pelittää, noita löytyy yleensä ihan pienehköistäkin ruokakaupoista, Pirkaltakin löytyy omansa  ;D
1cFii
Sikses iha nätti naine.

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #298 : 22.05.10 - klo:12:28 »
Onko kukaan kokeillut Got2b chaotic -vahaa? Onko hyvää, kuinka vahva pito, minkälainen tuoksu jne? :)

Muistelin, että tuosta vahasta taisi olla joskus aiemmin puhetta, ja löysinkin oikean kohdan ketjusta; tästä kohtaa lähtee jonkun verran keskustelua kyseisestä tuotteesta.
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #299 : 23.05.10 - klo:15:00 »
^Eikös ihan perus kampausneste ajaisi asiansa tuossa? Mulla on Biozellin kampausneste ja hyvin pelittää, noita löytyy yleensä ihan pienehköistäkin ruokakaupoista, Pirkaltakin löytyy omansa  ;D
Mä päädyin ostamaan Tresemmen lämpösuojasuihkeen sitten kuitenkin. Vertasin Biozellin ja XZ kampausnesteen incejä (XZ multa löytyy mutta se korputtaa tosi helposti jos laittaa vähänkään liikaa) ja päädyin ostamaan tuon Tresemmen, sen verran samankaltaisia olivat. Uitin hiukset Tresemmen lämpösuojassa ja ihan vähän XZ kampausnestettä päälle ja kiharat oli vielä aamullakin, siitäkin huolimatta että menin juhliin bussilla ja satoi vettä.  :ts
« Viimeksi muokattu: 23.05.10 - klo:15:03 kirjoittanut Mena »