Kirjoittaja Aihe: Markettien muotoilutuotteet  (Luettu 235570 kertaa)

Poissa princess

• HAIRahtanut
Vs: Markettien muotoilutuotteet
« Vastaus #300 : 24.05.10 - klo:11:06 »
Onko kenelläkään kokemuksia Got2be:n Guardian angel- lämpösuojasuihkeesta?
I bruise easily, so be gentle when you handle me
There's a mark in me, like a love heart, carved on a tree

Poissa Katariina

• Tukkaguru
« Vastaus #301 : 24.05.10 - klo:20:22 »
^  Mä en ymmärrä inceistä, mutta käsittääkseni tossa on se paha alkoholi toisena heti. Itselläni on tuo Got2Be ja vertailukohtana Osiksen Flatliner, mistä en tykännyt...

Guardian angelia suihkutetaan kosteaan tukkaan runsaasti. Tuoksu on makea ja itse ainakin pidän. Tekee hiuksista pehmeät eikä sähköistä kuten Flatliner. Ei myöskään jätä korppua laattaa suoristusraudan kanssa. Suoristus pitää ihan ok tämän kanssa, tosin sateessa pulisongit kihartui takaisin paikalleen. Toimii kevyenä tukena ja tuuheuttaa föönatessa.

Kaikin puolin maallikon toteamana tuote on ok! Tosin en tiedä riittoisuudesta.
We need to slow down- so I can catch you
We need to slow down- so you can catch me

Poissa Belle

• Tukkaguru
« Vastaus #302 : 06.12.10 - klo:16:20 »
Mulla on Guardian Angelia ja olen käyttänyt föönauksessa ja suoristusraudan kanssa. Tykkään tuoksusta, mutta pitoa tuo ei anna yksistään juuri lainkaan, eli föönauksessa vaatii alle ainakin mun hentoihin hiuksiin muotovaahdon. Rautojen kanssa ei tosiaan jätä sellaista ärsyttävää korppulaattaa, siihen tosi hyvä tuote.

Onko nuo muut Got2be-sarjan tuotteet yhtä kivantuoksuisia? Tai osaako joku suositella markettisarjan muotovaahtoa, föönisuihketta ja lakkaa, jotka olisi kivasti hajustettuja? Tykkään juurikin makean tuoksuisista. Nykyiseen hiusmalliin tarvitsen tököttejä ja paljon, joten olisi hyvä jos tuoksukin olisi miellyttävä.

Esimerkiksi XZ:n tyrni-föönisuihke on ihan karsean hajuinen samaten Lorkun muotovaahto (onneksi loppui juuri). Inhoan myös Osis-sarjan hajua, enkä kestä jos sellainen pilvi leijuu pään yllä koko päivän. Tigit tuoksuu taivaalliselle, mutta sellaisiin ei ole oikein varaa...

Poissa Marie Corelli

• Tukkaguru
« Vastaus #303 : 06.12.10 - klo:20:44 »
^Minua kiinnostaisivat Got2be-sarjan vahat. Olen samaa mieltä tuosta Osiksen tuoksusta. Minusta se tuoksuu miesten hajuvedelle, enkä välttämättä haluaisi tuoksua sellaiselle. Thrill-vahaan olen muutenkin jo kyllästynyt, kun toinen purkki sitä on jo menossa. Jos olisi samanlainen tuote, paremmalla tuoksulla ja halvemmalla hinnalla...

Nyt olen kokeillut sinisessä purkissa olevaa vahaa pari kertaa ja tykkään siitä paljon. Tuoksu on parempi kuin Thrillissä, tuote on täysin vastaava ja edullisempi  <3.
« Viimeksi muokattu: 15.12.10 - klo:17:30 kirjoittanut Marie Corelli »
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)

Poissa armi

• Tukkaguru
« Vastaus #304 : 07.12.10 - klo:00:50 »
^^ Got2Be-sarjan punaiset pullot eli 2 sexyt ovat mansikkasiiderin tuoksuisia, keltaiset eli Smoot 'n Chicit ovat Pez-karkkien tuoksuisia. Tai näin ainakin oma hajunenä sanoo! :D Itse tykkään Smooth 'n Chicien hajusta, mutta päivittäisessä käytössä esimerkiksi lakan tuoksu alkaa pullon loppuvaiheilla kyllästyttämään. Sen lisäksi mulla on miehille (naisten houkutteluun tarkoitettu ;D) Magnetik-vaha, joka tuoksuu Got2Be-tuoksuskaalalla aika miedosti miehiselle. Smooth 'n Chic-vaha taas ei jostain kumman syystä tuoksu Pezeille kuten lakka ja lotion, vaan oikeastaan ei millekään/miedosti pahalle. Käytössä sen haju ei ole haitannut, mutta purkista nuuhkutellessa haisee muoville. Tosin ostin omani lopettavan kaupan loppuunmyynnistä, että ehkä sillä on tekemistä asian kanssa.
So it goes.

Poissa imaria

• HAIRahtanut
« Vastaus #305 : 10.12.10 - klo:22:39 »
Mulla on sitä sinisessä purkissa olevaa purkkavahaa Got2Be-sarjasta, ja se on ihan jees. Kuitenkin vähän ehkä lyhyemmälle tukalle toimivampaa kuin omalle puolipitkälleni. Voisin kuvitella, että tukan pörrötyksessä toimii hyvin.

Smooth'n'chic on enimmäkseen silotusta varten. Pitoa tuskin on, ja sen verran mähmäävältä tuntuu, etten edes lähtisi kaivamaan purkista yhtään suurempaa annosta levitettäväksi tukkaan. Sen sijaan silotusta varten riittää, että sipaisee sormiaan vahan pinnassa, ja siitä jää suuri sopiva määrä tarkoitustaan varten. Tästä olen tykännyt kyllä tosi paljon, tällä saa äkkiä silotettua pahimmat pörröt pois, jos ei jaksa muuta tukalleen tehdä tai heittää tukan kokonaan kiinni. :)
1cMiii / vaaleat / tavoittelevat olkapäitä

Poissa eveleen

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #306 : 06.03.11 - klo:13:56 »
Got2b:ltä on ilmaantunut myyntiin Osiksen Dust It:iä vastaava POWDER'ful hiuspuuteri sekä uudet rockin' it hiuslakka ja kuivashampoo. En ehtinyt kaupassa kiireeltä katsomaan purkkeja tarkemmin, onko kellään muulla tietoa miten toimivia tuotteita mahtavat olla?
2b F ii

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #307 : 11.03.11 - klo:14:46 »
Olen käytellyt yleensä näitä markettilakkoja vähän sillä periaatteella että mikä nyt vaan sattuu osumaan käteen, on alessa tms. Jotenkin ne kaikki lakat on vaan niin samanlaisia, en ole mitään suuria eroja huomannut. Yleensä mulla on ollut XZ lakka kun tykkään siitä pikkupullosta. Kulkee laukussa kätevästi ja antaa kivasti pitoa. Toiseksi ja kolmanneksi yleisimmät lakat mun kaapissa on varmaan ollut se garnierin bambulakka ja wellaflex-lakka.

Otin nyt sitten vaan "jonkun" lakan, herbinan marja spa lakka näytti kivalta ja tykkään marja spa tuotteiden tuoksusta muutenkin. En muista olenko käytänyt kyseistä lakkaa ennen mutta tän hetkiset kokemukset tuosta on hyvät. Pito tuolla lakalla on surkea  ;D Surkein ehkä mitä olen ikinä kokeillut. Kuulostaa hassulta, mutta nimenomaan sen huonon pidon takia tää on nyt yksi lempilakoistani.

Tukka ei mene yhtään koppuralle vaikka suihkii reippaastikin . Pito ei tosiaankaan ole mitenkään voimakas, mutta sen verran sopiva että pitää kuitenkin esim. sivuotsatukan kuosissa. Tukasta tulee tosi luonnollisen näköinen. Mulla on välillä ollut ongelmia hiuslakan käytössä kun se lakan käyttö näkyy hiuksissa vaikka olen yrittänyt käyttää varovasti.
En tiedä kuvittelenko mutta tää lakka tuntuu ehkä jopa aavistuksen siloittavan. Tosi helppo myös harjata pois tukasta, ihan kun ei olisi ollut lakkaa lainkaan.  :)

Arkilakkana tosi hyvä. Harmi kun näitä ei saa pikkupulloissa ja tän rinnalla on pakko olla varalla joku tujumpi lakka, jos haluaa kunnolla pysyvän kampauksen.

Poissa Hermione

• Tukkaguru
  • "I´m sure we´ll all be great friends."
« Vastaus #308 : 13.03.11 - klo:21:44 »
Nyt kaipailisin vinkkejä markettien hiuslakka-tarjonnasta!

Olen käyttänyt vissiin kolme pulloa Got2Be 2Sexy -lakkaa peräkkäin, ja tuoksu alkaa jonkin verran tympiä. Sinänsä hyvä tuoksu ja tykkään muutenkin tuoksuista, mutta vaihtelu virkistäisi!

2Sexyssä on kaikki kohdallaan: hyvä pito (käytän pääasiassa kampausten viimeistelyyn), ei kuitenkaan tee koppuraista tulosta, ei töhkäänny epämääräiseksi valkoiseksi mönjäksi tukkaan, eli pidon saa pois harjaamalla. Tärkein asia on, ettei kutita päänahkaa, minkä valitettavasti jotkut lakat tekee (esim. Tresemmen 24 hour body finishing spray) välittömästi levityksen jälkeen, puhumattakaan seuraavasta päivästä. Tietysti plussaa on hienojakoinen suihke ja se, että lakan käyttämiseen ei tarvitse kamalasti käyttää voimia (tuosta Tresemmen lakasta täytyy puristaa kaksin käsin, jotta sieltä saa suihkutettua jotain ulos, suutin ei ole tukkeessa, se on ollut alusta asti sellainen). Tuoksulla ei oikeastaan ole mitään väliä, ellei nyt ole ihan järkyttävä alkoholin tuoksu tai joku tosi paha parfyymi. Saa olla tuoksutonkin.

Toinen suursuosikkini on Tigin Masterpiece. Eli näiden kahden vertaista uutta tuttavuutta etsiskelen!
Hiukset keskiruskeat, luonnontaipuisat, 2b/cMii, tarkempaa esittelyä ja kuvia täällä.

Poissa cenadra

• HAIRahtanut
« Vastaus #309 : 13.03.11 - klo:22:54 »
^Mä oon kokeillut noita kumpiakin ja uusin kokeilu on tämä Garnierin "Bambulakka"  :D
Tykkäsin ihan hirveesti, tosi hyvä pito ja hiukset tuntuivat ja näyttivät luonnollisilta, eikä yhtään koppuraisilta.
Suihke tulee pullosta todella ihanana sumuna. Piti mun hiukset todella hyvin muodossaan koko bileillan, olin muotoiluraudalla tehny kiharat. Ja voin kertoo, että aika harvoin pysyy muodossaan koko baari-iltaa (aamullakin kiharoita jäljellä  :o). Arkenakin toimi ihanasti. Kannattaa kokeilla!  ;)
Blondattu, kerrostettu, luonnonkihara BSL-pituudessa. Tavoite: Hyväkuntoinen vyötäröpituus, kerrostuksia lievemmäksi.

Poissa Hermione

• Tukkaguru
  • "I´m sure we´ll all be great friends."
« Vastaus #310 : 14.03.11 - klo:15:31 »
^Pyörittelin tuota jo kädessäkin, mutta jätin kuitenkin ostamatta. 2sexy loppui yhtäkkiä tänä aamuna. Tiesin sen olevan vähissä, mutten ihan näin äkkinäistä loppumista odottanut. Olin varmaan vartin hiuslakkahyllyn edessä pähkäilemässä, ja lopulta kädessä oli Garnierin Bambu (vissiin joku color-versio) ja Sunsilkin uusi Shine. Valitsin sitten pienemmän hinnan vuoksi tuon Sunsilkin. Tuntui ainakin näin pikaisesti suihkutettuna hyvältä mekanismilta, eikä hajukaan ollut sieltä hirvittävimmästä päästä. Jos ei toimi tukassa, niin sitten se lentää saman tien mäkeen ja ostan tilalle tuon Bambun. Yritän muotoilujen kohdalla tehdä vain harkittuja ostoksia, mutta jos joku kuitenkin osottautuu huonoksi, se lähtee samantien, ettei varastoissa pyörisi miljoonaa epäonnistunutta pulloa.
Hiukset keskiruskeat, luonnontaipuisat, 2b/cMii, tarkempaa esittelyä ja kuvia täällä.

Poissa Linnee-

• Hiushörhö
« Vastaus #311 : 14.03.11 - klo:15:54 »
En tiedä mikä minun bambulakassani oli vikana, mutta mielestäni siinä ei ollut pitoa ollenkaan  :o Käyttäisin tätä ehkä lähinnä antamaan hiuksiin vähän kiiltoa ja siloitusta mutta kampausten viimeistelyyn mielestäni täysin riittämätön.
Hiuslaatu 1b M/C ii. Pituus n.mid back

Poissa armi

• Tukkaguru
« Vastaus #312 : 14.03.11 - klo:16:15 »
Mä olen tykännyt tuon 2 Sexyn ohella Pantene Moving Volume-lakasta. Hienojakoinen suihke, ei jätä koppuraiseksi mutta pitää hyvin, tuoksu on ihan jees eikä lakka käy henkeen. Bambu-lakassa on mielestäni huono painikesysteemi, vaikka muuten siitä lakasta pidinkin.
So it goes.

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #313 : 14.03.11 - klo:16:20 »
^ Bambulakan painikesysteemi on mun mielestä myös tosi huono. Omassa lakassa se meni "lukkoon" muutaman kerran. Jäi siis pohjaan se nappula ja sen sai ylös ainoastaan painelemalla sitä rajusti.  0_0

Poissa cenadra

• HAIRahtanut
« Vastaus #314 : 14.03.11 - klo:16:23 »
^^Oho aika jännä, koska mun mielestä se painikesysteemi on taas tosi ihana ja helppo suihkutella vaikka pää alaspäin :D Vai voiskohan johtua siitä, että mulla on semmonen matkakoko, niin en oo kokenu sitä niin vaikeeks. :)
Blondattu, kerrostettu, luonnonkihara BSL-pituudessa. Tavoite: Hyväkuntoinen vyötäröpituus, kerrostuksia lievemmäksi.