^mun mielestä toi kuulostaa jopa paremmalta kuin Tigin muotovaahto ... Sain sen Tigin muotovaahdon tässä vähää aikaa sitten ja kun lukasin incin niin näytti kyllä paljon köyhemmältä kuin tuo seppälän muotovaahto, olin ihan yllättynyt !! Tigin lakat nimittäin mun mielestä päihittää markettilakat ihan 10-0, niin muotovaahdon suhteen oli kanssa korkeat odotukset mutta mitenpä kävikään ... Sitä nyt oon vähän testaillut niin ei toistaiseksi kovin kummoiselta edes vaikuta, hitsit. Pitääpä tässä joulun aikana heti testailla tuota seppälän muotovaahtoa (joulun aikana siksi kun se on osa äidille antamastani kosmetiikkapaketti -joululahjasta
ja törkeesti tietysti meinaan sitä testailla sitten
) , niin raportoinpa sitten kokemukseni taas tänne.
Lainaanpa itseäni ... Eli kokeilin tossa pyhien aikaan tota muotovaahtoa ja täytyy sanoa että se tuntui kyllä jotenkin tosi hyvältä ! Käytin sitä muiden tuotteiden lisäksi pyyhekuivaan tukkaan, sitten föönaus ja suoristus raudalla. Tuntui antavan jotakin extra tukea ja pöyhkeyttä, mutta samaan aikaan tuntui ihan oikeasti jopa pehmentävän ja kiilloittavan tukkaa!
Tuen antamisesta en nyt niin hirveesti osaa loppupeleissä sanoa, kun en ole kokeillut kumpaakaan muotovaahtoa esim. kiharakampausten pohjalle tms.
Mut jos mulla ei ois tota Tigin muotovaahtoa, niin menisin kyllä ehdottomasti ostamaan Seppälästä tuon muotovaahdon, sen verta hyvältä se musta tuntui ja tigi taas ei tuntunut hyvältä! Vaikea uskoa todeksi, että seppälän muotovaahto voittas tigin muotovaahdon, mutta siltä tällä hetkellä kyllä tuntuu

...
Tuon kokeilun innoittaman menin kokeilemaan sitten myös Seppälän lakkaa ja vahaa ... Se oli virhe

!!! Vaha on varmaan surkeinta vahaa mitä ikinä olen kokeillut, ei mitään pitoa ja koostumus tosi rasvaista, nihkeää.
Lakkojahan samalta merkiltä näyttää Seppälässä olevan kolmea vähän erilaista, ostin tätä uusinta mallia ... Pitäs muka siinäkin olla super strong pito ... joo o, jep jee ... Siis niin huono pitoa saa hakea, en tajua ... Ihan kuin ois pelkkää ilmaa suihkinut pullosta, ei pienintäkään vaikutusta, ei minkäännäköistä pitoa

!!
Ainut hyvä puoli tuossa lakassa oli se, että ensimmäinen lakka johon olen törmännyt, että se ei tuoksu "lakkamaiselle" vaan hyvälle ja miedohkolle. Suihke on myös hyvin tasainen, eikä tippaakaan kastele tukkaa. Tuntuu myös jostain kumman syystä jopa aavistuksen pehmentävän ja kiilloittavan tukkaa. Eli hyviäkin puoli löytyy tuosta lakasta, mutta lakan tärkein tarkoitus on se pito, niin sitä ei kyllä tuosta löydy joten sinänsä aivan turha tuote!
En tiedä sitten oisko ne Seppälän kaks muuta lakkaa parempaa pidoltaan, mutta eipä paljon tee enää mieli kokeilla niitä.