Loreal Studio Line, Out of bed Modelling fibre cream -muotoiluvoide on yllättävän hyvää ! Kateltiin miehen kanssa yks päivä kauppojen hyllyjä, että ostaskohan jonkun vahan tms. kokeiltavaksi, niin tuo tarttuikin sitten tollanen muotoiluvoidepurkki mukaan. Mitään ei siltä kyllä odotettu, aateltiin että on varmaan ihan yhtä turhan kanssa kuitenkin, että ei siitä varmaan mihinkään ole jne.
Noh, saatiinpa yllättyä positiivisesti ! Muutamia kertoja sitä oon miehen tukkaan nyt testaillut kun oon sille kampausta väsertänyt, niin kyllä täytyy sanoa, että toimii yllättävän hyvin miehen lyhyessä itsepäisessä tukassa! Tuntuu antavan oikein mukavasti pitoa, mutta ei tunnu tukassa sinänsä, ei jää tahmaiseksi tms. Toimii kuivaan tai pyyhekuivaan tukkaan, toimii yhdessä esim. geelien kanssa ja tuntuu sopivan melkein minkä kanssa vain tai yksistään käytettynä. Vau !
Näiden kokemusten perusteella, saattaapi jäädä miehen vakituiseen käyttöön tuo tuote.
Oliskohan marketeissa mitää muita hyviä muotoiluvoiteta, vahoja yms. Ei hirveesti loppujen lopuks ole valikoimaa mitä olen katellut ... Wellalta ei paljon tee mieli testailla mitään, kun niitten lakkoja ollaan testailtu eikä niistä yhtään olla tykätty. Oiskohan Fructiksella mitään hyviä tai jollakin... Pitäs kattoo joku kerta jos uskaltautuis kokeilemaan jotain muutakin vielä.
D:fi :in se joku vihreäkorkkinen muotoilutuote purnukka pitää kyllä joskus vielä testailla. Ei siis ole marketista, mutta LF:stä voisi joskus tilailla.