Kirjoittaja Aihe: Markettien muotoilutuotteet  (Luettu 235775 kertaa)

Poissa tiiti2

• HAIRahtanut
Vs: Markettien muotoilutuotteet
« Vastaus #90 : 06.04.07 - klo:13:50 »
Lakka tulee hienojakoisena suihkeena, tuoksu on kevyt ja miellyttävä hieman hajuvesimäinen,  tosi toimiva se lakkasuutin.
Siis nuo kaikki on taikasanoja mulle! Tätä ihmeainetta on ehdottomasti saatava!  ;D
2bFii, olkapäille, tyvessä oma väri ja raitoina 9.0

Poissa -kata-

• Tukkaguru
« Vastaus #91 : 06.04.07 - klo:15:05 »
Mullakin on tuota VO5 Air Sprayta (samaten sain sen kaupanpäälliseksi) ja kyllä olen tykännyt. Lakka tulee kevyenä ja hienojakoisena suihkeena, tuoksu on kevyt ja miellyttävä hieman hajuvesimäinen, ja pitokin on hyvä. Ja mun mielestä se on tosi kätsä ja nopea, kun siinä ei ole korkkia ollenkaan. Muutenkin tosi toimiva se lakkasuutin.

Ittellä on kyllä täysin päinvastaiset kokemukset tosta lakasta.

Suihkeen hienojakoisuudesta en enää muista, mutta tuoksu oli mun mielestä ihan olematon tai semmonen pistävän hyönteismyrkkymäinen joka jostain syystä hyvin tunkeutu keuhkoja ärsyttämään. Ja pito oli mun mielestä aivan onnetonta, eikä tukkaan jäänyt muutenkaan hyvä tuntu tuosta.
"You're born alone, you die alone. The rest is yours to fill the gap. The world goes on without you here. Adjust or just collapse". (Five Finger Death Punch)

Furtiva

• Vieras
« Vastaus #92 : 10.04.07 - klo:10:23 »
Saako tuota sunsilkin suihkittavaa vielä jostain ja jos saa niin millainen pullo se on ja mikä on tuotteen nimi? Jotain tuollaista kaipailisinkin, mutta en viitsisi mitään kallista ostaa. Jos vaikka ostaisi pitkästä aikaa Sunilkiä  ;D

Kyllä olen sitä vielä kaupoissa nähnyt. Tuotteen nimi on Sunsilk Re-style Quick Fix. Pullo on pitkähkö ja kapea. Itse pullo on kirkas, mutta sumutinosa on turkoosi ja melkein koko pullon peittävä etiketti on väriltään turkoosi-pinkki.

Poissa Husky

• Tukkaguru
  • It takes a fool to remain sane
« Vastaus #93 : 10.04.07 - klo:10:44 »
Kiitti kovasti! Mä käyn tuota nyt katselemassa itselleni ja ostan testiin sen. Jos vaikka toimisi hyvin uudelleenmuotoilussa aamuisin, sais tyynykuvat takaraivosta pois.  ;D
Lyhyt poikatukka liukas ja taipuisa. Toimivat tuotteet O&H, Small talk, XZ Tyrnitehis, EHS Hunajahoitis.

Poissa Tuikkuli

• Tukkaguru
« Vastaus #94 : 12.04.07 - klo:10:31 »
Mullakin on tuota VO5:n Air Sprayta, mutta en saanut ilmaiseksi, vaan ostin ison tonkan halvalla (ja ehkä ison koon takia minun pullossani on myös korkki). ;) Oon ollut positiivisesti yllättynyt lakasta varsinkin sen hintaan nähden! Onkin pitänyt tulla tänne puhumaan siitä, mutta on unohtunut ja täällähän olikin jo tuotetta kommentoitu...

Minustakin suihku on tosi hienojakoinen ja ennen kaikkea tarpeeksi kuiva. Se ei ruiki märkiä länttejä eikä sen takia tahmaa tai koppuroita. Sopii hyvin arkena käytettäväksi, mutta juhlakampaukseen laittaisin ainakin itselleni jotain tujumpaa, joka varmasti kestäisi loppuun asti.

Poissa Gigli

• Tukkaguru
« Vastaus #95 : 12.04.07 - klo:10:40 »
^ Hilseileekö tuo AirSpray? Tai siis muuttuuko se päässä/harjatessa valkoisiksi hiutaleiksi?
When life gives you lemonade, make lemons. Life will be all like" Whaaaat?!"

Poissa Tuikkuli

• Tukkaguru
« Vastaus #96 : 12.04.07 - klo:10:48 »
Ei mulla ainakaan. Tosin mulla ei ole just nyt mielikuvaa, että mikään lakka olisi käyttäytynyt noin tökerösti tässä päässä...

Poissa Eiffe

• Tukkaguru
« Vastaus #97 : 03.05.07 - klo:00:15 »
Huomasin tänään citymarketin mainoslehtisestä, että markkinoille on ilmaantunut vaikka mitä uusia muotoilutuotteita. Itsellä olisi hankinnan alla joku tyvikohottaja. Fructiksen uutuus (style volume booster activator spray) ja shockwavesin uusi tyvikohottaja geelisuihke kiinnostaisivat. Onko kukaan ehtinyt vielä kokeilemaan noita uutuustuotteita?

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #98 : 03.05.07 - klo:07:54 »
^Tuo Shockwacesin tyvikohottaja kuulostaa kiinnostavalta, tykkään Shockwavesin muotoilutuotteista muutenkin paljon. Itse kyselisin samaisesta citymarketin mainoslehtisestä bongaamastani Shockwavesin suoristusvoiteesta kokemuksia, jos joku on testannut niin millainen tuote oli? :) Tuo oli ilmeisesti föönin/suoristusraudan kanssa käytettävä tuote?

Edit. Katselin sivustolla www.shockwaves.co.uk tietoa noista tuotteista. Vaikuttaa kyllä hyvin kiinnostavilta, esim. tuossa tyvikohottaja geelisuihkeessa on uv-suoja ja kosteussuoja sekä lämpösuoja samoin kuin tuossa Heat Defense straightening cremessä.
« Viimeksi muokattu: 03.05.07 - klo:15:06 kirjoittanut Hunajapupu »
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Ryövärintytär

• HAIRahtanut
« Vastaus #99 : 07.05.07 - klo:22:32 »
 Muotovaahtoahan kuuluisi laittaa pyyhekuivaan tukkaan, mutta voisiko sitä käyttää myös täysin kuivuneeseen tukkaan ennen muotoilurautaa? Rautojahan yleensä käytetään kuivaan hiukseen...
« Viimeksi muokattu: 07.05.07 - klo:22:33 kirjoittanut Ryövärintytär »
Hiuksistoni on metrinen, suht paksu ja punainen. Toisin sanoen värjätty, melko karkea ja kuiva, onnekseni kuitenkin kiiltävä. :) Luokitelma jotakin tähän suuntaan: 1c C iii.

Poissa Spritz

• HAIRahtanut
« Vastaus #100 : 07.05.07 - klo:23:30 »
^Mulla ei ainakaan leviä yleensä muotovaahto kovin hyvin kuivaan tukkaan. Olen kyllä joskus kuivaankin tukkaan laitellut tuuheuttamaan, mutta luulen että rautojen kanssa saattaisi tulla liian epätasainen tulos. Toisaalta olen tähän mennessä käyttänyt vain marketin muotovaahtoja ja niitäkin aika vähän, joten en tiedä jos jotkut paremmat vaahdot toimisivat. Itse tykkään eniten suihkittavista muotoilutuotteista suoristusrautojen kanssa, helppoja suihkauttaa nopeasti tukkaan ja lopputulos on tasaisen suora ja kiiltävä.
Olisiko mitään kalliimpaa? :)

Furtiva

• Vieras
« Vastaus #101 : 08.05.07 - klo:21:24 »
Muotovaahtoahan kuuluisi laittaa pyyhekuivaan tukkaan, mutta voisiko sitä käyttää myös täysin kuivuneeseen tukkaan ennen muotoilurautaa? Rautojahan yleensä käytetään kuivaan hiukseen...

Osa muotovaahdoista sopii myös kuivalle tukalle, mutta se yleensä mainitaan purkissa. Tuosta käyttäytymisestä muotoiluraudan kanssa en tiedä... Voisiko se polttaa muotovaahdon tukkaan kiinni?

Poissa Ice

• Tukkaguru
  • Think fast, look alive
« Vastaus #102 : 09.05.07 - klo:08:22 »
^ Jollei vaahdossa ole sitä ominaisuutta erikseen että sitä voi käyttää kuivaan ja ennenkaikkea raudan laisen kuumalaitteen kanssa niin tulos ei välttämättä ole hyvä. Kokeilemallahan se selviää mitä siinä tapahtuu, riippuu aineesta ja lämpötilasta :)
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.

Poissa Lauris

• Hiushörhö
« Vastaus #103 : 04.06.07 - klo:09:40 »
Erisanin hajusteeton muotovaahto testattu. Pullon kyljessä lukee extra strong, mutta eipä tuo ole mielestäni sellaista nähnytkään. Vaahtoa saa laittaa ihan tuhottoman paljon, eikä sittenkään anna riittävästi tukea. Pettymys siis :(

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #104 : 24.08.07 - klo:13:38 »
Onko markettien muotoilutuotteissa mitään silikonittomia a) muotoiluvoiteita ja b) vahoja?

Edit: Löysin XZ Tyrni-muotoilugeelin, joka ajanee asian.
« Viimeksi muokattu: 26.08.07 - klo:02:13 kirjoittanut Margot »