Kirjoittaja Aihe: Muut ripsivärit  (Luettu 19560 kertaa)

Poissa Eläimellisyys

• Tukkaguru
Muut ripsivärit
« : 09.01.07 - klo:10:43 »
Täällä on keskustelua niin markettimerkkiripsiväristä kuin selektiivisistä merkkiripsareistakin. Mutta mites muut ripsivärit? Nettikaupoissa on vaikka mitä merkkejä joita ei suomessa myydä, sitten on MAC:it, MUS:it  jne, jotka ei oikeen mee kumpaankaan edellisistä kategorioista vaikka MUS:ia sokokselta saakin.  Juuriksilla on varmaan tietoa näistäkin, ainakin vähän...

Olisi kiva kuulla kokemuksia ripsiväreistä joissa ei olisi jotain haitallisia aineita. Ja sitten eläinkokeettomista ripsiväreistä... Haluaisin löytää jonkun hyvän ripsivärin jota saisi kuitenkin tilattua esim. netistä helposti. Mulla on nyt käytössä Lumenen Intelligent Mascara, ja Max Factorin 2000 calories, ja noista olen pitänyt molemmista, toisella saa luonnolliset ja erotellut ripset, toisella taas enemmän runsautta. Mutta haluaisin jotain muuta kuin peruskaupoista saatavaa kamaa - suhtaudun niihin nykyään aika epäluuloisesti kaikin puolin...

Poissa Sarastus

• HAIRahtanut
Vs: Muut ripsivärit
« Vastaus #1 : 09.01.07 - klo:15:24 »
Ellen ihan väärin muista, myydään esim. Ruohonjuuressa Santen meikkituotteita. Onko kenelläkään kokemusta heidän ripsiväristään?

http://tinyurl.com/y4s7ln
http://www.natcosmetics.fi/sante/Meikit.html

Poissa Eläimellisyys

• Tukkaguru
« Vastaus #2 : 09.01.07 - klo:15:36 »
^Kiitos sarastus, noita Sante meikkejä olen muutenkin joskus katsellut. Pitääkin käydä ruohonjuuressa katsomassa että miltä näyttävät koostumukseltaan :) Mutta lisää ripsiväriehdokkaita kaivattaisiin, kai täällä joku muukin käyttää ripsiin muuta kuin perusripsareista ;)

Poissa Huuhkaja

• Tukkaguru
« Vastaus #3 : 09.01.07 - klo:20:41 »
Mulla on Dr. Hauschkan ripsiväri. Mitenkään hirveästi sitä en kuitenkaan voi hehkuttaa, mutta sanoisin, että hyvä perusripsari. Ei tule paakkuja ja pysyy hyvin, mutta väri on jotenkin kuivakasta, ja sitä saa levittää muutaman kerroksen ennen kuin alkaa jotain tuloksia näkyä. Mutta ripset tämä erottelee aika kiitettävästi. Sopii hyvin arkikäyttöön.

Poissa calypso

• Tukkaguru
  • iHerb alekoodi: TUN470
    • Haista Ite!
« Vastaus #4 : 10.01.07 - klo:09:59 »
Dermosililla on myös ripsiväri, varsinaista luonnonkosmetiikkaa se ei ole mutta sitä ei ole testattu eläimillä, siinä ei pitäisi olla yleisesti allergisoivia ainesosia, se on hajusteeton ja sitä ei saa muualta kuin Dermosilin omilta nettisivuilta www.dermoshop.fi.
Minä en ole vielä päässyt kokeilemaan tuota ripsiväriä, mutta sitten kun taas tulee tarve tilata voiteita ja muuta tuolta niin ajattelin tilata myös tuon ripsivärin  :)

Poissa Lauris

• Hiushörhö
« Vastaus #5 : 10.01.07 - klo:10:03 »
Minulla on myös käytössä Santen ripsiväri. Levittyy todella nätisti, on jotenkin "juoksevampaa" / nestemäisempää kuin mikään aiemmin käyttämäni. Lopputulos on siisti ja luonnollinen. Yli kahden kuukauden käytön jälkeen ei myöskään osoita minkäänlaisia kuivahtamisen tai paakkuuntumisen merkkejä. Kokemusteni perusteella leviää kuitenkin silmien alle tosi helposti, jos joutuu vaikka tihkusateeseen, silmät vuotaa tuulisessa säässä tms.  

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #6 : 10.01.07 - klo:13:16 »
Suomessa on Santen lisäksi myynnissä vastaavan tyyppinen saksalainen sarja Lavera. Niillä on myös ripsiväri. En ole kokeillut sarjaa. Myös nettimyyntiä www.lavera.fi

Wow, tuoltahan löytyy kaikkea mielenkiintoista... :o Kiitos vinkistä! Laitoin heti tiedustelun postikuluista.
Näyttää olevan paljon herkällekin iholle sopivia tuotteita, toivottavasti todella ovat sitä...
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #7 : 10.01.07 - klo:21:09 »

Jos vielä uskaltaudut tilaamaan bce-europesta niin sieltä Laveraa saa paljon halvemmalla. esim. tuuheuttava ripsiväri Suomesta 16,30 ? ja Saksasta 9,90?. Postikuluista ja tuote määrästä tietysti vähän riippuu mistä kannattaa tilata. ;)

En vielä tiedä, uskaltaudunko... Kunhan ensin hoitavat kuntoon edellisen tilaukseni ja toimittavat siitä puuttuvan tuotteen. Hinnat kyllä olisivat tuolla paljon edullisemmat, katsotaan nyt  ;)
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Helleka

• HAIRahtanut
« Vastaus #8 : 04.09.07 - klo:23:35 »
Olisikohan tämä paras kategoria kun ei oikein selektiivisestä ole kyse (ainakaan hinnan puolesta) mutta ei tätä paikallisesta marketistakaan saa? Modet varmaan siirtää jos meni väärään paikkaan.

Eli mun oli tarkoitus kokeilla Sasasta hankkimaani Dejavu Fiberwig – ripsiväriä useammankin kerran ennen mitään arvioita, mutta tänään se katosi äidin mukana muualle.  ::)  Yhden koekäytön jälkeen siitä tuli äidin uusi HG-ripsari, joka oli ihan pakko saada mukaan justhetinyt eikä hetken päästä. Eikä ihme; äidin ripsistö on aika lailla näyttävämpi kuin minun ja Fiberwigillä sen silmät oli kuin Penelope Cruzilla photoshoppauksen + tekoripsien jälkeen. Muutaman kerran ehdin kuitenkin kokeilla ja kyllä oli hintansa arvoinen ostos myös mun ei-niin-räpsyripsille. Uuden hankin seuraavassa tilauksessa.

Toimii kuten Kanebo 38, eli ei sotkeennu ja lähtee lämpimällä vedellä. Pidentää todella hyvin, ei niinkään lisää tuuheutta, mutta olinkin nimenomaan kiinnostunut pidennysefektistä. Mun ripset on taipuisat enkä käytä taivutinta, joten taivutuksen kestosta en uskalla sanoa mitään. Ei klimppiintynyt ensimmäiselläkään käyttökerralla vaan teki yksittäisistä ripsistä todella siistin näköiset. Lopputulos ei ole niin näyttävä kuin esim. Diorshow:lla mutta muuten hyviä puolia löytyi hintaan nähden riittävästi.

Tarkoitus on kokeilla joskus tulevaisuudessa pohjustusaineen kanssa (ainakin MUAssa tämä kikka oli tuonut tuuheutta) mutta eipä ole vielä sitä pohjustustakaan hankittuna.  ;D Ja hinta oli varsin mukava, $12,60 eli vähän päälle 9 euroa. Taitaa jäädä nuo Kanebot mulla tästä lähtien kaupan hyllylle.
"I think I am, therefore, I am. I think."

Poissa Paulina

• HAIRahtanut
« Vastaus #9 : 19.09.07 - klo:13:55 »
Hankin myös tuon Dejavu Fiberwigin, ja yhden käyttökerran kokemuksella sanoisin, että ihan ok, pidentää siististi, mutta volyymia ja tuuheutta ei pahemmin heru, mikä oli huomattu myös MUA:ssa. Ekalla kerroksella ei tapahtunut oikein mitään, toisella kerroksella vähän enemmän ja kolmattakin oli vielä yritettävä, kun odotin jotain tuuheutusta ilmestyvän. Täytyy varmaan yrittää jatkossa vielä raskaammalla kädellä.  :)

Poissa Helleka

• HAIRahtanut
« Vastaus #10 : 19.09.07 - klo:14:18 »
Itsekin ihmettelin, että Fiberwig toimi äidillä niin hyvin, itselläni kun tuli aika lailla sama lopputulos kuin Kanebo 38:lla. Tosin pidensi kyllä huomattavasti paremmin!

Sain Sokoksen alennuspäiviltä hankittua kauan tahtomani Shiseidon ripsivärin pohjustajan, jotta se puuttuva tuuheutusefektikin paranisi. Nyt vaan puuttuu se uusi Fiberwig kun kenelläkään tuttavalla ei ole tarvetta tilata Sasasta mitään, enkä viitsi yhtä ripsaria sieltä lähteä tilailemaan. Oletko Paulina kokeillut käyttää mitään base-tuotetta tuon kanssa?

Poissa Paulina

• HAIRahtanut
« Vastaus #11 : 19.09.07 - klo:21:27 »
^Tilasin tuon Ebaysta, oletko katsellut saisiko sen sieltä kohtuuhintaan verrattuna Sasan hintaan, jos et ole Sasasta tilailemassa? Anyway, en oikeastaan käyttele primereita erikseen, ellei ole tuplapäämascara jo valmiiksi.. Voisihan sitä tietysti kokeilla. Ihan kivasti on kyllä pysynyt läpi sadesään lenkin ja työpäivän.

Poissa Reese

• Tukkaguru
« Vastaus #12 : 21.09.07 - klo:22:10 »
Sain Sokoksen alennuspäiviltä hankittua kauan tahtomani Shiseidon ripsivärin pohjustajan, jotta se puuttuva tuuheutusefektikin paranisi.

Ei nuo alennuspäivät olisi vielä maanantaina käynnissä?  ::) Mitä Shiseidon mascara base kustantaa ylipäänsä?
We are all mortal until the first kiss and the second glass of wine.

Poissa Helleka

• HAIRahtanut
« Vastaus #13 : 22.09.07 - klo:17:23 »
^Ostin Shiseidon basen Sokoksen asiakasomistajapäiviltä ja onkos ne nyt joka paikassa samaan vai eri aikaan? Täällä Tampereella ainakin ovat olleet ja menneet. Vaikka siellä tänään näkyi jotain Shiseido-tarjouksia, niin tästä tuotteesta ei ainakaan.

Muistaakseni ovh on jotain 26 euroa ja itse maksoin noin 22. Halvimmillaan (£11.95) olen löytänyt tästä nettikaupasta:
http://www.lapreya.com/index.html  Postikulujen kanssa olisi tullut vain hieman halvemmaksi enkä löytänyt, ihme kyllä, muuta tilattavaa, niin hankin sen sitten kaupasta.

Poissa Heleena

• Tukkaguru
« Vastaus #14 : 14.04.10 - klo:20:34 »
Olisikohan tämä oikea ketju Fiberwigin käyttökommenteille, kun ei se oikein markettiripsarikaan ole (eikä kyllä selektiivinenkään)? Muutama muukin oli ko. ripsaria tässä ketjussa aiemmin arvostellut, joten menköön.

Mun täytyy kyllä sanoa olevani aika lailla pettynyt tähän hehkutettuun kulttiripsariin. Omissa ripsissäni saan sillä kyllä mukavan eroteltua jälkeä, mutta tuuheutusta en yhtään, ja se olisi nimenomaan se, mitä mun ripset kaipaisivat. Lisäksi ne kuidut tmv. on tosi ärsyttäviä, kun ripsarin harja "sylkee" niitä mihin sattuu, ja niiden levittämisen kanssa saa olla tosi varuillaan, ettei ripsen kärjestä törrötä joku kuituvana.  ::)

Kerrostaminen tän ripsarin kanssa on myös tosi vaikeeta, sillä se jämähtää ainakin mulla välittömästi ripsiin niin, että uusien kerrosten levittäminen ensimmäisen kerroksen päälle on lähes mahdotonta. Massa vaikuttaa usean viikon käytön jälkeenkin vielä tosi kostealta, eikä siinä ole oikeastaan tapahtunut mitään muutosta alun tilanteeseen verrattuna. Ainoa positiivinen asia erottelevuuden lisäksi on helppo poispestävyys, sillä ripsari lähtee nätisti ripsistä.
Meen eteepäi vaik ois pakki pääl!