Kirjoittaja Aihe: Muut ripsivärit  (Luettu 19285 kertaa)

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
Vs: Muut ripsivärit
« Vastaus #15 : 18.05.10 - klo:11:31 »
Mä sain tänään ebaysta tilaamani Fiberwig'in ja olen onnesta soikeana! Käytin aikoinaan Kanebo 38'a useita vuosia juuri siksi, että arvostan ripsarissa hyvin paljon sitä ominaisuutta, että se kestää murheet, sateet ja uinnit, mutta on kuitenkin poistettavissa täysin pelkällä lämpimällä vedellä. Muutenhan tuo ei ollut mitenkään järisyttävä ripsari näyttävyyden osalta. Hyvin arkinen. Tämä Fw sen sijaan vaikuttaa erittäin erittäin hyvältä näin kättelyssä. Satuin lukemaan yhdestä blogista, että Fw'n paketissa lukee suositus ripsien kääntämisestä vasta Fiberwigin levittämisen ja kuivumisen jälkeen. Tein äsken juuri näin. Illempana pääsee sitten raportoimaan lisää. Niin, koska teksti on siis japaniksi, joudun luottamaan bloggaajan sanaan ja kokeilemaan itse ;)

Mulla ei kuidut sinkoilleet lainkaan, yllättävän hyvin levittyi. Huomaan kyllä, että tämän kanssa voi mennä hetki oikeaa tekniikkaa hakiessa. Siksakkaus on ainakin ihan ehdoton. Harja on melko suuri, enkä tiedä onko harjan muotoa menty muuttamaan tässä hiljan, vai onko markkinoilla useampia harjamalleja. Tämä omani on nimittäin loivasti kaartuva "hymysuu". Pidän todella paljon tästä luonnollisen näyttävästä lopputuloksesta.
Verrattuna perus-Kaneboon, tämä kyllä pidentää ja tuuheuttaa paremmin, kuten jossain toisessa ketjussa joku kommentoikin. On tullut huomattua, että Kanebo 38 on niitä ripsareita, joista joko pitää eläimenä tai inhoaa syvästi. Veikkaisin että Fw kuuluu samaan kategoriaan.

Yllätyin hylsyn koosta; sen verran kookas puteli että voipi kestää hetken jos toisenkin. Mä heitän piut paut 3kk'n suosituksille saman maskaran käytöstä.

EDIT. Oli pakko puhdistaa naama vaikka yleensä vasta illalla sen teen; en malttanut odottaa että näen miten tämä lähtee pois. Ja niinhän se lähti juuri niinkuin pitikin! Eli lämpimällä vedellä "lukot aukeaa" ja ripsari lähtee paloina/tuppoina pois. Piti muuten taivutuksetkin ihan hyvin. Saa nähdä mitä ripset tykkää jatkossa, kun aion jatkaa tuota ripsivärin jälkeen taivuttelua... Tavallisten ripsarien kanssa sitä ei tietenkään saa tehdä, mutta tässä koostumus on erilainen. Kanebossakin väri kiinnittyy mekaanisesti ripsen ympärille, ja tietyn lämpöinen vesi avaa nuo kiinnitykset/lukot. Ripsiväri lähtee siis paloina irti, ja tässä kohtaa kannattaa hiukan varoa ettei niitä paljoaa mene silmiin. Kun poistamisen aloittaa, niin kannattaa hetken aikaa vain painella kevyesti, kastella ripsiä sormin. Sitten vasta hiljalleen kokeilla lähteekö ripsarit irti. Jos ei lähde helpolla, niin lämpimämpää vettä kokeiluun.

Oon harvinaisen tolkuttoman tyytyväinen nyt!! :l Löysin Kanebolle seuraajan, joka on vielä rutkasti parempi!
« Viimeksi muokattu: 18.05.10 - klo:17:45 kirjoittanut Jouana »
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #16 : 25.10.10 - klo:10:38 »
Kukaan käyttänyt Jelly Pong Pong Fairy Lashes -ripsiväriä?
Pakkaus on ihan ubersöpö mutta pelkästään siksi en raaskisi ostaa joten ruusuja/risuja olisi kiva kuulla sitä ennen :)
Musta sävy olisi valintani mutta toisaalta myös violetti näyttäisi aika hyvältä (ja vihreisiin silmiini sopivalta).

Poissa Lauris

• Hiushörhö
« Vastaus #17 : 05.08.11 - klo:22:52 »
Olisiko kellään kokemuksia Benecosin ripsiväristä? Ajattelin ostaa, kun on tässä kuussa Ruohonjuuressa tarjouksessa. Vähän vaan mietin kannattaako, kun nuo luomuripsivärit ovat yleensä niin leviäviä ja liiankin luonnollista ja huomaamatonta jälkeä tekeviä.

Poissa Nea/ Fashioned in Finland

• Tukkaguru
« Vastaus #18 : 05.08.11 - klo:23:16 »
Lauris: Minulla tuo toimi todella kivasti! En tosian sadepäivinä ole testannut (eipä niitä juuri ole kyllä ollutkaan  :O). Arvioni löydät täältä (myös kuva siitä ripsissä) mutta olen kuullut tuosta kyllä huonoakin... Salatiedettä nuo ripsarit  :P
Ei se ole harrastus, jos siihen ei mene kaikki rahat!

Poissa Od3ssa

• Tukkaguru
« Vastaus #19 : 25.09.12 - klo:13:24 »
Tilasin cosmetic-love.comista BB creamin tilauksen yhteydessä parit ripsivärit kokeiluun, mm. tämän http://cosmetic-love.com/etude-house-lash-prem-mascara-10g-2-type.html volume-versiona. Aivan täys kymppi ripsiväri, pituutta en tarvitse, mutta paksuutta kylläkin ja tuo lähtee liuskoina lämpimällä vedellä puhdistettaessa.

Mulle ei siis oikeastaan passaa kuin lämpimällä vedellä poistettavat ripsarit, kun wp:ia en käytä piilareiden ja hankalan poistettavuuden takia ja tavallinen tuhraa kulmakarvojen ja yläluomen välissä olevaa aluetta, kun on sen verran pitkät ripset. Jos haluan näyttävyyttä ripsiin, niin sitä ei oikein saa Kanebon 38-ripsarilla, jota käytän lähinnä vain uimassa ollessa, joten pakkohan se on niitä tuhrivia käyttää ja hinkkailla mustia tuhruja pitkin päivää silmien yläpuolelta pois. Eipä ole tämän ripsarin kanssa niitä ongelmia :T
Tulla lujaksi, pysyä pehmeänä. Siinä on haavetta kylliksi yhdelle elämälle. - Tommy Tabermann

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #20 : 11.04.14 - klo:23:31 »
Jatkan nyt tähän ketjuun, kun haluaisin lisää keskustelua tuubimascaroista eli ns. polymeerimascaroista. Niissä siis idea on se, että ne ovat vedenkestäviä, mutta kun ripsiä liottaa lämpimässä vedessä, ripsari irtoaa riekaleina vetämällä.

Olen jostain syystä täysin hurahtanut näihin, sillä minulla on superherkät ja kuivuuteen taipuvat silmät, jotka rähmivät helposti. Vesiliukoiset ripsarit liukenevat silmiin ja aiheuttavat ärsytystä. Vedenkestävät taas pitää poistaa suunnilleen tärpätillä, minkä seurauksena silmäni ovat aivan tomaatit monta päivää.

Olen kokeillut jo useita merkkejä, joista tässä tähän asti kokeilemani paremmuusjärjestyksessä:

1) Clinique Lash Power
2) Estèe Lauder Duble Wear Zero Smudge
3) Imju d.j.v. Beautenizer Fiberwig Volume Lash (nyk. Lash Knockout)
4) Isadora All Day Long Lash
5) Elite Tapis Rouge Cinema Volume Lash Macara
6) Kanebo/Sensai Mascara 38C
7) Imju Fiberwig Paint On False Eyelashes

Onko kenelläkään antaa suosituksia, mitä vielä voisin kokeilla? Onko MAC:lla esimerkiksi mitään?

Poissa Jenje

• Tukkaguru
« Vastaus #21 : 12.04.14 - klo:10:29 »
^ Löytyykö noista kokeilemistasi sellaista, joka pitäisi taivutukset paremmin kuin normiripsiväri? Lämpimällä vedellä poistettava ripsiväri on tosiaan käyttömukavuudeltaan omaa luokkaansa, mutta mun kokemukseni mukaan ne suoristavat taivutukset herkästi.
1aFii Mustaksi värjätyt, vyötärömittaiset, ohuehkot ja piikkisuorat hiukset. Herkkä rasvoittuva sekaiho.

www.iHerb.com alekoodi: IHA397

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #22 : 12.04.14 - klo:12:59 »
Mä en koskaan taivuta ripsiäni, joten en osaa sanoa.
Yleensähän nämä tuubimascarat ovat varsinkin uutena tosi märkiä, ja paranevat kuivuessaan vasta jämäkämmäksi. Joten veikkaan, että eivät ole paras mahdollinen valinta ripsensä taivuttaville.

Poissa keesha

• Tukkaguru
« Vastaus #23 : 12.04.14 - klo:13:22 »
Onko kenelläkään antaa suosituksia, mitä vielä voisin kokeilla? Onko MAC:lla esimerkiksi mitään?

TonyMolyllä on hyvä tuubimascara, TonyMoly Double Needs Pangpang (nimihirviö.. ::)). Mulla on keltainen Volume-versio ja oon tykännyt siitä tosi paljon. Lähtee helposti vedellä pois ja pitää taivutuksetkin tosi hyvin. Kestävyyskin on ok. Vähän tuo on alkanut variseen nyt kun se on ollut pidempään käytössä. Mut eipä tuo ole laatuun nähden pahan hintainen. Oon ostanut omani ebaystä: http://stores.ebay.com/freya-net1996?_trksid=p2047675.l2563
2b C iii, bsl. Hiustenvärjäystä harrasteleva ikuinen kasvattaja.

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #24 : 14.04.14 - klo:21:29 »
Kiitos vinkistä!  :D

Mielelläni ottaisin lisääkin vinkkejä vastaan, jos joku tietää sellaisia harvinaisempia tuubimascaroita, joita ei Suomessa ole myynnissä. Suomessa myynnissä olevat olen vissiin jo kokeillut kaikki, paitsi Malu Wiltzin, ja sen jätän kokeilematta koska sen harja näytti ihan kököltä. Tosin käyttäjäkokemukset siitäkin kiinnostaa.

Poissa FairyC

• Hiushörhö
« Vastaus #25 : 17.04.14 - klo:11:25 »
Yksi tuubimaskara on MACin Extend Playlash. Tekee ihan hyvää jälkeä ja lähtee lämpimällä vedellä pois. Kestää kuitenkin varisematta ripsissä hyvin.  Voisin sanoa, että tämä mascara on jopa hitusen tuuheuttavampi, kuin nuo tuubimaskarat yleensä.

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #26 : 22.04.14 - klo:07:09 »
Hei ihanaa, toi lähtee kokeiluun ehdottomasti! Myydäänkö sitä Hesan Stockalla vai pitääkö tilata netistä?

Edittiä: MAC:n Extended Play Lash kokeiltu. Tästä on olemassa myös Gigablack-versio, joka on ilmeisesti vielä intensiivisempi musta, mutta kyllä tämä mun silmään ihan riittävän musta on!

Tämä menee nyt kyllä Top Ykköseksi mun listalla. Aivan mahtava tuote! Miksi tätä ei ole hehkutettu enemmän?  ???

Yleensä tuubimascaroiden ongelma on se, että ne ovat ensin tosi märkiä ja vasta hieman kuivuttuaan alkavat toimia paremmin -tämä on totta esim. tähänastisen suosikkini Clinquen Lash Powerin kohdalla. Extended Play Lash on kuitenkin heti kovaa kamaa. Se tekee kaiken, minkä lupaa: Erottelee, tuuhentaa, pidentää. Ja kestää moitteettomana. Ei varise, ja poistaminen on helppoa.

Tällä saa ihan jo yhdellä kerroksella mielestäni tosi näyttävät ripset. Ja kahdella kerroksella saa jo aikamoiset bileripset! Ripsari pysyy myös riittävän kosteana pitkään, jotta mahdolliset paakut on helppo selvittää -ei niin, että niitä paljon tulisi. Harja on äärimmäisen erotteleva ja hyvin lyhyt- sekä kovaharjaksinen, joten tällä pystyy ihan voimalla kampaamaan ripset auki. Väriä on harjasten lyhyyden vuoksi helppo vielä ihan ripsien tyveen.

Kuivuttuaan ripset eivät tunnu yhtään koppuraisilta, vaan hyvin pehmeiltä ja joustavilta. Poistaminen sujuu samalla tavalla kuin tuubimascaroilla yleensäkin eli lämpimällä vedellä. Ripsari lähtee riekaleina erittäin helposti ilman, että tarvitsisi kiskoa. Vesisateessa en ole tätä vielä testannut, mutta toistaiseksi kesto on ollut moitteeton.

Vahva suositus!  :ts

Poissa FairyC

• Hiushörhö
« Vastaus #27 : 23.04.14 - klo:01:17 »
^Kiva, että tykkäsit. Itse hankin suosista tuon Gigablack-version, kun omat ripset on luonnostaankin mustat.

Jostain blogista tämän bongasin ja pakkohan tuota oli kokeilla, kun haussa oli bilekäyttöönkin sopiva tuubimaskara. Tämä kyllä toimii niin arkena kuin bilekäytössäkin. Lisäksi olen testannut tuon vedenkestävyydenkin, kun muutaman kerran on silmät vuotanu ihan huolella, eikä ripsari ole liikahtanut mihinkään suuntaan. Omasta mielestä tässä ripsivärissä on kyllä hinta/laatusuhde niin kohdillaan kuin voi vaan olla.

Poissa keesha

• Tukkaguru
« Vastaus #28 : 23.04.14 - klo:10:00 »
Mua alkoi nyt myös kiinnostaa tuo MAC:n ripsari. :) Mistä ootte sitä ostaneet (netistä)? Ja paljonko sillä on hintaa? Lähinnä tuo Gigablack kiinnostaisi.
2b C iii, bsl. Hiustenvärjäystä harrasteleva ikuinen kasvattaja.

Poissa FairyC

• Hiushörhö
« Vastaus #29 : 23.04.14 - klo:23:19 »
Mä ostin sen viime reissulla Tallinnan Kaubamajasta. Maksoi siellä 19e. En tiedä, mitä hintatasoa on täällä Suomessa, mutta luulen, että liikkuu aika samoissa hinnoissa.