Kirjoittaja Aihe: Muut ripsivärit  (Luettu 19288 kertaa)

ainokainen

• Vieras
Vs: Muut ripsivärit
« Vastaus #30 : 26.04.14 - klo:12:59 »
Joo 19€ maksoi Hesan Stockalla. Eli ei todellakaan kallis.

Poissa tiita

• HAIRahtanut
« Vastaus #31 : 26.04.14 - klo:15:05 »
Edittiä: MAC:n Extended Play Lash kokeiltu. Tästä on olemassa myös Gigablack-versio, joka on ilmeisesti vielä intensiivisempi musta, mutta kyllä tämä mun silmään ihan riittävän musta on!

Tämä menee nyt kyllä Top Ykköseksi mun listalla. Aivan mahtava tuote! Miksi tätä ei ole hehkutettu enemmän?  ???

Tätä on kyllä minunkin pakko kokeilla, kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta. Täytyykin käydä alkuviikosta pyörähtämässä Stockalla..!
Kyllä se siitä, koska aina se siitä

Poissa Swan

• Haiven
  • *
« Vastaus #32 : 30.04.14 - klo:16:29 »
Vanhan Fiberwigin vedellessä viimeisiään aloin selvittelemään mikä voisi olla seuraava potentiaalinen tuubimascara ja päädyin sitten ihan blogiarvosteluiden pohjalta tilaamaan Fairy drops platinum mascaran. Ja onneksi päädyin tähän! On ehdottomasti paras ripsiväri mitä olen koskaan käyttänyt. Fiberwigiin verrattuna tekee todella näyttävät ripset, pitkät ja tuuheat, mutta jälki on silti siistiä ja ripset eroteltuja. Pysyy hyvin päivän ajan ja lähtee helposti lämpimän veden avulla, kuten muutkin tuubimascarat. Tilasin ebaysta japanilaisesta kaupasta nimeltä jaipfe ja alle kahdessa viikossa tuli paketti, noin 20 $ oli hinta posteineen. Näitä on myös vedenkestävänä, mutta tuubimascarat kulkevat nimellä film type.

Olen ihan myyty! Ja tätä voin suositella lämpimästi  :)

Poissa keesha

• Tukkaguru
« Vastaus #33 : 01.05.14 - klo:11:05 »
^ Mäkin oon hehkuttanut muistaakseni joskus tuota Fairy Dropsia. On se vaan tosi hyvää! :D Mulla on itelläni se originaali wp-versio (lila hylsy) ja palaan aina siihen, vaikka kokeilisin jotain muuta. Jos siis haluaa wp:tä, niin voin suositella sitä myös. Oon myös kokeillut sitä Platinum wp:tä, ja sekin oli siis hyvä, mutta ite tykkään vaan enemmän siitä suorasta harjasta.
2b C iii, bsl. Hiustenvärjäystä harrasteleva ikuinen kasvattaja.

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #34 : 01.06.14 - klo:23:17 »
Cliniquen Lash Powerista on tullut uusi versio, joku Feather jotain.
Onko kukaan vielä kerinnyt kokeilemaan?

Poissa QueenOfWinter

• HAIRahtanut
« Vastaus #35 : 23.07.14 - klo:14:25 »
Cliniquen Lash Powerista on tullut uusi versio, joku Feather jotain.
Onko kukaan vielä kerinnyt kokeilemaan?

Muakin kiinnostaisi. Kävin tuota Bootsissa katsomassa, mutta mukaan lähti kuitenkin se perusversio. Ei se kovin hyviä arvosteluja ollut saannut ainakaan vielä, mutta eipä niitä arvosteluja paljoa ollut.

Poissa evet

• Haiven
  • *
« Vastaus #36 : 25.08.14 - klo:22:21 »
Hei! Tietääkö kukaan missä ja millä hinnoin (noin about) myytäisiin joko MAC Extended Play Mascaraa Lash tai Lash Power Mascaraa Tampereella? Ajattelin ostaa testiin muuton ja tukkauudistuksen jälkeen :D Olisivat todennäköisesti parempia kuin markettiripsarit, nyt käyttänyt itse lumenen jotakin vedenkestävää ja pysyvyys heikko ja silmät kärsii poistosta hirmuisesti.

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #37 : 25.08.14 - klo:22:45 »
^MACia myydään vain Helsingin ja Turun Stockmannilla. Voit tilata ripsivärin Tampereen Stockmannille. Ripsivärin hintaa en muista ulkoa, vaikka MACin ripsivärejä olenkin käyttänyt jo vuosia. Uskoisin kuitenkin, että hinta on jotain 17-20 € välillä.

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #38 : 27.08.14 - klo:15:19 »
MAC:n Extended Play maksaa 19 euroa.
Cliniquen Lash Poweria saa ainakin Stokkalta, Sokokselta ja Kicksistä. Hinta on noin 25 euroa.

Poissa evet

• Haiven
  • *
« Vastaus #39 : 28.08.14 - klo:22:47 »
Kiitos teille! Käynpä noista kysäisemässä  :)

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #40 : 07.09.14 - klo:19:51 »
Mä oon muutamia kertoja käyttänyt Paula's Choicen MegaLength-maskaraa, se taitaa kuulua tämän ketjun kategoriaan: http://www.paulaschoice.com/shop/makeup/eyes/_/Mega-Length-Lash-Extending-Mascara/. Ei tässä välttämättä muuta ihmeellistä ole kuin se, että mikään maskara ei ole ikinä jättänyt mun ripsiä näin pehmeiksi. Ripset ovat tällä ihan yhtä pehmeät kuin puhtainakin, vaikka maskaraa on reilu ja näkyvä kerros. Ei ehkä mikään ihmetuote maskara-hifistelijälle, mutta mahtava juttu niille, jotka tahtovat hoitavan ja pehmeän tunnun ripsiin. Tämä ei kuitenkaan ole millään tapaa efektistä pois, väriä tulee voidemaisesta koostumuksesta runsaasti ja volyymiakin ainakin enemmän kuin joillain ohuilla perus-Blueberryillä. Spiraaliharja toimii mulla tosi hyvin, vie maskaran vähillä vedoilla ihan tyveen saakka.
1cFii, oma väri.

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #41 : 09.09.14 - klo:11:09 »
Cliniquen Lash Power Feathering Mascara kokeiltu.
Tämä on siis uusi versio perus- Lash Powerista joka on jo saavuttanut klassikon aseman. Ikävä sanoa, mutta tämä uusi versio ei tuo mitään uutta kentälle. Ihan kiva, mutta ei tee vaikutusta.

Harja on hyvin pitkäharjaksinen eli aika paksu, ja lisäksi harjakset ovat tosi löperöitä. Harja on siis tosi pehmeä, eli massaa ei saa kammattua ripsien tyviin voimalla. Harja on pehmeydestään huolimatta melko erotteleva, eli klimppejä ei pahemmin synny, mutta itseäni häiritsee se, että annostelija antaa väriä aika nihkeästi harjaan. Runsaiden ripsien saaminen vaatii siis useamman kerroksen. Toki ajan kanssa ja työstämällä tällä saa näyttävätkin ripset, mutta itse kaipaan tuotetta, joka antaa runsautta heti ensi vedosta ja jonka saa työstettyä ihan ripsien tyveen asti. Nyt lopputulos jäi liian vaatimattomaksi makuuni.

Kokeilin piruuttaan laittaa tähän putkiloon MAC:n Extended Play -ripsarin harjan, ja kappas vaan, sehän sopii tähän kuin nakutettu! Extended Playssa on ohuempi harja, eli nyt annostelija antaa riittävästi tavaraa harjaan, ja kun tässä Extended Playssa on vieläpä markkinoiden paras ja erottelevin harja -mun mielestä siis- niin hittolainen, tää kombohan toimii kuin junan vessa!

Feathering -ripsarissa itsessään ei siis ole vikaa, vaan ongelma on tuotteen harja. Itse massa on sitä samaa perushyvää Lash Poweria, joka tosiaan kestää säässä kuin säässä, ei valu, ei kirvele, lähtee lämpimällä vedellä siististi ilman että silmiin jää mitään hippuja.

Summa summarum: ihan kiva perusripsari herkkäsilmäiselle, joka haluaa tosi siistit ja luonnolliset ripset. Jos haluat enemmän näyttävyyttä, jätä väliin ja osta mieluummin se alkuperäinen Lash Power tai MAC:n Entended Play, jotka on edelleen mun mielestä ylivoimaisesti markkinoiden parhaat tuubimascarat.   

Poissa Kathy

• HAIRahtanut
« Vastaus #42 : 15.09.14 - klo:08:01 »
Tilasin Ebaysta Za-merkkisen Killer Volume -ripsarin ja vitsit että tämä on ihan paras. ;D Kyseessä on siis vedenkestävä ja tuuheuttava ripsiväri ja tällä tosissaan saa jo kahdella kerroksella tuuheat ripset. Mähän käytin pitkään pidennyksiä ja tekoripsiä, koska totesin että kaikki ripsarit näyttävät mun piikkisuorissa ripsissä samalta. No nyt ei enää tarvitse miettiä pidennyksiä tämän jälkeen.
1aMii, punapää
Herkästi näppyilevä pintakuiva sekaiho (sinkkitabut rulaa)

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #43 : 20.09.14 - klo:13:56 »
Mua kiinnostaisi MAC:n Extended Play Lash Gigablack-version taivutuksen pitokyky. Mulla on ongelmana taivutuksien suoristuminen, joten käytän aina vedenkestävää tästä syystä. Tuo kuulostaa muuten lupaavalta, mutta mietityttää taivutuksien pysyminen. Onko tuosta olemassa jokin testeriversio? Joskus sain MAC:lta jonkin miniripsarin kokeiltavaksi.

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #44 : 05.03.16 - klo:21:14 »
Uusi tuubimascaralöytö: Isadora Volume & Curl Mascara. Meni heittämällä ykköseksi mun listalla!

Harja on käyrä, mutta kun mä en käyristä harjoista niin tykkää, väänsin sen suoraksi. Harja on aika iso, ei kuitenkaan liian. Vakkariripsarini Cliniquen Lash Powerin jälkeen harja tuntui ensin tosi isolta koska Lash Powerin harja on niin pieni, mutta äkkiä tähän isompaan tottui.

Harja on mukavan erotteleva. Annostelija antaa massaa aika reippaasti, joten liiat on syytä pyyhkäistä paperilla harjasta pois ennen ripsiin levittämistä, muuten tuloksena saattaa olla klimppiripset. Massa kuivuu tosi nopeasti, joten peliaikaa erotteluun on vähän. Levittämisen kanssa ei siis kannata mokailla vaan harjata väriä ripsiin vähän kerrallaan kerros kerrokselta.

Tuloksena on upean tuuheat ripset! Tämä on todella paljon tuuheuttavampaa kuin mikään aiemmin kokeilemani tuubimascara, ehkä lukuun ottamatta Fiberwigin Knock Out -ripsaria, jolla saa myös todella näyttävän lopputuloksen. Yleensähän tuubimascarat eivät ole mitenkään supertuuheuttavia vaan enemmänkin luonnollisen tuloksen antavia, mutta tällä saa kyllä todella näyttävät räpsyttimet!

Poistaminen onnistuu tosi helposti, suihkussa ollessa ripsari vaan katoaa viemäriin hankaamatta, eikä sitä edes tarvitse vetää irti ripsistä riekaleina kuten Lash Powerin kanssa joutuu tekemään. Silmät mulla on tosi herkät, mutta tämän ripsarin kanssa en tuntenut mitään ärsytysoireita. Iso suositus!

Edittiä: Ei sittenkään. Tätä myydään 38C -ripsarina, mutta mun mielestä tämä ei sitä ole. Ihan normaalisti liukenee veteen. Sateella ripsarit levisi pitkin kasvoja. Sääli, on muuten ihan hemmetin hyvä ripsari.  :-\
« Viimeksi muokattu: 03.07.16 - klo:20:21 kirjoittanut ainokainen »