Kirjoittaja Aihe: Meikinpohjustustuotteet  (Luettu 69440 kertaa)

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
Vs: Meikinpohjustustuotteet
« Vastaus #105 : 22.09.10 - klo:13:12 »
Täytyy vielä kehaista Lorealin primeriä, kun olen sitä nyt pari viikkoa käyttänyt joka työpäivä. Sitä kannattaa laittaa tosi vähän, niin meikkikin levittyy silloin parhaiten. Ja mikä parasta iho pysyy hyvännäköisenä koko päivän, ei kiiltoa ja ihon väri on tosi tasainen. Hintakaan ei ole paha. Suosittelen kyllä lämpimästi kokeilemaan ja mitä vähemmän laitat sen parempi :ts
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.

Poissa imaria

• HAIRahtanut
« Vastaus #106 : 22.09.10 - klo:20:18 »
Tuloksena on ainakin mulla ollut katastrofi, jos olen vahingossa aamu-unisin silmin mennyt levittelemään tuota Lorkun primeriä vähänkään liikaa..  ;D Pieni määrä tekee sileän ja satiinisen pinnan, joka tasoittaa ihon väriä, pintaa, huokosia ja tietenkin antaa myös hyvän pohjan, jolle meikkivoide liukuu tosi nätisti.

Mä olen nyt ollut nyt primer-lakossa hetken. Samalla uudistin kasvojen putsarit ja hoidon säilöntäaineettomiin, alkoholittomiin ja silikonittomiin. Tukkeumia ei ole tullut ja entisetkin ovat hävinneet. Jossain vaiheessa kokeilen tuota primeria, jospa tukkivuus olisi ollut entisten pesu- ja hoitorutiinien ja tämän yhteisaikaansaannoksia, mutta nyt toistaiseksi ajattelin pärjätä ilman. Poskista hävisivät isot tukkeumat, kun jätin primerin muutamana peräkkäisenä päivänä laittamatta. Mälsää, mutta ehkä säästän iltameikkeihin tämän sit vaan.
1cMiii / vaaleat / tavoittelevat olkapäitä

Poissa BlueBerry

• Tukkaguru
« Vastaus #107 : 20.02.11 - klo:22:00 »
Mä oon etsiskellyt hyvää meikinpohjustustuotetta jo pitkään. Nyt pitäisi löytää joku hyvä häitä varten, että meikki pysyisi paikallaan. Olen kokeillut ainoastaan lumenen mattapinnan lupaavaa tuotetta ja siitäkin on jo aikaa. Olin siihen aika pettynyt, ei tuntunut tekevän juuri mitään. Ja meikkivoide ei meinannut jäädä siihen kiinni (?) Yleensä en käytä erillistä pohjustustuotetta meikkivoiteen alla, paitsi siis kosteusvoidetta. Mulla on sekaiho, joka rasvoittuu etenkin otsalta aika helposti. Yleensä työpäivän loppuun mennessä kiiltelen aika härskisti ellen taputtele ihoa puuteripaperilla... Ja meikki kuoriutuu hiljalleen pois :(

Onko tuo Kanebo edelleen monen suosikki, vai onko löytynyt jotain muita ihania? :)
Vaalennetut, lantio -pituiset hiukset. Tavoitteena vielä pidempi, hyväkuntoinen letti... iHerb -alennuskoodi ensitilaajalle: VAP865

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #108 : 20.02.11 - klo:22:15 »
^ MsChicin Face Canvas on kai ilmesesti myös hyvä, itse ajattelin hankkia sen seuraavaksi kun primeriä ostan :)
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
« Vastaus #109 : 21.02.11 - klo:12:01 »
Onko kukaan kokeillut Clarinsin uutta meikinpohjustusainetta?Se on punaisessa putkilossa ja sitä laitetaan suoraan siitä iholle, nimeltään Instant Smooth Line Correcting Concentrate. Sain näytteen siitä ja kokeilen sitä seukki kerran meikatessa. Dimethiconea näkyy olevan aika paljon.
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
« Vastaus #110 : 25.02.11 - klo:11:57 »
Täytyy sanoa, että yhden kokeilukerran jälkeen upean sileä ja mattainen iho uudella Clarinsin puikkoprimerillä. Ensin tuntui tosi tahmaavalta silikoniselta mönjältä, mutta kasvoissa näytti sitten upealta meikin alla ja kuulemma voi käyttää myös meikin päällä puuterin sijasta. Tässäkin on varmaan maltti valttia, ettei laita liikaa. Aika samantyylinen Lorealin primerin kanssa, mutta ehkä hivenen parempi. Emotionionissa tulee seukki viikoilla -20 % ja siellä on muistaakseni 3.3. Clarinsin esittelijä. Melkeinpä käyn ostamassa sen, jos ei hinta mene sitten liian kalliiksi.

Poissa Pähkinä

• Tukkaguru
« Vastaus #111 : 25.02.11 - klo:13:27 »
^ Mitä tarkoittaa "seukki"? Seuraava?  :)

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
« Vastaus #112 : 25.02.11 - klo:13:44 »
Joo, seuraavaa tarkoitin ;D

Poissa Pähkinä

• Tukkaguru
« Vastaus #113 : 25.02.11 - klo:13:47 »
^ No, ei menny päättelyn ja arvauksen sekoitus ihan mettään! En ollu koskaan kuullu.  :)

Poissa BlueBerry

• Tukkaguru
« Vastaus #114 : 01.03.11 - klo:21:23 »
Hankin nyt sitten Kanebon smoothing water make-up base -putilon. Veli toi sen laivalta ja säästin vähän hinnassa :) Yksi kokeilu on jo takana:

Laitoin tätä kosteusvoiteen päälle neljä painallusta ja annoin imeytyä parisen minuuttia. Tässä vaiheessa ei tuntunut iholla oikein miltään (?). Sitten lumenen meikkivoide ja irtopuuteri päälle. Levittyivät hyvin. Lopputulos oli mielestäni aavistuksen tasaisempi kuin ilman tuota Kaneboa. Sitten testasin kestävyyttä, eli aloin laittaa ruokaa... Pilkoin sipulia ja kyyneleet valui silmistä. Olin varma että jää juovat kasvoihin. Sitten vielä paistoin ja keitin, tuli vähän hikikin. Ruuanlaiton jälkeen meikkipohjassa ei ollut jälkeäkään, eli Kanebo piti meikin tosi hyvin paikallaan. Tosin iltaa kohden iho alkoi kiiltää kuten mulla yleensä. Mutta se on mulle pikkujuttu, pohjustustuotteelta hain nimenomaan sitä, että meikki pysyy paikallaan. Tää on ihan huippu  :)
Vaalennetut, lantio -pituiset hiukset. Tavoitteena vielä pidempi, hyväkuntoinen letti... iHerb -alennuskoodi ensitilaajalle: VAP865

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
« Vastaus #115 : 12.04.11 - klo:11:43 »
Tarvitsen hyvän meikinpohjustustuotteen ja pähkäilen nyt kahden välillä. Ostaisko vielä Lorelin primerin vai Clarinsin Instant Smooth ::). Lorealia olen käyttänyt ja se on ihan jees, ei paha ollenkaan (olen kehunut sitä tässäkin ketjussa :3), mutta mutta houkuttelisi myös tuo Clarinsin Instant Smooth. Sitä Clarinsin uutta puikkosysteemia en sitten raskinut ostaakaan. Onko teillä kokemuksia onko noi Lorealin ja Clarinsin primerit kuinka samanlaisia?

Poissa Firestarter

• HAIRahtanut
« Vastaus #116 : 12.04.11 - klo:20:01 »
Onko kellään kokemusta Smashbox photofinish light primerista? Tilasin tuon lähinnä siksi että piti saada joku vesipohjainen primer Narsin sheer glown alle. Silikoniset primerit ovat olleet ihan onnettomia ko.meikkivoiteen kanssa, toivon siis että tuo pelittää paremmin. Odotan vielä että posti tuo omani ja olisi kiva kuulla kommenttia onko tuo pitänyt meikin paikoillaan,kuivattaako ym?

Edit. Ihan jos joku muukin harkitsee ko.tuotteen ostoa niin voin näin alustavasti (kahdesti kokeilleena) suositella lämpimästi! En ole vielä ehtinyt perehtyä suuremmin primereihin, markettiostastolta on kokeiltu Lorealia ja Lumenea,pettynein/olemattomin tuloksin. Huomasin jo heti meikkivoidetta levittäessäni Smashboxin vaikutuksen; pohja näytti tasaisemmalta ja sulautui hyvin ihoon. Pelkäsin ylimattaista lopputulosta mutta Narsin sheer glown samettinen,aavistuksenomainen hohto ei primerin myötä kaikonnut mihinkään. Ihon kuivat kohdat eivät myöskään korostuneet,eikä naama päivän mittaan alkanut kiristellä mitä pelkäsin, sillä onhan kyseessä kuitenkin kai pääasiassa rasvaisen ihon primer. En tiedä sitten muuttuuko tilanne pidemmän päälle,toivottavasti ei. Pohja pysyi nätimpänä tuplasti pidempään mikä lähinnä olikin tarkoitukseni kun tuotteen hankin. Ihanaa!  :-*
« Viimeksi muokattu: 15.04.11 - klo:16:42 kirjoittanut Firestarter »

Poissa Ninamia

• HAIRahtanut
  • 1CFii
« Vastaus #117 : 15.04.11 - klo:21:17 »
^Mulla on ollut tuo ja tykkäsin kovasti. Tasoitti ihoa ja piti pohjan hyvin paikallaan ja ihon mattana.
Mistä ostit? Oon aiemmin tilannut Strawberrynetistä, mutta ei oo hetkeen näkynyt siellä..
" Everyone's a star and deserves the right to twinkle"
-Marilyn Monroe

Poissa cenadra

• HAIRahtanut
« Vastaus #118 : 15.04.11 - klo:21:48 »
^ Oletteko kokeillut sitä Smashboxin normaalia Photo Finishiä? :) onko tolla paljon eroa siihen? Mulla on se normaali ja se toimii jo hyvin, mutta mietin toimisiko toi vielä paremmin! Tekisi mieli kokeilla, kun olen lueskellut, että sopii hyvin rasvaiselle iholle ja itseltäni sellainen löytyy. :D
Blondattu, kerrostettu, luonnonkihara BSL-pituudessa. Tavoite: Hyväkuntoinen vyötäröpituus, kerrostuksia lievemmäksi.

Poissa Firestarter

• HAIRahtanut
« Vastaus #119 : 16.04.11 - klo:13:14 »
^Mulla on ollut tuo ja tykkäsin kovasti. Tasoitti ihoa ja piti pohjan hyvin paikallaan ja ihon mattana.
Mistä ostit? Oon aiemmin tilannut Strawberrynetistä, mutta ei oo hetkeen näkynyt siellä..

Ostin ebaysta :)

^ Oletteko kokeillut sitä Smashboxin normaalia Photo Finishiä? :) onko tolla paljon eroa siihen? Mulla on se normaali ja se toimii jo hyvin, mutta mietin toimisiko toi vielä paremmin! Tekisi mieli kokeilla, kun olen lueskellut, että sopii hyvin rasvaiselle iholle ja itseltäni sellainen löytyy. :D

Itse en ole kokeillut mutta voisin kuvitella että hyvinkin on eroa lopputuloksessa, Photo finish on perus silikonipohjainen primer ja sisältää öljyjä, light taas on öljytön ja vesipohjainen. Jälkimmäinen saattaa siis paremmin pitää öljyntuotannon kurissa.