Kirjoittaja Aihe: Meikinpohjustustuotteet  (Luettu 69336 kertaa)

Poissa cenadra

• HAIRahtanut
Vs: Meikinpohjustustuotteet
« Vastaus #120 : 16.04.11 - klo:16:17 »
^okei kiitos paljon, tota voisin kokeilla sitten seuraavaksi! Ja itse olen tilaillut All Cosmetics Wholesale-sivustolta Smahsboxia. :)
Blondattu, kerrostettu, luonnonkihara BSL-pituudessa. Tavoite: Hyväkuntoinen vyötäröpituus, kerrostuksia lievemmäksi.

Poissa Amber

• HAIRahtanut
« Vastaus #121 : 26.04.11 - klo:20:23 »
Tilasin viimeksi Cherry Culturesta Nyxin luomivärien lisäksi HD primerin. Ensi vaikutelma oli aika epäilevä, primer on valkoharmahtavaa litkua ja haisee mun mielestä pahalle. Aine levittyy hyvin ja jättää ihon ehkä hivenen vaaleamman näköiseksi ja vähän nahkeaksi. Meikki levittyy päälle hyvin ja pysyy hyvänä koko päivän. Ainut  miinus tässä (siis ton hajun lisäksi) on se, etten tälläkään saa ihohuokosia kokonaan piiloon. Etsintä siis jatkuu....mutta ihan hyvä primer ja tulee käytettyä loppuun, hintakaan ei ollut paha :) (USD14)

Poissa cenadra

• HAIRahtanut
« Vastaus #122 : 19.05.11 - klo:20:58 »
Olen nyt noin viikon ajan käyttänyt Smashbox Photo Finish Foundation Primer Lightiä ja olen valmis antamaan siitä arvioni. :D

Tykkäsin siitä, kun tämä ei jättänyt silikonista tunnetta iholle, toisin kuin "normaali" versio tästä. Tämä myös imeytyi ihoon nopeasti ja jätti sen tasaiseksi ja mataksi. Iho myös pysyi kiillottomana tosi hyvin päivän mittaan! Voisin ostaa tästä sen 60ml:n supertuubin. :)
Blondattu, kerrostettu, luonnonkihara BSL-pituudessa. Tavoite: Hyväkuntoinen vyötäröpituus, kerrostuksia lievemmäksi.

Poissa Firestarter

• HAIRahtanut
« Vastaus #123 : 31.05.11 - klo:11:41 »
Saattaa olla hiukan tyhmä kysymys mutta menköön: Onko oikeaoppista tapaa miten primer tulisi levittää ts. pitääkö se esimerkiksi pyöritellä kosteusvoiteen tapaan vai vaan levittää iholle?

Poissa riinam

• HAIRahtanut
« Vastaus #124 : 31.05.11 - klo:12:58 »
Onkohan olemassa Lumenen eyeshadow primerin kaltaista primeria koko kasvoille? Käytän mineraaleja ja välillä kasvoissani on kohtia, joihin mineraalit eivät millään meinaa tarttua. Olen käyttänyt tuota Lumenen primeria myös silmänalusille, sillä ne tarvitsevat eniten peittoa ja sen avulla mineraalit ovat tarttuneet paljon paremmin ja peittävämmin ja pysyneetkin koko päivän siellä missä pitää.

Poissa Sunrise

• Haiven
  • *
« Vastaus #125 : 03.06.11 - klo:15:02 »
Kanebon smoothing water make-up base, mä ostin tuon tämän ketjun innoittamana ja rakastuin täysin  <3

Mulla on ollut Smashboxin Photo Finish aikaisemmin, sekä YSL Matt Touch. YSL oma ei ainakaan omalla sekaiholla ole oikein toiminut mitenkään. Iho alkoi kiiltää parin tunnin päästä laitosta jo. Photo Finish kestää vähän paremmin, mutta ei muitenkaan omalla iholla pidä meikkiä hyvänä koko päivää. Lisäksi se on niin silikoninen, että alkoi tuntua tukkivalta.

Toi Kanebon oma on kyllä aivan unelma! Pitää mulla meikin hyvänä koko päivän ja tuntuu jotenkin tosi hengittävältä iholla !

Bad Hair Day -Every Day

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
« Vastaus #126 : 03.06.11 - klo:20:25 »
Mun täytyy kehua vielä Lorealin primeriä ja sain sen vielä halvallakin 10,90€ tarjouksessa cittarissa ja toinen purkki jo jemmassa. Pitää hyvin kiillon pois,jopa siistinä koko työpäivän 8-10h ja iho näyttää tasaiselta ja kauniilta. Mulla on myös käytössä Clarinsin Instant Smooth ja en kyllä huomaa eroa noiden kahden välillä, muuta kuin Clarinsin kalliimpi hinta. Iho täytyy kumminkin kosteuttaa hyvällä voiteella ainakin yöksi, koska Lorealin primer saattaa aiheuttaa tukkeumia, jos ei kosteuta kunnolla ja jos joka päivä käyttää tuota Lorealin primeria, mutta ehdottomasti hintaan nähden todella hyvä tuote.
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.

Poissa imaria

• HAIRahtanut
« Vastaus #127 : 08.06.11 - klo:08:10 »
Edellisellä sivulla olen aloittanut primer-lakon, ja ihan oikeassa taisin olla. Viviannan tavoin tykkään Lorkun primeristä ihan hirvittävästi, mutta sen käyttö rajoittuu aika harvoihin kertoihin, onneksi hinta ei ole suolainen, joten sitä viitsii pitää tuolla meikkilaatikossa pyörimässä, vaikkei päivittäin käytäkään.

Ihosta se tekee tosi ihanan, enkä nestemäistä meikkivoidetta enää käytä ilman primeria, mineraalimeikin levitän suoraan kosteusvoiteen päälle. Erityisen ihana kombo on tuo primer levitettynä normikosteusvoiteeni päälle, joka hennolla helmiäisyydellään tasoittaa ihoa kivasti myös. Kuitenkin vähänkin tiheämpi käyttötahti (pari-kolmekin päivää peräkkäin riittää) tekee varsinkin poskiini tukkeumia, joten oli ihan oikea ratkaisu jättää primer vähemmälle.

1cMiii / vaaleat / tavoittelevat olkapäitä

Orange

• Vieras
« Vastaus #128 : 08.06.11 - klo:10:12 »
Tämä tuote ei varsinaisesti ole meikinpohjustaja, mutta sellaisena sitä käytän: Cliniquen City Block Sheer Oil-Free Daily Face Protector SPF25.
Kesäkasvoille oikein mainio tuote!
Pyöräilen töihin, ja varsinkin otsalle pukkaa hikeä (varsinkin pyöräilykypärän alla), mutta tämän tuotteen ansiosta hien pukkaaminen kasvoille on vähentynyt huomattavasti!
Laitan tuotetta ohuelti koko kasvoille ja päälle sipaisen sudilla meikkivoidepuuteria. Ihon sävy tasoittuu kivasti, mutta ei näytä liian tunkkaiselta, ja mikä parasta tämä oikeasti toimii ja vie liian kiillon pois. Ja aurinkosuojakerroin vielä päälle, niin tämä on ehdottomasti tämän kesän must!!

Poissa PollyJean

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #129 : 08.06.11 - klo:13:14 »
Pintakuiva sekaihoni voimakkaasti rasvoittuvine t-alueineen ei oikein ole tykännyt mistään kokeilemistani primereista (esim. Lumene, ELF, Loreal, MSCHIC). Tai ehkä se on meikkivoiteeni Revlon ColorStay, joka niistä ei ole tykännyt - meikkipohja on levittynyt/tarttunut huonommin ja ruvennut kiiltelemään huomattavasti nopeammin kuin ilman primeria, vaikka kuinka olemattoman määrän olisin primeria laittanut.

Lumenen Time Freeze Kiinteyttävä pikaukaunistaja on osoittautunut yllätyshyväksi primer-löydöksi. Käytän sitä meikin alle ihan sellaisenaan, en siis laita aamuisin naamanpesun jälkeen edes kosteusvoidetta erikseen. Iho näyttää hämmästyttävän hyvältä, extrapeittävän ColorStaynkin kanssa jotenkin kuulaalta, ja meikkipohja kestää parempana pitempään.Ilmeisesti se on tuo silikonisten primereiden "liukkaus", joka riitelee ColorStayn ja ihoni kanssa. Time Freeze jättää ihon vähän nahkeaksi ja tuntuu, että nestemäinen meikkivoide tarraa siihen helpommin.

Kiinostaisi kokeilla myös uutta Goshin Velvet touch foundation primer creamia eli voidemaista primeria, joka toimii myös kosteusvoiteena. Onko kellään vielä tästä kokemuksia?

Poissa pekaani

• Tukkaguru
« Vastaus #130 : 08.06.11 - klo:18:05 »
^ Tuo kuulostaa aika hyvältä voiteelta, eikä varmaan hintakaan ole ihan hirvittävä. Onko kenelläkään tuosta Time Freezesta kokemuksia mineraalipohjan kanssa käytettynä? Lähtisköhän nahkeus jos vähän esim. pyyhkäisi kasvoja paperilla tms. ennen pohjan laittamista? Nahkeus & jauhemainen pohja ei kuulosta kovin toimivalta ajatukselta...

(Edit. Voi vitsit, jos toi on se musta pullo/ purkki, mulla oli sitä näyte jossain jemmassa. Saatoin tietysti heittää sen roskiin kun en jaksa noita yleensä säilytellä...)

Poissa Heleena

• Tukkaguru
« Vastaus #131 : 08.06.11 - klo:20:54 »
Mä olen käyttänyt tuota Time Freezeä niin, että laitan vielä sen päälle kosteusvoiteen ja sitten vähän ajan päästä mineraalipohjan. Mulla se on toiminut vallan mainiosti. Ihoni on normaali/hieman pintakuiva, joten mä tarvin sen kosteusvoiteen lisäksi, sillä mulla tuo TF ei kosteuta ihoa tarpeeksi. Olen muuten PollyJeanin kanssa samaa mieltä siitä, että se näyttää tekevän ihosta jotenkin kuulaamman ja hehkeämmän näköisen. Olin myös huomaavinani pientä liftaavaa tunnetta, joka tosin voi olla vain korvien välissä.  ;D Mutta tosi kiva tuote kaiken kaikkiaan!
Meen eteepäi vaik ois pakki pääl!

Poissa Missy

• Tukkaguru
« Vastaus #132 : 08.06.11 - klo:21:24 »
Mä sain tuollaisen Time Freezen ja oon joskus käyttänyt sitä mineraalipohjan alla, varsinkin kun iho on kuivempi. Se jättää kyllä sellaisen nahkeahkon pinnan, mutta musta se on ihan ok, koska pohjasta tulee silloin kuulaampi ja mä en mattaisesta pohjasta tykkää.

Kuitenkin vähänkin tiheämpi käyttötahti (pari-kolmekin päivää peräkkäin riittää) tekee varsinkin poskiini tukkeumia, joten oli ihan oikea ratkaisu jättää primer vähemmälle.

En tiedä, oletko huomannut, mutta esim. Smashboxilla on se light primer, joka ei ole silikonipohjainen, joten se ei varmaan aiheuttaisi noita tukkeumia.
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it.

Poissa imaria

• HAIRahtanut
« Vastaus #133 : 09.06.11 - klo:00:55 »
^Oi, kiitos vinkistä! :) Bare Mineralsilla on myös primer, ja olen ajatellut sitä kokeilla. Toisaalta mineraalien alle mulla ei nyt ole ollut hirveätä hokkia laittaa primeriä, vaikka oishan se ihan kokeilemisen arvoinen juttu. Nestemäistä meikkivoidetta taas laitan maksimissaan sen kerran viikossa, joten silloin se primerin ainesosaluettelo on sikäli ihan se ja sama. Panen tuon kuitenkin korvan taakse, jos joskus kokeilisi. :)
1cMiii / vaaleat / tavoittelevat olkapäitä

Poissa cenadra

• HAIRahtanut
« Vastaus #134 : 09.06.11 - klo:10:48 »
^Toi Smashboxin Light sopii todella hyvin mineraalien alle. :) Mulla pitää kiillon kurissa hyvin ja häivyttää myös vähän ihohuokosia.