Kirjoittaja Aihe: Meikinpohjustustuotteet  (Luettu 69366 kertaa)

Poissa lambie

• Haiven
  • *
Vs: Meikinpohjustustuotteet
« Vastaus #135 : 09.06.11 - klo:20:17 »
Pakko tulla tänne hehkuttaa että se santen mineraali aurinkovoide mikä on siinä pumppupullossa on maailman parasta meikin(mineraali) pohjalla! mulla pysy yo-meikki aamusta iltaan ja vielä seuraavana päivänä kehtas naamaa näyttää samoissa meikeissä  :DDDDDD löytö!
1cMii,oma väri platinablondi, tavoitteena alaselkä

Poissa funky_chicken

• Tukkaguru
« Vastaus #136 : 10.06.11 - klo:08:17 »
Onko kukaan kokeillut Korres Face Primeria? Tuo kiinnostaisi kovasti koska siinä ei ole esim. parabeenejä, mineraaliöljyjä tai silikonia. 
Nostan tämän Hilippan kysymyksen tuolta parin vuoden takaa. Hiplasin Sokoksella tuota Korresin Primeria ja tuntui ihan mukavalta käteen kokeillen. Onko siis joku päässyt testailemaan ihan käytännössä kasvoille? :)

Poissa Lalla

• Tukkaguru
« Vastaus #137 : 10.06.11 - klo:08:29 »
^
Mulla lojuu tuubi laatikossa eli eipä ole paljoa tullut käyteltyä. Selkeästi kuivan tai normaalin ihon pohjustaja, koska ei pidä kiiltoa ollenkaan eikä meikkiä nättinä koko päivää rasvoittuvalla iholla. Toisaalta ei pidä kurissa tai hoida ihon hilseilyäkään erityisen tehokkaasti. Saman asian tai oikeastaan paremmin ajaa hilseilyn hoitoon vaikka lastenvoide. Sisältää myös caprylic triglycerideä eli ei välttämättä sovi kookosta vältteleville. Itse ne mitään tukkimista huomannut, mutta toisaalta enpä ole paljon voidetta käytellytkään. Ei siis mielestäni erityisen mahatava tai toimiva tuote tehoja vaativalle, mutta en halua täysin lytätä koska meikki kuitenkin levittyy nätisti pohjustajan päälle ja normaali-ihoinen voi tästä tykätäkin.

Poissa funky_chicken

• Tukkaguru
« Vastaus #138 : 10.06.11 - klo:08:40 »
^Kiitti Lalla nopsasta vastauksesta! Okei, ei sitten taida olla meikäläisen tuote - ihoni on helposti rasvoittuva ja etsin pohjustajaa, mikä pitää kiillon napakasti kurissa.

Paikalla Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #139 : 10.06.11 - klo:08:45 »
^^ Enpä ole tässä parin vuoden aikana tuota kerennyt itsekään hankkimaan ja nyt tiedän, ettei minun kannatakaan tuhlata rahojani moiseen, rasvoittuvan ihoni takia. Kiitos Lallalle kommentista munkin puolesta siis :)

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #140 : 05.10.11 - klo:23:06 »
Mulla on ruvennut aivan mahdottomasti kiiltelemään iho varsinkin nenänsyrjistä mutta myös muutalta t-alueelta päivän aikana, ja alkoikin tätä ketjua lueskellessa kiinnostaa tuo Smashboxin Photo Finish Light. Mulla on aiemmin ollut Lumenen silikoninen pohjustaja ja sitten mulla on Lorealin uutuudesta näyte, mutta ne ei oikeastaan kauheasti auta tuohon asiaan. Että josko ei-silikoninen koostumus ois sitten se avaintekijä. Viking Lineltä tota Smashboxia näköjään sais (olen lähdössä laivalle parin viikon päästä) ja siellä toi maksaa 32,70€. Saako Smashboxia muuten Tukholmasta jostain?
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Paikalla Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #141 : 21.10.11 - klo:21:15 »
Jill Stuart pure lasting makeup base n 01 - muistuttaa Clarins instant light complexion perfectoria eli on vaaleanpunertavaa ja jättää kasvoille pienen hohteen. Ei vaikuta ihon sävyyn tai meikin pysyvyyteen mulla kuitenkaan mitenkään. Onneksi ostin tätä vain pienen samplepurkin. Normaalihintaisella pullolla on nimittäin hintaa n. 40 dollaria (vähän riippuen nettikaupasta), joten sellaisen ostaminen ois jo vähän harmittanut...

Poissa Marge

• HAIRahtanut
« Vastaus #142 : 23.01.12 - klo:16:22 »
Huoh, mulla alkoi otsa pukkaamaan kamalasti rasvaa läpi, jo alle parin tunnin on meikki aivan kaamean näköinen. Testasin Lumenen ja ei mitään vaikutusta, Loreal oli vähän parempi mut ei oikeen huippuhyvä sekään. Onko kukaan törmännyt mihinkään uutuuksiin? Täytyy jatkaa etsintöjä, josko joku huippuhyvä tulisi vastaan.

Poissa mingtang

• Tukkaguru
« Vastaus #143 : 23.01.12 - klo:18:00 »
Tsekkaa Yvesin eli siis Yves Rocherin founderi, kts. alla olevan blogini postaus asiasta :O
Aknearpinen, rosaceaa, öljyinen & herkkä ikääntyvä iho.Hiukset pitkät. Silmät vihreät.

TOP: Colours Caramel,  Lavera, Nuxe, LilyLolo, Emani, REN, Bion

Poissa Missy

• Tukkaguru
« Vastaus #144 : 24.01.12 - klo:07:00 »
^^Rasvoittuvalla iholla vesipohjainen toimii todennäköisesti paremmin kuin silikonipohjainen. Vesipohjaisia on ainakin Sensailla ja Smashboxilla.
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it.

Poissa Luscious

• Tukkaguru
  • Parantumaton saippuahullu
« Vastaus #145 : 24.01.12 - klo:23:04 »
Mä en oo koskaan käyttänyt mitään pohjustustuotteita, en oo tiennyt tarvitsevanikaan. Ikää (ja ikäkriisi!) tulee kokoajan lisää ja kun mulla on erittäin tummat silmänaluset joihin joudun laittamaan vahvoja jankkeja peitteeksi, oon huomannut että silmän aluset ja sisänurkat on usein aika kuivan näköiset. Voiskohan joku pohjustustuote auttaa niihin hienoihin ryppyihin silmien ympärillä? Vai onko niistä siinä mielessä apua ollenkaan..
Vuosikausien hiusten hennauksien ja kasvatuksen jälkeen takaisin omaa vaaleaa sävyä kasvattamassa...

Poissa mingtang

• Tukkaguru
« Vastaus #146 : 24.01.12 - klo:23:39 »
^^Rasvoittuvalla iholla vesipohjainen toimii todennäköisesti paremmin kuin silikonipohjainen. Vesipohjaisia on ainakin Sensailla ja Smashboxilla.

Jo tarkoitat Kanebon Sensaita, se ei toiminut mun öljyisellä iholla mitenkään. Tarkennan tässä vielä että käytän Yvesiä vain nestemäisten värivoiteiden alla, mineraalien alle laitan eri komboja  mineraaleista (ts. kerrostan mineraaleja).
Aknearpinen, rosaceaa, öljyinen & herkkä ikääntyvä iho.Hiukset pitkät. Silmät vihreät.

Poissa Kathy

• HAIRahtanut
« Vastaus #147 : 24.01.12 - klo:23:52 »
^Toimisikohan tuo Yves Rocher meikkipuuterin alla? En kauheammin välitä varsinaisista meikkivoiteista enkä myöskään mineraalipohjista. Olen kokeillut paljon juuri silikonipohjaisia primereita, mutta kaikki ovat olleet yhtä tyhjän kanssa, samoin joku Bare Mineralsin primer. Onneksi olen pyytänyt aina näytettä niin ei ole tullut hukkaostoksia. Oma ihoni on myös todella rasvoittuva.
1aMii, punapää
Herkästi näppyilevä pintakuiva sekaiho (sinkkitabut rulaa)

Poissa mingtang

• Tukkaguru
« Vastaus #148 : 30.01.12 - klo:21:26 »
^Toimisikohan tuo Yves Rocher meikkipuuterin alla? En kauheammin välitä varsinaisista meikkivoiteista enkä myöskään mineraalipohjista. Olen kokeillut paljon juuri silikonipohjaisia primereita, mutta kaikki ovat olleet yhtä tyhjän kanssa, samoin joku Bare Mineralsin primer. Onneksi olen pyytänyt aina näytettä niin ei ole tullut hukkaostoksia. Oma ihoni on myös todella rasvoittuva.

Jaa-a, voisit kävellä paikallisen Yvesin liikkeeseen hiljaiseen aikaan ja pyytää myyjää kokeilemaan meikinpohjustusta toiselle puolelle jonkun Yvesin meikkivoiteen kanssa :D (vaikkapa täyteläistävän  meikkiseerumin kanssa, joka on ainoa joka pysyy öljy-ihollani...). Ainakin mulla meikkisiveltimellä levitys koko alueelle huolellisesti on aika toimiva tapa. Sitten sen vasta näät kun odotat iltaan asti, pysyykö meikkivoide...

Poissa Fii

• Tukkaguru
  • It's only work if somebody makes you do it!
« Vastaus #149 : 30.01.12 - klo:22:18 »
Mulla on Goshin meikinpohjutaja ja se on toiminu kyllä tosi hyvin. Pitää kiillonkin aika kivasti poissa ja meikkivoide pysyy hyvin naamassa. Oon ollu tosi tyytyväinen tohon, mutta toisaaalta en sitä o joka päivä käyttäny.
hiukset: 2a Fii
"I know that you believe you understand what you think i said, but i'm not sure you realize that what you heard is not what i meant"
-Robert McCloskey