Kirjoittaja Aihe: Meikinpohjustustuotteet  (Luettu 69434 kertaa)

Poissa Cherry

• HAIRahtanut
Vs: Meikinpohjustustuotteet
« Vastaus #15 : 16.03.07 - klo:14:41 »
Kysäisenpä vaikka tässä ketjussa: Onko Lumenella enää silmämeikinpohjustusvoidetta? Koitin sitä yksi päivä katsella, mutta ei ollut kuin se meikinpohjustusvoide(kasvoille), joka tuskin on sama tuote ???
Kaikkein vaikeinta on luottaa, mutta ilman sitä ei mitään saa.

Poissa Selena

• HAIRahtanut
« Vastaus #16 : 16.03.07 - klo:15:18 »
On Lumenella ainakin ollut, ja vieläpä aika hyvä ja erittäin riittoisa sellainen. Oisko ihan Eye Base-nimellä. Käy ihmeessä katsomassa kaupoista, jos vain käymään pääset. Omani hankin jo n. vuosi sitten, mutta luulisi vieläkin olevan myynnissä. Itse tuubi on pieni (~10 ml?) ja valkoinen  :).

No7-sarjalla on myös oma (edullinen) silmämeikinpohjustusvoidenappi, ihan ok kamaa, ei mitään maatajärisyttävää kuitenkaan.

Edit: oi mikä puusilmä olenkaan, kysyit siis onko enää. Mutta siis, toivottavasti on, koska on ihan hyvää tavaraa!
« Viimeksi muokattu: 16.03.07 - klo:15:20 kirjoittanut Selena »
Make it a great day

Poissa Maria

• HAIRahtanut
« Vastaus #17 : 16.03.07 - klo:16:59 »

Lumenella on vielä silmämeikinpohjustusvoide ja se on hopeassa tuubissa:
 http://www.lumene.fi/default.asp?docId=13309&productId=15411&parentProductGroupId=12227&productGroupId=122

Poissa Nala

• Hiushörhö
« Vastaus #18 : 16.03.07 - klo:17:00 »
Cherry, Sokokselta ja Prismoista ainakin löytyy tota silmämeikinpohjustajaa.  ;)
Ensimmäisestä iHerbin alle 40$ tilauksesta 5$ alennusta ja yli 40$ tilauksesta 10$ alennusta koodilla IRA890

Poissa Sheppa

• Tukkaguru
« Vastaus #19 : 31.03.07 - klo:20:03 »
Katselin eilen kaupungilla Rimmelin uusia meikinpohjustajia, erityisesti mua kiinnostaa vihertävä sävy Anti-redness. Kokeilin tulipunaisiin rystysiini ja se toimii hyvin.Tätä on pakko saada ja äkkiä! ;D Tarvisin jonkun litran pönikän, olen joka puolelta niin punainen (tai siis iho punertaa helposti ärsyyntyessään) :P Käyn hakemassa heti tiistaina itselleni yhden. Jos tää toimisi ihan meikkivoiteen sijasta niin olisi hienoa :) Muuta mun ei tarvitse peittää kuin lievä punaisuus.

No7:lla näin myös vähän aikaa sitten vastaavaa pohjustustuotetta, sitäkin toisaalta voisi katsoa uudestaan... Damn, oon ihan täpinöissäni tosta Rimmelin uutuudesta 8) Kovin harvalla merkillä kun on kunnon ratkaisua punertavuuden peittoon, healthy glow-tuotteita löytyy kyllä. Mä en tosiaankaan tarvitse tervettä punertavaa hehkua poskilleni ::)
1b F ii.
Lemppareita Joicon k-pak -sarja, Tigi O&H ha, Brunette Goddess sh ja ha, L'Anza Hair Repair-sarja, Dry Hair Moisture treatment ja Healing Moisture Kukui Nut ha. Tukan pituus vajaa bsl. Väritys n. 10/11-tasoinen tuhkanvaalea.

Poissa eOwyn

• Hiushörhö
« Vastaus #20 : 02.04.07 - klo:06:28 »
Voisko joku kertoa , miten Lumenen silmämeikinpohjustusvoidetta oikein käytetään? Kannattaako siihen päälle laittaa meikkivoidetta/puuteria? Tarvitsen nimittäin luomille jotain hieman peittävää, kun verisuonet kultavat tosi selkeästi läpi, mutta jos laittaa muuta pohjustusta, niin säilyykö pohjustustuotteen teho sitten enää, eli kannattaako mun ollenkaan ostaa tuota?

Poissa tarhatyyli

• Tukkaguru
  • Unorganized Perfectionist
« Vastaus #21 : 02.04.07 - klo:12:52 »
Voisko joku kertoa , miten Lumenen silmämeikinpohjustusvoidetta oikein käytetään? Kannattaako siihen päälle laittaa meikkivoidetta/puuteria? Tarvitsen nimittäin luomille jotain hieman peittävää, kun verisuonet kultavat tosi selkeästi läpi, mutta jos laittaa muuta pohjustusta, niin säilyykö pohjustustuotteen teho sitten enää, eli kannattaako mun ollenkaan ostaa tuota?
Lumenea alle, puuteria päälle ja sitten luomiväri. Ja mä käytän myös silmänalusilla tuota, koska silloin peiteaine (MUSin trio, aika kuivaa kamaa) levittyy paremmin. Eli pohjustus, peiteaine, puuteri. Mutta tuon tarkoitushan on pitää päälletuleva meikki paikallaan, eli miksei siihen voisi päälle laittaa ties mitä. Eli vaikka laittaisi meikkivoiteen siihen päälle niin eiköhän se toimisi.
Sisäinen kauneus on rumien huijaus.

Vapaus on porvarillis-liberaalinen sairaus johon voi kuolla.

Poissa Sheppa

• Tukkaguru
« Vastaus #22 : 04.04.07 - klo:22:24 »
Katselin eilen kaupungilla Rimmelin uusia meikinpohjustajia, erityisesti mua kiinnostaa vihertävä sävy Anti-redness. Kokeilin tulipunaisiin rystysiini ja se toimii hyvin.Tätä on pakko saada ja äkkiä! ;D

Noniin, ostin tätä eilen. Kokeilin saman tien illalla pestyille kasvoille ja kyllähän se vaimensi punaisena kirkuvia poskia hieman, mutta näytin myös vähän kalpealta. En tiedä olenko muka oikeasti niin kalpea vai tekikö voide sen vaikutelman... Mut kyllä tätä käyttää meikittömyyspäivinä ja meikinkin alla :)

No7:n vihreän meikinalusvoiteen katsastin myös, mutta oli niin paksua tahnaa verrattuna Rimmeliin etten uskaltanut ostaa jos vaikka en saisikaan kunnolla levitettyä/häivytettyä.
1b F ii.
Lemppareita Joicon k-pak -sarja, Tigi O&H ha, Brunette Goddess sh ja ha, L'Anza Hair Repair-sarja, Dry Hair Moisture treatment ja Healing Moisture Kukui Nut ha. Tukan pituus vajaa bsl. Väritys n. 10/11-tasoinen tuhkanvaalea.

Laure

• Vieras
« Vastaus #23 : 04.04.07 - klo:22:49 »
^ Mäkin innostuin tuosta Rimmelin meikinpohjustajasta, täytyykin käydä katsomassa millainen se on. Mun posket punoittaa aina eli Anti-redness-tuote tulisi kyllä tarpeen :)

Poissa Allegra

• Tukkaguru
« Vastaus #24 : 05.04.07 - klo:19:28 »
Sokoksessa näkyi olevan Estee Lauderilta sellainen meikinpohjustus/hohtovoide kun, Face Primer Plus, Illuminating base. Myyjä kehui sen tasoittavan ihon väriä ja antavan valoisuutta ja kuultoa. Kädelle testattuna muuttui ensin hieman vaaleanpunertavan kuultavaksi ja levittäessä oli hiukan hohtavaa ja täysin väritöntä.

Tälläisen näköinen tuubi

Onkos juurikkailla vielä kokemusta tuosta? Myyjätär kehui sen olevan aivan uusi tuote ja aika vähän löysin googlettamalla tietoa.

Poissa Piu

• HAIRahtanut
« Vastaus #25 : 05.04.07 - klo:19:45 »
^On varmaan tosi uusi tuote kun ei MUA:ssa ollut halaistua sanaa tuotteesta. Tuo vaikuttaisi kyllä kivalta ja mulle just sopisi se, että jos sen alkuvivahteet ovat pinkkiä kuin että olisivat keltaista.

Poissa Allegra

• Tukkaguru
« Vastaus #26 : 05.04.07 - klo:19:50 »
Noita oli kolmea laatua, eli tuo tuossa ylempänä, sitten oli keltaiseen vivahtava ja kolmas oli mattapinnan tekevä. Ainakin kädelle testattuna tuo oli ihan kivan tuntuista ja näköistä.

Se mattapinnan tekevä oli tosi silikonisen tuntuista, mutta teki kyllä kädenkin päälle mattapinnan. Tuosta Illuminating basesta tuli kyllä sellainen kivan valoisa pinta.

Lilly Missy

• Vieras
« Vastaus #27 : 09.06.07 - klo:07:54 »
Mitäs huulimeikinpohjustajia täällä käytetään? Mä en yleensä käytä huulipunia ollenkaan, mutta nyt olen jostain syystä ostanut niitä neljä ::) Ois kiva käyttääkkin, mutta pari päivää sitten testaamani Lumenen huulipuna aiheutti kiristystä, kirvelyä, kuumotusta ja vieläkin tuntuu, että pitäisi huulirasvaa lisätä koko ajan. Laitoin vain huulirasvaa punan alle. Auttaisko pohjustustuote, vai heitänkö menemään? Lumenen pohjustusta pyörittelin jo käsissäni, mutta hieman arvelluttaa kun muistelen tuon huulipunan aiheuttamia oireita.

Poissa Carietta

• HAIRahtanut
« Vastaus #28 : 15.10.07 - klo:19:16 »
Minkä hintainen tuo lumenen silmämeikin pohjustusvoide on?

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #29 : 15.10.07 - klo:19:26 »
Minkä hintainen tuo lumenen silmämeikin pohjustusvoide on?

Vapaa Valinnassa alle 9€, Anttilassa 12.50€. Kiva hintaero... ::)
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.