Kirjoittaja Aihe: Meikinpohjustustuotteet  (Luettu 69280 kertaa)

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
Vs: Meikinpohjustustuotteet
« Vastaus #150 : 25.02.12 - klo:09:56 »
Mulla on harkinnassa Sensai Smoothing water make up base, mutta en nähnyt sitä Sokoksen nettisivuilla ja en tiedä vielä myydäänkö sitä Emotioneissa. Tietääkö kukaan, onko tuota enää markkinoilla ja paljonko maksaa? Arviot olivat tuosta hyviä ja positiivisia ja antaa sopivasti heleyttä iholle.
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.

Poissa Tiiti

• Tukkaguru
  • Moppitukka
« Vastaus #151 : 25.02.12 - klo:10:38 »
Onko kenelläkään kokemuksia (tai mielipiteitä ;D ) http://www.vapourbeauty.com/Foundation-Concealer-and-Face-Makeup/Vapour-Organic-Beauty-Stratus-Instant-Skin-Perfector.asp tuosta tökötistä?

Mä tilasin sen eilen tuon toisesta kaupasta. Tilausjuttu oli vähän kummallinen, eli saa nähdä tuleeko tuote perille. Mutta kuulosti niin hyvältä, että pakko testata. Otin sävyn 902, jonka pitäis tasoittaa punoitusta.
Veni, vidi, Visa.

Poissa peachvodka

• Hiushörhö
« Vastaus #152 : 07.04.12 - klo:14:19 »
Mulla on ollu jo pitkään käytössä L'oréal Studio Secrets Professional Smoothing Resurfacing Primer.
Mä oon kyllä ihan tyytyväinen tuotteeseen. Pieni purkki, mutta kestänyt lähes jokapäiväisessä käytössä jo pian vuoden, kun ko. tuotetta ei todellakaan tarvitse laittaa paljoa! Mä taisin maksaa jonku vähä päälle 13e tästä, eli ei kovin paha hinta.
1bMii mbl musta / l'o/p ccg 100.
hair <3 : joico IH, avalon organics syväpuhdistava sh, rekku, sheavoi

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
« Vastaus #153 : 07.04.12 - klo:15:48 »
Mulla on ollu jo pitkään käytössä L'oréal Studio Secrets Professional Smoothing Resurfacing Primer.
Mä oon kyllä ihan tyytyväinen tuotteeseen. Pieni purkki, mutta kestänyt lähes jokapäiväisessä käytössä jo pian vuoden, kun ko. tuotetta ei todellakaan tarvitse laittaa paljoa! Mä taisin maksaa jonku vähä päälle 13e tästä, eli ei kovin paha hinta.

Toi on muuten hyvä. Tasoittaa hyvin ihon ja jättää kauniin mattapintaiseksi. Hinta ja laatusuhde kyllä täysin kohdallaan :ts. Tätä pitää olla aina kaapissa. Samantyylinen kuin Clarinsin Instant Smooth, mutta yli puolet halvempi ja ajaa ihan saman asian.
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #154 : 07.04.12 - klo:19:31 »
Mulla on harkinnassa Sensai Smoothing water make up base, mutta en nähnyt sitä Sokoksen nettisivuilla ja en tiedä vielä myydäänkö sitä Emotioneissa. Tietääkö kukaan, onko tuota enää markkinoilla ja paljonko maksaa? Arviot olivat tuosta hyviä ja positiivisia ja antaa sopivasti heleyttä iholle.

On markkinoilla. Maksaa ehkä nelisen kymppiä. Ihana tuote. :)
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
« Vastaus #155 : 08.04.12 - klo:08:27 »
^Juu niin on. Mulla on Sensai aina satunnaisesti käytössä ja vaihtelen primereita tilanteen mukaan ;).

Poissa BlueBerry

• Tukkaguru
« Vastaus #156 : 08.04.12 - klo:12:51 »
^^Tuo Sensai on paras primer mitä olen tähän mennessä käyttänyt.Voin suositella lämpimästi  <3
Vaalennetut, lantio -pituiset hiukset. Tavoitteena vielä pidempi, hyväkuntoinen letti... iHerb -alennuskoodi ensitilaajalle: VAP865

Poissa Od3ssa

• Tukkaguru
« Vastaus #157 : 08.04.12 - klo:16:33 »

On markkinoilla. Maksaa ehkä nelisen kymppiä. Ihana tuote. :)

Mulla on tuota jo toinen purkki menossa, vaikka aika satunnaisesti käyttelen, mutta tykkään kovasti. Ainoa mikä ihmetytti, kun kävin viime kesänä jostain Emotionsista (en nyt muista, olikohan Hesassa vai missä..) ja kyselin tuota, niin myyyjä oli ihan öönä, että ei kai tommosta edes ole markkinoilla. Ei sitä tosiaan hyllyssä ollut, eikä niiden esitteessäkään. Aika ihme juttu, kun ajattelin, että sitähän myydään joka paikassa. Ekan purkin ostin laivalta ja toisen sitten Stockalta, kun ei tosiaan tuolta Emotionsista löytynyt.
Tulla lujaksi, pysyä pehmeänä. Siinä on haavetta kylliksi yhdelle elämälle. - Tommy Tabermann

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #158 : 03.05.12 - klo:22:10 »
Onko joku kokeillut Estee Lauderin mattapinnan tekevää primeria? Myyjä suositteli tuota, mutta korkea hinta epäilyttää.

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #159 : 07.05.12 - klo:12:33 »
Olen omistanut jo jonkin aikaa Lorealin primerin, mutta ensivaikutelma ei tuotteesta ollut kauhean hyvä, sillä tuotetta ei pysty ollenkaan levittämään vaan se rullaantuu iholla jos sitä yrittää vähänkään hieroa ihoon. Hylkäsin tuotteen ja palasin takaisin lumeneen.

Lumene pitää kiiltoa poissa, mutta ei häivytä ihohuokosia oikeastaan ollenkaan. Tähän kyllästyneenä ajattelin antaa Lorealin primerille uuden mahdollisuuden ja viikonloppuna kokeilin tuotetta uudelleen. Levitin sen taputtelemalla poskille ja nenään. Täytyy sanoa että olen erittäin vakuuttunut! Ongelma ei ollut tuotteessa vaan käyttäjässä..  ::) Häivyttää poskista ihohuokoset ihan täydellisesti, ja mielestäni minulla ne ovat vieläpä melko näkyvät kun iho rasvoittuu. Pitää kiillon hyvin myös poissa koko päivän. Näköjään taputtelemalla tuote toimii parhaiten ja varsinkin puuterimeikki kiinnittää primerin ilman rullautumisvaaraa. Iho ei myöskään ärsyynny tai kuivu primerin alla samalla tavalla kuin mitä mm. lumenen primeri tekee. Tuotetta menee kerralla ihan naurettavan vähän ja pelkään pahoin, että primer kuivuu purkkiin ennnen kuin pääsen edes puoleen väliin..  ::)

Poissa mussu

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #160 : 07.05.12 - klo:14:22 »
^ Itse tykkään levittää Lorealin primerin meikkivoide-/peiteainesiveltimellä töpöttelemällä. Sormin laittaessa ainetta menee aina kynsien alle, mutta siveltimellä ylettää siististi purkin pohjallekin.

Lomareissulta tarttui mukaan Smashboxin perusprimeri. Vajaan viikon käytön jälkeen vaikuttaa ihan kivalta tuotteelta. Tuubimuodon takia helpompi levittää kuin Lorealin pohjustusaine ja piti meikin lähes samannäköisenä koko päivän +35 asteen helteestä ja hikoilusta huolimatta. Iho ei myöskään tunnu reagoivan silikoneihin oikeastaan mitenkään. Nenän huokosia peittämään tuo on vähän turhan ohutta, mutta onneksi pärjään vielä pitkään Lorealin purkin pohjilla...

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #161 : 07.05.12 - klo:14:25 »
^ Minulla ei ole kynsiä minkä alle mitään menisi ;D nimimerkillä krooninen kynsienpureskelija..

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #162 : 17.05.12 - klo:15:19 »
MakeupAlleyssä moni haukkuin Smashboxin photo finish light primerin aiheuttavan tukkeutumia. Oletteko huomanneet samaa?

Poissa hampputukka

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #163 : 17.05.12 - klo:20:26 »
Mulla on käytössä toi Clarinsin Instant smooth-pohjustaja ja ihan kelpo tavaraahan se on  :) Ei se meikkipohja siltikään pysy täydellisenä koko päivää rasvaisen ihoni takia, vaikka oon satsannut pohjustajaan ja meikkivoiteeseen (Clarinsin Everlasting)  :(
Hiuslaatuni 1bMii. Kasvatan kohti vyötäröä, tällä hetkellä ollaan bsl:ssä!
http://www.juurikasvu.org/smf/index.php?topic=4.msg848478#msg848478 Kuvia hiuksistani sivulla 24.

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
« Vastaus #164 : 18.05.12 - klo:08:50 »
Mulla on käytössä toi Clarinsin Instant smooth-pohjustaja ja ihan kelpo tavaraahan se on  :) Ei se meikkipohja siltikään pysy täydellisenä koko päivää rasvaisen ihoni takia, vaikka oon satsannut pohjustajaan ja meikkivoiteeseen (Clarinsin Everlasting)  :(

Minulla on myös tuotakin ja sillä saa ihon tosi tasaiseksi ja meikki pysyy kauniina aika pitkään. Vaihtelen aina näitä pohjustustuotteita ja hyvin pelittävät.