Kirjoittaja Aihe: Meikinpohjustustuotteet  (Luettu 69439 kertaa)

Poissa Lila

• Tukkaguru
Vs: Meikinpohjustustuotteet
« Vastaus #180 : 17.10.12 - klo:14:10 »
Minusta tuo Kanebo on meikin kestoa ajatellen yksi parhaista. Se ei tee sellaista liukasta silikonipintaa, vaan ihon pinta jää ikäänkuin hieman tahmeaksi. Häivyttää tosiaan hyvin pintakuivuutta. Meikkivoide leviää siihen päälle tosi hyvin ja meikki kestää.

Samanlaista blurrausefektiä tuolla ei saa kuin silikonisemmilla primereillä. Mutta hyvä tuote.
2aFii, kaurapuuro. Pituus vyötäröllä, ehkä vähän alle.

Poissa Mai

• HAIRahtanut
  • Piikikäs hentokeijukorento
« Vastaus #181 : 17.10.12 - klo:14:24 »
^ Miten tuo Kanebo käyttäytyy mineraalimeikkipohjan kanssa?
1a F ii, mustat vajaa BSL-pituiset hiukset, oma väri platinablondi. Turhamainen vaate-, meikki- hius- ja lävistysfriikki.
Stay punk, stay free!

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #182 : 17.10.12 - klo:15:12 »
Tykkään siitä siinäkin - lisää kestoa ja pohjan kanssa mineraali sulautuu kauniisti ihoon. Kannattaa antaa imeytyä kunnolla ennen pohjan levitystä. Pohjan kanssa mineraaleilla saa minusta peittävämmän pinnan kuin ilman - siis jos haluaa. Vähentää kiristelyn tunnetta, jos siihen on taipumusta.

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #183 : 17.10.12 - klo:15:21 »
Toimisikohan tuo Sensai/Kanebo smoothing water siskon meikkipuuterin alla myös?
Raitoja käpälään!

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #184 : 17.10.12 - klo:16:08 »
Kannattaa kokeilla. Minusta tuo ottaa tosi hyvin vastaan ainakin mineraalipuuterin, siinä mielessä voisi kuvitella toimivan muidenkin puuterimaisten tuotteiden alla.

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
« Vastaus #185 : 17.10.12 - klo:17:40 »
Kyllä ainakin mulla toimii. Käytän tuota aina tarvittaessa Clarinsin meikkipuuterin alla.
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.

Poissa Elluli

• Tukkaguru
  • Esteetikko
« Vastaus #186 : 17.10.12 - klo:23:58 »
Miksi nää primerit ei toimi meikällä ::)

Eikä mulla  ::) Oon nyt keksinyt käyttää hankkimiani primereita (Clarins, Peter Thomas Roth, Estee Lauder ym.) siten että sekoitan niitä hiukan meikkivoiteen sekaan.
Jos laitan primerin kosteusvoiteen päälle sellaisenaan ja yritän siihen päälle levittää meikkivoiteen kauniisti niin käy niin, että koko meikki lähtee kuoriutumaan pois iholta. Liian monta kerrosta? En ymmärrä  ???
Meikkivoiteeseen sekoitettuna saa levityksessä olla tosi huolellinen, sillä primerit ovat usein paksumpia kuin meikkivoide, mutta vaikuttaa siltä että primer hiukan parantaa meikkivoiteen kestoa.
Hiusten kasvattelua pitkiksi ja tehohoitoa mm. öljyillä. Tällä hetkellä pituus hartioille. Värinä eri sävyistä ruskeaa. Hiuslaatu hento pohjoismainen. Intohimona myös pidennyshiukset

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #187 : 18.10.12 - klo:08:59 »
Elluli ja RockQueen, millä levitätte meikkivoiteen primerin päälle? Olen nyt primeriä käyttäessäni kanssa todennut että aikaisemmin hyljeksimäni stippling brush toimii kuin unelma.
Raitoja käpälään!

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #188 : 18.10.12 - klo:09:07 »
Elluli ja RockQueen, millä levitätte meikkivoiteen primerin päälle? Olen nyt primeriä käyttäessäni kanssa todennut että aikaisemmin hyljeksimäni stippling brush toimii kuin unelma.
Sormia mä yleisesti ottaen olen käyttänyt. On mulla meikkivoidesivellinkin mutta en jotenkin ole tykännyt käyttää sitä (tulee sotkua eli sit sitä sivellintä saa pestä koko ajan, tuntuu että meikkivoidetta menee hukkaan enemmän ja koen sen myöskin hitaammaksi, jää helposti sivellinvetoraitoja joita sitten tasoitellaan).

Onneksi tämä nykyinen meikkivoiteeni on tosi hyvä joten sinänsä tarvetta primerille ei ole, mutta ainahan sitä toivoo että josko joku voisi viedä hyvän vielä paremmaksi :)
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
« Vastaus #189 : 18.10.12 - klo:09:54 »
Kannattaa laittaa ihan puhtaalle iholle se primer, ilman kosteusvoidetta ja siihen vaan meikki päälle, niin pysyy siistinä.
Jos tuntuu, ettei primer riitä yksinään, niin jokin tosi ohut geelimäinen kosteusvoide siihen päälle.
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.

Poissa Jenje

• Tukkaguru
« Vastaus #190 : 18.10.12 - klo:11:17 »
Voisin kuvitella että myös se vaikuttaa, miten kosteusvoiteen, primerin ja meikkivoiteen koostumukset sopivat yhteen. Mulla itselläni on ollut käytössä Lumenen primeri ja jotenkin tuntuu, että Lumenen oma meikkivoide levittyy siihen päälle paremmin kuin moni muu. Vaikka kylläpä tuo mulla tuntuu pelittävän oikeastaan kaikkien meikkivoiteiden kanssa. Ja levitän sen tosiaan normaalisti kosteusvoiteen jälkeen ja sitten sen kummemmin odottelematta vielä meikkivoiteen siihen päälle.
1aFii Mustaksi värjätyt, vyötärömittaiset, ohuehkot ja piikkisuorat hiukset. Herkkä rasvoittuva sekaiho.

www.iHerb.com alekoodi: IHA397

Poissa Elluli

• Tukkaguru
  • Esteetikko
« Vastaus #191 : 18.10.12 - klo:13:11 »
Sormilla mäkin levitän meikkivoiteen. Oon kokeillu eri siveltimiä, mut tuntuu et sormilla saan helpoiten levitettyä ja tasaisimman lopputuloksen.

Täytyy kokeilla josko uskaltais joskus jättää kosteusvoiteen alta pois.. Tai sitten vain jatkan primerin ja meikkivoiteen sekoittelua..

Hiusten kasvattelua pitkiksi ja tehohoitoa mm. öljyillä. Tällä hetkellä pituus hartioille. Värinä eri sävyistä ruskeaa. Hiuslaatu hento pohjoismainen. Intohimona myös pidennyshiukset

Poissa Firestarter

• HAIRahtanut
« Vastaus #192 : 18.10.12 - klo:14:56 »
Voisin kuvitella että myös se vaikuttaa, miten kosteusvoiteen, primerin ja meikkivoiteen koostumukset sopivat yhteen. Mulla itselläni on ollut käytössä Lumenen primeri ja jotenkin tuntuu, että Lumenen oma meikkivoide levittyy siihen päälle paremmin kuin moni muu. Vaikka kylläpä tuo mulla tuntuu pelittävän oikeastaan kaikkien meikkivoiteiden kanssa. Ja levitän sen tosiaan normaalisti kosteusvoiteen jälkeen ja sitten sen kummemmin odottelematta vielä meikkivoiteen siihen päälle.

Komps! Yleisesti ottaen olen huomannut että vesipohjainen primer pelaa hyvin yhteen vesipohjaisen meikkivoiteen kanssa, kun taas silikoninen primer aiheuttaa vesipohjaisen meikkivoiteen kanssa varmasti liukumis-efektin. Jos ylipäätään tuntuu että primer ei toimi niin kannattaa miettiä onko kosteusvoide muiden tuotteiden kanssa sopiva ts. vesipohjainen/öljyinen/silikoninen.

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #193 : 18.10.12 - klo:16:49 »
Komppaan Jenjea ja Firestarteria: Kosteusvoiteen, primerin ja meikkivoiteen + peiteaineen pitää pelata yhteen, jotta lopputulos kestäisi koko päivän. Oman kokemukseni mukaan nimenomaan öljy/silikonipohjaisen tuotteen päällä ei vesipohjainen meikkivoide pysy. Toisaalta kevyen seerumin tai kosteuttavan lotionin päällä primerija kosteusvoide pysyy paremmin. Olen vähän ihmetellyt, kun en ole tästä aiheesta nähnyt juuri mitään kirjoituksia netissä tai lehdissä.

Viviannan kanssa olen samaa mieltä siitä, että kosteusvoide kannattaa jättää alta pois, jos iho mitenkään vain sen kestää. Itse käytän kosteusvoiteen sijasta joko seerumia, MAC Fix+:aa tai Ichibankaosta tilaamani Rohto Hadalabo Moist Lotionia.

Poissa Missy

• Tukkaguru
« Vastaus #194 : 18.10.12 - klo:21:48 »
^Millaista tuo Rohdon Lotion on, oletko ollut siihen tyytyväinen? Itsekin olen viime aikoina käyttänyt kasvoilla kosteusvoiteen sijasta tuollaisia nesteitä ja tuo vaikuttaisi mielenkiintoiselta.
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it.