Kirjoittaja Aihe: Meikinpohjustustuotteet  (Luettu 69187 kertaa)

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
Vs: Meikinpohjustustuotteet
« Vastaus #195 : 18.10.12 - klo:23:19 »
^Ostin tuon viime keväänä ja olen käytellyt tuota aika epäsäännöllisesti kesän aikana. Tulevaa talvea ajatellen sen ostinkin. Tuote ei siis ole vielä päässyt minulla tositoimiin. Mutta tähänastisten kokemusten perusteella olen tykännyt tästä kovastikin sekä kosteutusominaisuuksiltaan että meikinalustuotteena.

Paksuhko neste on helppo levittää ja se imeytyy nopeasti ja jättää ihon kosteutetun tuntuiseksi. Kesällä tämä ei omalla ihollani kaipaa erillistä kosteusvoidetta, mutta talvella olen varautunut käyttämään tämän lisäksi kosteusvoidetta, kuten tuolla linkittämälläni sivulla neuvotaan. Ihoni on tällainen aika tyypillinen herkkä pintakuiva sekaiho. Kesällä iho rasvoittuu enemmän, mutta talvella se huutaa kosteutta, hilseilee ja ärtyy lähes kaikesta.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #196 : 19.10.12 - klo:08:14 »
Vielä lisäksi noiden yhteensopivuusasioiden kanssa - meikkivoiteen levitystapa. Tuon Kanebon nesteen päälle voi levittää meikin miten haluaa, mutta silikoniprimerien päälle on parempi käyttää mahdollisimman vähän sivelyä. Töpöttely meikkisienellä, varovasti sormin tai flat top -tyyppisellä meikkivoidesiveltimellä pitää primerin paikoillaan - tulee siloinen lopputulos. Mineraalit ja meikkipuuterit toimivat silikoniprimerin päällä helposti - jos kaipaa sitä silottavaa efektiä - tosin yhdistelmä korostaa helposti ihon pintakuivuutta.
2aFii, kaurapuuro. Pituus vyötäröllä, ehkä vähän alle.

Poissa mingtang

• Tukkaguru
« Vastaus #197 : 19.10.12 - klo:09:59 »
Mitä pohjustusta käytätte silmäluomille, jos iho on rasvainen, ja olette siirtyneet mineraalipohjiin ettekä halua mitään kemiallis-synteettistä pohjustajaa? On meinaan melkoinen ongelma  mulla, en saa luomiväriä pysymään sitten millään. Pakko kaiten on kaivaa joku vanha primer esille, jos tämä jatkuu...
Aknearpinen, rosaceaa, öljyinen & herkkä ikääntyvä iho.Hiukset pitkät. Silmät vihreät.

TOP: Colours Caramel,  Lavera, Nuxe, LilyLolo, Emani, REN, Bion

Poissa silikooni

• Hiushörhö
« Vastaus #198 : 20.10.12 - klo:23:37 »
Tilaisin eBaysta Revitalash Fineline Primeria. Myyjä postitti tuotteen 2 tunnin päästä tilaamisesta, eli ennätysnopeaa toimintaa. Tuskin maltan odottaa testaamaan pääsyä  :3
Koodilla JIB015 $10 alennus iHerbin ensitilaajille.

Poissa Katzenparade

• HAIRahtanut
« Vastaus #199 : 05.11.12 - klo:23:06 »
Alkaa nyppiä nää mun jumbo-kokoiset huokoset ja rasvoittuva naama, joten osaisiko kukaan suositella mulle hyvää meikinpohjustajaa, joka siis häivyttäisi huokosia ja pitäisi kasvot mattana?

Kokemusta multa löytyy Lumenen ja L'Orealin markettipohjustajista sekä BareMineralsin Prime Timesta. L'Orealin pohjustaja on tähän mennessä ollut mielestäni noista kolmesta paras, vaikkei sekään sydämen tykytyksiäkään aikaan saa.

Olen pohdiskellut kaikenlaisia pohjustajia Goshista Benefitiin ja Urban Decaysta Maybellineen, mutta olen varma, että joku osaa täällä kertoa jotain mikä auttaisi mua päätöksessä! :)
Oman värin kasvattelija. 1c F ii.
iHerbin alekoodi: PEW394

http://www.lily.fi/blogit/her-hangers

Poissa Missy

• Tukkaguru
« Vastaus #200 : 06.11.12 - klo:10:46 »
^Rasvaisella iholla silikoniton pohjustaja taitaa toimia parhaiten, näitä löytyy esim. Sensain Smoothing Water Make-up Base tai Smashboxin Photo Finish Primer Light. En tiedä, miten nuo huokosia peittää, mutta niitä voi yrittää peittää esim. sopii esim. Cliniquen Pore Minimizer Instant Perfectorilla tai Pure Luxen Eraserilla, mutta näissä taitaa olla silikonia molemmissa.
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it.

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #201 : 06.11.12 - klo:17:33 »
^^ Minulla on Benefitin Porefessional primeri, jonka pitäisi häivyttää huokosia. Kovin ihmeellistä tehoa en ole huomannut. Vähän käytettynä tuo primer "katoaa" ihoon ja reilummin käytettynä se jättää erittäin sileän ja tasaisen pinnan, mutta mitään kovinpitkävaikutteista huokostenhäivytystä en ole havainnut. Ei tuo toki huonoa ole, mutta odotin enemmän.

Poissa Firestarter

• HAIRahtanut
« Vastaus #202 : 06.11.12 - klo:20:01 »
^Rasvaisella iholla silikoniton pohjustaja taitaa toimia parhaiten, näitä löytyy esim. Sensain Smoothing Water Make-up Base tai Smashboxin Photo Finish Primer Light.

En tiedä ymmärsinkö kirjoituksesi vain väärin mutta Smashboxin light primer ei kyllä ole silikoniton.

Poissa Missy

• Tukkaguru
« Vastaus #203 : 06.11.12 - klo:20:48 »
^Sori, my bad, tuo onkin "water-based oil-free". Mutta soveltunee silti rasvaiselle iholle.
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it.

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #204 : 07.11.12 - klo:20:24 »
Ostin siskolle suositusten perusteella Sensain primerin, kädelle kokeiltuna se vaikutti hänen toiveidensa mukaiselta. Raportoin kommentit kun hän ehtii testata sitä  :)
Raitoja käpälään!

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #205 : 28.11.12 - klo:09:43 »
E.l.f. eyelid primer ei ollut kummoinen (ei pitänyt rasvoittuvilla luomillani silmämeikin kuin pari tuntia siistinä). Joten se kun loppui, käänsin katseet Nars pro primen suuntaan (jota en ole aiemmin kokeillut mutta paljon hyvää lukenut). Sopivaan saumaan oli HQHairilla tuolloin vielä hyvä alennuskoodikin käytettävissä, joten vielä ihan kohtuullisen hintaan, n. 16 eurolla, sain tilattua. Ja Narshan onkin paljon e.l.f.iä parempi! Silmämeikki pysyy hyvin työpäivän ajan ja sen pidempää kestoa en oikeastaan silmämeikiltä edes kaipaa.

Poissa pinkfrank

• HAIRahtanut
« Vastaus #206 : 28.11.12 - klo:12:03 »
^^ Minulla on Benefitin Porefessional primeri, jonka pitäisi häivyttää huokosia. Kovin ihmeellistä tehoa en ole huomannut. Vähän käytettynä tuo primer "katoaa" ihoon ja reilummin käytettynä se jättää erittäin sileän ja tasaisen pinnan, mutta mitään kovinpitkävaikutteista huokostenhäivytystä en ole havainnut. Ei tuo toki huonoa ole, mutta odotin enemmän.

Mun mielestä tuo Porefessional on ihan yhtä tyhjän kanssa. Toki ihon pinta jää sileän ja samtteisen tuntuiseksi mutta siihen se sitten jää. Huokosten häivyttämistä en itse huomaa ollenkaan, eikä se tunnu bb-voiteen/(mineraali-)puuterin kestoa pidentävän. Meikkivoiteen alla en ole vielä kokeillut. Harmittaa että menin tuhlaamaan rahani tuohon kun en sitä edes olisi oikeen tarvinnutkaan... Oli hyvä myyjä  ;)

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #207 : 08.03.13 - klo:19:15 »
Pihi sisko ei ole vielä korkannut Kanebon primeriään, en vieläkään tiedä menikö valinta nappiin. Oh, well.

Käytin Clarinsin Instant Smooth -primerin loppuun ja kaivoin kaapin kätköistä Lorkun primerin. Kuvittelin että nämä ovat käytännössä samaa kamaa, mutta en tulekaan toimeen Lorkun kanssa lainkaan yhtä hyvin. Tämä primeri on pehmeämpää ja sen pitää todella hieroa ihoon jottei siihen jää meikkipohjaa levittäessä sormenjälkiä tms. Se myös tuntuu liikkuvan iholla levittämisen jälkeen joten pitää olla varovainen kasvoihin koskiessaan päivän aikana. Saan tämän ehkä käytettyä loppuun mutta seuraavaksi ostan luultavasti taas Clarinsin. Silikonikalvo on auttanut kasvojen kuivumista vastaan yllättävänkin hyvin, joten talvituotteeksi varmaan jatkossakin tulee hankittua.

Ensi hätään tähän ärsytykseen ostin Stockan alekupongilla itsellenikin tuon Kanebon primerin. Se korostaa hiukan kuivuutta mutta meikki tosiaan pysyi täysin hievahtamatta koko tuskaisen päivän toimistolla. Tarvitsenkohan sen kanssa olenkaan puuteria meikkivoiteen päälle, se helpottaisi heti sahara-lookia.
Raitoja käpälään!

Poissa pikkuneiti

• Haiven
  • *
« Vastaus #208 : 14.04.13 - klo:14:53 »
Mulla on ollu Lumenen meikinpohjustus voide. Plussaa siitä ettei kuivata tai muutenkaa jätä ihoo inhottavaks mut miinusta siitä, että se on lähes hyödytöntä! Ei oo mitenkää erityisesti auttanu meikin kestävyyteen. Jos jossain ni nenän kohdilla ehkä minimaalisesti.. Itsekin siis kaipailisin jotain parempaa

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #209 : 15.04.13 - klo:09:52 »
Käyttääkö teistä kukaan huulipunanpohjustajaa? Mulla on käytössä ikivanha Lumenen huulipunan pohjustusvoide joka mun pitäis jo heittää pois kun se tosiaan on niin vanha, mutta korvaajaa en oikein keksi tilalle kun se on Lumenelta poistunut. Itse olen kovasti tykännyt, suojaa huulia kuivumiselta ja puna levittyy ja kestää paremmin. Kaverini oli ostanut muistaakseni Guerlainilta pohjustajan joka oli yhtä tyhjän kanssa, mureni huulilla vaan.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com