Kirjoittaja Aihe: Meikinpohjustustuotteet  (Luettu 69279 kertaa)

Poissa Tiiti

• Tukkaguru
  • Moppitukka
Vs: Meikinpohjustustuotteet
« Vastaus #210 : 15.04.13 - klo:16:00 »
^ Mulla on toi Guerlainin huulipunan pohjustaja, eikä se mulla murene mitenkään. En kyllä ole pannu merkille, että kuinka hyvin se parantaa huulipunan/-kiillon kestoa, mutta musta se vaalentaa kivasti huulia, että värit näyttää kivemmalta huulilla.
Veni, vidi, Visa.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #211 : 16.04.13 - klo:08:12 »
Tilasin pitkästä aikaa meikinpohjustukseen Clarinsin Beauty Flash Balmin. Olen siitä joskus tykännyt, saa nähdä, vieläkö toimii.
2aFii, kaurapuuro. Pituus vyötäröllä, ehkä vähän alle.

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #212 : 17.04.13 - klo:19:26 »
Mulla on joskus ollut tuo Guerlainin huulipunanpohjustaja ja koostumukseltaan se minun yksilöni muistutti vanhaa clerasilin finnipeitepuikkoa. Se ei kuiville huulille asettunut ollenkaan vaan oli vahamainen ja juuri tuollainen murustuva.

Mua tuskastuttaa tämä kuiva ilma, iho oli aivan upeassa kunnossa koko Vietnam / Hong Kong -loman ja nyt palattuani huomaan että se on kuivempi kuin pitkään aikaan, Kanebon pohjustajaa en voi käyttää ollenkaan ja meikkivoide näyttää lähinnä suomuiselta iholla vaikka käyttämäni tuotteet on samat kuin ennenkin.
Raitoja käpälään!

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #213 : 19.04.13 - klo:16:54 »
Netistä kaivelemalla löytyi mm. Urban Decayn huulipunanpohjustaja mutta sen arviot eivät olleet kaikki kovin mairittelevia. Kicksistä kysymällä myyjä esitteli Elizabeth Ardenin Advanced Lip Fix-pohjustusvoiteen jonka varmaan sitten hankin. Kiva että tuote on tuubissa eikä missään epähygieenisessä applikaattoripakkauksessa.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

SSpiegel

• Vieras
« Vastaus #214 : 20.04.13 - klo:14:26 »
Onko toi Sensain Smoothing Water ihan oikeasti jotain jumalten kusta eli parasta ikinä? Hinta on melkoinen, niin ei ihan helpolla panostaisi sellaista summaa hutiostokseen. Oma ongelmani on äärimmäisen rasvoittuva ja pintakuiva iho, eli ongelmana on niin pysyvyys kuin sekin, että oikeastaan kaikki jää jumiin kuiviin kohtiin. Silikoniset primerit ei tosiaan ole tehneet yhtään mitään kummallekaan ongelmalle. Mut sitten kun ne on kuitenkin sen verran perustavanlaatuisia ongelmia, niin viitsii panostaakin vähän enemmän. 40 euroa tuntuu silti kovalta hinnalta, jos tuote ei toimikaan.

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #215 : 20.04.13 - klo:14:45 »
^ Suosittelisin että jos suinkaan mahdollista niin käy pyytämässä näyte ja kokeile ennen ostoa. Kosmetiikkaosastoilla yleensä ihan ongelmitta laittavat pieneen purkkiin mukaan näytteen. Kyllä mä olen lukenut "ei tehnyt mitään"-kokemuksia ko. tuotteesta joten ei se mikään kaikilla toimiva välttämättä ole.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #216 : 20.04.13 - klo:19:04 »
En osaa sanoa onko smoothing water mitään ihmeellistä nektaria, en ole aivan vakuuttunut siitä itsekään. Kuivuutta se tuntuu ainakin nyt korostavan.
Raitoja käpälään!

Poissa Minsku

• Tukkaguru
« Vastaus #217 : 20.04.13 - klo:20:57 »
Mä en ole huomannut mitään ihmeellistä vaikutusta, kun olen sitä laittanut. Mulla se ei vaikuta meikin kestoon eikä levittyvyyteen, paitsi mineraalien kanssa negatiivisesti.

SSpiegel

• Vieras
« Vastaus #218 : 20.04.13 - klo:22:46 »
Kiitos arvioista. :) Lienekö sellaista pohjustajaa sitten olemassakaan, joka oikeasti kunnolla toimisi sellaisella, jolla on vähän kaikenlaista ongelmaa... Ei vaan tee mieli enää laittaa meikkivoidetta, kun melkein näyttää paremmalta jo ilman.

Poissa Rosilda

• HAIRahtanut
« Vastaus #219 : 22.04.13 - klo:17:15 »
Kannattaa tosiaan pyytää näyte, mulle ainakin Sokoksen täti antoi nimenomaan tuosta Sensain Smoothing waterista varsin runsaskätisen näytteen, on kyllä kestänyt se pikkupurkki vaikka kuinka monta kokeilua! En kyllä oikein edelleenkään ole osannut päättää, onko tuosta mitään hyötyä vai ei. Minulla on siis pintakuivahko sekaiho, ja välillä se Smoothing water on korostanut pintakuivuutta, ja välillä en ole huomannut mitään erityistä vaikutusta. Epäilen kyllä, että alkuun laitoin sitä liian vähän. Nyt kun muutamana päivänä olen laittanut sitä vähän enemmän, niin se on tuntunut toimivan paremmin, iho on näyttänyt hehkeältä, ja meikkivoide on levittynyt paremmin, eikä pintakuivuudesta ole ollut tietoakaan! Ja meikki on myös kestänyt paremmin, iho ei rupea kiiltelemään läheskään yhtä nopeasti kuin yleensä, vaikkei minulla nyt muutenkaan älyttömän häiritsevällä tavalla iho rasvoitu. En tiedä sitten, onko ihan hintansa väärti kuitenkaan.

Kokeilin myös Sensain Brightening Make up Base -pohjustustuotetta, ja enemmän se on kyllä minulla kuivattanut ihoa, vaikka olin sen myyjän puheista ymmärtävinäni, että se olisi kuivalle iholle sopivampi tuote. Mutta kai sitä täytyy vielä testailla lisää, sitäkin tosiaan näytepurkissa reilusti jäljellä.  :)

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #220 : 10.05.13 - klo:09:14 »
Täytyy kyllä sanoa, että vaikka tuo Clarinsin pohjustus melkoinen parabeenipommi onkin, niin kuivaihoisen pohjustustuotteena tämä on aivan ässä. Edit, eipäs olekaan, sitä on säilöntäaineiden osalta uudistettu. No, mikään luonnontuote tämä ei ole, mutta voiteen silottava vaikutus ei perustu silikoneihin. Silikonipohjustajat ovat oman kokemuksen mukaan kuivalle iholle melko hankalia.

Minulla on ollut ihan valtavia haasteita ihon kanssa, ikävää hormonaalista aknea leuassa, lopputalven pahin kuivuus, joka ei vielä ole alkanut hellittää - ja sitten vielä itkin ihoni hiekkapaperiksi kun kissa lähti  :(.

Nyt alan olla pikku hiljaa voiton puolella, sinkkilisä näyttää vähentävän aknea, sinnikäs kosteutus ja ahkera, mutta lempeä kuorinta sekä tunnollinen kosteutus antavat tulosta. Nyt kun isken meikin alle Seba Medin geelin, päälle Clarinsin Beauty Flash Balmin ja meikiksi Lauressin Etherealin, niin hyvältä näyttää viimeinkin! Lisäapuna on aivan mainio tuo aikaisemminkin hehkuttamani iHerb-löytö, Youthful Trendsin suihkuteltava "pohjustaja", joka ainakin minulla toimii paremmin Fix+ tapaan kevyesti meikin päälle suihkuteltavana lisäkosteuttajana / kiinnittäjänä.

Beauty Flash Balm saattaisi toimia rasvaisemmallakin iholla - nenänympäristölläni on pientä taipumusta kiiltelyyn, BFB:n kanssa sitä ei tapahdu.
« Viimeksi muokattu: 10.05.13 - klo:09:45 kirjoittanut Lila »
2aFii, kaurapuuro. Pituus vyötäröllä, ehkä vähän alle.

Poissa Jenje

• Tukkaguru
« Vastaus #221 : 24.05.13 - klo:13:54 »
Testasin tuossa näytepussukan verran Maybellinen Dream Smooth Primeria ja se oli kyllä melkoinen pettymys. Silottihan tuo ihon pintaa ja meikkivoide oli helppo levittää sen päälle, mutta meikin pysyvyyttä se tuntui lähinnä huonontavan, ja ihokin alkoi kiillellä hetkessä. Huvittavaa tuossa oli myös se, että Maybellinen oma meikkivoide (Fit Me) pysyi tuon pohjustajan kanssa vielä tavallistakin huonommin.

En tiedä sitten, toimisiko tuo kuivalla iholla paremmin, mutta ainakaan tällaiselle rasvanassulle ei sopinut lainkaan.
1aFii Mustaksi värjätyt, vyötärömittaiset, ohuehkot ja piikkisuorat hiukset. Herkkä rasvoittuva sekaiho.

www.iHerb.com alekoodi: IHA397

Poissa ZEN

• HAIRahtanut
  • kaappikemisti
« Vastaus #222 : 17.07.13 - klo:13:43 »
Mun on pakko kehua Shiseidon pohjustusvoiteita! Käytössä on ollut Refining Primer ja Maquillage, vähän saman oloisia molemmat; Maquillage oli vetisempää mutta plussana spf 30, joten huippuvalinta kesäksi. Mitään hirveän halpojahan nuo ei ole ja monia on häirinnyt vaaleanpunertava sävy niissä. Itseäni se ei tosin haitannut -- pieni vaaleanpunaisuus on hyvin tervetullutta zombiekasvoilleni, tuo vähän eloa kalpealle oliivinväriselle iholle. Tasoittavat hyvin virheitä ja huokosia ja tekevät mielestäni nassun vähän kiinteämmänkin oloiseksi.

Ilman primereita mulla pysyi meikkivoiteet (ihan valehtelematta) muutaman tunnin, siitä riippumatta oliko kosteusvoidetta tai ei ja minkälaista, tai mitä meikkiä käytin ja mitä koostumusta, tai kuinka paljon/vähän. Shiseidon pohjustajilla ei olekaan tarvinnut miettiä meikin liejuuntumista, koska vaikka kahdentoista tunnin päästä naama kiiltäisikin vähän, niin se ei ollut koskaan sotkuisen näköinen.

Lumenen pohjustajia mulla on ollut sitä vanhaa vaaleanpunaista "heleyttävää" ja nyt joku valkoinen vastaava. Ihan yhtä tyhjän kanssa molemmat; niistä lannistuneina en pitkään aikaan edes kokeillut muita primereita. Jossain vaiheessa tuli kokeiltua myös Lorealin jotain Lumi magique (?) primeriä, sitä käytän nykyään meikkivoiteiden elvöittämiseen jos ovat kovin mattaisia. Ei tehnyt suurta vaikutusta vaikkei yhtä onneton ollut kuin Lumenen pohjustajat.

Nyt kokeillussa on benefitin "That Gal" ja joku Garnierin heleyttävä primeri. That gal ei kyllä ensikokeilulla tehnyt juuri mitään -- ei antanut vaaleanpunaisuutta, ei hehkua eikä hirveästi pidentänyt meikin pysyvyyttä. Kokeilen vielä. Suht arvokasta kuitenkin kun tuubissa niin vähän tököttiä on, joten olisin vähän parempa aodottanut. Garnierista en osaa vielä sanoa.
Cogito ergo doleo.

Poissa Bamboo

• Tukkaguru
  • In the cold November rain
« Vastaus #223 : 17.07.13 - klo:20:54 »
En ole koskaan kokeillut kalliita primereita, eniten on tainnut maksaa Lorealin Studio secrets. Omalla rasvaisella ihollani nämä halvemmat eivät ainakaan toimi. Enemmän on merkitystä esim. mattakosteusvoiteella. Ehkä joku päivä vielä raskin kokeilla jotain arvokkaampia tuotteita, joissa varmaankin on oikeasti aineita, jotka pitävät meikin kasvoilla raikkaan näköisenä.
kivipuuteri.blogspot.fi kosmetiikkablogini

Poissa catjuska

• Tukkaguru
  • You are somebody's reason to smile
« Vastaus #224 : 17.07.13 - klo:21:16 »
^Tuosta Bamboon kirjoituksesta tulikin mieleeni, että minkäänlaiset meikinpohjustustuotteet ei taida paljo auttaa jos hikoilee paljon kasvoista?
"Sometimes it is better to light a flamethrower than curse the darkness." - Terry Pratchett