Kirjoittaja Aihe: Meikinpohjustustuotteet  (Luettu 69275 kertaa)

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
Vs: Meikinpohjustustuotteet
« Vastaus #225 : 13.12.13 - klo:19:14 »
Onko kukaan testaillut Nivea Express Hydration Primeria? Sitä uutta, jossa on kosteusvoide samassa. Kuivalle ja rasvoittuvalle iholle on omansa. Tarvitsisin uuden primerin, ja tuo tuote vaikuttaisi hyvältä, kun on kosteusvoidekin samassa..
« Viimeksi muokattu: 13.12.13 - klo:19:16 kirjoittanut Angelie »

Poissa lillamilla

• Tukkaguru
« Vastaus #226 : 13.12.13 - klo:20:48 »
^Hikoiluun taitaa olla aika haastavaa vastata. Jotenkin itselläni on pettynyt mielikuva Nivean kosteusvoiteista sekä putsareista, mutta jos tuo osoittautuisi hyväksi niin olisi positiivinen yllätys.

Käyttääkö teistä kukaan huulipunanpohjustajaa?

Urban Decayn luomivärin pohjustaja (original) toimii mainiosti huulillakin eikä tarvitse ostaa montaa tuotetta. Kesällä oli omissa häissäni tuo ja meikkivoiteen alla L´orealin Studio Secrets ja toimivat ääriolosuhteissa aamusta iltaan loistavasti.
2a /b F ii. Harmaanvaalea, olkapäille ja himpun yli yltävä tukka. MOP C-system ha, Joicot. Kuva hiuslaatuketjun sivulla 11.

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #227 : 13.12.13 - klo:21:19 »
Ostin lentokentältä Cliniquen universal primerin, se on miellyttävän silkkistä iholla ja tuntui Münchenin joulumarkkinoila kylmässä ja hiukan kosteassa toimivan tosi hyvin. Kotona en olekaan ihan yhtä varma sen loistokkuudesta, iho on ollut paljon kuivempi nyt jo pari päivää ja pelkään että tämä tuote ehkä on siihen osasyyllinen.
Raitoja käpälään!

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
« Vastaus #228 : 14.12.13 - klo:08:12 »
Olin menossa ostamaan Kicksin primeriä, mutta oli loppunut, niinpä myyjä myi mulle vastaavaan, hieman kalliimman, mutta olen tykännyt tosi paljon.
Kyseessä on Estee Lauderin Matte Perfecting Primer.
Pitää ihon hyvin mattaisena ja tasapainottaa öljyisyyttä. Aine on sellaista valkoista, joka imeytyy hyvin ihoon. Tätä olen käyttänyt aina tarvittaessa ja olen ollut tyytyväinen :ts.
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.

Poissa Kathy

• HAIRahtanut
« Vastaus #229 : 14.12.13 - klo:15:41 »
^^Mä olen tykännyt tuosta Universal Primerista. Käytän sitä mineraalipohjan (Meow Flawless Feline) alla ja musta tuo päinvastoin estää ihon kuivumista (ja rasvoittumista ja meikin poiskulumista ;) ). En ole aikaisemmin lämmennyt millekään meikinalustuotteille, yleensä niistä ei ole ollut mitään hyötyä, mutta Cliniquea tulen hankkimaan jatkossakin!
1aMii, punapää
Herkästi näppyilevä pintakuiva sekaiho (sinkkitabut rulaa)

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #230 : 15.12.13 - klo:22:44 »
Mun ihoni on ollut niin karmean kuiva, hilseilevä ja kiristävä tuon käytön lopettamisen jälkeenkin, että primeri saa synninpäästön, syy on jossain muussa. Tänään kokeilin palata muutaman vuoden tauon jälkeen mineraaleihin ja ah autuutta, kyllä iho kiitti.
Raitoja käpälään!

Poissa PollyJean

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #231 : 18.12.13 - klo:22:20 »
Onko kukaan testaillut Nivea Express Hydration Primeria? Sitä uutta, jossa on kosteusvoide samassa. Kuivalle ja rasvoittuvalle iholle on omansa. Tarvitsisin uuden primerin, ja tuo tuote vaikuttaisi hyvältä, kun on kosteusvoidekin samassa..
Rasvoittuvan ihon versiota käytin sekaiholleni kevään ja kesän, ja piti hyvin t-alueen kiiltelyn kurissa. Kosteutustehokin riitti kuivemmalle poskien iholle - tämä onkin mielestäni enemmän kevyt geelivoide kuin varsinainen primer. Avenen Cleanance on samantyylinen, tosin huomattavasti kalliimpi, ja Nivea kosteutti mielestäni hivenen paremmin kuin Avene. Tykkäsin kyllä, ja tämä on kai jossain UK Cosmopolitanissa äänestetty vuoden parhaaksi primeriksi tms.

Syksyn mittaan yhä enemmän vaivaavan pintakuivuuden takia ostin tuon kuivan ihon versionkin, mutta en huomannut suurta eroa kosteutustehoissa rasvoittuvan ihon versioon verrattuna. Ehkä riittää keväämmällä, nyt mennään tuhdimmilla päivävoiteilla.

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #232 : 06.01.14 - klo:12:02 »
Dior capture totale multi-perfection refining basesta olen käyttänyt vain 2 ml:n näytteen. On hennon vaaleanpunaista voidetta, jonka sävyä ei kuitenkaan levitettynä kasvoilla enää näkynyt. Todella pieni määrä riitti. Ei kuitenkaan näyttänyt vaikuttavan meikin levittävyyteen tms. eikä päivän mittaan myöskään meikin kestoon.
En tosin tiedä, onko kyseistä tuotetta enää myynnissäkään, koska en esim. Diorin sivuilta tuota löydä... 

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
« Vastaus #233 : 06.01.14 - klo:15:13 »
Sain näytteen Garnierin uudesta smoothing perfecting primer, se jota on paljon mainostettu tv:ssä, (jossa näkyy toinen puoli kasvoista primerilla tehostettuna) Sanoisin, että samaa kamaa kuin Lorealin primer ja silikonista, satunnaisesti käytettynä ihan kelpo kamaa, mutta en taitaisi ostaa vakikäyttöön.
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.

Poissa Iiris

• Tukkaguru
« Vastaus #234 : 29.05.14 - klo:10:08 »
Ostin vähän heräteostoksena Cliniquen uudesta (?) Superprimer-sarjasta punoittavalle iholle tarkoitetun pohjustajan, joka mielestäni ei oikein toimi kunnollisena pohjustajana tai punaista taittavana, hohhoijaa. No, putilo on pieni, kai tämän loppuun asti sinnittelee. Olisi pitänyt ottaa esim Lilan suosittelema Clarinsin Beauty Flash Balm. :-\

http://www.clinique.com/product/1599/26922/index.tmpl
# 1a F i #
Ohuet ja suorat, hyvin "pohjoismaiset" hiukset.
Lempimuotoilutuote: Label.m:n Texturizing Volume Spray + hiuspuuteri (Redken).

Poissa Iiris

• Tukkaguru
« Vastaus #235 : 15.10.14 - klo:18:31 »
Uusi viesti kun edellisestä on niin kauan. Cliniquen tuote on kyllä suorastaan susi. Meikkivoide levittyy huomattavasti epätasaisemmin kuin ilman kys tuotetta ja oikein jymähtää ihohuokosiin tehden niistä sangen näkyvät (eivät ilman meikkiä oikein edes erotu). Teenköhän jotain väärin vai onko tämä nyt vain (mulle) tosi epäkelpo tuote...? Kiiltelyä kyllä pitää poissa nenältä ja otsasta, jos tästä nyt *yhden* hyvä ominaisuuden löytää..
# 1a F i #
Ohuet ja suorat, hyvin "pohjoismaiset" hiukset.
Lempimuotoilutuote: Label.m:n Texturizing Volume Spray + hiuspuuteri (Redken).

Poissa bubbs

• Tukkaguru
« Vastaus #236 : 16.10.14 - klo:02:22 »
^Mulla käy tosi monen pohjustajan kanssa juuri noin, erityisesti nenässä, oon vähän menettänyt uskoni pohjustajiin ylipäänsä :-\

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #237 : 19.10.14 - klo:20:12 »
Minä olen aivan rakastunut Cliniquen superprimeriin, siihen värittömään versioon nimenomaan. Aivan ässätuote pintakuivalle iholle. Värillisiä en ole kokeillut mutta tuota hankin varmasti lisää kun nykyinen tuubi loppuu.
Raitoja käpälään!

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #238 : 19.10.14 - klo:20:49 »
Vähän OT, mutta...

Jos hikoilee kasvoilta paljon --> waterproof meikit, ei pohjustusta, eikä välttämättä edes puuteria, joka kökkööntyy kastuessaan (tai ainakin ihan minimaalinen määrä). MUFE Face &Body, Clinique Stay Matte ovat ainakin kokeilemisen arvoisia, Max Factorilla ja Revlonillakin taitaa edelleen olla hyvin hikoilua kestävä meikkivoide, näitä jälkimmäisiä käytin aikanaan lukioikäisenä ja vähän vanhempana pyöräillessäni paljon (ja siitä on aikaa  ::)). Cliniquesta ja Mufesta tuoreempaakin kokemusta, kestävät todellakin hikoilua molemmat.

Iso tuotemäärä vaan liejuuntuu hikoillessa.
2aFii, kaurapuuro. Pituus vyötäröllä, ehkä vähän alle.

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #239 : 03.11.14 - klo:21:03 »
^Olen tykännyt käyttää w7 Magic Primer Camera Ready primeria. Minulla on herkkä pintakuiva sekaiho, ja tuo primer pitää meikin paikoillaan hyvin. Hintakin on halpa, ainakin ulkomailta tilattuna. Lumenen primer alkoi rullaantumaan minun ihollani. Tuo w7 primer ei rullaannu iholla.

Edit. Tätä saa ostettua myös Pretty.fi nettikaupasta.