Kirjoittaja Aihe: Meikinpohjustustuotteet  (Luettu 69338 kertaa)

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
Vs: Meikinpohjustustuotteet
« Vastaus #240 : 05.01.15 - klo:20:09 »
Mitä tykkäätte Sensain Brightening Make up Base pohjustustuotteesta?
Luin arvosteluja/kehuja ja sanottiin, että kuivalle iholle suunnattu.
 Itsellä ei kyllä niin kuiva iho ole, vaan enemmänkin pintakuiva rasvainen sekaiho :D.
Mutta tuo voisi tuoda iholle eloa ja meikki ainakin kiinnittyisi paremmin.
Hintava tuote, joten en viitsisi turhaa ostaa.
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.

Poissa bubbs

• Tukkaguru
« Vastaus #241 : 05.02.15 - klo:01:15 »
Tietääkö joku, onko olemassakaan primeriä, joka ei perustuisi pääasiallisesti silikoneihin? Mun kasvot kaipaisivat paikoin kovasti jotain tarttumapintaa meikkivoiteelle, erityisesti nenästä, paikoin muutenkin, iho on superliukas ja silikoniprimerit tuntuvat vaan antavan lisävauhtia meikkikerrokselle matkalla könttiytymään inhottaviksi kasoiksi.

Tämä tuli mieleen tänään, kun kokeilin ensimmäistä kertaa Cargon huulipunaprimeriä, joka laittaessa tuntui öljyltä, mutta muuntui tahmeaksi pinnaksi, johon huulipuna kiinnittyi todella hyvin. Ymmärrän miksi primerit ovat niin silikonisia, kaunistavathan ne minunkin ihohuokosiani, vaan kun eniten tarvitsisin jotain liimaa siihen meikkivoiteen alle.

Poissa Mindie

• HAIRahtanut
« Vastaus #242 : 05.02.15 - klo:11:23 »
Sattuisiko kellään olemaan kokemusta Lumenen uudistetusta Beauty Base Kosteuttavasta Pohjustusvoiteesta? Olen koittanut metsästää hyvää primeria jo pidemmän aikaa, mutta ne eivät joko tee yhtään mitään, tai sitten kuivattavat ihon ihan hilseileväksi   :P Oma ihoni on rasvoittuva mutta todella pintakuiva, ja varsinkin näin talvella nenä, leuka ja kulmakarvojen väli tuppaavat myös hilseilemään. Kaipaisin pohjustusvoiteelta ihonsävyn tasoitusta ja hyvää tarttumapintaa meikille niin että se kestäisi kauniina pitkään, enkä tykkään supersilikonisista pohjustuksista (kuten esimerkiksi L'orealin purkkimuotoinen primer), sillä ne vain tuntuvat lisäävän meikkivoiteen liukumista pois iholta. Kiteytettynä siis, APUA!  ;D

Otan mielellään vastaan myös suosituksia muista kuin tuosta Lumenesta :)
« Viimeksi muokattu: 05.02.15 - klo:15:17 kirjoittanut Mindie »
Hiukset: 1b M iii, kuparinpunainen, leukamittainen polkka suoralla otsiksella.
Iho: todella pintakuiva sekaiho, epäpuhtauksia tulee helposti ja iho punoittaa usein

Poissa ZEN

• HAIRahtanut
  • kaappikemisti
« Vastaus #243 : 05.02.15 - klo:14:18 »
^Mulla oli jokunen vuosi sitten (nykyään en meikkaa juurikaan) käytössä Shiseidon makeup refining primer, joka on kyllä paras kokeilemistani. Se on ollut tähän asti ainoa, joka tuntuu "jämäköittävän" päälle levitettävää meikkivoidetta, eikä "sulata" siitä niinkuin muut. En tosin tiedä, onko tuossa koostumus muuttunut, ainakin yhdessä toisessa Shiseidon primerissa (josta ennen tykkäsin) sisältö ja sen myötä toimivuuskin muuttui.
Cogito ergo doleo.

Takiainen

• Vieras
« Vastaus #244 : 05.02.15 - klo:14:44 »
bubbs, oletko kokeillut puuteria pohjustuksena? Hämmentävän hyvin toimii ainakin minulla useimpien meikkipohjien kanssa kun laittaa ohuen kerroksen mineraalimeikkiä ja sitten meikkivoidetta. Mulla varsinkin nenä on niin sileä et kaikki katoaa sen sileän tien mutta toi auttaa ainakin jonkin verran.

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #245 : 05.02.15 - klo:15:37 »
^Mulla oli jokunen vuosi sitten (nykyään en meikkaa juurikaan) käytössä Shiseidon makeup refining primer, joka on kyllä paras kokeilemistani.

Toi on kyllä munkin lempiprimer. Ihan sama minkä meikkivoiteen kanssa käyttää, meikki näyttää paremmalta ja pysyy paremmin.
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Poissa Manna

• Tukkaguru
« Vastaus #246 : 07.02.15 - klo:20:43 »
Kiinnostaisi kovasti kokeilla Misshan BB Boomer -primeriä. Onko kellään tästä kokemusta? Kuulosta kovin vastaavalta tuotteelta kuin aikoinaan se Lumenen valikoimissa ollut primer. Misshaa saa nykyään virolaisesta nettikaupasta, pitää ehkä tehdä testitilaus ;)

http://missha.ee/en/catalog#!4/products/101
That’s the thing about life; It is fragile, precious and unpredictable and each day is a gift, not a given right.

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #247 : 22.03.15 - klo:21:03 »
Cliniquen superprimer on edelleen käytössä ja tykkään siitä todella paljon. Seuraavaksi ajattelin hakea testiin Stockalta näytteen Armanin primeristä ja kilpailuttaa nämä kaksi keskenään. Samalla saatan hiplata myös Armanin Fluid Sheersejä...
Raitoja käpälään!

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
« Vastaus #248 : 22.06.15 - klo:20:43 »
Onko kellään kokemuksia Couleur Caramel meikinpohjustusvoiteesta (ihon heleyttäjä)?
Haluttaisi kokeilla jotain uutta ja tuo vaikutti mielenkiintoiselta.
Toinen mitä voisin kokeilla on Vichyn Aqulia Thermal seerumi.
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.

Poissa baroosi

• Haiven
  • *
« Vastaus #249 : 23.06.15 - klo:12:39 »
^  tuosta ei valitettavasti kokemuksia, itsekin etsin kunnollista primeria. Mulla siis sekaiho ja t-elueelle pitäisi saada mattapinta, jotenkin on nyt kesän aikana iho muuttunut todella rasvaiseksi :o. Ostin Lumenen beauty base pohjustusvoiteen rasvaiselle/sekaiholle ja olen kokeillut sitä päivävoiteen päälle otsaan nyt pari kertaa. Antaa mukavan samettisen pinnan, mutta mutta, kun lisään meikkipuuterin (lumene mineraalimeikkipuuteri tai Cliniquen almost like powder tällä hetkellä, kumpikaan ei pidä kiiltoa kunnolla eikä edes peitä kiiltoa kokonaan :-[) niin ei mitään vaikutusta. Siis sama kiiltely olipa primeria alla eli ei.

Joten hyvä primer hakusessa, kertokaa ihmeessä mitä kannattaisi testata?
Lumenen tuotteet ei mulle kertakaikkiaan toimi, en ole muita markettimerkkejä siltikään kokeillut juurikaan.
Etsinnässä myös meikkivoide. Mutta se menee toiseen topaan 8)

Poissa baroosi

• Haiven
  • *
« Vastaus #250 : 26.06.15 - klo:13:44 »
Sain itselleni avaamattoman Sisleyn instant perfect pohjustajan, jota aion nyt kokeilla, onko kokemuksia tästä kenellä?
Tosiaan tuo lumenen beauty base rasvaiselle iholle ei pidä kiiltoa poissa, vaikka mukavan samettisen pinnan ensin tekeekin.

Olen myös nyt testannut Lumenen heleyttävää bb voidetta sävy light 1, kun löysin testerin kaapin perukoilta.
Alkuun tykkäsin että jee, tämähän oikeasti peittää aika lailla, jopa niin että piti ohennella hieman päivävoiteella. Mutta sävy on liian tumma mulle, etenkin otsa näyttää kummalliselta mitä pidemmäksi päivä menee ;D ja kaula on selvästi vaaleampi. En ole juurikaan päivettynyt vielä, no niitä pisamia on ihan hirveesti poskilla. Olen huomannyt että ihon sävynikin on jotenkin erilainen pisamien vuoksi, näytän enemmän kelta- kuin punapohjaiselta tällä hetkellä?
Tämä bb voide on aika paksunoloista kunnes opin tekniikan. Sinänsä hyvän tuntuinen kun suli ihoon, ei hilseilyä tms mutta sitä ei nyt ole muutoinkaan kun ihoni on jotenkin tosi rasvainen taas. Käytän yövoiteena kosteuttavaa yövoidetta (Nivea visage Q10), joka lienee liikaa kun on niin öljyinen otsa aina aamulla ???. Ja kyllä tämä bb voidekin meikkipuuteria pintaan tarvitsee että olen semimatta edes hetken aikaa, joten ei tule ehkä tätä ostettua.

Sisleystä kokemuksia?

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
« Vastaus #251 : 26.06.15 - klo:15:22 »
Ostin tänään Vichyn Aqualia Thermal seerumin, joka lupaa kosteuttaa ihoa. Omaan rasvaisen, mutta pintakuivan ihon.
Toivon, että toimisi mun iholla. Nyt kesällä ei haittaa, vaikka iho vähän kiiltääkin, kunhan ei ole aivan rasvanassu  :D.

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
« Vastaus #252 : 08.08.15 - klo:15:31 »
Ostin Kicksistä Cliniquen superprimerin.
Mulla taas iho kiiltää, vaikka mitä olisi nassussa.
Estee Lauder matt perfector on toinen primeri, jota käytän.
Ostin myös apteekista Neutrogenan kosteusvoiteen, joka lupaa hoitaa, kosteuttaa jne.

Poissa Kathy

• HAIRahtanut
« Vastaus #253 : 21.10.15 - klo:15:18 »
Mä mietin pitkään, että ostaisinko Urban Decaylta sen All Nighter -kiinnityssuihkeen, mutta koska arvostelujen perusteella se jo toimii tai sitten ei toimi, niin jätin ostamatta. ;D Sen sijaan hankin Ben Nyen Final Sealin ja tämä jää kyllä pahasta hajusta huolimatta vakiokäyttöön. :ts Yleensä mulla meikkipohjat alkavat jossain vaiheessa liejuuntua tai halkeilla, mutta tämä pitää paketin kasassa aamusta iltaan.
1aMii, punapää
Herkästi näppyilevä pintakuiva sekaiho (sinkkitabut rulaa)

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #254 : 27.10.15 - klo:20:33 »
Onko juureksilla kokemuksia Maybelline Baby Skin -primereista? Mua kiinnostaisi etenkin ne Instant Fatigue Blur -primerit, sekä se pinkki että aprikoosinsävyinen. Jostain luin että se aprikoosinsävyinen voisi toimia punoittavalla iholla ja vähentää punoituksen näkymistä, mikä olisi mukavaa. Onko nuo ihan täysin silikonia ja tukkivatko ihoa? Toimivatko hyvin meikkivoiteen alla?
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.