Kirjoittaja Aihe: Meikinpohjustustuotteet  (Luettu 69341 kertaa)

Poissa peachvodka

• Hiushörhö
Vs: Meikinpohjustustuotteet
« Vastaus #255 : 31.03.16 - klo:18:12 »
Ostin jo joskus pari kuukautta sitten kauneusbloggarien suuren hehkutuksen myötä Nivea MEN sarjan after shave voiteen. Tätä on kehuttu huippuhyvänä primerina meikille. No, en nyt sanois. Alkutuntuma ihan jees joo, mutta en mä ainakaan tuon päälle saa meikkiä tehtyä vaikka antais kuinka kauan kuivua. Meikkivoide vaan "pyörii" iholla. Tuoksu on oikein miellyttävä, miehelle, mutta ei naiselle. Koko päivän se voimakas miestentuoksu puskee läpi.
Tämä toimii varmasti oikein hyvin miehille, ja juuri siihen mihin se on tarkoitettukin, parranajon jälkeen rauhoittamaan, mutta hyväksi primeriksi en sanois.
1bMii mbl musta / l'o/p ccg 100.
hair <3 : joico IH, avalon organics syväpuhdistava sh, rekku, sheavoi

Poissa Memmuuh

• Tukkaguru
« Vastaus #256 : 31.03.16 - klo:18:16 »
^ Muistan kans joskus katsoneeni jonkun videon tuosta ja ilmeisesti tuota voidetta täytyy hieroa naamaan niin kauan, että se muuttuu jotenkin tahmeaksi tai jotain ja sitten se toimii? :D Eli ei vaan levitetä ja anneta "kuivua" vaan se kuivuu siinä kun sitä hieroo naamaan tarpeeksi kauan aikaa.
3a F ii

Poissa Kathy

• HAIRahtanut
« Vastaus #257 : 08.04.16 - klo:14:30 »
Argh, mun lempipohjustajani eli Lorealin Studio Secrets on poistunut kaupoista! :( Tuossa oli mielestäni täydellinen, jankkimainen koostumus ja meikki tarrasi hyvin ihoon tuon kanssa. Inhoan sellaisia liruprimereita, ne ovat ihan yhtä tyhjän kanssa omalla ihollani. No onneksi on ebay. ;D
1aMii, punapää
Herkästi näppyilevä pintakuiva sekaiho (sinkkitabut rulaa)

Poissa Mermaid

• HAIRahtanut
« Vastaus #258 : 01.09.16 - klo:15:21 »
^Huomasin ihan saman, kun olisin halunnut hankkia kyseisen primerin. Vaikutti täydelliseltä arvostelujen ja kuvien perusteella. Mikähän mahtaisi olla vastaava?

Vastaanpa tähän nyt itselleni. Taidan laittaa kokeiluun Isadoran Undercover Face primerin. Tätä kehuttiin Karkkipäivä - blogissa. Ja ominaisuudet vaikuttaisivat siltä, mitä haenkin, eli ihon tasoitusta (suuret ihohuokoset ja juonteet) ja toki myös meikin pysyvyys. 

« Viimeksi muokattu: 01.09.16 - klo:15:35 kirjoittanut Mermaid »

Poissa Morrigan

• Tukkaguru
« Vastaus #259 : 01.09.16 - klo:18:08 »
^Mulla taitaa olla tota. Omalla kohdallani aika mitäänsanomaton. Muista primereista minulla ei taida edes olla kokemusta, mutta olen sikäli huono arvioimaan tuotetta, koska en varsinaisesti koe tarvitsevani primeria (paitsi luomille). Kyllähän se vähän pohjaa silottaa, mutta en ole huomannut sillä olevan merkitystä meikin pysyvyyden kanssa. Tosin minulla ei ole ongelmia meikin pysyvyydenkkään kanssa, kun vaan on käytössä hyvä meikkivoide. Tämä oli siis kaikin puolin turha viesti mutta sanoinpa nyt kuitenkin ::)
BSL 2b F ii kuiva ja pörröinen. Iho kuiva ja herkästi punoittava.

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #260 : 07.09.16 - klo:16:50 »
Pohjustustuotteiden käyttö on jäänyt aika vähälle: silloin tällöin laitan Sensai smoothing water make-up basea, joka on hyvin vaivaton tuote: väritön, lähes vesimäinen ja imeytyy heti joten meikkipohjan voi laittaa saman tien päälle. Ihmeitä ei kuitenkaan tee. Kaapissa on myös Too faced Primed and poreless pure primer ja vaikka se nyt puolestaan vähän silottaakin ihoa niin että meikkipohja levittyy sen jälkeen ihan kivasti,  niin muuta, mitään pidempiaikaista vaikutusta ei sitten olekaan. Ja varsinkaan kesällä en ole tykkännyt sitä käyttää, koska tuntuu silikonisuutensa vuoksi kalvomaiselta/vähän tunkkaiselta iholla, ja olen halunnut pitää ihon/meikin mahdollisimman kevyenä.

Aiemmin jo tyhjensin sample-laatikkoani ottamalla siihen kertyneet meikkivoidenäytteet käyttöön, ja nyt vuorostaan käytin pois pari pohjustustuotenäytettä toivoen että sieltä vaikka uusi lemppari löytyisi:

too cool for school pink girl jelly base on vaaleanpunaista ja koostumukseltaan voidemaista. Ei tehnyt mitään näkyvää iholle (esim. häivyttänyt huokosia), mutta ihan pikkaisen tuntui kosteuttavalta. Meikin kestoon ei ollut vaikutusta, joten en ostaisi tästä täysikokoista tuotetta. Dermosil illuminating primer on puolestaan paksumpaa, vaalean beigeä silikonimössöä. Mutta meikin kesto oli samanlainen kuin ilmankin, joten pettymys oli tämäkin...

Poissa Malva

• Tukkaguru
« Vastaus #261 : 09.09.16 - klo:18:57 »
En ole koskaan käyttänyt primereitä mutta luettuani Nivean after shave balmista oli tuote pakko ostaa. Ja voi jumankekka kun meikki istuu hyvin naamalla tämän jälkeen  :l

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #262 : 09.09.16 - klo:19:07 »
^Mun oli pakko heti googlettaa! Mulla on niin suuria ongelmia pohjameikin pysyvyyden kanssa, että kaikki vinkit tulee käyttöön, pitää siis jossain vaiheessa tämäkin ostaa ja testata. Ono tuossa perus-Nivean tuoksu vai jokin miehekkäämpi?

Poissa marja

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #263 : 09.09.16 - klo:19:25 »
^Tämä nyt ei ole meikinpohjustusvinkki, mutta facebookissa (taisi olla myös jossain iltalehdessä joku päivä) on hetken aikaa pyörinyt sellainen kikka, että tehdään meikkipohja ja upotetaan naama kylmään veteen 30 s ja taputellaan naama kuivaksi. Monet olivat kokeilleet ja todenneet sen toimivaksi, niin täytyihän sitä itsekkin testata - ja toimihan se.

Poissa Malva

• Tukkaguru
« Vastaus #264 : 10.09.16 - klo:02:05 »
^Mun oli pakko heti googlettaa! Mulla on niin suuria ongelmia pohjameikin pysyvyyden kanssa, että kaikki vinkit tulee käyttöön, pitää siis jossain vaiheessa tämäkin ostaa ja testata. Ono tuossa perus-Nivean tuoksu vai jokin miehekkäämpi?

Tää on se sensitive versio eli ilman alkoholia, on valitettavasti kyllä hieman miehekäs tuoksu. Vähän laitettuna ei haise nenään mutta suihkusta kun tulin ja laitoin afterbalmia reilummalla kädellä rutikuivaan naamaan niin tuntuu, että vähän tuoksuu omaan nenään. En usko, että haisee muille.

Tuote maksaa tosiaan 7e eli ei ole kovin iso satsaus jos onkin hutiostos (annat sitten miehelle eteenpäin ;D).

Poissa Od3ssa

• Tukkaguru
« Vastaus #265 : 10.09.16 - klo:02:56 »
^Tämä nyt ei ole meikinpohjustusvinkki, mutta facebookissa (taisi olla myös jossain iltalehdessä joku päivä) on hetken aikaa pyörinyt sellainen kikka, että tehdään meikkipohja ja upotetaan naama kylmään veteen 30 s ja taputellaan naama kuivaksi. Monet olivat kokeilleet ja todenneet sen toimivaksi, niin täytyihän sitä itsekkin testata - ja toimihan se.

Onko tuo vähän sama asia kuin jos suihkutetaan jotain meikinkiinnitysnestettä kasvoille? Esim. Avenen lähdevettä? Siis tuo toimivuusko käytännössä tarkoittaa sitä, meikki pysyy paremmin (väännä rautalangasta ::))?
Tulla lujaksi, pysyä pehmeänä. Siinä on haavetta kylliksi yhdelle elämälle. - Tommy Tabermann

Poissa marja

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #266 : 10.09.16 - klo:08:50 »
^Joo siis pysyy paremmin. Itsellä ei ainakaan meikinkiinnityssuihkeet juurikaan auta, mutta tuolla vesikikalla pysyy meikki paljon kauemmin parempana. Puuteria pitää muistaakseni laittaa reilummalla kädellä, itse laitan muutenkin reilusti niin olen pannut vain normimäärän.

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #267 : 21.09.16 - klo:09:40 »
Osaisiko joku suositella jotain suhteellisen edullista tuotetta ihohuokosten häivytykseen? Käytössä ollut ihan perus Lumenen pohjustaja, mutta tuote tukkii ja kuivattaa päivittäisessä käytössä, eli näin ollen pahentaa entisestään tilannetta.. Olen aika laiska meikkaamaan ja käytänkin pelkkää puuteria/meikkipuuteria, eli tuotteen pitäisi olla yhteensopiva niiden kanssa.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #268 : 21.09.16 - klo:10:32 »
^Tuossa tapauksessa kyllä panostaisin puuterin laatuun, hyvä ja hienojakoinen puuteri häivyttää huokosia kyllä. Puuterihäivytyksessä auttaa myös huokoisten ihoalueiden buffaus. Pienikokoisella kabukilla kannattaa kokeilla nykyisenkin tuotteen kanssa, voi olla, että se häivyttää buffattuna ihan hyvin!
« Viimeksi muokattu: 21.09.16 - klo:10:34 kirjoittanut Lila »
2aFii, kaurapuuro. Pituus vyötäröllä, ehkä vähän alle.

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #269 : 21.09.16 - klo:21:57 »
Voisit kokeilla silicaa? NYX:n HD Studio Photogenic Finishing Powder on 100% silicaa ja purkki maksaa jotain 12 euroa. Sokokselta saa.

Mun mielestä tää on ihan loistotuote sellaisen tosi photoshopatun näköisen ihon saamiseksi ja lisäksi pitää kiillon kurissa loistavasti. Sopii myös allergiselle ja herkälle iholle, koska ei sisällä mitään muuta kuin silicaa, ei siis hajusteita tms. Ja tää on siis väritön tuote, vaikka näyttää purkissa valkoiselta.