Kirjoittaja Aihe: Meikinpohjustustuotteet  (Luettu 69335 kertaa)

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
Vs: Meikinpohjustustuotteet
« Vastaus #270 : 22.09.16 - klo:10:08 »
Toi NYX kuulostaa mielenkiintoiselta. Se laitetaan siis valmiin pohjan päälle vai? Vai voisiko sitä käyttää siis pohjustajan tavoin? Näkyykö valokuvissa hohtavana tai vaaleampana?

Poissa Marie Corelli

• Tukkaguru
« Vastaus #271 : 24.09.16 - klo:20:54 »
^^Voiko tuota käyttää myös silmänympäryksille, luomivärin alle?
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)

Poissa Memmuuh

• Tukkaguru
« Vastaus #272 : 24.09.16 - klo:21:18 »
^ Siis tuohan ei ole mikään pohjustaja vaan ihan puuteri.
3a F ii

Poissa Marie Corelli

• Tukkaguru
« Vastaus #273 : 24.09.16 - klo:22:04 »
^Tarkoitinkin, että ensin meikkivoide ja sitten puuteria päälle.
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)

Poissa lillamilla

• Tukkaguru
« Vastaus #274 : 05.10.16 - klo:10:41 »
Argh, mun lempipohjustajani eli Lorealin Studio Secrets on poistunut kaupoista! :( Tuossa oli mielestäni täydellinen, jankkimainen koostumus ja meikki tarrasi hyvin ihoon tuon kanssa. Inhoan sellaisia liruprimereita, ne ovat ihan yhtä tyhjän kanssa omalla ihollani. No onneksi on ebay. ;D

Tajusin kesällä tämän myynnin olevan loppu. Oli suosikkini, tykkäsin sen kermaisesta koostumuksesta joka tuntui pitävän meikkivoiteen paremmin paikallaan eikä rullannut meikkiä.  Alkuun tilasin lisää amazon uk.sta, mutta ei jaksaisi aina.... Onko kellään suositella jotakin tämän tilalle?

Harkitsen itse kokeilevani Maybellinen Babyface Pore Filleria, mutta myös Goshin Velvet Touch Foundation Primer tai Primer Plus ovat harkinnassa. 
Toi Maybelline olisi halpa, sen sijaan arveluttaa maksaa pyöreät 25 e tuosta Goshin Primer Plussasta, jos se sattuisikin olemaan kuraa.

Muita ehdotuksia? Onko kellään mitään kokemusta Kicksin pohjustustuotteista?

2a /b F ii. Harmaanvaalea, olkapäille ja himpun yli yltävä tukka. MOP C-system ha, Joicot. Kuva hiuslaatuketjun sivulla 11.

Poissa Kauris

• Tukkaguru
« Vastaus #275 : 05.10.16 - klo:11:26 »
Ainakin se toinen Maybellinen primer, Fatigue joku, keltainen purtilo, tuntuu olevan pelkkää silikonia. Ei siis ainakaan mun iholla tarjoa sellaista sopivaa jankkia johon meikki jäis kiinni, vaan koko härdelli tuntuu liukuvan naamalla vähän ajan päästä kun ihosta erittyy öljyä.
Lapaluumitta, tavoitteena vyötärömitta.
Hiukset normaalit <3 Mill Creek keratin conditioner, Giovanni Smooth as Silk, Alba Botanica jätettävä
Iho vaikea: herkkä, punoittava, näppylöivä, epäpuhdas, pintakuiva, osittain rasvoittuva <3 yksinkertaiset herkän ihon tuotteet, Xyliderm, öljyputsarit.

Poissa FairyC

• Hiushörhö
« Vastaus #276 : 05.10.16 - klo:11:31 »
H&M:llä on ainakin tuollainen primeri, joka helpottaa meikkivoiteen levittämistä ja pysyvyyttä. Käytössä oli ihan hyvä, ei tosin peitonnut MACin Prep+Prime face protecting lotionia, mutta sille en oo löytäny korvaajaa kalliimmiltakaan merkeiltä. Lorkullahan on myös tuo Nude Magicue Blur-primer, mutta en tiedä, kuinka hyvä se sitten on.

Poissa maaju

• HAIRahtanut
« Vastaus #277 : 09.11.16 - klo:13:59 »
Mitä tykkäätte Sensain Brightening Make up Base pohjustustuotteesta?
Luin arvosteluja/kehuja ja sanottiin, että kuivalle iholle suunnattu.
 Itsellä ei kyllä niin kuiva iho ole, vaan enemmänkin pintakuiva rasvainen sekaiho :D.
Mutta tuo voisi tuoda iholle eloa ja meikki ainakin kiinnittyisi paremmin.
Hintava tuote, joten en viitsisi turhaa ostaa.

Sensain Primerit on nyt Sokoksella hyvässä tarjouksessa. Mulla on ollut näyteputeli Macin Prep+Primeä ja oon tykännyt siitä ja nyt pitäisi hankkia täysikokoinen niin meinaankin valkata jonkun noista Sensain. Mulla samoin pintakuiva rasvainen. Lift Up Base taitaa olla nyt se mun valinta.
my.oriflame.fi/kauneudellesi

Poissa FairyC

• Hiushörhö
« Vastaus #278 : 13.11.16 - klo:22:40 »
Nyt olen hetken aikaa käytellyt tuota Lorealin Nude Magicue Blur-primeria ja täytyy kyllä todeta, että hintaansa nähden on tosi hyvä primer. Mitään blurraavaa ominaisuutta en niinkään ole huomannut, mutta pidentää selkeästi meikkivoiteen pysyvyyttä. Hakkaa kyllä monet kalliimmatkin merkit ja tätä olen valmis ostamaan uudelleenkin.

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #279 : 17.02.17 - klo:18:43 »
Onko kukaan ehtinyt vielä kokeilla Lorkun infallible fixing mistiä?
Minun aiemmat kokemukset meikinpohjustussuihkeista eivät ole olleet kovin kummoisia, ja mietin että onko tuostakaan mihinkään... Ei ole pahan hintainen tuote normaalihinnallakaan, mutta kun viikonlopun ajan saisi Sokokselta vielä -20% alennusta, niin voisin käydä ostamassa jos tuo onkin toimiva tuote.

Poissa Jewely

• HAIRahtanut
« Vastaus #280 : 17.02.17 - klo:19:48 »
^Mä en ole kokeillut, mutta ajattelin vinkata että Citymarketeissa on tämän viikon loppuun asti L’Oréal Paris meikit ja ihonhoitotuotteet plussakortilla -40% :) Mäkin ajattelin tuon käydä hakemassa testiin. Olen kokeillut Nyxin vastaavaa mutta en oikein vakuuttunut siitä, se ei tunnu tekevän mitään.

Poissa marja

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #281 : 11.03.17 - klo:13:32 »
Itse tykkään kovasti tuosta Lorkun meikinkiinnityssuihkeesta. Minulla on tosi rasvainen iho ja normaalisti joutuu laittamaan puuteria useaan otteeseen päivän aikana. Tämän ollessa käytössä ei lisäpuuterointia tarvitse eikä naama kiiltele päivän aikana. Olen paljon lukenut valituksia, että tämä jättäisi valkoisia pilkkuja naamaan. Itse en ole moista havainnut. Miinusta annan suuttimesta. Hienojakoisempi suihke olisi parempi.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #282 : 11.03.17 - klo:13:47 »
Ostin reilu viikko sitten tuon L'Orealin suihkeen ja kokemukset ovat oikein hyviä, aiemmat vastaavat tuotteet eivät ole tehneet oikeastaan yhtään mitään.

Ihoni on kuiva ja olen taistellut pitkään todella isojen meikkipohjaongelmien kanssa, lähinnä kasautumista, liejuuntumista, epätasaisuutta tai iholta häviämistä, ajoittain kiiltelyä. Suihke ei ole optimaalinen kuivalle iholle ja huomaa kyllä sen kiristelevän ja jättävän vähän jauhoisen tuloksen, mutta pohja on silti huomattavan paljon siistimpi kuin muilla keinoin, jolloin lopputulos on yleensä ihan järkyttävä viimeistään muutaman tunnin jälkeen.

Tämän kanssa on oleellista muista kunnollinen ravistelu, jotta puuteripartikkelit sekoittuvat kunnolla. Pullossa on kaksi sekoituskuulaa, jotka auttavat asiaa, kunhan vatkaa putelia reippaasti. Pieni sheikkaaminen ei riitä ja pilkkuongelma varmaankin johtuu siitä.

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
« Vastaus #283 : 11.03.17 - klo:14:01 »
Mulla on vastaava suihke Urban Deecayn  makeup setting spray sekä Kicksin oma facial suihke ja molemmat ovat tosi hyviä. Kicksin suihke ollut nyt enemmän käytössä ja aivan ihana freesaava tuote, joka raikastaa! Suosittelen, ja hintakaan ei ole paha, oliko jotain 13 € paikkeilla.
Ja sitten olen löytänyt myös Goshin puuterimaisen primerin, jota käytetään ennen meikkipohjaa ja sen jälkeen kiinnittämään meikin ja tämäkin tosi hyvä :ts. Emotion myy noita ja olivat loppuneet kesken ja kävin sitten myöhemmin ostamassa alennuksesta tuon Goshin primerin, joka oikeesti maksaa 20 € ja sain sen sitten 11 € alesta, mutta kannattaa kokeilla. Täysin väritön valkoinen puuteri, joka hillitsee kiiltoa ja meikki kestää pidempään. Hinta-laatusuhde loistava :T.
Mulla on vielä käytössä Estee Lauderin matte pohjustus, sekä Cliniquen primer ja käytän näitä vaihtelevasti tarpeen ja tilanteen mukaan. Olen aivan hullaantunut primereihin, mutta mun on käytettävä niitä, sillä ihoni on rasvainen ja primerit ovat mulle välttämättömiä, jotta meikki kestäisi siistinä pitkään.
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.

Poissa Jewely

• HAIRahtanut
« Vastaus #284 : 11.03.17 - klo:14:36 »
Mäkin tykkään tuosta Lorealin suihkeesta ja olin oikeastaan tosi yllättynyt kuinka hyvin se toimii. Mä en esim. työpäivän aikana koskaan lisää puuteria vaan painelen ohuella paperilla pahimmat rasvaisuudet pois ja tuon suihkeen kanssa ei ole välttämättä tarvinnut tehdä sitä ollenkaan. Se on tosi iso juttu tällaiselle jonka iho yleensä kiiltää jo muutaman tunnin päästä meikkaamisesta. Voisi kokeilla tämänkin kanssa sitä mitä Nyxin suihkeen kanssa suositeltiin eli suihkuttaa meikin alle ja päälle, jos siitä tulisi vielä jotain lisähyötyä. Hakkaa kyllä Nyxin mun käytössä mennen tullen. Ja mä tykkään myös tän tuoksusta :) Ainoa miinus suihkeesta, saisi tosiaan olla vähän hienojakoisempi ja laajempi suihkaus, nyt tulee vähän pärskäisten aika pienelle alueelle.