Kirjoittaja Aihe: Meikinpohjustustuotteet  (Luettu 69501 kertaa)

Poissa bubbs

• Tukkaguru
Vs: Meikinpohjustustuotteet
« Vastaus #285 : 07.06.17 - klo:22:38 »
Ostin tuon Lorkun fiksatiivin. Oletteko käyttäneet meikin päälle vai alle (vai sekä-että)? Suihkutteko heti meikkipohjan tehtyänne vai vasta täyden meikin päälle (siis jos aloitatte pohjasta)? Tein tänään nysertämällä silmämeikkiä, ynnä paistelin lettuja siinä samalla, että meikkipohja tuntui vähän sotkeentuneen jo siinä kohtaa kun pääsin suihkimaan.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #286 : 07.06.17 - klo:23:53 »
Olen käyttänyt vain päälle. Suihkin melko reilulla kädellä (ehkä viitisen suihkausta) muutama minuutti meikkipohjan jälkeen ennen silmämeikkiä. Viive siksi, että haluan pohjan hiukan kuivahtavan ja asettuvan, laitan yleensä tukkaa tai siistin kylppäriä sillä välin. Joskus saatan laittaa poskipunan suihkeen alle, yleensä senkin vasta jälkeenpäin.

Poissa Nakitar

• Hiushörhö
« Vastaus #287 : 08.06.17 - klo:17:50 »
 Mä olen tykästynyt tosi paljon tohon Lorealin suihkeeseen, laitan muuten meikin valmiiksi paitsi ripsarin laitan vasta suihkeen jälkeen/kuivuttua. Joskus laitan tosin poskipunan myös vasta kiinnityksen jälkeen.

Poissa marja

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #288 : 08.06.17 - klo:20:13 »
Laitan ensin primerin ja sitten suihkin kiinnityssuihketta, teen lopun meikin kokonaan valmiiksi ja laitan uudestaan.

Poissa lillamilla

• Tukkaguru
« Vastaus #289 : 20.06.17 - klo:13:48 »
Argh, mun lempipohjustajani eli Lorealin Studio Secrets on poistunut kaupoista! :( Tuossa oli mielestäni täydellinen, jankkimainen koostumus ja meikki tarrasi hyvin ihoon tuon kanssa. Inhoan sellaisia liruprimereita, ne ovat ihan yhtä tyhjän kanssa omalla ihollani. No onneksi on ebay. ;D

Tajusin kesällä tämän myynnin olevan loppu. Oli suosikkini, tykkäsin sen kermaisesta koostumuksesta joka tuntui pitävän meikkivoiteen paremmin paikallaan eikä rullannut meikkiä.  Alkuun tilasin lisää amazon uk.sta, mutta ei jaksaisi aina.... Onko kellään suositella jotakin tämän tilalle?

Harkitsen itse kokeilevani Maybellinen Babyface Pore Filleria, mutta myös Goshin Velvet Touch Foundation Primer tai Primer Plus ovat harkinnassa. 
Toi Maybelline olisi halpa, sen sijaan arveluttaa maksaa pyöreät 25 e tuosta Goshin Primer Plussasta, jos se sattuisikin olemaan kuraa.

Muita ehdotuksia? Onko kellään mitään kokemusta Kicksin pohjustustuotteista?

Kokeilin tuotta Maybellinen Baby Facea mutta se oli ihan pelkkää luirua silikonia ja ei siten tuntunut tekevän yhtään mitään paitsi tukkivan ihon. Sitten löysin Rimmelin Stay Matte Primerin ja tämä on  huippu. Tasoittaa ihon, pitää meikin paikallaan ja mattana pitkään ja mikä parasta, tätä voi laittaa myös luomille ja pitää luomivärin paikallaan. Ihan ehdoton nykysuosikkini ja hintaa normaalisti himpun alle 10e.  ( Voi ei, jossain oli tieto että tämänkin oltaisiin lopetettu  :o ) Jos näin niin menen varmasti hamstraamaan vielä.
2a /b F ii. Harmaanvaalea, olkapäille ja himpun yli yltävä tukka. MOP C-system ha, Joicot. Kuva hiuslaatuketjun sivulla 11.

Poissa FairyC

• Hiushörhö
« Vastaus #290 : 01.07.17 - klo:14:52 »
Kicksin Blur Primerin ostin eilen ja joutui heti testiin festarimeikin pohjustajana. Toimi hyvin.Helppo levittää, tasoitti kivasti ihonväriä ja piti meikin hyvin paikoillaan. Hintaa oli 16,90 joten ei edes kalleimmasta päästä. Jos toimii jatkossakin näin hyvin, niin sitten olen löytänyt kohtuuhintaisen suosikkiprimerin, jota ostan kyllä uudestaan.  :T

Poissa Neve

• HAIRahtanut
« Vastaus #291 : 24.02.18 - klo:07:51 »
^ Mun suosikki on Kicksin kosteuttava hydrating primer! Näin talvella meikkivoiteen levittäminen on ollut haastavaa kuivien ja hilseilevien kohtien takia, mutta tämän primerin ansiosta meikkivoide asettuu niin nätisti ja sulavasti ihoon. Meikki myös kestää koko päivän ja näyttää hehkeältä. Olen ihan myyty  :l Tämän myötä olen ihmetellyt miten olen ennen pärjännyt ilman :D

Toinen vakuuttava tuote Kicksin valikoimasta on Perfect Finish Face Mist. Lisää kosteutta ja kuulautta kasvoille ja hyvin jämähtää meikit nassuun. Yleensä mulla leviää ripsarit kulmaluulle, mutta ei ole enää sitä ongelmaa ollut. Iltaan mennessä viimestään naama on näyttänyt suttuiselta ja meikkivoiteet liejuuntuneet tai hävinneet jonnekin, mutta tämä pelasti tältäkin vaivalta. Olen suihkinut mistiä meikkaamisen jälkeen, sekä välillä päivälläkin kun olen kaivannut raikastavaa fiilistä. Olin tämänkin tuotteen kohdalla ihan yllättynyt. Tässä on miedohko tuoksu ja tuntuu freesaavalta. Jos on tosi hajuherkkä, niin sitten ei ehkä sovi.

Poissa bast

• Tukkaguru
« Vastaus #292 : 30.05.18 - klo:12:19 »
Sorruin ostamaan myyjän suosituksesta smashboxin primerizerin. Ei nyt oikein tunnu olevan hintansa väärti. Aavistuksen paremmin tavara pysyy naamassa kun ilman tätä, mutta olisin kyllä neljälläkympillä odottanut vähän selkeämpää hyötyä. Naama kiiltää ja voide keräytyy luomivakoon. Ärsyttää.
Iherb ensitilaajan $5-10 alennus koodilla ITI977

Poissa FairyC

• Hiushörhö
« Vastaus #293 : 17.09.18 - klo:14:25 »
Nyt olen löytänyt sopivan primerin, joka oikeasti auttaa leikkejä pysymään paremmin. J. One Jelly Pack. Vaikka tämän levittäminen onkin haasteellista, niin on muuten tosi kiva tuote. Pohjustaa kasvot ja auttaa meikkivoidetta pysymään paikallaan. Lisäksi vielä kosteuttaa ihoa. Tykkään ja hankin lisää, kun purnukka loppuu.

Poissa Nakitar

• Hiushörhö
« Vastaus #294 : 17.09.18 - klo:14:46 »
Ostin Essencen Prime+Studio mattifying primer (with black clay) -primerin. Vaikuttaa paremmalta kuin paremmalta kuin saman lafkan gym proof -primer.
Tää on oikeasti mattapinnan antava, ja toisin kuin tuo tahmaisen pinnan jättävä gym proof. Parantaa myös jonkun verran meikin kestoa, pitää katsoa pidemmällä aikavälillä, miltä vaikuttaa. Mutta nyt jo tuntuu, että on ainakin hinta-laatusuhde kohdallaan (maksoi reilut 4 euroa).

Poissa rosmarin

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #295 : 09.10.18 - klo:10:58 »
Olen kokeillut vaikka mitä (matte & poreless) primereitä, mutta omalle iholle parhain ja toimivin tuote on ollut ylivoimaisesti Natural Coden/Nordic Girlin alusvoide. Ei tuki huokosia, jättää siistin ja tasaisen mattapinnan, estää kiiltelyä, toimii lähes jokaisen omistamani BB- ja meikkivoiteen parina ja on vielä hinnaltaankin edullinen. Kun Lumene lopetti NC:n olin aivan järkyttynyt että poistuuko meikäläisen holy grail -tuote markkinoilta, mutta näin ei onneksi käynyt. Ilmeisesti moni muukin luottaa tähän primeriin kun se on edelleen myynnissä, uudella nimellä ja pakkauksella vain.