Kirjoittaja Aihe: Meikinpohjustustuotteet  (Luettu 69277 kertaa)

Poissa Carietta

• HAIRahtanut
Vs: Meikinpohjustustuotteet
« Vastaus #30 : 15.10.07 - klo:19:27 »
^ Kiitos tiedosta, pitänee katsella muualta kuin anttilasta ;)

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #31 : 16.10.07 - klo:10:45 »
^Myös Sokoksilla ja Stockilla tuo on samaa hintaluokkaa, eli Vapaa Valinta on ainoa paikka, joka yleensä myy tuotteita alle suositushintojen. :)
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #32 : 16.10.07 - klo:11:08 »
^Myös Sokoksilla ja Stockilla tuo on samaa hintaluokkaa, eli Vapaa Valinta on ainoa paikka, joka yleensä myy tuotteita alle suositushintojen. :)

Vapaa Valinnan lisäksi varmaan muutkin Tokman konserniin kuuluvat liikkeet. :) Ja mun mielestä alle 9€ oli ihan normaalihinta, eikä vaan alennus. :)

Stationery: Ok! :)
« Viimeksi muokattu: 16.10.07 - klo:12:56 kirjoittanut Emi-lyn »
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #33 : 16.10.07 - klo:11:17 »

Vapaa Valinnan lisäksi varmaan muutkin Tokman konserniin kuuluvat liikkeet. :) Ja mun mielestä alle 9€ oli ihan normaalihinta, eikä vaan alennus. :)

Mutta mielestäni esim. Tarjoustalo, joka kanssa kuuluu tähän konserniin myy ihan normaalihinnoilla. Ja niin siis tarkoitin tosiaan sitä, että Vapaa Valinta myy normaalihinnallaan alle suositushintojen, eli kun tuote tulee markkinoille, antaa firma siitä suositushinnan, jota yleensä noudatetaan, mutta Vapaa Valinta pitää normaalihinnan alle sen.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Enkuli

• Tukkaguru
« Vastaus #34 : 16.10.07 - klo:14:24 »
Eikös pikemminkin anneta hintahaitari, jolla tuotetta saa myydä? Sehän on laitonta myydä alle sen määrätyn hintahaitarin.Vapaa Valinnassa on ollut kyllä halvat Lumenet, mutta ennen ehkä halvemmat. Viimeaikoina on minusta kamalasti sielläkin lumenet kallistuneet ja ostan nykyään Anttilasta Lumenetuotteet.

Poissa Tiizku

• Tukkaguru
« Vastaus #35 : 16.10.07 - klo:16:17 »
Mä oon aina kyllä luullut että ne suositushinnat ovat vain suuntaa antavia ja että niihin on laskettu valmiiksi tietty kate josta saa voittia tietyn määrän.

Poissa maatis

• HAIRahtanut
« Vastaus #36 : 16.10.07 - klo:18:58 »
Lumenen silikonimössö meikinpohjustusvoide on kyllä satunnaisessa juhlakäytössä minulle hyvää, koska se jotenkin onnistuu pienentämään isoja ihohuokosia, liekö sitten täyttää ne vai mitä, mutta vaikutus on selvä. Mutta jostain kumman syystä ei huvita ihan päivittäin silikonoida nassuansa. Mineraalimeikin pohjustukseen minulle paras on puhdas silkkipuuteri, siis ihan pelkkää silkkiä sisältävä jauhe. Sitä käytän myös puuterina.

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #37 : 29.01.08 - klo:00:17 »
Ostin pitkään himoitsemani Lumenen huulipunanpohjustusvoiteen alesta. Aiemmin olen pohjustanut huulet huulipunaa käyttäessäni ihan meikkivoiteella ja puuterilla, joskus kokeillut sitä Lumenen silmämeikinpohjustusainettakin.. Noh oletin tän huulipohjustajan olevan kanssa sellasta ihonväristä mönjää. Varmistin viel konsulentilta että pitääkö sen kanssa käyttää esim puuteria, kuulemma ei. Yllätyin kovasti kun otin tuotteen käyttöön: väri oli hailakan vaaleanpunaista ja muuttui iholla värittömäksi. Huulista tuli sileämmät ja ihan kosteutetun oloiset! Olin todella skeptinen että pysyykö huulipunat yhtä hyvin kun meikkivoidepohjustuksella, mutta esim. rajaus tarttui tohon pohjaan todella hyvin. Ja huulipunat pysyi ihan loistavasti. Hyvä ostos oli!
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #38 : 29.01.08 - klo:12:59 »
Kysymys Guerlainin kuuluisasta silmämeikinpohjustajasta: Onko joku kokenut sen aiheuttaneen ärsytystä tai pahempia oireita? Mietiskelen, sopiiko se herkkäihoisille/silmäisille, vai onko liian tujua.
Muistelen Urban Decayn vastaavan pohjustustuotteen aiheuttaneen jollekulle reaktioita, ja kiinnostaa tietää, onko legendaarinen Guerlain paremmin siedetty.
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Manna

• Tukkaguru
« Vastaus #39 : 29.01.08 - klo:13:01 »
Kysymys Guerlainin kuuluisasta silmämeikinpohjustajasta: Onko joku kokenut sen aiheuttaneen ärsytystä tai pahempia oireita? Mietiskelen, sopiiko se herkkäihoisille/silmäisille, vai onko liian tujua.
Muistelen Urban Decayn vastaavan pohjustustuotteen aiheuttaneen jollekulle reaktioita, ja kiinnostaa tietää, onko legendaarinen Guerlain paremmin siedetty.

Mä olen saanut megalomaaniset ärsytysoireet Guerlainista, mikään muu meikkituote ei ole niitä saanut aikaiseksi. Silmäluomeni olivat turvonneet, kutisevat ja iho kuoriutui niistä pois. UD ei ole taas minulla aiheuttanut mitään oireita.
That’s the thing about life; It is fragile, precious and unpredictable and each day is a gift, not a given right.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #40 : 29.01.08 - klo:13:07 »
Kiitos varoituksen sanasta  :( Ikävää kuulla, että sulla kävi noin. Tajuan kyllä, että mikä tahansa tuote voi aiheuttaa jollekin reaktion, eikä kaikki sovi kaikille, mutta katson parhaammaksi välttää potentiaalisia troublemakereita. Harmi vain, kun haluaisin investoida kunnon silmämeikkiin ja hyödyntää luomareiden potentiaalin, mutta turvallisen pohjustuksen löytäminen tuntuu vaikealta..
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Heleena

• Tukkaguru
« Vastaus #41 : 29.01.08 - klo:14:33 »
Ostin pitkään himoitsemani Lumenen huulipunanpohjustusvoiteen alesta. Yllätyin kovasti kun otin tuotteen käyttöön: väri oli hailakan vaaleanpunaista ja muuttui iholla värittömäksi. Huulista tuli sileämmät ja ihan kosteutetun oloiset! Olin todella skeptinen että pysyykö huulipunat yhtä hyvin kun meikkivoidepohjustuksella, mutta esim. rajaus tarttui tohon pohjaan todella hyvin. Ja huulipunat pysyi ihan loistavasti. Hyvä ostos oli!

Kiva kuulla, että joku on saanut tämän tuotteen toimimaan. Mulla tuo ei kyllä valitettavasti toiminut: se nimittäin kuivatti huuliani ihan mielettömästi! Tuntui, että puna kyllä tosiaan jämähti, mutta myös kuivahti huulille. Ilman tuota pohjustajaa samat huulipunat tuntuivat ihan erilaisilta, joten kyseessä ei voinut olla ainakaan huulipunien koostumus. Huonojen kokemusteni jälkeen olen haudannut tuon pohjustajan meikkiarsenaalini syövereihin, mutta sun positiivinen kokemus sai miettimään, josko mun pitäisi antaa Lumenelle uusi mahdollisuus...
Meen eteepäi vaik ois pakki pääl!

Poissa EVS

• HAIRahtanut
« Vastaus #42 : 29.01.08 - klo:15:31 »

Mä olen saanut megalomaaniset ärsytysoireet Guerlainista, mikään muu meikkituote ei ole niitä saanut aikaiseksi. Silmäluomeni olivat turvonneet, kutisevat ja iho kuoriutui niistä pois. UD ei ole taas minulla aiheuttanut mitään oireita.

Mulle on käynyt sama homma kuin Mannalle. Guerlainin testaamisesta on kyllä useampi vuosi aikaa, mutta jouduin laittamaan sen kiertoon juuri ärsytysoireiden (ja huonon pysyvyyden) vuoksi.
1a F ii

Poissa Nea/ Fashioned in Finland

• Tukkaguru
« Vastaus #43 : 29.01.08 - klo:18:06 »

Olen kokeillut vain Lumenea ja Guerlainia, Guerlainista tuli pientä kutinaa, Lumenesta ei ja molemmat toimivat muuten yhtä hyvin. Nyt haluaisin kokeila jotain muuta, vuoden vaihteessa tilasin paikallisesta liikkeestä Iredalen pohjustusaineen ja kun sen perään eilen kyselin, ei tilaus ollut edes lähtenyt eteenpäin  :( Olisivat edes ilmoittaneet... Nyt mietin sitten Iredalen ja Pure Luxen välillä, haluan vain kokeilla jotain muuta välillä ;) Urban decaynkin versio kiinnostaa mutta siinä on talkkia, sitä yritän vältellä mahdollisuuksien mukaan. Saatan päätyä kokeilemaan Pure Luxe Shadow Primeria, siinä ei ole silikoniakaan. Luomeni eivät ole myöskään kovin rasvoittuvat, luulen että vähemmän tehokaskin sitoo mineraalimeikit sopivasti.

Minulla on muuten toiminut hyvin se, että olen laittanut heti Lumenen levitettyäni töpöttelemällä puuterimaisen luomivärin koko luomelle->hyvin on pysynyt :)
Ei se ole harrastus, jos siihen ei mene kaikki rahat!

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #44 : 29.01.08 - klo:18:13 »
Sokoksen uudessa esitteessä oli mainoskuva Estee Lauderin pohjustajasta, sillä oli hintaa 19€. En kyllä tiiä ollenkaan millainen se on..
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com