Kirjoittaja Aihe: Meikinpohjustustuotteet  (Luettu 84579 kertaa)

Poissa Jenni.

• Tukkaguru
Vs: Meikinpohjustustuotteet
« Vastaus #300 : 07.10.19 - klo:13:13 »
En tiedä kuuluuko tähän ketjuun mutta.. Mulla on ongelmana että silmänalusmeikki rullautuu melkein jopa välittömästi pois paikaltaan. Muuten kasvoilla meikki pysyy hyvin mutta silmänaluset ovat iso ongelma. Oon kokeillut joitakin pohjustajia, viimeistely puuteria sekä käytössä ollut meikinkiinnityssuihke. En oikein tiedä mitä muuta enää kokeilla? Turhauttaa meikata mitään kun mikään ei pysy paikallaan..
Kukaan ei huijaa, kaikki vain muuttavat sääntöjä.

Poissa Nakitar

• Hiushörhö
« Vastaus #301 : 07.10.19 - klo:18:32 »
Jenni: oletko koittanut laittaa luomivärinpohjustusvoidetta silmänalusille? Mulla on käytössä NYX:n luomarinpohjustaja, ja se on sen verran "jytyä" kamaa, että luulisin, että pitäisi silmänalusmeikinkin paikallaan?

Olen pari-kolme vuotta käyttänyt nyt L'Orealin Infallible setting spraytä, ja se on ollut luottotuotteeni. Ovat nyt kuitenkin vissiin lopettaneet tuon, ja tilalle tullut uudempi ja erilainen versio (on mustassa, kapeammassa pullossa). Tuossa uudessa versiossa ei ole valkoista "puuteria" mukana, enkä pidä siitä ihan yhtä paljon. Tuo aiempi setting spray/fixing mist oli juuri sen puuterin vuoksi niin toimiva mun rasvoittuvalla iholla. Piti hamstrata Cocopandasta tuota 3 pulloa, kun sieltä sitä vielä saa.

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #302 : 08.10.19 - klo:09:41 »
Jenni, onko sulla joku todella rasvainen voide silmien alla, jonka takia meikki rullaa? Tai silikoniprimer?
Raitoja käpälään!

Poissa Morrigan

• Tukkaguru
« Vastaus #303 : 08.10.19 - klo:19:02 »
En tiedä kuuluuko tähän ketjuun mutta.. Mulla on ongelmana että silmänalusmeikki rullautuu melkein jopa välittömästi pois paikaltaan. Muuten kasvoilla meikki pysyy hyvin mutta silmänaluset ovat iso ongelma. Oon kokeillut joitakin pohjustajia, viimeistely puuteria sekä käytössä ollut meikinkiinnityssuihke. En oikein tiedä mitä muuta enää kokeilla? Turhauttaa meikata mitään kun mikään ei pysy paikallaan..

Tarkoitatko tässä että meikkivoide rullaantuu vai luomivärit?
BSL 2b F ii kuiva ja pörröinen. Iho kuiva ja herkästi punoittava.

Poissa Jenni.

• Tukkaguru
« Vastaus #304 : 16.10.19 - klo:12:04 »

Tarkoitatko tässä että meikkivoide rullaantuu vai luomivärit?

Meikkivoide ja/tai peitevoide rullautuu.

Naapio, silikoniprimer saattaa olla jos oikein muistan. Eli ilmeisesti se vaihtoon? Onko vinkkiä sellaisesta missä sitten ei olisi?

Nakitar mulla taitaakin olla tota NYX:in luomivärinpohjustajaa ja taisin kerran kokeillakin sitä. Tuntui vaan niin tymäkältä että päälle oli vaikea enää levittää mitään nätisti :D

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #305 : 16.10.19 - klo:13:44 »
Kokeile ensiksi kokonaan ilman primeriä. Ja kerro mitkä tuotteet käytössä nyt, primer, pohja, peittari, puuteri...
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #306 : 16.10.19 - klo:14:12 »
Mulla itselläni silikoniprimer tekee ihosta superliukkaan, sellaisen että meikkivoide liukuu esim. nenän päältä helposti pyyhkäisemällä pois, saman varmaan tekisi silmien alla.
Raitoja käpälään!

Poissa Morrigan

• Tukkaguru
« Vastaus #307 : 16.10.19 - klo:18:52 »
Oletko kokeillut baking-tekniikkaa?
BSL 2b F ii kuiva ja pörröinen. Iho kuiva ja herkästi punoittava.

Poissa Jenni.

• Tukkaguru
« Vastaus #308 : 19.10.19 - klo:10:38 »
NYX:in luomivärinpohjustajaa oon nyt kokeillut silmien alle ja toimii ihan ok!

Meikinpohjustajana kasvoilla on joku Maybellinen ihohuokosille sopiva (en nyt muista tarkkaa nimeä), meikkivoiteena mitä käytän välillä silmien alla on myöskin Maybellineä Fit Me. Dermacolin peiteaine on myös ollut välillä käytössä. Peitevoide on myöskin Fit me. L.A Girl:in color corrector peitevärejä myöskin käytössä. Viimeistely puuterina taisi tällä hetkellä olla ihan NYX:n HD finishing powder.

Muoks. Siis tuota kasvoille tarkoitettua pohjustajaa en ole edes silmien alle kokeillut koska sillä ei ainakaan pysy!