Kirjoittaja Aihe: Meikinpohjustustuotteet  (Luettu 69476 kertaa)

Poissa princess

• HAIRahtanut
Vs: Meikinpohjustustuotteet
« Vastaus #45 : 29.01.08 - klo:20:25 »
^Toi on ihan ookoo, mulla ei ole hirveenä kokemusta pohjustajista mutta ihan jees. Ei mun mielestä ainakaan saa sävyjä näkymään paremmin tai mitään... Mutta pysyvät paikoillaan.
I bruise easily, so be gentle when you handle me
There's a mark in me, like a love heart, carved on a tree

Poissa cherie

• Haiven
  • *
« Vastaus #46 : 29.01.08 - klo:20:49 »
clarinssin silmämeikinpohjustus on loistava, ja tosi riittoisa....
käytän sitä vaikken laittaisi luomiväriäkään, sillä se antaa niin kauniin tasavärisen pinnan luomelle.. ja luomivärit pysyy hyvin...

huomasin tänään että lancomellekin oli tullut joku meikinpohjustus, onko kellään mitään kokemuksia?

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #47 : 05.02.08 - klo:01:38 »
Mä ostin sen Lancomen meikinpohjustajan perjantaina. Ihanan samettisen tuntuista kädellä (testasin kaupassa siis). Omaani en ole vielä korkannut, koska käytössä Clarinsin ja Kanebon pohjustajat ja löysin vuosi sitten ostetun Ella Bachen hohde-/pohjustustuotteen (vaal.pun. pullo), jota oon säästellyt. Voikohan sitä sekoittaa meikkivoiteeseen? Kellään kokemusta?
Lancomen pohjustusta on kuulemaa rajattu erä, valikoimiin ei normaalisti kuulu pohjustustuotetta. Siksi tuli ostettua se jo nyt.

Poissa pekaani

• Tukkaguru
« Vastaus #48 : 08.02.08 - klo:11:46 »
Kokemusta on ainoastaan Rimmelin pohjustusvoiteista (sellaisia vaaleanpunaisia tuubeja). Niitä on ilmeisesti erilaisia eri tarkoitukseen. Yksi on ainakin punaisuuden neutralointiin, sitä mulla onkin. Punaisuutta se kyllä neutralisoi, mutta en ole huomannut että meikki pysyisi yhtään paremmin. Joten ihan pelkkään punaisuuden vähentämiseen käytän sitä nykyisin, eipä se paljoa maksanutkaan..

Poissa Ninamia

• HAIRahtanut
  • 1CFii
« Vastaus #49 : 28.02.08 - klo:12:41 »
Etsin huulimeikin pohjustajaa, haulla löytyi kokemuksia Lumenen, Guerlainin ja Clarinsin (huulikiilto/pohjustaja) tuotteista, mutta löytyykö kokemuksia muiden merkkien tuotteista?
Haluaisin huulten väriä kevyesti vaalentavan pohjustuksen, joka vielä kosteuttaisi huulia ja pitäisi huulipunan pidempään. Liikaa vaadittu?  ::)

MAC:ilta on tullut joku tämän tyyppinen tuote, mutta kyseessä on Pro tuote joten sitä ei helposti käsiinsä saa..
" Everyone's a star and deserves the right to twinkle"
-Marilyn Monroe

Poissa Allegra

• Tukkaguru
« Vastaus #50 : 06.03.08 - klo:13:49 »
Onko kellään kokemusta Estee Lauderin silmämeikinpohjustajasta? Sokoksen myyjä kehui sitä paremmaksi kuin Guerlainin vastaava ja hintakin oli jonkun verran edullisempi.

*edit
Kiitos NQ :D Voi että on pässi olo, miten mä nyt olen noin sokea. Ja hakuakin vielä käytin. Nolo  :-[
« Viimeksi muokattu: 06.03.08 - klo:15:27 kirjoittanut Allegra »

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #51 : 06.03.08 - klo:15:23 »
Onko kellään kokemusta Estee Lauderin silmämeikinpohjustajasta? Sokoksen myyjä kehui sitä paremmaksi kuin Guerlainin vastaava ja hintakin oli jonkun verran edullisempi.

Ks. tämän sivun ylälaita ja princessin kommentti...  :)
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa nukka

• HAIRahtanut
« Vastaus #52 : 22.04.08 - klo:20:41 »
Kokemusta on ainoastaan Rimmelin pohjustusvoiteista (sellaisia vaaleanpunaisia tuubeja). Niitä on ilmeisesti erilaisia eri tarkoitukseen. Yksi on ainakin punaisuuden neutralointiin, sitä mulla onkin. Punaisuutta se kyllä neutralisoi, mutta en ole huomannut että meikki pysyisi yhtään paremmin. Joten ihan pelkkään punaisuuden vähentämiseen käytän sitä nykyisin, eipä se paljoa maksanutkaan..

Onko muilla kokemuksia nuista Rimmelin pohjustusvoiteista? Ovatko nekin ihan pelkkää silikonia?

Mulla oli tarkoituksena ostaa joku pohjustustuote mutta tämä ketju kyllä lyttäs mun ostoaikeet ihan kokonaan ;D

Mikähän tässä mun meikkauksessa oikein on vialla? Yleensä laitan ensin Humektania, sitten Max Factorin lasting performance meikkivoidetta ja päälle vielä puuteria. Aluksi näyttää muuten hyvältä mutta varsinkin otsassa ja nenässä oikein näkyy kuivaa ihoa. Vähän ajan päästä naama alkaa kiiltelemään ja näyttää tosi laikukkaalta.
blogi - hius- ja kauneusjuttuja, kasvispainotteista ruokaa, koiria ja luontoa.

Iherb alekoodi: VED234

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #53 : 22.04.08 - klo:21:03 »
^ Jos sinulla on rasvainen iho, niin se johtuu ihan siitä. Minulla oli ihan samoja ongelmia meikkivoiteen kanssa aiemmin, ja enää en kyllä meikkivoiteeseen vapaaehtoisesti koske, kun olen mineraalimeikit löytänyt. Suosittelen todella tilaamaan sampleja Lily Lololta tai Meowilta.

Poissa nukka

• HAIRahtanut
« Vastaus #54 : 22.04.08 - klo:21:19 »
No ei tätä nyt oikein rasvaiseksi voi sanoa mutta tämmöinen sekaiho.. Ja tuntuu että nahka oikein kuoriutuu varsinkin tuosta otsalta ja nenästä kun laittaa meikkivoidetta ???
blogi - hius- ja kauneusjuttuja, kasvispainotteista ruokaa, koiria ja luontoa.

Iherb alekoodi: VED234

Valentine

• Vieras
« Vastaus #55 : 22.04.08 - klo:22:19 »
Etsin huulimeikin pohjustajaa, haulla löytyi kokemuksia Lumenen, Guerlainin ja Clarinsin (huulikiilto/pohjustaja) tuotteista, mutta löytyykö kokemuksia ...

Itselläni myös haussa huulimeikin pohjustaja, kylmän vaalealle iholle käyvä, joten ehdotuksia kaivataan täälläkin.

Poissa Ice

• Tukkaguru
  • Think fast, look alive
« Vastaus #56 : 23.04.08 - klo:18:42 »
No ei tätä nyt oikein rasvaiseksi voi sanoa mutta tämmöinen sekaiho.. Ja tuntuu että nahka oikein kuoriutuu varsinkin tuosta otsalta ja nenästä kun laittaa meikkivoidetta ???

Kokeile myös paksumpaa meikkivoidetta, vaikkapa Kryolan Ultrafoundation -nappia. Koostumus ja peitto samantapainen kuin Blascon napeissa, koostumusta ja peittokykyä voi keventää ja miedontaa jollain tavallisella kasvorasvalla. Yleensä rasvapitoisuuden nosto auttaa hilseilyläikkien näkymisen estoon, samoin varovaisempi puuterin laitto joka tapahtuu kunnollisella painelulla mutta mahdollisimman vähällä määrällä. Meikkipohjakin kannattaa painella, ei vetää sormin eikä sienellä jottei nahka turhaan irtoa. OT.

Pohjustajat harvemmin auttavat pintakuivuuden kanssa.
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.

Poissa Mitlu

• Hiushörhö
« Vastaus #57 : 26.04.08 - klo:18:28 »
Kiitos varoituksen sanasta  :( Ikävää kuulla, että sulla kävi noin. Tajuan kyllä, että mikä tahansa tuote voi aiheuttaa jollekin reaktion, eikä kaikki sovi kaikille, mutta katson parhaammaksi välttää potentiaalisia troublemakereita.

Käy pyytämässä näyte tuotteesta, Stockalla ainakin laittavat niihin pieniin purkkeihin, jos pyytää ja vaikka tota tuotetta ei paljon tosiaan mene niin luulisi, että voisivat pienet nokareet laittaa sulle samplena, erityisesti jos kerrot, että on ongelmia herkkyyden kanssa. Olen saanut samalla tavalla silmänympärysvoiteista ym pienet määrät mukaan.
Punertavan ruskeaksi värjätyt, olkapäille ulottuvat hyväkuntoiset hiukset, iho vaalea ja kylmän sävyinen, pintakuiva ja herkästi ärsyyntyvä. Silmät perinteisen harmaat, väri vaihtelee hieman valaistuksen mukaan. Suosikkituotteet vaihtelevat, HQt aina etsinnässä...

Valentine

• Vieras
« Vastaus #58 : 28.04.08 - klo:23:05 »
Kasvojen iholta on aika hyvin kadonnut kesän rusketus ja tilalle tullut punaisuus / pinkkys lähes koko naamalle, lukuun  ottamata aivan kasvojen reunoja  :-X. Joe Blascon neutralisoija vaikutti liian tummalta, kuten myös MUS:in cover al kix:issä olevat sävyt = jättivät iholle tummia läikkiä, vaikka punaisuus kyllä katosi. Tietäisikö joku teistä tuotteen, joka olisi tarpeeksi vaalea ja sopisi hieman kylmäsävyiselle iholle?

Myös huultenpohjustus vielä hakusessa, jos tulisi mieleen...  :)

Miksi kun pääsee toisesta ongelmasta, tulee heti toinen eteen...

Poissa hampiainen

• Tukkaguru
« Vastaus #59 : 29.04.08 - klo:08:30 »
Mä ostin sen Lancomen meikinpohjustajan perjantaina. Ihanan samettisen tuntuista kädellä (testasin kaupassa siis).

Mitä Lancomen pohjustajaa tarkoitat, kenties Maquibase UV Forever Everlasting Makeup Base -a? Vois kiinnostaa muakin, joten käyttökokemuksista olisin kiinnostunut? :)