Kirjoittaja Aihe: Meikinpohjustustuotteet  (Luettu 69334 kertaa)

Poissa Mimiya

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
  • If you can dream it, you can do it.
Paras meikinalustuote?
« Vastaus #60 : 07.05.08 - klo:14:21 »
Olen pitkään etsinyt sopivaa primeria eli meikinalustuotetta iholleni. Se saisi mieluusti tasoittaa ihon sävyä, heleyttää, parantaa meikin kestoa ja hillitä samalla ihon kiiltelyä. Löytyykö moista ihmetuotetta?  :-*
Onko kukaan kokeillut esimerkiksi Helena Rubinsteinin Magic Primeria, sitä kehuttiin Trendissä? Onko joku kokeillut Macin primereita?
Kiitos avusta jo etukäteen.
Helposti innostuva humanisti ja ikuinen ihmettelijä.

Poissa Pähkinä

• Tukkaguru
Vs: Meikinpohjustustuotteet
« Vastaus #61 : 14.05.08 - klo:12:47 »
Itse olen käyttänyt pohjustustuotteena jo pidemmän aikaa Lumenen meikin pohjustusvoidetta. Lähinnä t-alueelle tuota levittelen. Pitää mielestäni ihon mattana paremmin ja kiinnittää meikin. Meikki myös asettuu jotenkin siistimmin, peittävämmin ja paksummin noihin kohtiin (itse pyrin muuten käyttämään kohtuu ohutta meikkivoidetta, joten ei haittaa, peittävyyden paraneminen noilla alueilla on itse asiassa ihan hyvä). Todella silikonisen tuntuistahan tuo on, mutta itselläni en ole huomannut mitenkään rajua muutosta esim. mustapäiden määrään nenä, leuka, otsa – alueilla.

Testailin jokin aika sitten myös Estée Lauderin Face Primer Plussaa (Smoothing Matte Base), joka vaikutti hyvin samantyyppiseltä kuin Lumene, mutta hieman paremmalta. Tuotteen sitten ostettuani ei tulos ollutkaan laisinkaan sama kuin näytteen kanssa  ??? . Päinvastoin: meikkivoide tuntui suorastaan liukuvan pois pohjustetuilta alueilta jo levitysvaiheessa ja ko. alueet myös alkoivat kiiltää alle aikayksikön. Tuotahan on tarjolla kolmea eri versiota ja halusin nimenomaan tuon mattapinnan antavan. Kaipa tuota kuitenkin pitäisi sitkeästi palailla testailemaan lisää, kun se nyt tuolla kaapissa odottaa. Lumeneen olen tässä välissä palannut takaisin.

hintsane

• Vieras
« Vastaus #62 : 14.05.08 - klo:12:58 »
Onko kukaan muu rasvoittuvan ihon omaava kokeillut MUA:ssa hehkutettua magnesiamaitoa meikinpohjustajana? Mä olen  käytellyt sitä kuukauden verran ja nyt kun vihdoin opin itselleni parhaan käyttötavan, olen oikein tyytyväinen.

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
« Vastaus #63 : 23.06.08 - klo:16:06 »
Hakusessa olisi edullinen meikinkiinnittäjä, sillä iho on rasvainen ja kiiltää tosi helposti. Omistan vain pankkikortin, joten en valitettavasti pysty tilailemaan mineraalimeikkipohjia. :-[ Oisko tuo lumennen meikinpohjustaja tai Lumenen pikakaunistaja hyviä? Vai sitten se Acon t-alueelle oleva voide? Mitä suosittelisitte? Tietenkin kylkiäisenä voisi tuoda heleyttä ja raikkautta iholle ;)
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #64 : 24.06.08 - klo:07:17 »
Lumenelta ainakin mielummin tuo pohjustusaine, pitää nimenomaan kiiltoa poissa ja kiinnittää meikin. Pikakaunistaja ei vaikuta mitenkään kiiltelyyn ja rasvoittumiseen, vaikka muuten mielestäni hyvää pohjalle tekeekin. Heleyttää ja kirkastaa siis enemmän. :)
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #65 : 24.06.08 - klo:07:38 »
Onko kukaan muu rasvoittuvan ihon omaava kokeillut MUA:ssa hehkutettua magnesiamaitoa meikinpohjustajana? Mä olen  käytellyt sitä kuukauden verran ja nyt kun vihdoin opin itselleni parhaan käyttötavan, olen oikein tyytyväinen.

Kerro lisää!

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
« Vastaus #66 : 24.06.08 - klo:12:12 »
Kiitos Stationery. Jos hankkisin ensin sen meikinpohjustajan ja sitten ehkä vielä myöhemmin pikakaunistajankin, kunhan jaksan odottaa, milloin tulee tarjoukseen :P. Prismassa katselin jo pikakaunistajaa ja huomasin et siellä oli pari euroa halvempaa kun taas cittarissa. Meikinpohjustajaa en nähnyt.
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #67 : 24.06.08 - klo:12:17 »
^ Meikinpohjustaja löytyy meikkipuolelta, paikka pitäisi olla valokynän vieressä. :)
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa lillamilla

• Tukkaguru
« Vastaus #68 : 20.08.08 - klo:11:23 »
Ihoni on pintakuiva sekaiho, joka ajoittain kiiltelee keskeltä. Huulet superkuivat ja elämä ilman Bebanthenia olisi kuolemaksi.
Käytössäni on ollut Chanelin meikinpohjustaja " Base Lumiere Illuminating Makeup Base ". Tätä laitan siis vain ns. juhlameikin alle. On läpikuultavaa, ensin lilahtavan sävyistä ja sitten sävy katoaa. Antaa pysyvän, raikkaan pohjan meikkivoiteelle. Siloittaa ihon pikkuvirheitä kuten pieniä juonteita.Tässä mietin sitä, että näkyykö lila sävy jossakin keinovalossa tai esim. salamalla kuvattaessa. Tämä tuote muuten ok, mutta voisi myös kokeilla muutakin. Tämä vain kestää satunnaiskäytössä ikuisesti.

Luomille käytän Lumenen silmämeikin pohjustajaa + Lily Lolon Flawless mattea. Pitää luomivärin paikallaan hyvin.

Huulten alle olen joskus laittanut Lumenen huultenpohjustajaa. Välillä kuivattaa mutta välillä toimii ihan hyvin melkein kuin kosteuttaen huulia. Lisää ns. tavallisen huulipunan psysyvyttä jonkun verran. Useimmiten lähtiessäni juhlimaan laitan kuitenkin kestohuulipunaa ettei tarvitse tarkastella onko huulet nätisti.

Uuden pohjustajan huulille voisin ostaa, jos löytäisi hyviä suosituksia.
2a /b F ii. Harmaanvaalea, olkapäille ja himpun yli yltävä tukka. MOP C-system ha, Joicot. Kuva hiuslaatuketjun sivulla 11.

Poissa cherie

• Haiven
  • *
« Vastaus #69 : 20.08.08 - klo:12:42 »
Kanebolla oli tullut joku uusi meikinpohjustusvesi, onko kellään mitään kokemuksia?

Poissa poni

• Haiven
  • *
« Vastaus #70 : 15.03.09 - klo:12:15 »
Ostin muutama viikko sitten Kanebon Sensai Smoothing water make-up basen. Ostin myyjän suosituksesta, kun etsiskelin stokkalla pohjustajaa rasvoittuvalle iholleni. Täytyy sanoa, että olen ollut tosi tyytyväinen. Tämä ei tee yhtään sellaista perinteistä silikonisen liukasta pintaa vaan paljon nahkeamman, sellaisen, että sormet tuntuu jäävän vähän kiinni ihon pintaan. Epäilin ensin, että meikkivoidetta ei saa sellaiseen pintaan hyvin levittymään, mutta siinä olin väärässä, levittyy oikein hyvin. Ja näin siis sekä tavallisilla nestemäisillä meikkivoiteilla että mineraaaleilla. Mun mielestä parantaa meikin kestoa ja olenkin sen vuoksi pystynyt siirtymään kosteuttavampaan voiteeseen meikin alla. Myyjä myös sanoi, että tuote kosteuttaa sekin vielä lisää vaikka kiinnittää meikin tosi hyvin.

Ja vertailuksi vielä on mainittava, että joskus käytin Lumenen pohjustajaa, josta ei ollut mulle mitään hyötyä. Tätä Kaneboa kyllä voin suositella tosi lämpimästi. Ja mulla on siis aika rasvoittuva iho.

Poissa Linoa

• Tukkaguru
« Vastaus #71 : 15.03.09 - klo:13:15 »
Mä hankin vähän aikaa sitten tuon Lumenen meikinpohjustustuotteen ja toimii!

Ekan kerran kun testasin niin pohjustajan koostumus oli melko jännän tuntuinen. Iho tuntui paljon sileämmältä ja paremmalta pohjustajan kanssa ja meikkivoiteen levitys tuntui helpommalta. Iho ei kiiltänyt niin paljoa ja meikki näytti jotenkin paremmalta. T-alueelle minäkin käytän. Mulla on ongelmana yleensä otsan seutu, kun se kiiltelee niin paljon. Taitaa jäädä näillä näkymin ihan vakituotteeksi. :)

Poissa Kosmetiikkakissa

• HAIRahtanut
« Vastaus #72 : 16.03.09 - klo:14:21 »
^^ Olisi kiva nähdä INCI tuosta Kanebon pohjustajasta. Kiitos etukäteen, jos viitsit käydä kirjoittamassa sen tuonne INCI-puolelle.

Poissa poni

• Haiven
  • *
« Vastaus #73 : 16.03.09 - klo:15:55 »
^ Äh, hiiskatti, reippauksissani heitin pakkauksen menemään eikä pullossa ole mitään tietoja. En tyhmänä myöskään tajunnut katsoa yhtään, mitä pohjustaja mahtaa pitää sisällään...

Poissa Tiiti

• Tukkaguru
  • Moppitukka
« Vastaus #74 : 16.03.09 - klo:18:43 »
^ Ei silikonia? :o
Veni, vidi, Visa.