Kirjoittaja Aihe: Meikinpohjustustuotteet  (Luettu 69333 kertaa)

Poissa Tiiti

• Tukkaguru
  • Moppitukka
Vs: Meikinpohjustustuotteet
« Vastaus #75 : 27.03.09 - klo:15:13 »
Sori tuplat, mutta nostan samalla... ;)

Onko kellään lisää kokemuksia tuosta Kanebosta? Osaako Poni tai joku muu kertoa, että miten sitä käytetään oikeaoppisesti? Puhtaalle iholle vai kosteusvoiteen päälle?
Jostakin blogista äsken luin, että pitäjä laittaa voiteen päälle, mikä kuulosti musta hiukan hassulta. Toisaalta taas ihan järkevältä. :P ;D
Veni, vidi, Visa.

Poissa Lene

• HAIRahtanut
« Vastaus #76 : 27.03.09 - klo:20:19 »
Mulla on kanssa tuo Kanebon pohjustaja olen kanssa enemmän kuin tyytyväinen. Talviaikaan olen levittänyt sen kosteusvoiteen päälle ja siihen sitten joko perinteisen nestemäisen meikkivoiteen, mineraalin tai meikkipuuterin. Pohjasta on tullut siisti ja kestävä sekä pysynyt huomattavan kauan kauniina. Mun mielestä ihan loistava tuote. Olen käyttänyt myös Lumenen meikinpohjustusta mutta siinä ilmeisesti silikoni on aiheuttanut mulle isojakin näppyjä. Mun suosikkituote meikkipohjan alle on ehdottomasti Kanebo!! :-*  Mä en kyllä oo kokeillu sitä Guerlainin meikinpohjustajaa, missä on noiitä puuteripallosia että siihen en osaa verrata mutta kultahippupohjustaan verrattuna Kanebo on mun mielestä älyttömän paljon parempi. Siitä kultapalleropohjustajasta jää älyttömän rasvainen pinta vaikka ei laittais kosteusvoidettakaan.
My make-up may be flaking!
But my smile, still, stays on!

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
« Vastaus #77 : 28.03.09 - klo:12:05 »
Alkoi kiinnostaa tuo Kanebo incin nähtyäni, ja varsinkin kun noin positiivista kommenttia tulee :D Paljonko se suunnilleen maksaa kaupoissa?

Poissa funky_chicken

• Tukkaguru
« Vastaus #78 : 28.03.09 - klo:12:16 »
^Muistaakseni vajaan neljänkympin kiepuroilla.

Poissa poni

• Haiven
  • *
« Vastaus #79 : 01.04.09 - klo:22:02 »
Jeps, mullekin Kanebon myyjä suositteli laittamaan kosteusvoiteen päälle ennen meikkivoidetta. Mulla toimii niin käytettynä tosi hyvin. Siinä on sellanen jännä, vähän tahmanen pinta, johon meikkivoide tarraa tosi hyvin kiinni. Mulla  silikonipohjustajien kanssa on ollut sellanen ongelma, että meikkivoide jotenkin "luistelee" siinä pinnalla, jää vaan pyörimään ja tuntuu luistavan heti pois.  Olen kokeillut nyt mineraalimeikkivoiteella ja tavallisella nestemäisellä ja molemmilla toimii huippuhyvin.

Poissa Tiiti

• Tukkaguru
  • Moppitukka
« Vastaus #80 : 06.04.09 - klo:23:14 »
Mä kävin pyytämässä testerin tosta Kanebosta. Myyjä oli hövelillä päällä ja laittoi aika reippaasti tuota purkkiin ja olen nyt kolme kertaa käyttänyt. Kommenttini on:  :l <3 :l  :D

Mä käytän vaan mineraaleja pohjameikissä ja mun mielestä Lolon uusi koostumus ei pysynyt niin hyvin siistinä kuin vanha. No nytpä pysyy sekin. Hiukan nenä alkaa kiiltämään jossain kohden päivää, mutta muualta naamasta meikki on pysynyt kuin vastalaitettu tuon kanssa iltaan asti.

Juu... Yks juttu lisää laivalistaan.
Veni, vidi, Visa.

Truce

• Vieras
« Vastaus #81 : 06.04.09 - klo:23:42 »
Saako tuota Kaneboa tilattua jostain nettikaupasta? Selailin äsken usemman nettikaupan sivuja, muttei tuntunut löytyvän. Kiinnostaisi kovasti, koska itsellänikin on hyvin rasvoittuva iho ja hyvä pohjustustuote on ollut hakusessa jo pitkään.

Poissa Apricot

• Tukkaguru
« Vastaus #82 : 24.04.09 - klo:15:31 »
Laitetaanko meikkivoide/mineraalipohja heti tuon Kanebon pohjustajan jälkeen vai annetaanko sen kuivahtaa ennen meikkaamista? Kokeilin tuota tänään ensimmäistä kertaa ja taisin tehdä väärin kun annoin kuivahtaa sen. Tuo tuoksuu muuten mun mielestä aivan MACin Fix+'lta ja vähän samanlainen pintakin siitä tuli kasvoille.
"Age shouldn't affect you. It's just like the size of your shoes - they don't determine how you live your life! You're either marvellous or you're boring, regardless of your age.”
"Gosling ei ole pelkkää ulkonäköä, hän on kaikkea muutakin."

Poissa funky_chicken

• Tukkaguru
« Vastaus #83 : 25.04.09 - klo:07:43 »
Laitetaanko meikkivoide/mineraalipohja heti tuon Kanebon pohjustajan jälkeen vai annetaanko sen kuivahtaa ennen meikkaamista?
En tiedä miten se kuuluu tehdä (varmaan omien mieltymysten mukaan), mutta musta tuntuu, että jos en anna sen kuivahtaa, niin pohja kökkööntyy naamalle eli tarttuu laikukkaasti liiankin tiiviisti. Mulla on toiminut se niin, että annan Kanebon olla hetken ja sitten buffaan pohjan kasvoille.

Poissa Magda

• HAIRahtanut
« Vastaus #84 : 25.04.09 - klo:09:49 »
Mun mielestä Kanebon ohjeissa sanottiin, että anna imeytyä muutama minuutti. Mä oon nyt muutaman kerran ehtinyt kokeilla omaani, enkä ole saanut sitä toimimaan. Pitää koittaa eri annostuksia ja kosteusvoidetta pohjalle.

Pyysin myyjältä apua kun kävin tuota ostamassa ja mulle tarjottiin aluksi toisen sarjan pohjustajaa. Kysyin sitten sisältääkö tämä toinen silikonia ja siihen avulias myyjä vastas ei kai. Hän vielä tarkasti asian INCI:stä ja lipsautti lauseen ei pitäisi sisältää, dimethicone mitäköhän sekin on. Ilmeisesti myyjä luuli, että siellä listauksessa lukisi ihan silicon.  :T
Una libra de cadera, no es cadera<br />Dos libras de cadera, no es cadera<br />Tres libras de cadera, no es cadera<br />Tu la tienes gorda, por eso te ves buena

Poissa Apricot

• Tukkaguru
« Vastaus #85 : 25.04.09 - klo:10:54 »
Kiitos funky_chicken ja Magda!  :) Ehkä mä laitoin sitä sitten liian vähän, olin nuuka annostuksessani ja pumppasin sitä vaan vajaa 1,5 kun ohjeissa taidettiin puhua 3 tai 4. :-[
"Age shouldn't affect you. It's just like the size of your shoes - they don't determine how you live your life! You're either marvellous or you're boring, regardless of your age.”
"Gosling ei ole pelkkää ulkonäköä, hän on kaikkea muutakin."

Poissa funky_chicken

• Tukkaguru
« Vastaus #86 : 25.04.09 - klo:11:20 »
Joo, sitä saa laittaa ihan reilusti. Mulla taitaa mennä 2-3 pumppausta ja sivelen sitä keskittyen t-alueeseen.

Poissa Herbina

• HAIRahtanut
« Vastaus #87 : 04.06.09 - klo:10:16 »
Täytyypä laittaa tämä Kanebon vesiprimer ostoslistalle, myytäisiinköhän sitä Helsinki-Vantaan lentokentällä edukkaampaan hintaan? Netistä en onnistunyt löytää kyseistä tuotetta lainkaan ostettavaksi. Meikkipohjan pysyvyys on ollut itselläni jatkuva harmituksen aihe, kunnon pohjatuotteita (meikkivoide, puuteri) en ole muutenkaan onnistunut löytämään vaikka monenlaisia on tullut kokeiltua ja aina iltapäivällä osa meikkivoiteesta on kadonnut kuin tuhka tuuleen, poskipuna on laikukas ja otsa kiiltelee.   >:( Pintakuiva sekaiho ei ole mikään helpoin pohja meikille.

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
« Vastaus #88 : 05.06.09 - klo:15:27 »
^ Oman pullon Kaneboa ostin juurikin Helsinki-Vantaalta, maksoi n. 30e muistaakseni tai vähän alle.

Mä laitan sitä neljä pumppausta kasvoille, poskille, leukaan ja otsaan ja siitä sitten levittelen koko kasvoille. Käytän sitä puhtaalle iholle ja sitten sävyttävä kosteusvoide päälle vielä kosteana, eli käytännössä noi miksaantuu hiukan keskenään. Siinä välissä teen silmämeikin ja lopuksi viimeistelypuuteria päälle. Tällä tavalla iho alkaa iltapäivästä hieman kiiltämään, mutta muuten säilyy siistinä. Pitääkin testailla vielä ihan normaalikosteusvoiteen päällä ja meikkipohjalla.

Poissa Sheppa

• Tukkaguru
« Vastaus #89 : 05.06.09 - klo:17:07 »
Niin paljon olette kehuneet Kanebon vesipohjustajaa että menee tämänkin öljynaaman ostoslistalle :) Olen menossa laivalle reilun viikon päästä, katsoin Viikkarin sivuilta hinnastosta että sieltä ainakin pitäisi löytyä tätä. Hintaa on 29,35e. On muuten mun ensimmäinen Kanebon tuote, en ole ollut kiinnostunut ko. merkistä aiemmin.

Ennestään omistan Lumenen Matifying Primerin, se on aika yhtä tyhjän kanssa... Tekee kyllä kivan sileän pinnan, mutta ei useimmiten pidä kiiltelyä kurissa. Voiskin antaa tuubin poikaystävälle, joka voisi heittää tällä sitä pirullista lintua joka visertää sen parvekkeella aamuöisin klo 4 ;D
1b F ii.
Lemppareita Joicon k-pak -sarja, Tigi O&H ha, Brunette Goddess sh ja ha, L'Anza Hair Repair-sarja, Dry Hair Moisture treatment ja Healing Moisture Kukui Nut ha. Tukan pituus vajaa bsl. Väritys n. 10/11-tasoinen tuhkanvaalea.