Kirjoittaja Aihe: Meikinpohjustustuotteet  (Luettu 69342 kertaa)

Poissa funky_chicken

• Tukkaguru
Vs: Meikinpohjustustuotteet
« Vastaus #90 : 06.06.09 - klo:11:46 »
Mulla tuo Kanebon vesi pitää kyllä meikin paremmin paikoillaan, mutta täytyy myöntää ettei se loppujen lopuksi auta kiiltelyyn juuri ollenkaan. :( Siitä ja mineraaleista huolimatta mun nassun t-alue on jossain vaiheessa päivää kuin rasvaisella kyljyksellä lätkitty.

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #91 : 01.08.09 - klo:10:55 »
Onko kukaan kokeillut Korres Face Primeria? Tuo kiinnostaisi kovasti koska siinä ei ole esim. parabeenejä, mineraaliöljyjä tai silikonia. 

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #92 : 21.08.09 - klo:19:59 »
Voih, nyt alkaa Kanebon pohjustusvesi olla lopuillaan. Kova hinku olisi ostaa heti uusi pullo kun niin hyvän pohjan tekee meikille, mutta kaapissa odottaa vielä lähes täysi Guerlain meteorites perles, light-fiffusing perfecting primer joten yritän vielä malttaa mieleni...
Ihanan tuoksuisesta Guerlainkin pohjustuksesta kyllä tykkään, mutta Kanebo jättää nahkeamman ja pitävämmän tuntuiseksi ihon ja siinä mineraalipohja pysyy siistimpänä pidempään. Guerlainiin verrattuna Kanebo miellyttää enemmän myös silikonittomuuden takia.

Poissa Sheppa

• Tukkaguru
« Vastaus #93 : 29.08.09 - klo:22:31 »
Oon unohtanut kirjoittaa tänne että ostin Kanebon Smoothing Water Make-up Basen kesällä laivalta, ja olen käytellyt sitä muutamia kertoja. En huomaa että se auttaisi meikin pysymisessä oikein mitenkään, tuntuu että jopa Lumenen pohjustaja pitää naaman hieman mattapintaisempana... Annostuksena olen käyttänyt 1-2 painallusta, mutta onkohan se sittenkin liian vähän. Taidan jatkaa kokeiluja isommalla annostuksella. Vaikka ei tehoaisikaan huippuhyvin, niin käytän silti mielelläni koska ei sentään ole muuten huono tuote.
1b F ii.
Lemppareita Joicon k-pak -sarja, Tigi O&H ha, Brunette Goddess sh ja ha, L'Anza Hair Repair-sarja, Dry Hair Moisture treatment ja Healing Moisture Kukui Nut ha. Tukan pituus vajaa bsl. Väritys n. 10/11-tasoinen tuhkanvaalea.

Poissa Herbina

• HAIRahtanut
« Vastaus #94 : 02.09.09 - klo:16:42 »
Tilasin maskeeraaja-tuttavan suosituksesta itselleni Per-fekt Skin Perfection Gel -pohjustajan. Muutaman käyttökokemuksen perusteella olen ollut erittäin tyytyväinen. Tekee silkkisen sileän pinnan (sisältää siis silikoneja) ja meikki pysyy koko päivän hyvänä. Rasvoittumiseen auttaa mielestäni jonkin verran. Tätä tosin ei myydä Suomessa, eBaystä saa kyllä tilattua kohtuuhintaan. Olen tosin käyttänyt lähinnä juhlameikeissä, en arkena. https://www.perfektbeauty.com/

Olen harkinnut myös värillisen version hankkimista, tuo omistamani väritön kun vaatii vielä meikkivoiteen päälle. Tämä toimii sen verran hyvin, että taidan jättää Kanebon kuitenkin hankkimatta.

Samalla kertaa hankin myös ERA Classified Airbrush Primer -nimisen suihkutettavan primerin. Sekin on parin testailun kokemuksella aika jees, mutta vaatinee vielä tarkempaa testaamista jotta osaan sanoa auttaako oikeasti. Kovasti sitäkin käyttäjät on netissä hehkuttaneet. Tekee nahkeamman pinnan kuin Per-fekt joten toimii varmaan aika hyvin mineraalien pohjustajana.

Poissa octagon

• HAIRahtanut
« Vastaus #95 : 03.09.09 - klo:16:14 »
Mulla silikonipitoiset pohjustustuotteet tuntuvat pahentavan meikin liejuuntumisongelmaa T-alueella. Jotenkin silikonikerroksen alla iho alkaa puskea enemmän rasvaa, eikä sitä sitten matta-primerkään enää hillitse. Pahin oli Lumenen joku matta makeup-base, jonka päällä mineraalimeikki meni 4 tunnissa nenältä ja otsalta kiiltäväksi ja läikikkääksi, kun yleensä sentään työpäivän kestää ilman mitään pohjustusta (kunhan ei laita mitään kosteusvoidetta alle).

Poissa Od3ssa

• Tukkaguru
« Vastaus #96 : 14.09.09 - klo:13:01 »
Tilasin maskeeraaja-tuttavan suosituksesta itselleni Per-fekt Skin Perfection Gel -pohjustajan. Muutaman käyttökokemuksen perusteella olen ollut erittäin tyytyväinen. Tekee silkkisen sileän pinnan (sisältää siis silikoneja) ja meikki pysyy koko päivän hyvänä. Rasvoittumiseen auttaa mielestäni jonkin verran. Tätä tosin ei myydä Suomessa, eBaystä saa kyllä tilattua kohtuuhintaan. Olen tosin käyttänyt lähinnä juhlameikeissä, en arkena. https://www.perfektbeauty.com/

Tämä pohjustaja alkoi kiinnostamaan, mutta eBaysta ei löytynyt muuta kuin samplena ja tuo verkkokauppa ei näytä toimittavan Suomeen (tai ylipäätään USA:n ulkopuolelle), mikäli nyt oikein ymmärsin. Toinen nettikauppa mistä tuota olisi voinut tilata oli Sephora, mutta ei näköjään sieltäkään toimiteta maan ulkopuolelle. No voi p.. >:(  Pitänee jatkaa googletteluja ja eBayn vahtimista. Amazonissa tuota oli, mutta hinta oli samaa luokkaa kuin noissa kahdessa muussa nettikaupassa.

Sullahan nyt on Herbina älyttömän kauan  ;) tuota kokeilupohjaa taustalla tuosta Perfection Gelistä, niin tuntuuko vielä yhtä hyvältä tuotteelta? Entä tuo toinen primer?

Edit. Jeps, olenpa hyvä etsimään, HQHairista löytyi ja pakkohan tuo oli pistää tilaukseen..
« Viimeksi muokattu: 14.09.09 - klo:13:39 kirjoittanut Od3ssa »
Tulla lujaksi, pysyä pehmeänä. Siinä on haavetta kylliksi yhdelle elämälle. - Tommy Tabermann

Poissa Herbina

• HAIRahtanut
« Vastaus #97 : 14.09.09 - klo:15:17 »
Kyllä eBaystäkin löytyy ainakin värillisiä versioita hakusanalla "perfekt" eli ilman väliviivaa. Tosin en tiedä toimittaako ulkomaille. Olen käytännyt aika säästellen ja kun viime aikoina ei kamalasti juhlan aiheita ole ollut, niin kokemukset ei juuri ole karttunut. Noista kahdesta (ERA ja Per-fekt) suosittelen kuitenkin ehdottomasti Per-fektiä. Nyt kun kesäiho alkaa muuttumaan hankalammaksi "syysihoksi" jolloin mulla on enemmän ongelmia meikin laikkuuntumisessa päivän mittaan, niin tuolle primerillekin voisi olla enemmän tarvetta. Eli testailut jatkuvat mullakin vielä.

Edit: Tämänpäiväisen testailun tuloksena alan kyllä käyttämään Per-fektiä myös arkimeikeissä, naama pysyy selkeästi paremmassa kuosissa vielä iltapäivälläkin. Pientä kiiltoa on tullut päivän mittaan, mutta iho näyttää silti ihanan tasaiselta eikä poskipuna ole laikkuuntunut niin kuin muuten yleensä käy.  :ts
« Viimeksi muokattu: 15.09.09 - klo:14:11 kirjoittanut Herbina »

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #98 : 01.07.10 - klo:15:05 »
Viimeisin käyttämäni pohjustustuote on Cosme-de.comista tilattu Sana Namerakahonpo Soymilk UV Makeup Base SPF 19 PA++ . Vaikka tämä onkin vähän hassusti sanottu, niin voide on todella valkoista. Tarkoitan sitä, että se on niin valkoista että iho näyttää levityksen jälkeen normaalia vaalemmalta. Vaaleus häviää kuitenkin voiteen imeydyttyä. Kiva että voide on hajusteeton ja mineraaliöljytön sekä siitä löytyy jonkinlainen suojakerroin, mutta muuten en keksi mitään erityistä syytä ostaa tätä uudelleen. Mitään vaikutusta meikin pysyvyyteen en nimittäin huomannut.
« Viimeksi muokattu: 01.07.10 - klo:15:07 kirjoittanut Hilippa »

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #99 : 02.09.10 - klo:10:39 »
Kukaan ehtinyt kokeilla Lorealin uutta Studio Secrets meikinpohjustusvoidetta? Millaista oli? Kokeilin kaupassa testeriä ja jotenkin ällö tahmaiselta se tuntui sormiin..

Poissa imaria

• HAIRahtanut
« Vastaus #100 : 02.09.10 - klo:13:01 »
^

Mulla on ollut se nyt lähes päivittäisessä käytössä toukokuusta asti.

Hyvin se pelittää, ihon pinnasta tulee todella sileä ja virheetön pienellä kerroksella - ja pienenä se kerros tulee pitääkin, sillä vähänkin liikaa laitettuna ihosta tulee todella mömmöinen, joka terrorisoi meikkivoidepintaakin aika rankalla kädellä.

Sitä en osaa sanoa, miten hyvin se loppujen lopuksi kiiltoa ehkäisee, mulla on siihen tarkoitukseen ihan oma tuote, jota käytän tosi harvakseltaan. Meikki  kuitenkin tämän avulla pysyy todella hyvänä todella pitkään.

Miinuksena on se, että silikonituote tuntuu tukkivan ihoa. Silloin, kun aloitin tämän käytön, havaitsin poskissani runsaasti tuoreita tukkeumia, jotka eivät olleet varsinaisesti mustapäitä, mutteivät kyllä finnejäkään. Sellaista pientä nyppyä, jota puristaessa tulee kyllä tavaraa. Siksi olenkin ajatellut siirtymistä silikonittomaan primeriin, jollainen käsittääkseni Bare Mineralsilla on.

Hyvä tämä kuitenkin on, ainoa miinus on tuo tukkeumien ilmaantuminen.
1cMiii / vaaleat / tavoittelevat olkapäitä

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
« Vastaus #101 : 03.09.10 - klo:19:01 »
Minäkin ostin tuon kyseisen primerin ja yhden käyttökerran jälkeen pelittää erittäin hyvin rasvaisella pintakuivalla iholla. Antaa mattapinnan ja pitää kiillon hyvin poissa, pieni määrä riittää. Näin yhden kerran jälkeen suosittelen kokeilemaan. Tarjouksessa vielä cittarissa 11,50 €.
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.

Poissa Antur

• Tukkaguru
« Vastaus #102 : 17.09.10 - klo:07:34 »
Minulla on ollut tuo nyt käytössä muutaman päivän, ja tykkään ainakin toistaiseksi. Pientä tukkeumaa saattaa kyllä aiheuttaa minullakin, mikä voi sitten pidemmässä käytössä muodostua ongelmaksi :( Mutta suht rasvaisella iholla pitää kiillon pois ihan suht hyvin, meikki pysyy pitkään hyvänä. Ja tosiaan lopputulos on minimaalisella kerroksella ihanan tasainen!

Minäkin arvoin jonkun aikaa tuon ostamista, kun testeristä tuntui niin ellottavan tahmealta. Ei kuitenkaan iholla jää yhtään sellaiseksi.
"Morgenstern ach scheine
auf das Antlitz mein
Wirf ein warmes Licht
auf mein Ungesicht
Sag mir ich bin nicht alleine."

Iherbin ensitilaajille 5$ alennus koodilla QAK439.

Poissa Antur

• Tukkaguru
« Vastaus #103 : 21.09.10 - klo:15:58 »
Tuplapostaus mutta menkööt: mitä nyt olen tuota edellä mainittua primeriä käytellyt, niin alkuun se tosiaan teki leuan alueelle pientä tukkeumaa mutta sain sen ongelman kuriin niinkin yksinkertaisesti kuin valitsemalla alle aavistuksen paksumman kosteusvoiteen. Minulla saattaa monena aamuna koko kosteusvoide unohtua (paha minä) tai sitten käytän tottumuksesta Humektania, vaihdoin sen Oriflamen Aloe-sarjan voiteeseen (joka ei sinänsä ole paljoa Humektania jankimpaa tavaraa, mutta jostain syystä toimii paremmin) ja a vot, tukkeumat ovat jo muutaman päivän jälkeen menneen talven lumia :)
"Morgenstern ach scheine
auf das Antlitz mein
Wirf ein warmes Licht
auf mein Ungesicht
Sag mir ich bin nicht alleine."

Iherbin ensitilaajille 5$ alennus koodilla QAK439.

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #104 : 22.09.10 - klo:07:43 »
Täytyy varmaan kokeilla tuota kun suht hyviä kokemuksia on ollut :) Olen käytellyt lumenen pohjustajaa nenään ja poskiin rasvoittumisen estoksi sekä ihohuokosten häivyttämiseksi, mutta minusta lopputulos on aina ihan +-0.. Jos vaikka tuo lorkun pohjustaja toimisi paremmin.