Kirjoittaja Aihe: Lumiere -mineraalimeikit  (Luettu 65966 kertaa)

Poissa Eläimellisyys

• Tukkaguru
Lumiere -mineraalimeikit
« : 31.01.07 - klo:17:25 »
Törmäsin tuolla mineraalimeikki-keskustelussa tälläiseen linkkiin

http://www.lumierecosmetics.com/index.php

Onko kukaan tilannut tuolta/kokeillut noita tuotteita? Sävyvalikoimat ovat loistavat, samplet maksavat 1 dollarin. Täysikokoiset luomiväritkin ovat aika halpoja, 3,5 dollaria. Mä innostuin heti ::) pitää varmaan tehdä sample tilaus jokupäivä. Postarit näyttävät olevan 6$ ulkomaille, jos katoin oikein.

Sivuilla tosi hyvät valokuvat sävyistä, ja myöskin hauskat kuvaukset.
« Viimeksi muokattu: 31.01.07 - klo:17:27 kirjoittanut Kuukunen »

Poissa Marion

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
Vs: Lumiere -mineraalimeikit
« Vastaus #1 : 31.01.07 - klo:18:03 »
Lumiere oli ennen Must Have Minerals. Tilasin tuon nimenvaihdoksen yhteydessä alennettuja tuotteita ja tykästyin. Tilasin sekä Veena Velvet että Flawless Face -meikkipohjia, poskipunia ja luomivärejä. Ihastuin erityisesti tuohon Veena Velvet -pohjaan, sopii rasvoittuvalle iholleni.

Täytyy kyllä kehua myös asiakaspalvelua, Kim vastaili nopeasti sähköposteihin ja tuntuu muutenkin tosi mukavalta. Aion kyllä ehdottomasti tilata uudelleen. Hinnatkin on varsin mukavat.

Lumierella on muuten foorumi Delphi Forumeilla, tuolta löytyy paljon tietoa, jos enemmän kiinnostaa  :)

Lisäys: Samplet on tosiaan dollarin ja kannattaa myös tsekata Specials-kohdasta Sample Starter Kit 3 dollaria.
« Viimeksi muokattu: 31.01.07 - klo:18:26 kirjoittanut Marion »

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #2 : 31.01.07 - klo:21:19 »
Minäkin kiinnostuin näistä, vaikka eka Pure Luxe tilauksenikaan ole vielä saapunut  ::) Tuon Sample Starter Kit on edullinen, joten sen aijon kyllä hankkia. En löytänyt tuolta sivuilta ollenkaan minkä kokoisia samplet ovat ja tulevatko ne minigrip pusseissa vai pienissä rasiossa? Luomiväreissä oli aika tylsät sävyt, mutta meikkipohjia oli runsaasti, samoin poskipunia.
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa Marion

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #3 : 31.01.07 - klo:22:24 »
^Samplet tulee minigrip-pusseissa, tuolla forumilla on kyselty näytepurkkien perään, mutta ainakaan vielä ei näytä olevan tarjolla. Kasvomeikit 1/2 tsp ja luomivärit 1/4 tsp, kun kelaa tuota Sample Starter Kit sivua alaspäin, löytyy määrät ja selitykset.

Poissa calypso

• Tukkaguru
  • iHerb alekoodi: TUN470
    • Haista Ite!
« Vastaus #4 : 31.01.07 - klo:22:50 »
Minäkin kiinnostuin tuosta kaupasta. Ihmetyttää vain se sivellinsetti kun sanovat siinä alapuolella että on täsmälleen samanlainen kuin Bobbi Brownin setti joka maksaa $100 ja jossain siellä vertailtiin omia tuotteita Bare Escentualsiin, kuinka Lumieren purkeissa on enemmän tavaraa jne. Antaa jotenkin huonon kuvan alkaa tuolla tavalla hieman negatiiviseen sävyyn vertailemaan kilpailijoitaan..
Noh, ajattelin kuitenkin ehkä jossain vaiheessa tehdä tuonne tilauksen. Kunhan vain Pure Luxeni ensin saapuvat  :)

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #5 : 31.01.07 - klo:23:06 »
Missä tuolla sivuilla on sampleja  ??? Ei yhtään osu silmiin.

Poissa Marion

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #6 : 31.01.07 - klo:23:22 »
^Samplet löytyy, kun klikkaat jotain sävyä. Kuvan vieressä on pudotusvalikko 'Choose Size'. Tuo Sample Kit taas löytyy kategoriasta 'Specials'.

^^Kieltämättä antaa vähän negatiivisen kuvan tuo kilpailijoihin vertaaminen. Miksi mitään kilpailijoita pitää edes mainita nimeltä?? Ihmetyttää, kun muuten olen saanut Kimistä niin positiivisen kuvan ???

Furtiva

• Vieras
« Vastaus #7 : 31.01.07 - klo:23:23 »
Olipa iloinen yllätys löytää täältä Lumiere-keskustelu, kun siitä just tuolla toisessa ketjussa kyselin :)

Triina: Kun valitset jonkun tuotteen (add to cart), niin pääset sivulle, jossa saat valita myös sen tuotteen koon. Normaalikoon ja näytepakkauksen välillä on monta eri kokoa, mikä on kyllä iso plussa!!

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #8 : 31.01.07 - klo:23:29 »
Kiitos, mä olen tämmönen palikka aina toisinaan   ;)

Poissa Eläimellisyys

• Tukkaguru
« Vastaus #9 : 31.01.07 - klo:23:29 »
Olipa iloinen yllätys löytää täältä Lumiere-keskustelu, kun siitä just tuolla toisessa ketjussa kyselin :)

No siis sen sun viestin perustella mä tuonne sivustolle eksyinkin ;) kiitti vaan vinkistä... :) Aattelin tilata tuon sample setin, ja sitten muutaman muun luomiväri samplen, ja ehkä jonkun huulikiillonkin. Jos pohjat osottautuvat Lily Loloja paremmiksi, hankin täysikokoiset sitten tuolta.

Furtiva

• Vieras
« Vastaus #10 : 31.01.07 - klo:23:41 »

No siis sen sun viestin perustella mä tuonne sivustolle eksyinkin ;) kiitti vaan vinkistä... :) Aattelin tilata tuon sample setin, ja sitten muutaman muun luomiväri samplen, ja ehkä jonkun huulikiillonkin. Jos pohjat osottautuvat Lily Loloja paremmiksi, hankin täysikokoiset sitten tuolta.

Eipä kestä! :) Jos tosiaan tilaat tuolta, niin raportoithan meille sitten kaiken mahdollisen..!  ;)
Olen käyttänyt Lily Lolon näytteitä nyt viikon, ja olen ollut tyytyväinen, mutta eihän sitä koskaan tiedä, josko jostain löytyisi vielä parempaa... (Onneksi näitä mineraalimeikkifirmoja onkin ehkä vain sata, niin eipä kestäkään kauaa löytää sieltä joukosta se itselle paras  ::) )

Poissa Eläimellisyys

• Tukkaguru
« Vastaus #11 : 05.02.07 - klo:22:03 »
No ni, eka tilaus tehty kun opintotukikin tuli, ja olin tänään tosi ahkera opiskelija muutenkin ;D

Otin tuon samle starter kitin, ja sen lisäsi yhden huulikiillon, ja näytteitä vielä yhdestä pohjasta, poskipunasta, ja viidestä luomiväristä. Postikuluineen homma tuli maksamaan tasan 20$, eli reilu 15 e, ei paha. Varmaan menee pari viikkoa että tulevat kun kerran jenkeissä tämä pulju sijaitsee.

Furtiva

• Vieras
« Vastaus #12 : 06.02.07 - klo:07:51 »
No ni, eka tilaus tehty kun opintotukikin tuli, ja olin tänään tosi ahkera opiskelija muutenkin ;D

Otin tuon samle starter kitin, ja sen lisäsi yhden huulikiillon, ja näytteitä vielä yhdestä pohjasta, poskipunasta, ja viidestä luomiväristä. Postikuluineen homma tuli maksamaan tasan 20$, eli reilu 15 e, ei paha. Varmaan menee pari viikkoa että tulevat kun kerran jenkeissä tämä pulju sijaitsee.

Millä maksoit liikkeessä? En ainakaan itse nähnyt Visa Verification -tunnusta missään, joten siellä ei varmaan voi maksaa electronilla?

Poissa Deadly Nightshade

• Tukkaguru
  • Omaa pääkarvastoa
« Vastaus #13 : 06.02.07 - klo:08:57 »
^ Voi maksaa ainakin Sampon Visa Electronilla. Tilasin itsekin tässä jo joku päivä tuolta sillä.

Poissa Eläimellisyys

• Tukkaguru
« Vastaus #14 : 06.02.07 - klo:10:19 »
Poikkiksen master cardilla niinkuin aina ;) ääh...se oli vaan että taasko sä tilaat noita jauheita...

Aattelin katsoa että jos nämä pohjat olisivat paremmat kuin Lily Lolon - sävyvalikoima on ainakin monipuolisempi ja koostumus vaihtoehtojakin on kaksi. En kuitenkaan  halua montaa paikkaa mistä tilailla sitten täysikokoisia...toisaalta Lolon poskipunat oli ainakin ihan loistavia, eikä niissä pohjissakaan mitään vikaa ole kun täydellinen sävykin löytyi (warm peach). Pureluxeen taas luotan ehdottomasti luomiväreissä kun siellä on niin hyvä sävyjä ja ovat toimineet hyvin.