Kirjoittaja Aihe: Eläinkokeetonta kosmetiikkaa  (Luettu 32971 kertaa)

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
Vs: Eläinkokeetonta kosmetiikkaa
« Vastaus #120 : 29.04.18 - klo:00:41 »
^ Nuo puuterit ovat niin erilaisia, että niitä on vaikea verrata keskenään (et tosin pyytänytkään  ;)). Eikä kumpikaan ole kuin NARS Light Reflecting Pressed Powder.

Sekä Hourglass Ambient Light Powder, että Charlotte Tilburyn puuteri ovat selkeästi sävyllisiä. CT:n puuterin vaalein sävy on neutraali mattabeige. Tämä myös taittaa meikkiä neutraalimpaan suuntaan. Hourglassin puutereista oikeastaan vain Dim Light on mielestäni neutraali beige. Mutta se on tummempi kuin CT:n vaalein sävy. Ambient light puuterit ovat joko hohtavia, tai enemmän hohtavia.

Olen viimeisten parin kuukauden ajan käyttänyt Diffused Lightia meikkivoiteen kiinnitykseen ja meikin viimeistelyyn vielä ByTerryn Hyaluronic Hydra Powderia (joka ei enää ole CF :(). Diffused light taittaa meikkiä enemmän keltaiseen, mikä sopii punoittavalle, keltapohjaiselle iholleni hyvin.  CT:n puuterilla olen korjaillut meikkiä päivän mittaan, jos esim. nenäs seutu on alkanut kiiltää liikaa.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #121 : 29.04.18 - klo:10:37 »
En samanlaista tuotetta etsikään, kunhan on kiinteä kiinnityspuuteri! Narsin puuterin hienojakoisuudesta ja ei-puuterimaisesta, silti hyvin blurraavasta pinnasta tykkään, mutta valkoisuuden takia olen käytellyt viime aikoina enemmän RMS:n sävytettyä irtopuuteria kiinnitykseen (on pinnaltaan samanoloinen, sävyn ansiosta häviää ihoon vieläkin paremmin), Nars sitten mukana laukussa... Luulenpa, että taivun tuonne Hourglassin suuntaan. Kaikki lempeän hohtava vetää puoleensa - ja kevyt keltainen taitto sopii iholleni hyvin. Jos tykkäilen, niin hankin vielä myöhemmin saman sarjan paletin... 

Kiitos kuvauksista :)
« Viimeksi muokattu: 29.04.18 - klo:10:40 kirjoittanut Lila »
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #122 : 29.04.18 - klo:11:30 »
^Hyvä valinta.  :ts
Se unohtui tuossa aiemmassa viestissä mainita, että Ambient Light -puuteri on ollut ainakin omassa käytössäni paljon riittoisampaa kuin CT:n puuteri tai moni muu.

Poissa Aridith

• Tukkaguru
« Vastaus #123 : 29.04.18 - klo:11:58 »
Löytyyköhän Hourglassilta mitään kylmään/neutraaliin taittavaa? Tuo Dim Light? Ostin Catricelta muutaman meikkivoiteen ja peitepuikon vain todetakseni, ettei mikään keltapohjainen sovi mulle :|.

Mulla haussa vähän MACin tämän skinfinishin tilalle, mun meikki on yleensä sellaista vähän luonnollista hehkua tavoittelevaa. Ei koskaan matta, koska mun iho on luonnostaan aika mattapintainen.
Luonnonvaalea pellavapää - Viimeinen värjäys 01/14 - Täysluomutukka 01/16 -> - Mid back ja waist mitan välillä - Allerginen ja herkkä iho, pintakuivuutta ja herkkä näppyyntymään.

Outolintu blogi

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #124 : 29.04.18 - klo:12:39 »
^Ihan kuvien ja arvosteluiden perusteella sanoisin, että Dim Light on sinulle liian tumma. Mutta testaisin Ethereal Lightin: https://www.cultbeauty.co.uk/hourglass-ambient-lighting-powder.html?variant_id=15894

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #125 : 29.04.18 - klo:13:34 »
Ethereal light on "valkoinen". Siis todella vaalea. Diffused light on selkeästi kellertävä, sellainen kalpea sävy. En kovin lämpimäksi väittäisi sitäkään. Mutta, jos kellertävä sävy ei sovi, niin tämä ei ehkä ole paras valinta päivittäiseen käyttöön.

Olen ymmärtänyt, että Mood light olisi sellainen kylmä sävy, mutta sekin voi olla Aridithille liian tumma.

Minulla on Ethereal ja Diffused light sekä kolmen Ambient light powderin paletti (Dim light, Incandescent light ja Radiant light). Tältä pohjalta kommentoin.

Poissa Aridith

• Tukkaguru
« Vastaus #126 : 29.04.18 - klo:14:16 »
Kiitos kommenteista! Mun pitää tutkia asiaa. Oon ihan kriisissä, kun en ole löytänyt sitä oikeaa puuteria MACin tilalle :D. Sekään ei ole ollut täydellinen värimatch, mutta toiminut kun käyttänyt kevyttä kättä ja blendannut.

Mä tosiaan olen ihan jäätävä kalkkilaivan kapteeni. Sellaisen kypsentämättömän kanan värinen, kuten mun rakas mieheni kuvailee.

Ja siis, mulle on ihan okei korostaa mun vaaleutta! En halua näyttää mitenkään eri väriseltä, kuin satun olemaan. Musta mulle sopii tämä överivaalea look. Kuvissa näytän huomattavasti tummemmalta, kuin luonnossa kiitos instagramin filttereiden :'D.

Yhdeksi vaihtoehdoksi joku suositteli mulle Urban Decayn Naked Skin The Illuminizeria, mutta en ole päässyt missään livenä hiplaamaan :|.
« Viimeksi muokattu: 29.04.18 - klo:14:34 kirjoittanut Aridith »
Luonnonvaalea pellavapää - Viimeinen värjäys 01/14 - Täysluomutukka 01/16 -> - Mid back ja waist mitan välillä - Allerginen ja herkkä iho, pintakuivuutta ja herkkä näppyyntymään.

Outolintu blogi

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #127 : 30.04.18 - klo:13:02 »

Mä tosiaan olen ihan jäätävä kalkkilaivan kapteeni. Sellaisen kypsentämättömän kanan värinen, kuten mun rakas mieheni kuvailee.

Pakko kommentoida tätä: oi mikä hyytävä, mutta samalla hellyttävä kuvaus  <3

Hienoa kuulla, että Suomessakin joku haluaa olla omanvärisensä vaalea, eikä yritä väkisin muuttua 'terveen ruskettuneen' näköiseksi..
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Aridith

• Tukkaguru
« Vastaus #128 : 01.05.18 - klo:22:14 »
Hehe, joo kyll mulle kelpaa vaalea kompleksi. Näytän mielestäni vähän hassulta, jos yritän näyttää "terveen ruskettuneelta". Joillekin se sopii, mutta mä olen yrittänyt pitää meikin mahdollisimman lähellä omaa vaaleutta. Mull vaan sama ongelma kuin monella muulla, kaikki tuntuu hapettumaan tosi tummaksi.
« Viimeksi muokattu: 01.05.18 - klo:23:16 kirjoittanut Aridith »

Outolintu blogi

Poissa Aridith

• Tukkaguru
« Vastaus #129 : 26.05.18 - klo:01:14 »
Lunastin tänään Feeluniqueen lahjakortin, joten ajattelin ostaa kokeeksi tuon Ethereal Lightin. Syteen tai saveen!

Outolintu blogi

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #130 : 27.05.18 - klo:11:24 »
Ihme, jos et tykkää! Minullekinhan nuo MSF:nt olivat mieluisia ja sen jälkeen ei oikein mikään sävytetty puuteri ole iskenyt samalla tavalla. Mutta Ambient Light on kyllä vakuuttava!

RMS:n puuteri on nyt pakko kumminkin erikseen mainita, mutta se on kuitenkin eri juttu, semmoinen täysin ihoon häviävä täydellinen peruskiinnittäjä. Ambient Lightillä saa ihoon enemmän oomphia!

Poissa Aridith

• Tukkaguru
« Vastaus #131 : 27.05.18 - klo:12:44 »
Joo sitä sellaista oomph! vähän MSF tyylistä, mutta vähän vielä pumpatumpaa efektiä haen. En nykyään käytä enää juuri meikkivoidetta, kuin ihan minimaalisesti ja hyvä puuteri on pääosassa. NYX versio vaan ei ollut yhtä täydellinen, vaikka se onkin ihan hyvä.

Hyvä puuteri on ehdottomasti mun tämän hetkisen show’n päätähti :D.
« Viimeksi muokattu: 27.05.18 - klo:12:57 kirjoittanut Aridith »

Outolintu blogi

Poissa Aridith

• Tukkaguru
« Vastaus #132 : 29.05.18 - klo:08:57 »
Pistin tilaukseen. 48€ hinta vähän hirvitti, mutta onneksi oli 50€ lahjakortti. :D

Outolintu blogi

Poissa Aridith

• Tukkaguru
« Vastaus #133 : 05.06.18 - klo:17:48 »
Puuteri tuli! Ja on just sopiva ja aivan todella kiva tuote. Juuri sellainen mitä olen etsinyt. :)

Outolintu blogi

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #134 : 16.04.19 - klo:12:57 »
https://www.iltalehti.fi/kauneus/a/ae13693b-5ccb-4c3c-94de-e84c196cf299

Kiina luopuu eläinkokeista vuoden 2020 alusta. Ihan huikean hieno uutinen!  :ts