Kirjoittaja Aihe: CO-pesu  (Luettu 377311 kertaa)

Poissa Radish

• Hiushörhö
Vs: CO-pesu
« Vastaus #135 : 16.10.07 - klo:14:04 »
^Ehdottomasti kokeilemisen arvoisia ovat Erittäin Hienot Suomalaiset hiushoidot. Varsinkin ko.sarjan hunajahoitis on kovassa myötätuulessa täällä, tosin itse en oo päässyt sitä vielä testaamaan kun kaapit on täynnä sitä normaalia hoitista. Ja tuolla ihan normaalilla EHS -hoitiksella mun luonnonkikkarista ja värjätyistä hiuksista tulee aivan unelmat; puhtaat, hoidetut ja hyväntuntuiset & -näköiset.
2c M ii luonnonkiharat, asteittainen siirtyminen omaan väriin käynnissä.The secret of staying young is to live honestly, eat slowly, and lie about your age.

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
« Vastaus #136 : 16.10.07 - klo:14:11 »
Nyt testailin COpesua. Hieroin päänahkaan ja hiuksiin tuota ZX vanilja-suklaa hoitoainetta, sitten huuhtelin noin 5min. jälkeen ja laitoin vielä samaista hoitista vaikuttamaan. Sitten huuhdoin pois.
Aamulla kyllä oli ihanan pehmeät, liukkaat ja kiiltävät hiukset. Taitaa kyllä tavaksi jäädä silloin tällöin noin pestä.
Mitä muuta markettisarjaa suosittelette minun värjättyyn luonnonkiharaan pehkoon?

Siis laitoit hoitoainetta kahteen kertaan ja huuhtelit välissä ??? Kannattaisi jättää se välihuuhtelu tekemättä ja antaa vaan vaikuttaa pitempään :)
EHS-hunajaa kannattaa luonnonkiharalle ehdottomasti kokeilla kuten Radishkin jo ehdotti, ja myös XZ Xylitol on ihan hyvää tavaraa. Saman sarjan shampoota ei välttämättä tarvitse hankkia ollenkaan, ellei halua halpaa vaihtelua välillä Tigeille peruspesuun. CO-pesuunhan riittää pelkkä hoitis.

Poissa Radish

• Hiushörhö
« Vastaus #137 : 16.10.07 - klo:14:11 »
^^Mä oon tullut siihen lopputulokseen, etten tarvii sitä EHS shampoota, kun toi hoitsikka on sen verran sopivan pesevä (tätä nykyä pesen siis hiukset kerran viikossa shampoolla, ja tähän käytän MOPia. Muuten korvaan shampoo-pesut CO-pesulla). Mutta voin tietty puhua vain omasta puolestani, että eihän se oma tarve / tyyli / rutiini / mikälie selviä kuin kokeilemalla :).
2c M ii luonnonkiharat, asteittainen siirtyminen omaan väriin käynnissä.The secret of staying young is to live honestly, eat slowly, and lie about your age.

Poissa Radish

• Hiushörhö
« Vastaus #138 : 16.10.07 - klo:14:27 »
^Totta, ei siitä kukkaro kovasti kärsi jos sen shampoon ostaa, eikä se nyt hiuksille pahaakaan tee ;).

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
« Vastaus #139 : 16.10.07 - klo:14:34 »
^^ No tokihan voi huuhdella jos siltä tuntuu, tyyli on vapaa ja kokeilemalla sen parhaimman tavan löytää itselleen :)

Musta kuitenkin tuntuis siltä että vaikutus on tehokkaampi kun muhittelee vaan kerralla ja hoitista on reilusti joka puolella (paitsi jos hiukset on likaisemmat ja tuntuu siltä että haluaa ensin huuhdella lian ja rasvan pois, mutta tässä tapauksessa mä tekisin ensin pikaisen shampoopesun ja sitten vasta hoitista muhittelemaan, vaikka tällöinhän ei sitten kyseessä ookaan enää varsinaisesti CO-pesu).

Poissa Erykah

• Tukkaguru
« Vastaus #140 : 16.10.07 - klo:16:25 »
Mäkin olen aina muhitellut kaikki kerralla ja laitan usein jotain kevyempää hoitista (esim. EHS tai Daily) juureen ja muuhun tukkaan tehistä tai muuta hoitavampaa hoitista. Kätevää kun saa pesun ja hoidon kerralla  :)

Poissa Angie

• HAIRahtanut
« Vastaus #141 : 19.10.07 - klo:15:48 »
Kokeilin CO-pesua toista kertaa, hoitsikkana oli nyt XZ vanilja-suklaa (tuntui, että tuota meni puoli pullollista yhdellä kertaa!). Annoin vaikuttaa viitisen minuuttia ja huuhtelin pois. Hiukset ja päänahka tuntuivat jotenkin nahkeilta ja ei niin sileiltä kuin yleensä, mikä johtui varmaankin silikonien puutteesta ;D (anteeksi kaksimielisyyteni) uhkarohkeasti en laittanut mitään jätettävää, sillä halusin nähdä minkälainen tulos tulee pelkällä CO-pesulla.

Aamulla tukka oli kuitenkin aika sileä ja yllättävän tuuhean ja puhtaan oloinen. Ihan samanlaista kiiltoa kuin silikonisilla aineilla ei hiuksissa tietenkään ole, mutta ne näyttävät hyvin luonnollisilta. Ja päänahkakin rauhoittui tuosta vanilja-suklaasta.  :)
"Expose yourself to your deepest fear; after that, fear has no power, and the fear of freedom shrinks and vanishes. You are free."
-Jim Morrison

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #142 : 19.10.07 - klo:22:06 »
Mä olen myöhännäisherännäinen.Testailin ensimmäistä kertaa XZ kosteuttavaa hoitista CO-pesuun ja se oli aivan ihanaa,kosteutti,siloitti ja hoiti paremmin,kuin esim suklaa-vanilja,mitä olen käyttänyt lähes yksinomaan tähän saakka.Ja juuri,kun tuon kosteuttavan löysin,niin eiköhän se sarja ole lopetettu. :'(
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa Shi Shi

• Tukkaguru
« Vastaus #143 : 21.10.07 - klo:10:12 »
Anissa, oletko XZ:n Tyrni-hoitista kokeillut? Mun mielestä se on paljon parempaa (hoitavampaa, kosteuttavampaa) kuin Kosteuttava.  :)
Ara jo estic molt bé, gràcies! :: 2a M-F i :: " When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace." -Jimi Hendrix

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #144 : 21.10.07 - klo:11:07 »
Joo,olen sitä tyrniä joskus kokeillut,mutta mä en ihan muista minkälaista se oli.(varmaan yli vuosi,kun sitä mulla viimeksi oli)Täytyy ostaa sitä testiin sitten kun tuo kosteuttava loppuu.
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa Herya

• Tukkaguru
« Vastaus #145 : 24.10.07 - klo:11:22 »
No yök ei tehonnu enää co-pesu :-X. Voiko olla et ku pesee hoitsikalla useesti ni se ei enää tehookkaan. Pesen kerran viikossa shampoolla muuten hoitoaineella ainakun tarvii. Eilen kun pesin hoitoaineella (ehs hunajahoito) jäi päänahkaan valkeaa töhnärasvaa ku kynnellä vähä rapsutti ja muutenki tosi tahmeet ja klähmäset hiukset tuli. Ei enää ollenkaa sitä ihanan puhdasta tuntoa :'(. Vaihtelen xz vanilja-suklaa ja ehs hunajahoito vuorotellen. Pitäskö siirtyy peseen hiuksii shampoolla vaikka 2 kertaa viikossa?

Poissa Husky

• Tukkaguru
  • It takes a fool to remain sane
« Vastaus #146 : 24.10.07 - klo:11:26 »
^Miten teit CO-pesun? Hieroitko kunnolla, käytitkö hoitista tarpeeksi? Kauanko annoit vaikuttaa? Näillä asioilla voi olla osuutta siihen, että ei tällä kertaa toiminut.
Lyhyt poikatukka liukas ja taipuisa. Toimivat tuotteet O&H, Small talk, XZ Tyrnitehis, EHS Hunajahoitis.

Poissa Herya

• Tukkaguru
« Vastaus #147 : 24.10.07 - klo:11:32 »
^ Tein mielestäni sen niinkuin aina. Hieroin kunnolla päänahkaan ja annoin vaikuttaa sen ajan kun pesin muuten itteni eli jotain 5 min. Sitten vettä vähän päähän ja hieroin taas ja huuhtelu. En muuttanut mitään ja ennen kyllä toimi noin ???

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #148 : 24.10.07 - klo:11:35 »
^ Jos hiukset olivat ennen pesua niin likaiset, että olisivat kaivanneet shampoota?

Poissa Herya

• Tukkaguru
« Vastaus #149 : 24.10.07 - klo:11:37 »
^ Niin syy kai sit siinä mut on hoitoaine ennen puhdistanut likaisen tukkani, ehkä se sit nyt oli vaa vieläkin likaisempi. No jos koitan jatkossa selvitä 2 shampoo pesulla viikossa.