Kirjoittaja Aihe: CO-pesu  (Luettu 377136 kertaa)

Poissa Ziru

• HAIRahtanut
  • Corey
Vs: CO-pesu
« Vastaus #195 : 15.01.08 - klo:11:37 »
Olen tähän mennessä pessyt XZ S&V:llä, mutta nyt talvella kun tukka rasvottuu paljo nopemmin, niin tuntuu ettei se puhista kunnolla, niinpä aattelin että kokeilisin jotain pesevämpää, esim EHS hunajahoidoa, mitäs tuumitte?

Poissa Iia

• HAIRahtanut
« Vastaus #196 : 15.01.08 - klo:13:28 »
Toissapäivänä elämäni ensimmäistä kertaa tein Co-pesun tämän palstan innoittamana ja olin suht yllättynyt tuloksesta: mulla on tosi rasvoittuvat hiukset/päänahka ja lähtötilanne oli aika likainen, mutta tulos oli oikein mukava. Puhtaat ja pehmeät. En sitten tiedä rasvoittuiko vielä normaalia nopeammin. Aineina käytin XZ:n normaaleille hiuksille tarkoitettua hoitoainetta+ latvoihin XZ:n kosteuttava tehohoito.

Poissa palekastro

• HAIRahtanut
« Vastaus #197 : 16.01.08 - klo:14:17 »
CO-pesu toimii kyl hyvin  :D Harrastan liikuntaa niin monta kertaa viikossa, että täytyy hiuksetkin pestä lähes joka päivä. Muistan ekan kerran ku tein CO:n tähän tukkaan. Kaveri ihan kyllästy muhun ku vaadin sitä hiplaamaan mun hiuksia. Ja voi sitä banaanisuklaan tuoksua. Oon kokeillu CO-pesussa XZ:n äsken mainittua sekä Vihreä Savi-hoitoa sekä Tigin O&H:ta ja päätynyt sittemmin EHS:n hunajahoitoon kuten moni muukin täällä. CO-pesun jälkeen parasta on se miten sormet voi vetää tukan läpi eikä ota missään vastaan.

-Ansku-

• Vieras
« Vastaus #198 : 16.01.08 - klo:21:22 »
Kauan pitää hoitoainetta pitää päässä vähintään co-pesussa?  ::)

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #199 : 16.01.08 - klo:21:23 »
^ Kannattaa minusta pitää vähintään se 5 min, ei tee yhtään pahaa, vaikka pidät enemmänkin. Kunhan muistat emulgoida huolella.

-Ansku-

• Vieras
« Vastaus #200 : 16.01.08 - klo:21:39 »
^ tarkottaaks toi vaahdottamista vai mitä?  ??? ;D

Poissa Sylvia

• HAIRahtanut
« Vastaus #201 : 16.01.08 - klo:21:41 »
^ Tavallaan. Eli lisäät päähän pienen määrän vettä ja vaahdotat kuten shampoota, vaikkei hoitoaine toki samalla tavalla vaahtoakaan. Kannattaa tehdä ainakin pariin kertaa CO-pesun aikana.
1c M ii

-Ansku-

• Vieras
« Vastaus #202 : 16.01.08 - klo:21:49 »
^okei, kiitoksia.  :D
Täytyy tässä josku päivä koittaa tuota pesua, kun en oo koskaan koittanut. Tekis varmaan iha hyvää mun kikkura tukalle... Tosin aina ollu sellanen päähänpinttymä ettei hoitoaineella lika lähde..  8)

Poissa Radish

• Hiushörhö
« Vastaus #203 : 17.01.08 - klo:08:18 »
^Kokemuksesta voin sanoa, että kikkurat suurinpiirtein huutavat hallelujaata CO-pesun jälkeen, sen verran mannaa se niille on ;) Parhaimpia keksintöjä sitten pyörän, sanon ma. Jopa meidän työpaikan insinöörinturjakemiehet ovat huomanneet, että mun hiuspehko on paljon paremmalla kiharalla nykyään kuin aikaisemmin (ennen CO-pesujen aloittamista siis).
2c M ii luonnonkiharat, asteittainen siirtyminen omaan väriin käynnissä.The secret of staying young is to live honestly, eat slowly, and lie about your age.

-Ansku-

• Vieras
« Vastaus #204 : 17.01.08 - klo:13:02 »
^ jaahas, no sit sen on kyllä pakko toimia myös mulla  ;D Taidan kokeilla tänään kun ajattelin jättää hiukset omalle kiharalle. Ei oo kyllä nyt muuta silikonitonta hoitista kun o&h, mutta ei kai sitä nyt mitää ihan älytöntä määrää tarvi laittaa, vai mistä tietää että sitä on päässä sopivasti?  ::)  :D

Poissa Radish

• Hiushörhö
« Vastaus #205 : 17.01.08 - klo:13:39 »
^No sitten kun tuntuu siltä, että hoitista on sopivasti / tasaisesti joka puolella päätä, niin ei kannata enää turhaan lisätä. Samalla tapaa kuin shampoolla pestessä, kyllä sä silloinkin huomaat koska ainetta on tarpeeksi ;).
2c M ii luonnonkiharat, asteittainen siirtyminen omaan väriin käynnissä.The secret of staying young is to live honestly, eat slowly, and lie about your age.

-Ansku-

• Vieras
« Vastaus #206 : 18.01.08 - klo:16:31 »
Kokeilin eilen co pesua ja vähän parempi lopputulos kuin tavallisella pesulla.. Ei nyt mitään kovin ihmeellistä muutosta mut kai se sit paranee kun useammin pesee tällä tyylillä.. Pidin hoitoainetta päässä 30min ja laitoin vielä lopuksi huuhtelun jälkeen hoitista minuutiksi päähän.

Poissa Helleka

• HAIRahtanut
« Vastaus #207 : 18.01.08 - klo:18:09 »
^Kokemuksesta voin sanoa, että kikkurat suurinpiirtein huutavat hallelujaata CO-pesun jälkeen, sen verran mannaa se niille on ;) Parhaimpia keksintöjä sitten pyörän, sanon ma. Jopa meidän työpaikan insinöörinturjakemiehet ovat huomanneet, että mun hiuspehko on paljon paremmalla kiharalla nykyään kuin aikaisemmin (ennen CO-pesujen aloittamista siis).

Tämä ompi kyllä tosi! CO-pesujen jälkeen mulla on upeat korkkiruuvikiharat, ja sitten kun välillä pesen shampoolla niin hiuksiin pitää lykätä sen seitsemää muotoilutuotetta. Tosin nykyään shampoopesujenkin tulos on aika paljon parempi jos vertaa siihen ennen CO-pesujen aloittamista olleeseen hiuspehkoon. Ja kivaa on sekin, että parin euron XZ-hoitis toimii CO:ssa edelleen loistavasti.
"I think I am, therefore, I am. I think."

Poissa Kemuli

• HAIRahtanut
« Vastaus #208 : 19.01.08 - klo:15:52 »
Pitkästä aikaa CO-pesua. Kerran olen tätä ennen kokeillut ja ei sopinut mun hiuksille silloin. Nytkään tulos ei ehkä ollut yhtä loistava kuin jonkun hyvän shampoon ja hoitsikan kanssa, mutta ihan tyydyttävä kuitenkin. Meni kyllä aivan kauheena hoitista! Käytin XZ-kosteuttavan ja tyrnin sekoitusta ja meni varmaan 1/3 kummastakin purkista :o Huuhteluvaiheessa tukka tuntui vähän nahkealta ja takkuiselta, mutta jätettävien myötä selvisi. Päätin nyt antaa CO:lle mahdollisuuden ja yritän pestä pari viikkoa vain kerran viikossa shampoolla, ehkä totun. Lähinnä kasvatuksen ja latvojen kannalta lähden kokeilemaan.  Taidanpa hommata siihen tarkoitukseen EHS-hunajanoidon, varmasti helpompi levittää päänahkaan kun on lirumpaa kuin XZ:t.
Hiukset: 1c M iii, n. 55 cm. L'Anza <3

mansikka08

• Vieras
« Vastaus #209 : 19.01.08 - klo:16:30 »
Taidanpa hommata siihen tarkoitukseen EHS-hunajanoidon, varmasti helpompi levittää päänahkaan kun on lirumpaa kuin XZ:t.

Mä en itse digannut tosta EHS:n hunajahoidosta yhtään! Musta se oli todella vaikea levittää pitkiin hiuksiin/päänahkaan just ton lirumaisuutensa takia. XZ leviää mun mielestä paaaaljon paremmin, ja pysyy kämmenellä kun taas EHS:ta puolet aineesta on lattialla ennen hiuksia. Ja esim. XZ tuntuu vaahtoutuvan ja leviävän toisin kuin EHS, jota saa määrällisesti lisätä, jotta sen saa kaikkialle (=purkki kuluu nopeammin). En osta tota EHS enää koskaan, kun ei se tuloskaan ollut yhtään parempi kuin muilla aineilla. Eikä tuoksukaan ollut kummoinen.