Kirjoittaja Aihe: CO-pesu  (Luettu 376927 kertaa)

Poissa Radish

• Hiushörhö
Vs: CO-pesu
« Vastaus #210 : 19.01.08 - klo:16:38 »
^Heh, mulla taas on EHS Hunajahoidosta täysin päinvastaiset kokemukset, mutta meitä ja meidän hiuskuontaloita on monia  8)
2c M ii luonnonkiharat, asteittainen siirtyminen omaan väriin käynnissä.The secret of staying young is to live honestly, eat slowly, and lie about your age.

Poissa Minsku

• Tukkaguru
« Vastaus #211 : 19.01.08 - klo:18:41 »
Mulla tuo EHS hunajahoito toimi ihan ok:sti co:ssa, mutta en tykännyt sen jättämästä inhottavasta tunteesta. Jotenkin tuntui, että vaikka kuinka huuhteli, kädet ja hiukset olivat jotenkin nahkeat. XZ toimii mulla paremmin, mutta yleensä sekoitan jotain toista hoitista sen sekaan, koska se on niin paksua eikä yksinään ehkä levity niin hyvin. Uusin löytö co-pesuihin on freemanin overboard shine, joka taas on sopivan löysää. Kauheat hajujen taistelut vaan tulee, kun samalla pesukerralla on käytössä monia eri tuoksuisia tuotteita. Pitäisi vissiin vaan tyytyä yhteen hoitsikkaan yhdellä kertaa.

Poissa Tepa

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #212 : 21.01.08 - klo:21:03 »
Pari CO-pesua takana XZ:n Xylitolilla. Ihan ok tuote, parempi mulle kuin vihreä savi. Tosin ei voita suklaa-vaniljaa. Täytynee vielä ottaa testaukseen tuo EHS:n hunajahoito, kunhan jostain kaupasta sitä bongaan.

Poissa Kemuli

• HAIRahtanut
« Vastaus #213 : 22.01.08 - klo:13:19 »
No eihän tästä tuu mitään! Luovun koko CO:sta, ei vain sovi, niin ei sitten >:( Tukka on järkyttävän nahkea ja karhea pesun aikana ja jälkeen, hoitista kuluu tuhottomasti ja tulos on niin ja näin. Olis jännä verrata, onko mulla vain tällainen hiuslaatu, vai olenko ainut, jolle CO ei yksinkertaisesti sovi.
Hiukset: 1c M iii, n. 55 cm. L'Anza <3

Poissa sonj

• Hiushörhö
« Vastaus #214 : 22.01.08 - klo:13:33 »
Mä olen viime aikoina vähentänyt CO-pesuja paljon, ennen pesin lähes joka kerta hoitoaineella. En vain kestä katsoa sitä määrää väriä, mikä irtoaa. Nykyään pesen MOP:n Hydratingilla niissä tilanteissa, jolloin ennen olisin pessyt hoitiksella. En tiedä, kuinka paljon enemmän tuo kuivattaa, mutta ainakin väri säästyy. Jos olisi jokin muu väri kuin Elumen päässä, en CO-pesisi varmaan enää ollenkaan.
on satua, että morsiamet punastelevat
tosiasiassa he hehkuvat voitonriemusta

Poissa Miltonia

• HAIRahtanut
« Vastaus #215 : 22.01.08 - klo:13:42 »
Kolme co- pesua takana. Pari ensimmäistä kertaa teki hiuksistani varsinaiset hamput. Kuivaus vaiheessa tunsin hiusteni olevan tosi kuivat. Kolmanteen kertaan olin jo hommannut hiuksiin jätettävää hoitista ja se pelasti tilanteen. Nyt tuntuu hyvältä ja näyttää hyvältä. Kohotuskikkurani nousivat uuteen eloon  ;D

Poissa Ulrika

• Tukkaguru
« Vastaus #216 : 25.01.08 - klo:14:27 »
Eilen tein co-pesun ensimmäistä kertaa XZ suklaa-vaniljalla ja latvoihin laitoin Tigin O&H:ta. Hiukseni olivat aikasta likaiset, joten suosiolla pidin hoitiksia päässä kauan. Jätettäviksi laitoin L'anzan Leave-In-Protectoria ja Miracle Mistiä. Hiukset olivat kosteina todella raskaan ja päätä myöten valuvan tuntuiset. Tänään ne ovat yllättäen olleet aika lennokaat. Mielestäni kihartumiseen varmasti vaikutti tuo raskas tunne kuivumisvaiheessa, ainakaan nämä eivät vetäneet ihan säkkärälle ja toisaalta myös harjailin hiuksiani kuivumisvaiheessa. Tuon XZ:n tuoksu on aika voimakas, ehkä jopa liian voimakas. Onneksi tuoksu ei ole paha, mutta mietin vaan, että jatkossa se voi kyllä muuttua ällöttäväksi. Tuo hoitis sopi kuitenkin hyvin tuohon co-pesuun, jotenkin se oli hirveän helppo ja hyvä levittää hiuksiin. Aikaisemmin olen koittanut EHS-valkoista ja siihen verrattuna tulos oli paljon parempi. Tuo valkoinen EHS kyllä toisaalta pesi puhtaamaksi, joten täytyy katsella jos sitä laittaisi ihan juureen. Mutta ensin tutkaillaan tuo rasvoittumisnopeus tällä yhdistelmällä.
Tänään on nimenomaan tekemispäivä!

Poissa Ziru

• HAIRahtanut
  • Corey
« Vastaus #217 : 25.01.08 - klo:15:38 »
^ Mulla ei pysy S&V:llä ainakaan kuin päivän puhtaana, sillä saisi pestä jokatoinen päivä. Harmi.

Poissa Kuutar

• Hiushörhö
« Vastaus #218 : 25.01.08 - klo:16:58 »
mä tein co-pesun myös tuolla suklaa-vaniljalla ja sain hiukseni aivan takkuun. en käsitä kuinka voi hoitoaineella saada hiukset niin ja kokeilin sitten uudestaan muutaman päivän päästä shampoo ja XZ ja hiuksista tuli sellaiset karheat ja takkuja. Hunajahoitoaine toimii mulla parhaiten, mutta co-pesun jälkeen mun päänahka haisee todella pahalle. Sellainen voimakas talin haju tms. tulee jo seuraavana päivänä  ???

Melya

• Vieras
« Vastaus #219 : 25.01.08 - klo:18:13 »
Kokeilin jokunen päivä sitten suklaa-vaniljalla ja sillä tuli jotenkin raskas tulos. Ihan pehmoinen ja sileä, mutta ei tuon takia kyllä välttämättä jää. Hiukset ei pysyneetkään puhtaan kuin päivän, vaikka S&V:n pidemmän päälle tympeä tuoksu kyllä jäi. EHS hunajahoidolla tulos oli ilmavampi ja sitä taidan vastaisuudessakin käyttää. Sitä paitsi se tuoksuu aivan ihanalta.  :-*
« Viimeksi muokattu: 25.01.08 - klo:18:57 kirjoittanut Melya »

Poissa Memmuuh

• Tukkaguru
« Vastaus #220 : 25.01.08 - klo:18:38 »
Tää menee ehkä vähän ohi aiheen, mutta mulla ihan vaan tavallisesti hoitoaineena käyttäenkin suklaa-vanilja saa hiukset rasvoittumaan nopeammin.
3a/b F ii

Poissa porsas

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #221 : 25.01.08 - klo:19:53 »
Tää menee ehkä vähän ohi aiheen, mutta mulla ihan vaan tavallisesti hoitoaineena käyttäenkin suklaa-vanilja saa hiukset rasvoittumaan nopeammin.

Mulla myös.

Poissa Ulrika

• Tukkaguru
« Vastaus #222 : 28.01.08 - klo:09:33 »
Joo, eihän ne hiukset mullakaan sitten kovin kauan puhtaana pysyneet. Seuraavan päivän iltana olisin varmaan jo pessyt hiukset uudestaan, jos olisi ollut jonnekin menoa. Jatkossa täytyy koittaa laittaa sitä EHS:n valkoista juureen ja tuota suklaa-vaniljaa pituuksiin ja O&H latvoihin. Olisi kuitenkin kiva, jos löytyisi noista sopiva combo, jolla pysyisi tarpeeksi pitkään puhtaana hiukset. Yleensä pesen hiukset n. 3 kertaa viikossa ja jos noista yhdenkin saisin muutettua täysin co-pesuksi, niin hiukset varmaan pitäisivät älyttömästi. Tietenkin varastoissa odottaa myös XZ Xylitol, jota myös voisi kokeilla tuohon juureen ja muilla eri variaatioilla.

Tänään on nimenomaan tekemispäivä!

Poissa Memmuuh

• Tukkaguru
« Vastaus #223 : 29.01.08 - klo:18:55 »
Käytin tänään CO-pesuun EHS hiushoitoa (se valkoinen purkki), ja tämä on kyllä paras kokeilemistani tuotteista tähän tarkoitukseen. Ei ole ihan yhtä lirua kuin hunajahoito, mutta  lirumpaa kuin XZ:t, ja tuntuu kyllä huomattavasti riittoisammalta kuin kaksi edellä mainittua. Aikaisemmin mun hiukset on menneet vähän takkuun CO-pesuista  ???, mutta EHS hiushoidon jälkeen hiukset tuntui siltä että ei olisi enää tehnyt mieli pistää hoitoainetta perään ollenkaan. Ehkä mä alan nyt  pesemään hiuksia hoitoaineella hieman useammin, kun siihen tarkoitukseen on löytynyt mun päälle loistavasti sopiva tuotekin.  :-*
3a/b F ii

Poissa nukka

• HAIRahtanut
« Vastaus #224 : 29.01.08 - klo:21:20 »
Mitähän teen väärin kun en saa hiuksiani puhtaiksi CO-pesulla. Hiukset jäävät pesun jälkeen aina rasvaisen ja raskaan tuntoisiksi. CO-pesuun olen käyttänyt xz:n suklaa&vaniljaa ja sitte jotain muitakin xz:n ja herbinan tuotteita. Kuinka reippaasti te laitatte hoitoainetta ihan hiusten juureenkin?

Voiskohan mulla vika olla siinä että laitan hoitoainetta enimmäkseen latvoihin ja vain vähän hiusten juureen?
blogi - hius- ja kauneusjuttuja, kasvispainotteista ruokaa, koiria ja luontoa.

Iherb alekoodi: VED234