Kirjoittaja Aihe: CO-pesu  (Luettu 376965 kertaa)

Poissa epe

• HAIRahtanut
Vs: CO-pesu
« Vastaus #255 : 04.03.08 - klo:21:08 »
Kokeilin tänään CO-pesua MM-hoitiksella ja sopi kyllä tähän päähän. Vaahtosi mukavasti ja lopputulos oli epälähmäinen ja superpehmeä. Toimi mulla paremmin kun hunajahoitis ja näin saan hyvin käytettä ton tweenin ison hoitiksen kun se kuluu aina shampoota hitaammin.

Poissa Norppa

• Tukkaguru
« Vastaus #256 : 04.03.08 - klo:21:11 »
näin saan hyvin käytettä ton tweenin ison hoitiksen kun se kuluu aina shampoota hitaammin.

Onko tässä tilanteessa sallittua sanoa " Sä oot outo"  :D
Ikuinen kasvattaja. Laatu jotakuinkin 2a M ii, kuivat ja helposti katkeilevat

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #257 : 04.03.08 - klo:22:26 »
Minä oon ihastunut nyt Herbinan värihiusten hoitoaineeseen co-pesuissa. Ihana mansikkasmoothien tuoksu ja tällä tulee tosi puhtaat ja kiiltävät hiukset.  :-* Pikahoitiksena ei taas tehnyt oikeastaan mitään.
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa calypso

• Tukkaguru
  • iHerb alekoodi: TUN470
    • Haista Ite!
« Vastaus #258 : 05.03.08 - klo:07:20 »
Minä oon ihastunut nyt Herbinan värihiusten hoitoaineeseen co-pesuissa. Ihana mansikkasmoothien tuoksu ja tällä tulee tosi puhtaat ja kiiltävät hiukset.  :-* Pikahoitiksena ei taas tehnyt oikeastaan mitään.

Samalla tavalla voisin kehua Freemanin Papaya & Lime Overborad Shine hoitoainetta, ei tosin tuoksu mansikoille vaan kirpeälle limelle ja hitusen papaijalle  :)  Aluksi en tykännyt tuoksusta yhtään, tuntui jotenkin pistävälle vaikka onkin melko mieto. Eikä toimi ollenkaan pikahoitiksena tässä päässä, olenkin pitkään käytellyt sitä aitokarvaisten siveltimien pesussa kunnes hoksasin kokeilla sitä myös co-pesussa.

Täytyy sanoa että Papaya & Lime taitaa pähittää jopa pitkäaikaisen suosikkini valkoisen EHS:n co-pesuissa! Ei tummenna hiuksia samalla tavalla kuin EHS tekee, ja tuo paljon enemmän kiiltoa hiuksiin. Ei myöskään tee hiuksiin pintapörröä niin kuin varsinkin XZ vanilja & suklaa ja vihreä savi tekevät. Papaya & Lime on myös helppo levittää päähän geelimäisen, tai pitäisikö sanoa hyytelömäisen koostumuksensa ansiosta eikä sitä mene aivan niin paljoa kuin tähän mennessä muita kokeilemiani hoitiksia.

Poissa epe

• HAIRahtanut
« Vastaus #259 : 05.03.08 - klo:07:37 »
näin saan hyvin käytettä ton tweenin ison hoitiksen kun se kuluu aina shampoota hitaammin.

Onko tässä tilanteessa sallittua sanoa " Sä oot outo"  :D

oon vai?   ???

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #260 : 05.03.08 - klo:12:03 »
^Kyllä mulla ainakin (ja veikkaisin että muillakin pitkähiuksisilla) kuluu hoitsikkaa monta kertaa enemmän kuin shampoota. Norppa tarkoitti varmaan tätä. :)
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Poissa Ziru

• HAIRahtanut
  • Corey
« Vastaus #261 : 05.03.08 - klo:15:59 »
^^ Ja myöskin varmaan sitä että on hassua että joku haluaa "tuhlata" hyvää hoitista pois koska ei saa muuten koskaan käytettyä sitä :)

Poissa Herya

• Tukkaguru
« Vastaus #262 : 05.03.08 - klo:16:19 »
Pesin eilen hiukseni tigin o&h hoitsikalla. Tuli sileä ja kiiltävä tukka, eikä ollenkaan lättänä. Paitsi että nyt päänahkaa kutituttaa ja kun rapsuttaa jää kynnenalle ällöttävää taliköhnää  :-X. Ehkäpä ei enää toiste...

Poissa Norppa

• Tukkaguru
« Vastaus #263 : 05.03.08 - klo:16:43 »
^^ ja ^^^ jep, lähinnä tuota ensimmäistä ihmettelin että miten joku saa shampoon kulumaan hoitoainetta nopeammin. Mulla shampoot kestää aina pienen ikuisuuden  :)

Poissa epe

• HAIRahtanut
« Vastaus #264 : 05.03.08 - klo:22:38 »
No mä oon kyllä pitkähiuksinen ja silti hoitis kuluu paljon shampoota hitaammin. Ja sitten usein tulee kuitenkin ostettua uusi tweeni tai tekee mieli kokeilla samalla sekä uutta hoitista että shampoota, niin siksi haluan eroon tosta hoitiksesta myös. Mun pitää löytää tästä läheltä joku MM käyttävä, niin voidaan vaihtaa puolessa välissä pulloja  ;D

Poissa Norppa

• Tukkaguru
« Vastaus #265 : 06.03.08 - klo:10:52 »
Ilmoittautuu vapaahetoiseksi  ;D ;D

Poissa Allegra

• Tukkaguru
« Vastaus #266 : 06.03.08 - klo:11:59 »
Mullakin kuluu aina hoitsikkaa paljon enemmän kuin shampoota, jopa tähän kynittyyn tukkaankin. Muhittelen tehissekoituksia ja muutenkin käytän reilulla kädellä hoitoaineita.

Nyt kun joudun pesemään hiukset joka päivä, niin olen koittanut tehdä CO-pesun joka toisella kerralla ja muhitella tehiksiä pari kertaa viikossa. Olenkin CO-pesussa tyytynyt noihin XZ-hoitsikoihin, enkä ole raaskinut Tigejä tuhlata. Mielenkiinnosta voisi kyllä joskus koittaa  :D

Poissa Ziru

• HAIRahtanut
  • Corey
« Vastaus #267 : 06.03.08 - klo:15:56 »
^ Munkin tekis mieli koittaa OHta CO-pesuun, kun on tuota kuitenkin on 750ml :P Mutta pelottaa että OH ärsyttäisi päänahkaa :-\ Kun on kuitenkin niin hajustettuakin.

-Ansku-

• Vieras
« Vastaus #268 : 06.03.08 - klo:16:36 »
^ jostain syystä mä raaskin heti ekalla co kokeilulla käyttää o&h:ta (vaivaisesta 250ml pullosta) ja täytyy kyllä sanoa että ihan sama lopputulos kuin nyt viimeksi kun koitin vanilja suklaata. Enää en siis minä ainakaan raaski tigejä käyttää tähän tarkoitukseen...  :)

Poissa Herya

• Tukkaguru
« Vastaus #269 : 06.03.08 - klo:17:05 »
En mäkään uskaltas muuten käyttää noin kallista ainetta co-pesuissa mutta pitihän sitä testata sen yhden kerran kun ei toi muuten sovi oikeen mitenkään mun tukkaan :-\, paitsi tehiksenä jos sekoittaa jotain muuta joukkoon. Ja tosiaan kutisi päänahka kyl aika ilkeesti joten en suosittele jos on herkkä päänahka.