Kirjoittaja Aihe: CO-pesu  (Luettu 376951 kertaa)

Poissa Kahvikettu

• Haiven
  • *
Vs: CO-pesu
« Vastaus #540 : 03.09.09 - klo:16:11 »
No hyvä, että sekin sitten varmuudella selvisi.  :D Sivuilla ei tosin tuota pulloa näkynyt laisinkaan, mutta kai kyse on jossain ulkomuodollisesta vaihdoksesta.
1c F ii

Poissa Od3ssa

• Tukkaguru
« Vastaus #541 : 03.09.09 - klo:19:15 »
Siis uskomatonta, jätin eilen hiustenpesun väliin ja aattelin, että tuun tänään varmaan hulluksi päänahan kutinan ja hiusten rasvaisuuden kanssa, mutta vielä mitä. Tukka on kuin eilen pesty ja sai hyvin kuosiinsa kuitenkin. Mulla kun on otsatukkakin, niin rasvoittuu vähintään siitä ja saattaa jo seuraavana päivänä pesusta olla rasvainen.  Mutta jatketaanpa harjoituksia ja teen tänään ton CO-pesun taas :D

Nyt se on kokeiltu ja hyväksi todettu. Olen hieman epäuskoisena lueskellut näitä CO-pesujuttuja, mutta eilen sitten päätin kokeilla XZ:n suklaa-vaniljahoitiksella ja perään laitoin Tigin O&H:ta, kun oli hiukset yhtä takkua. Ihanan pehmeät, puhtaan tuntuiset ja on muuten tuoksuvat hiukset, mitä ei shampoopesun jälkeen ole.  Mulla on päänahka ollut älyttömän kutiseva tässä viime aikoina, mut ei tuo ainakaan toistaiseksi näytä lisänneen raapimistarvetta :)

Pitänee kokeilla joka toinen kerta CO-pesua ja joka toinen shampoolla. Mulla pesutiheys on liian suuri, kun joka ilta pesen, mutta pikku pakko, kun liikuntaa harrastaa, niin ei ole kiva olla pää hikisenä..

Tulla lujaksi, pysyä pehmeänä. Siinä on haavetta kylliksi yhdelle elämälle. - Tommy Tabermann

Poissa Kahvikettu

• Haiven
  • *
« Vastaus #542 : 05.09.09 - klo:20:32 »
Nyt on ensimmäinen CO-pesu LV:llä suoritettu. (: Tukka on pehmoinen ja puhtaan tuntoinen. Saa sitten nähdä miltä huomenna näyttää. :D

Edit. Seuraavana päivänä jo meni kyllä aika likaiseksi, mutta kai se on vain tottumuskysymys.. Nyt taidan kuitenkin ensin tuhlailla turhat tuotteet tieltä pois ja kokeilen sitten pidemmän aikaa uudestaan.  ;)
« Viimeksi muokattu: 07.09.09 - klo:17:15 kirjoittanut kahvikettu »
1c F ii

Poissa Od3ssa

• Tukkaguru
« Vastaus #543 : 07.09.09 - klo:18:24 »
Hjälp, mulla on iso pönttö Cutrinin Nordic Balance Color Booster Carea ja en noista inceistä tajua oikein mitään, joten sattuisiko joku tietämään sopiiko tuo tähän tarkoitukseen? Mulla ei tuolle ole oikein muuta käyttöä, kun ei tunnu tekevän tukalle juuta eikä jaata, joten oispa hyvä, jos sillä löytyis hyötykäyttöä tässä muodossa  :)

Ööö no tuossa näyttää olevan muuten dimethicone 14. tuoteselosteessa, että liekö tuo paha?

Edit. Ok kiitos Strix, tuo toinen pesu on ihan outo, mut korjataanpa asia pikapuoliin  :P
« Viimeksi muokattu: 08.09.09 - klo:11:11 kirjoittanut Od3ssa »
Tulla lujaksi, pysyä pehmeänä. Siinä on haavetta kylliksi yhdelle elämälle. - Tommy Tabermann

Strix

• Vieras
« Vastaus #544 : 08.09.09 - klo:10:51 »
Henkilökohtaisesti jättäisin väliin CO-pesuissa ja käyttäisin vaikka sen sijaan CWC-pesuissa.
Itse kun hieron hoitoainetta ihan joka paikkaan ja se pienikin määrä silikonia päänahassa on iso ARGH! Sitten kutisee kuin Elmerillä :) Mutta CWC-pesuihin saa käytettyä myös hyvin kaikkia hoitoaineturhuuksia, siitä onkin oma threadi foorumilla.

Hjälp, mulla on iso pönttö Cutrinin Nordic Balance Color Booster Carea ja en noista inceistä tajua oikein mitään, joten sattuisiko joku tietämään sopiiko tuo tähän tarkoitukseen? Mulla ei tuolle ole oikein muuta käyttöä, kun ei tunnu tekevän tukalle juuta eikä jaata, joten oispa hyvä, jos sillä löytyis hyötykäyttöä tässä muodossa  :)

Ööö no tuossa näyttää olevan muuten dimethicone 14. tuoteselosteessa, että liekö tuo paha?

Poissa Pähkinä

• Tukkaguru
« Vastaus #545 : 08.09.09 - klo:12:31 »
^^ Jos päänahka kestää silikonia, eikä muutenkaan välttele sitä hiustuotteissa, voi tuota silikonistakin hoitista ihan hyvin käyttää myös CO-pesuissa (sitähän kuitenkaan ei ole incissä kovin korkealla). Mä käytin joskus jonkin aikaa MOP:in Hydrating hoitista CO-pesuissa ja pesuteholtaan toimi aivan yhtä hyvin kuin joku muu silikonitonkin. Tuntuhan siitä jää erilaiseksi kuten silkonisista yleensäkin.

Poissa garme

• HAIRahtanut
« Vastaus #546 : 08.09.09 - klo:17:14 »
Pesin eilen vaihteeksi CO:lla XZ Suklaa-vaniljalla ja Tigin Moisture Maniacilla. Hiuksista tuli puhtaat, pehmeät ja ilmavat ja kaikin puolin kivat mutta tänään nää on kuitenkin olleet jotenkin normaalia likaisemman tuntuiset. Likaisuushan voi olla ihan omia vainoharhojani tai sitten johtua vaikka jostain muotoilutuotteen yliannostelusta, mutta kun tämä ei ole ihan ensimmäinen kerta kun kuvittelen samaa CO:n jälkeen. Ehkä siihen vaikuttaa se, mihin hiukset ovat tottuneet, mutta ärsyttää. Hiukset varmaan tykkäisi jos tällä pesisi useamminkin mutta en kyllä tykkää tällaisilla hiuksilla kulkea tai olla edes kotona. Oikeastaan nämä eivät varsinaisesti näytä kauhean likaisilta, aika vastaavalta kuin normaalistikin seuraavana päivänä pesusta, mutta se miltä ne tuntuvat! Yhh.
iHerb alekoodi: FEW484

Poissa Od3ssa

• Tukkaguru
« Vastaus #547 : 28.09.09 - klo:14:52 »
Siis uskomatonta, jätin eilen hiustenpesun väliin ja aattelin, että tuun tänään varmaan hulluksi päänahan kutinan ja hiusten rasvaisuuden kanssa, mutta vielä mitä. Tukka on kuin eilen pesty ja sai hyvin kuosiinsa kuitenkin. Mulla kun on otsatukkakin, niin rasvoittuu vähintään siitä ja saattaa jo seuraavana päivänä pesusta olla rasvainen.  Mutta jatketaanpa harjoituksia ja teen tänään ton CO-pesun taas :D

Piti vielä palata tähän aiheeseen, kun pesuja takana useampi viikko. Kutina ja hilseily ovat lähteneet kokonaan, saa nähdä miten talven tulo vaikuttaa ja mitään ongelmaa ei ole ollut siinäkään, ettei pese joka päivä. Mulla tuo mies vaan on niin saunahullu, että suunnilleen joka ilta pitäis olla saunomassa, joten jätän hiustenpesun väliin niin päivinä, kun herrakaan ei siellä saunassa käy.

Poissa nelma

• Tukkaguru
    • Sellaisia päiviä-blogi
« Vastaus #548 : 13.10.09 - klo:15:50 »
Mä oon kai nyt oppinut vahingossa tekemään CO-pesuja. Treenikausi alkoi -> juuri hikeentyy (hyvin sanottu juu) useammin kun päätä muuten tarvisi pestä joten rupesin huuhtelemaan juuret kevyesti vedellä ja hoitoainetta (Nivean vanha CP) perään. Ihan loistavaa. Pari viime viikkoa on mennyt silleen että shampoota käytän vain kerran viikossa ja Nivean CP:llä ja vedellä pesen kerran tai 2. Auttoi latvoihin heti.
EHS:n hunajalla ja kunnon emulgoinnilla tai vaikutusajoilla en koskaan onnistunut saamaan tällaista tulosta.
1bMii  BSL
<3: Iherb, Tigi OH-ha & öljyt

Poissa The Siren

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #549 : 22.11.09 - klo:09:32 »
Täytyspä taas alottaa useammin tekeen co-pesuja.Pää pukkaa ihraa,pesen ihan liian usein ja paljon shampoolla.Ehkä jos pesisin useammin co:lla ja vaikka kerta viikkoon shampoolla ois hyvä..sillain täällä taitaa moni tehdäkkin?Taitaisi toi ihran tuotantokin vähentyä.Edit.tuli pestyä,xz sukaa-vaniljalla tietenkin :)Unohdin päähän aineen tunniks,sit pesin pois,ja hyvä tuli.Mihinkähän tää tapa oikein unohtui,tulee niin hyvää jälkeäkin.Seuraava kerran,kun laitan pään raanan alle,riittää pelkkä vesi :)
« Viimeksi muokattu: 23.11.09 - klo:21:23 kirjoittanut The Siren »

Poissa Sinimusta

• Tukkaguru
« Vastaus #550 : 09.01.10 - klo:21:48 »
Aikasemmin käytin CO-pesussa EHS:n hunajahoitoa, mutta hiukset rasvoittu sillä nopeasti ja jäi vähän likaisen oloiseksi. Nyt innostuin asiasta uudelleen ja kaapissa oli sopivast XZ:n xsylitoli. S e jättää hiukset hieman takkuisiksi, tuoksuu kyllä taivaalliselta  :( Pitää tuo purkki käyttää ja kokeilla O&H ja sitä XZ:n Vanilla Cafea. Yritin etsiskellä sitä freemanin hoitista, mutta sitä ei saa täältä keskustasa enää, joten pitää odottaa, että pääsen prismaan...i

xXemoXx

• Vieras
« Vastaus #551 : 10.01.10 - klo:00:43 »
Aiemmin tuli tehtyä CO-pesuja useestikkin, mutta nyt se on vaan jotenkin jääny.. Vois taas joku kerta kokeilla, mutta mulle on jääny vähän epäselväks, että miten hyvin CO-pesulla saa muotoilutuotteita pois?

Poissa Sinimusta

• Tukkaguru
« Vastaus #552 : 10.01.10 - klo:12:49 »
Pesin tänään O&H:lla ja annoin vaikuttaa n. 10minuuttia. Tuli parempi lopputulos kuin Xsylitolilla  ;D Takkuja oli vähemmän ja tuntui kosteutetulta. Veti kyllä enemmän kiharalle kuin tavallisesti  :P

Poissa SannaS

• HAIRahtanut
    • Team Sanna & Schapet
« Vastaus #553 : 13.01.10 - klo:00:11 »
Tämä kyllä jättää hiukset pehmeämmän tuntuisiksi, ei tule ollenkaan sitä shampoon jättämää "pestyä" tunnetta, joka mun hiuksissa usein tuntuu karhealta. Puhtaat hiukset kyllä tulee, käytän pesuun EHS Mustikkaa, yleensä käytän sitä myös pikahoitiksena pesun jälkeen, mutta tänään kokeilin LV tehistä jonka ostin tänään. Hiukset on kyllä mukavan pehmeät ainakin näin märkinä.
Hiustenhoito - mikä ihana tekosyy.

Poissa Sinimusta

• Tukkaguru
« Vastaus #554 : 13.01.10 - klo:10:29 »
Pesin tänään sillä Vanilla Cafe hoitiksella ja voin vaan sanoa: ei enää ikinä  >:( Veti takkuun ja hiuksista tuli karkeat. Vedin päälle Nutrigloss:ia, että saisin tämän edes jotenkin selväksi.