Kirjoittaja Aihe: CO-pesu  (Luettu 376958 kertaa)

Poissa Caudealis

• HAIRahtanut
Vs: CO-pesu
« Vastaus #675 : 11.10.10 - klo:21:40 »
^

Toi olikin multa vähän tuollainen yleinen kommentti, kun olen oikeastaan jo aika pitkään miettinyt, miksi monet ostaa co-pesuihin jotain ehkä-ei-niin-hyviä-aineita. Siis olen ihan vaan mielessäni ihmetellyt, että eikö se hoitovaikutus co-pesuissa sitten näy... Mutta voihan kyllä olla, että shampoon jälkeen hyvät hoitoaineet vaikuttaa paljon paremmin, en tiedä.  :)

O&H on kyllä ollut ihan huippua. Päätin itse olla kuitenkin hamstraamatta, kun en kehtaa ravata kohta enää postissa tänä syksynä.  ;D

Poissa EllaBella

• HAIRahtanut
« Vastaus #676 : 11.10.10 - klo:21:47 »
Jaa, mene ja tiedä, olen minä MM.llä CeeOoannu hiuksia. Ehkä kyse on huuhtomisesta kun minä itse ainakin huuhtelen todella huolellisesti päänahan CO-pesun jälkeen. Joskus laitan uudestaan hoitsikkaa latvoihin vaikuttamaan huuhtomisen jälkeen,  joskus muhitan vielä jotain muuta hoitsikkaa.

Luonnonkiharat. Vyötäröpituus, 3b-c, iii.

Poissa nelma

• Tukkaguru
    • Sellaisia päiviä-blogi
« Vastaus #677 : 18.10.10 - klo:13:33 »
^Olen tykästynyt erityisesti Pomegranate&Sunflower ja Henna. Ensimmäinen ei sisällä öljyjä eikä tunnu liian hoitavalta. Tuoksuu makeille marjoille. Jälkimmäisessa Hennassa on safloriöljyä, mutta se kiilto <3 Tuoksuu villikirsikalta.

Hankin tuon Henna-hoitoaineen ja kerran olen sillä nyt CO-pessyt hiukseni. Tosi hyvä lopputulos! Hiukseni ovat todella pehmeät ja sileät, mutteivät yhtään liian raskaat. :)Hoitoaine tuntui kivan paksulta ja tuoksu oli miellyttävä ja miedohko. Kiitos Harley!  ;)
1bMii  BSL
<3: Iherb, Tigi OH-ha & öljyt

Strix

• Vieras
« Vastaus #678 : 18.10.10 - klo:19:49 »
^Ollos hyvä vain. Oma hennahoitis on loppumaisillaan, hajusta en välitä (kuten en kirsikasta liioin) mutta on niin oivallinen käytännössä että tilaan toistekin. Tuo ja Nivean diamond gloss hoitosuihke yhdessä on ne luottotuotteet kun haluaa niin kiiltävän tukan että muita häikäisee  ;D

Poissa Horros

• Tukkaguru
« Vastaus #679 : 18.10.10 - klo:20:05 »
Kiitos EllaBella MM-kehuistasi, innoittamanasi alun perin hankin sitä ja on kyllä aivan unelmahoitoaine!  :l En ole kertaakaan tosin shampoon jälkeen laittanut pelkästään, pitää varmaan sekin kokeilla ja jos se toimii, niin silloin ainakin laitan ison pullon tulemaan. Mikään muu ei ole tainnut saada hiuksiani yhtä pehmeän ja silkkisen ja helposti käsiteltävän tuntuisiksi.
Tänään laitoin MM:n jälkeen O&H:ta ja Foxy Curlsia sekaisin pikahoitikseksi, sen jälkeen Fox's-jätettävää. Saa nähdä, miltä tuntuu kunhan tukka kuivuu.
Kuiva 3a-kihara, mid backin ja vyötärön välissä. Vegaaniset tuotteet, pakkausmuovin vähentäminen.

Poissa EllaBella

• HAIRahtanut
« Vastaus #680 : 19.10.10 - klo:08:20 »
Juu ei kestä, ite nappasin MM-ajatuksen joltakulta tässä ketjussa, en vaan muista keneltä.
MM on kyllä yksi parhaista CO-pesuun.

Eilen pesin tyrnillä pääni, ai että toisen päivän jälkitunnelmia, hiukset on niin pehmeät ja kiehkurat.. Tyrni teki todellakin hiuksista puhtaat. Latvoihin laitoin muhimaan O&H.ta ja Shea Butter-hoitista, sekin on näköjään ihan hyvä combo.

Poissa malic

• HAIRahtanut
« Vastaus #681 : 30.10.10 - klo:13:20 »
Jos jaksais päivittäin pestä hiuksia, saattaisin käyttää CO-pesua aina. Oon löytänyt tän uudestaan ja siksi on kylppärin hyllyt täynnä halpoja, silikonittomia markettihoitiksia :D Ihan suosikkia on O&H pituuksiin, en oo vielä keksinyt mikä ois parhaiten päänahkaa ja juuria puhdistava.

Oli muuten XZ Tyrni + O&H suhteellisen öllö hajuyhdistelmä...
1bMii. Ehkä joskus tiedän mitä tahdon hiuksieni kanssa tehdä, siihen saakka kasvattelua.

Strix

• Vieras
« Vastaus #682 : 31.10.10 - klo:20:49 »
Täytyy täälläkin suositella. Ostin Kampin Anttilasta perjantaina halpaa (1.5e) Sen nimistä hoitoainetta joka tuli valtavassa 750ml purkissa. Aion itse käydä hamstraamassa tätä lisää CO-pesuja varten. Inci on melko riisuttu ja silikoniton, mutta toimii vallan hyvin edullisena CO-perushoitiksena. Olen tykännyt myös käyttää öljyjen sekoittelussa.

Poissa hilpsu

• HAIRahtanut
« Vastaus #683 : 31.10.10 - klo:21:04 »
^ Miltä tuo tuoksuu?  :D

Strix

• Vieras
« Vastaus #684 : 31.10.10 - klo:21:08 »
^Tuoksuu omaan nenään ihan hyvältä, paremmalta kuin moni muu hoitoaine joissa on se perusneutraali parfyymimäinen aromi. Ei haise ainakaan pahalta ja tuoksuu hiuksissa lyhyen aikaa raikkaalta, muttahälvenee nopeasti. 

|Piija

• Vieras
« Vastaus #685 : 01.11.10 - klo:10:37 »
Olen jälleen löytänyt CO-pesun, tällä kertaa toivottavasti lopullisesti. Käyttelin jo loppuun EHS mustikkahoitoaineen ja nyt pariin pesuun olen käyttänyt LV hoitoainetta, Tigin O&H:ta sekä Andrew Collinge perfect endings hoitoainetta, jonka yritän saada loppumaan kaikin keinoin. Seuraavaksi ajattelin kokeilla XZ:n karpalo-kinuskia. Pesen yleensä aika fiiliksistä riippuen joko CO tai shampoolla.

Poissa EllaBella

• HAIRahtanut
« Vastaus #686 : 06.11.10 - klo:23:28 »
Uhmasin kaikkia silikonisääntöjä ja pesin Mustikkahoitsikalla pään. Samalla hoitoaineella muhitin tunnin hiuksia ja kyllä tuli ihanat hiukset. Olen ihan yllättynyt miten halpa hoitsikka teki näin kauniit ja kiiltävät hiukset. Vautsi.
Nähtävästi silikoninenkin hoitsikka voi onnistua CO-pesussa. Ihan hyvä tietää.

Poissa SannaS

• HAIRahtanut
    • Team Sanna & Schapet
« Vastaus #687 : 07.11.10 - klo:10:26 »
^Mulla oli pitkään tuo käytössä CO-pesuissa, kunnes alkoi tuntua että se silikoni vaikka sitä siinä vähän onkin, kutittaa päänahkaa. Nykyään mun pää ei kestä kovin montaa pesua/hoitiskertaa niin että tuotteessa on silikonia ilman että alkaa kutittaa. Ihanat hiukset sillä kyllä tuli!!  :)
Hiustenhoito - mikä ihana tekosyy.

Poissa EllaBella

• HAIRahtanut
« Vastaus #688 : 07.11.10 - klo:19:54 »
SannaS, todellakin ihanat hiukset. Olen ihan äimän käkenä. Yleensä CO-pesusta tulee sellainen kähärä pinta hiuksiin, mutta nyt hiukset ovat ihan sileällä kiharalla. Hiukset ovat myös puhtaat ja kiiltävät. Kävin vakoilemassa EHS.n sivuilla ja huomasin myös että Mustikkahoitiksen ph oli 3,5. Ihmekös että täällä käytetään sitä myös sulkevana. Jokatapauksessa tästä purtilosta tulee vakiokamaa kylppäriini, niin CO-pesuissa kuin muhituksissa tai sulkevana.

Poissa Hyx

• HAIRahtanut
  • Perfektionisti & alkemisti
« Vastaus #689 : 07.11.10 - klo:21:28 »
Etsin searchilla mutta tulosta ei löytynyt, joten mitä sinettipidennys voisi tykätä CO-pesuista? Huomaako selkeätä eroa hiusten kunnossa/sinettien pysyvyydessä?
Kiitos vyötärömittani ja neitsythius! <3 <3

iHerb FOD387

Remember the secret!