Kirjoittaja Aihe: CO-pesu  (Luettu 376949 kertaa)

Poissa Chloe

• HAIRahtanut
Vs: CO-pesu
« Vastaus #75 : 06.08.07 - klo:11:34 »
Teidän juuresten ansiosta ostin Erittäin hieno suomlainen hunajahoidon ja yritin uudelleen CO-pesua. aivan mahtava lopputulos! En olisi uskonut, että saan hiukset sillä puhtaaksi. Tulee jopa puhtaampaa jälkeä kuin shampoolla ja hoitoaineella :o. Aikaisemmin olen kokeillut CO:ta O&H:lla, mut en saanut muuta kuin lähmäiset hiukset sillä.

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #76 : 06.08.07 - klo:11:55 »
Minullakin on ensimmäinen CO-pesu takana. Käytin XZ vanilja-suklaata, kun sitä on täällä niin paljon kehuttu.
Pesun jälkeen hiukset tuntui tosi puhtailta ja pehmeältä. Mielenkiinnolla jatkan CO-pesuja ja katson, miten ne hiuksiin/päänahkaan vaikuttaa.

nesayem

• Vieras
« Vastaus #77 : 07.08.07 - klo:20:48 »
Kivaa, että edullisillakin tuoteilla saa hyvää jälkeä  :D
Mulla vielä CO-pesu kokeilematta!

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #78 : 07.08.07 - klo:23:59 »
Tänään kartutin kokemusmaailmaani ensimmäistä kertaa CO-pesulla, EHS-hoitsikalla monien suosittelujen mukaisesti.  ;)
En jaksanut muhittaa sitä päässä puolta tuntia, joten se ehti vaikutta ehkä 5 minuuttia - yritin emulgoida kyllä huolella ja sainkin aikaan vaahtoa, mutta en tiedä vielä, oliko tulos todella onnistunut. Takkuja ei päässä kyllä ollut, mutta ei myöskään sitä pestyn tukan puhtauden tuntua. Odottelen tässä hiusten kuivumista kiinnostuneena, oliis kivaa saada tämä tekniikka toimimaan omalla kohdalla!
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #79 : 08.08.07 - klo:10:43 »
Kivaa, että edullisillakin tuoteilla saa hyvää jälkeä  :D
Mulla vielä CO-pesu kokeilematta!

Juu, jos myös pidemmässä käytössä XZ toimii niin hyvin kuin ekalla kerralla, niin en aio edes yrittää CO-pesua millään kalliimmalla tuotteella!

Poissa Husky

• Tukkaguru
  • It takes a fool to remain sane
« Vastaus #80 : 08.08.07 - klo:10:45 »
^Ihan taloudellisessa mielessä ei kannata käyttää CO:ssa kalliimpia tuotteita. Hoitista kuluu kuitenkin se kourallinen kerralla ja oikeastaan hoitikselta ei vaadita mitään muuta kuin silikonittomuutta.
Lyhyt poikatukka liukas ja taipuisa. Toimivat tuotteet O&H, Small talk, XZ Tyrnitehis, EHS Hunajahoitis.

Poissa theodora

• HAIRahtanut
« Vastaus #81 : 14.08.07 - klo:12:52 »
Apua! Mulle on ilmestynyt jotain (allergia?)paukamia hiusrajaan niskaan. Kutisee ja punoittaa. Muotoilutuotteita en ole ainakaan tarkoituksella tuolle alueelle laittanut, joten voisiko syypää olla co-pesussa käyttämäni hoitoaine? Vai johtuisiko kuitenkin todennäköisemmin muotoilutuotteesta, jota on vahingossa mennyt tuonne? Olen ihan pihalla, kun viimeisten kuukausien aikana on tullut käyttöön niin monta uutta tuotetta, että en yhtään tiedä mistä syyllistä pitäisi metsästää. Hakuakin kokeilin enkä tullut viisaammaksi.
« Viimeksi muokattu: 22.10.07 - klo:11:16 kirjoittanut theodora »

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #82 : 14.08.07 - klo:13:34 »
^ Kuinka pitkään annat hoitsikan vaikuttaa päässä? Minulla ainakin pidempään hoitoainetta pitäessä tulee usein niskaan ja kaulaan jotain pieniä paukamia. Varmaan johtuu jotenkin ihohuokosten tukkeutumisesta. Veikkaisin, ettei vika ole juuri tuossa Suklaavaniljassa. Jospa kokeilet seuraavan kerran laittaa hiukset ylös johonkin myssyn ja muovipussin alle, etteivät roikkuisi niskassa?

Poissa naanna

• Tukkaguru
  • 3B M ii
« Vastaus #83 : 14.08.07 - klo:19:50 »
Onko kukaan uskaltanut kokeilla Pirkan hoitoaineita CO-pesuihin? Nuuhkin pulloja kaupassa ja tuoksun puolesta ainakin voisin kokeilla. Inceistä en paljoa ymmärrä, mutta silikoonittomia nuo mielestäni kuitenkin olivat.

Poissa deko

• Tukkaguru
« Vastaus #84 : 14.08.07 - klo:19:57 »
^ Testattu. Normaali-hoitis tuoksuu mielestäni paremmalta kuin värjätty-hoitis, ovat silikonittomia. Itse käytin viimeksi Pirkkahoitista myös tehiksen jälkeen kevyenä sulkevana pikahoitona koska on melko hapanta.
this too shall pass.

Poissa Norppa

• Tukkaguru
« Vastaus #85 : 15.08.07 - klo:15:21 »
Mistä tietää kuinka hapanta mikäkin hoitoaine on? Näkeekö sen jotenkin noista aineista mitä se on syönyt? Vai pitääkö alkaa shoppaileen ph-testereitä ja kiikuttaa niitä kaupassa mukana  ???

Tää kaikki inceihin liittyvä on niin uutta ja ihmeellistä..
Ikuinen kasvattaja. Laatu jotakuinkin 2a M ii, kuivat ja helposti katkeilevat

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #86 : 15.08.07 - klo:15:36 »
^ Joko purkin kyljessä lukee tai sitten pitää testata itse.  :)
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #87 : 13.09.07 - klo:20:47 »
Kokeiltu kahdesti ja tykkään. Ekaks laitoin EHS valkoisen pullon hoitoa ja Tigin O&H:ta latvoihin ja annoin olla kymmenen minuuttia. Toisessa kokeilussa EHS hunajahoitoa ja Tigin Fashionistaa ja kymmenen minuuttia. Kummallakin tuli oikein puhtaat ja ilmavat hiukset.
Eikä noita hoitiksia tarvinnut kamalasti läträtä, kivasti vähän vaahtosivat kummatkin.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa Husky

• Tukkaguru
  • It takes a fool to remain sane
« Vastaus #88 : 13.09.07 - klo:20:57 »
Mun suosikiksi on muodostunut kuten Realicellakin Dailyn hoitoaine, taisi olla normaaleille hiuksille. Vaahtoaa mahtavasti, tuoksu on hyvä ja tekee puhdasta jälkeä. Halpaa, hyvää ja toimii.
Lyhyt poikatukka liukas ja taipuisa. Toimivat tuotteet O&H, Small talk, XZ Tyrnitehis, EHS Hunajahoitis.

Poissa Tiitunen

• HAIRahtanut
« Vastaus #89 : 13.09.07 - klo:21:13 »
Testasin XZ:n xylitol-hoitista co-pesuun, eikä lopputulos onnistunut. Joko tuo xylitol ei sovi näille hiuksille co-pesuun tai sitten vika on muissa aineissa. Vaniljasuklaa on ollut paras koikeilemani co-aine. Www:n keratiinihoitiksella tuli lähmäiset hiukset.
2a F ii, hiusten pituus noin puoleen selkään, tavoitemitta vyötäröllä, hapetevärjäyslakossa kesästä 2009