Kirjoittaja Aihe: CO-pesu  (Luettu 376940 kertaa)

Poissa chiliad

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
Vs: CO-pesu
« Vastaus #90 : 14.09.07 - klo:18:47 »
Mulla parhaiten toimii CO:ssa on EHS hunajahoito, on mukavan lirua nii levittyy hyvin hiukseenja kosteuttaa hyvin ja tuoksu on ihana  :-* muina oon sin käytellyt Vanilijasuklaata, jota en hajun takia osta enää ja XZ:n kosteuttavaa joka ei vaikuta mitenkään erikoiselta, mut ihan toimiva on :)

Poissa Heleena

• Tukkaguru
« Vastaus #91 : 14.09.07 - klo:20:05 »
^Mä myös tykkään käyttää CO-pesussa EHS:n hunajahoitoa, mutta ei se musta mitään kovin lirua ainetta ole. Yllättävän paksu koostumus siinä mun mielestä on, kun se tulee pullostakin ulos hyvin jämäkkänä massana. Mutta toimii siis CO-pesussa kuin häkä (emulgoituu hyvin, on hellävarainen hiuspohjalle) ja tuoksu on todella huumaavan ihana!
Meen eteepäi vaik ois pakki pääl!

Poissa Herya

• Tukkaguru
« Vastaus #92 : 14.09.07 - klo:23:00 »
Kokeilimpas mäkin sitten tota pesua. Pesin xz suklaa-vanilja hoitsikalla ja tuli kyllä niin pehmoinen tukka ai että :-*. Muistan  telkussa oli joskus joku pitkätukkainen mies joka kertoi ettei käytä pesuun muutakun hoitoainetta ja sen tukka oli tosi kiiltävä ja sileä. Voisko tätä tapaa oikeesti käyttää joka pesussa? Vai onko shampoo sitten niin tärkee aine? :-[

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #93 : 14.09.07 - klo:23:04 »
^ Ei nyt ehkä kokonaan kannata sitä shampoon käyttöä jättää, ei hoitoaine kaikkea hiuksesta kuitenkaan puhdista. Kyllä minä käyttäisin vähintään kerran viikossa. Tai sitten jättää tavallisen shampoon vähemmälle ja käyttää syväputsaria sitten välillä kun tarvitsee. :)

Poissa Shi Shi

• Tukkaguru
« Vastaus #94 : 15.09.07 - klo:00:34 »
Jos on kuivumaan taipuvainen hiuspohja, eikä lutraa silkkarien tai muiden helposti kasaantuvien ainesten kanssa, niin vois toi pelkillä hoitiksilla pesu toimiakin. Näin mä ainakin ajattelisin.  :)
Ara jo estic molt bé, gràcies! :: 2a M-F i :: " When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace." -Jimi Hendrix

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #95 : 15.09.07 - klo:10:02 »
^Mä myös tykkään käyttää CO-pesussa EHS:n hunajahoitoa, mutta ei se musta mitään kovin lirua ainetta ole. Yllättävän paksu koostumus siinä mun mielestä on, kun se tulee pullostakin ulos hyvin jämäkkänä massana. Mutta toimii siis CO-pesussa kuin häkä (emulgoituu hyvin, on hellävarainen hiuspohjalle) ja tuoksu on todella huumaavan ihana!

Onkohan sun hunajahoito pilalla? Koostumuksen kuuluu olla valuvaa ja aika nestemäistä (ei juuri yhtään jämäkkää). Olen käytellyt hunajahoitoa useita purkkeja, myös nuorempana ja aina koostumus on ollut samaa lirua. :)
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa tenn

• HAIRahtanut
« Vastaus #96 : 15.09.07 - klo:10:49 »
^ Kyllä mulla on EHS Hunajahoito aika paksua ja jämäkkää myöskin, eli tulee puristamalla purkista sellaisina klöntteinä, muuttuu kädellä sitten aika löysäksi. Enkä tosiaan usko että olisi pilalla, koska tuoksu on normaali ja aina se on tuollaista ollut mulla ainakin useita purkkeja.

Webekhet

• Vieras
« Vastaus #97 : 15.09.07 - klo:11:05 »
Mulla on myös ollut samanlainen koostumus Hunajahoitiksessa kuin tennarilla. Eli pullosta puristettuna tulee ulos yhtenä könttänä eikä valumalla, mutta kädellä muuttuu tosi juoksevaksi.

Poissa Heleena

• Tukkaguru
« Vastaus #98 : 15.09.07 - klo:14:38 »
^ Juuri tuota tarkoitin, mitä Tennari ja Webekhet mainitsivat. Eli pullosta ulos tullessaan hoito on hyvin jämäkkää ja tulee klöntteinä ulos, mutta sitten kyllä muuttuu juoksevammaksi. En kylläkään edelleen kutsuisi sitä miksikään liruksi, mutta nämä voi olla mielipideasioita.  ;) En kyllä minäkään usko, että tuote on pilalla.
Meen eteepäi vaik ois pakki pääl!

Varis

• Vieras
« Vastaus #99 : 15.09.07 - klo:18:56 »
Kyllä co:lla voi pestä tauotta, ei shampoopesu ole mitenkään välttämätöntä. Itse pesin hiukseni noin vuosi sitten lähes pelkästään co:lla. Käytin silikonittomia tuotteita, usein mainittuja XZ- ja EHS-hoitoaineita.

Poissa Herya

• Tukkaguru
« Vastaus #100 : 15.09.07 - klo:19:00 »
^Niin mäkin luulen kans. Käytän tosi harvoin mitään muotoilutuotteita ni ei sen puoleen tarvis ni kauheesti syväpesujakaan tehdä :). Vois kokeilla vaikka muutaman viikon. Jos kerran jotkut käyttää pelkkää vettäkin (WO-pesu)  ;D

Poissa tarhatyyli

• Tukkaguru
  • Unorganized Perfectionist
« Vastaus #101 : 16.09.07 - klo:20:58 »
Mä olen käyttänyt pitkään pelkkää CO-pesua, maks. kerran kuussa huitasen syväputsarilla. Käytän todella harvoin muotoilutuotteita, joten ei tukasta tarfvitse pestä kuin pöly ja omat rasvat. Ja hyvin pysyy puhtaana.
Sisäinen kauneus on rumien huijaus.

Vapaus on porvarillis-liberaalinen sairaus johon voi kuolla.

Poissa Luurankka

• Tukkaguru
« Vastaus #102 : 16.09.07 - klo:22:17 »
Mulla on myös ollut enemmän sellaista löysää tuo EHS:n Hunajahoito.
Siivous ilman Tolua on teeskentelyä.
1 c F ii. Vaalea pehko. Herkkä helposti tukkiutuva sekaiho.

Poissa Sanguine

• Tukkaguru
« Vastaus #103 : 17.09.07 - klo:23:39 »
Tein pitkästä aikaa CO-pesun, yllättävän hyvin tuloksin.

Tein CO-pesun viimeksi ehkä keväällä, käyttäen Joicon K-pak hoitoainetta. Tuloksena oli raskas tukka, puhdas, mutta meni ihan päätä myöten.

Nyt kokeilin vaniljasuklaalla. Vähän epäilytti, tuleeko tukasta edes puhdasta, koska tuntui siltä, että hoitista meni puoli purkkia. Heti tuntui siltä, että nyt tulee lähmäistä jälkeä, kun hoitsikka ei vaahdonnut yhtään. Hieroin kuitenkin kovasti. Latvoihin pistin NG:tä, ja sitten vaan hautumaan. Pidin päässä about 30 minuuttia. Tarkoitus oli pysytellä vartissa, mutta aika ihan hujahti, kun aloin aikani kuluksi selailemaan hiusmalleja. Tukka kuivui CO-pesun jälkeen todella hitaasti. Pesin jossain tukan jossain 16:40 aikaan, ja osa tukasta oli kostea vielä kahdeksan aikaan. Nyt on tukka ihan kiva, melkein tuuheampi, kuin normaalin shampoopesun jälkeen, mikä ihmetyttää. Varmasti kokeilen vielä uudestaankin.  :)
« Viimeksi muokattu: 17.09.07 - klo:23:42 kirjoittanut Sanguine »
Yksi kahvipannu sinne tai tänne - ei kai se suuria merkitse, kun ollaan etsimässä pyrstötähtiä. 

Poissa Herya

• Tukkaguru
« Vastaus #104 : 18.09.07 - klo:11:03 »
Mä oon pessyt tukkaa co-pesulla nyt 2 kertaa. Ajattelin siirtyä nyt vähäksi aikaa pesemään pelkästään niin koska tukkani on aivan älyttömän pehmoinen ja tuuhea pesun jälkeen eikä tarvitse pestä kun joka toinen päivä. Ennen jouduin jokapäivä :o. Vanija-suklaa hoitis käytössä. Mut tekis mieli kokeilla tota ehs hunajahoitoa myös ::)