Kirjoittaja Aihe: Tuotesuosituksia  (Luettu 638500 kertaa)

Poissa tragedia

• HAIRahtanut
  • recovered hair dye junkie
Vs: Tuotesuosituksia
« Vastaus #1005 : 06.04.10 - klo:18:43 »
^iHerbistä löytyy todella hyviä kevyitä aurinkosuojavoiteita edullisesti ja korkeilla suojakertoimilla - oon nyt reissussa enkä muista tarkkaan mitä merkkiä tilaamani tuotteet olivat, mutta laitan edittiä kunhan kotiudun  ;)

edit. eli tintulle laitoinkin jo yksäriä, mutta mikäli muitakin kiinnostaa niin omistamani tuotteet ovat siis seuraavat:
http://www.iherb.com/Reviva-Labs-Sun-Protective-Moisturizer-Light-Cream-1-5-oz-42-g/5041?at=0
http://www.iherb.com/Alba-Botanica-Green-Tea-SPF-30-Sunscreen-4-fl-oz-118-ml/4423?at=0
« Viimeksi muokattu: 08.04.10 - klo:07:02 kirjoittanut tragedia »
1cFii
Sikses iha nätti naine.

LP_Alice

• Vieras
« Vastaus #1006 : 07.04.10 - klo:09:00 »
Mä etsiskelen nyt jotain värisuojatonta shampoota, joka ei kuitenkaan pesisi ihan hirveän narskuvaksi, kun rääkätty letti menee herkästi karhean puun tuntuiseksi shampoopesujen jälkeen :-\ en kuitenkaan CO-pesujakaan viitsisi nyt tehdä, kun pitäisi saada väriä vähän haalisteltua. Kaikki ehdotukset ovat tervetulleita! :)

Poissa Tintu

• Tukkaguru
« Vastaus #1007 : 07.04.10 - klo:09:16 »
^CO-pesuthan haalistavat ainakin itselläni väriä tehokkaasti. Ja XZ-shampoot myös.

LP_Alice

• Vieras
« Vastaus #1008 : 07.04.10 - klo:11:51 »
^Mulla CO-pesut haalistaa yleensä sen "ylimääräisen" värin pois, mutta sitten istuu aika tiukkaan loput :-\ parikuisilla shampoo "kuureilla" ja kesällä olen aikaisemminkin saanut haalisteltua kerrostunuttakin väriä aika huolella, mutta nyt on tosiaan niin karheat hiukset etten ihan mitä tahansa shampoota päivittäin uskalla käyttää :D mutta tuo XZ xylitol shampoo hieman houkuttelee, voisin ehkä kokeilla sitä. Tuo MOP:in hydrating shampookin vaikuttaa tosi ihanalta, mutta onko siinä värisuoja?

Poissa Pähkinä

• Tukkaguru
« Vastaus #1009 : 07.04.10 - klo:11:57 »
^ En tiedä onko tuossa MOP:issa värisuoja, mutta ei se ainakaan väriä vie.  :D Mulla on kevytväri, eikä MOP kuluta sitäkään oikeastaan laisinkaan, ei edes tyvestä. Hellävarainen, mutta hieman Hydratingia enemmän väriä kuluttava on MOP:in Clean-shampoo. Oletko ajatellut kokeilla pesua/muhittelua syväpuhdistavalla shampoolla ja sitten vain massiiviset kosteutusmuhittelut päälle?

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #1010 : 07.04.10 - klo:12:02 »
MOP-shampoot eivät oikein väriä vie, Clean on sekin aika hellä ainakin itselläni.

Mutta mites ihan öljymuhittelut, jos ne liottaisivat väriä pois? Tukka ainakin tykkäisi.

LP_Alice

• Vieras
« Vastaus #1011 : 07.04.10 - klo:12:11 »
Syväputsarimuhituksia olen harrastellut, mutta niitäkään en joka päivä viitsi tehdä, koska hiukseni rasvoittuvat sen jälkeen aivan sietämätöntä tahtia ;D Nuo öljytkin kuullostavat lupaavilta, vievätkö suoraväriä hyvin? Mikä öljy olisi paras tuohon haalisteluun? :)

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #1012 : 07.04.10 - klo:12:28 »
Mä käytän kookoskermaa sillointällöin tukkaan, ja se vie ainakin mun hiuksista hyvin suoraväriä pois.  :) Öljyt varmaan sitäkin enemmän, mutta niistä ei ole niin paljoa kokemusta että osaisin hyvin neuvoa.

LP_Alice

• Vieras
« Vastaus #1013 : 07.04.10 - klo:19:07 »
Pitää huomenna käydä ostamassa joku öljy sitten ;) itse asiassa tuon shampoon suhteen keksin sekoittaa vähän O&H:ta 2-in-1 sh/ha:n sekaan ja johan oli tulos parempi, vaikkei ihan takuton kyllä :D

Poissa Eläimellisyys

• Tukkaguru
« Vastaus #1014 : 08.04.10 - klo:19:04 »
Mä tarvisin suosituksia pikahoitoaineelle. Mun ongelma on siinä etten jaksa muhitella tukkaa jatkuvasti. Nykyiset aineet toimii parhaiten vähintään 20 minuutin vaikutusajalla, ja mä haluaisin hoitoaineen joka tekisi tukasta super sileän jo 2-5 minuutissa. Mun hiukset on vyötärömittaiset ja värjätyt, ja luonnostaan hyvin helposti takkuuntuvat (jos niitä "pörröttää"). Tällä hetkellä tukasta saa parhaimman MOP hydratingilla, Joico Intense hydratorilla ja Lanza Kukui nut-conditionerilla, noita siis muhittelen Lanzaa ja Mopia 20-30 min, ja joicoa aina yli tunnin. Ajattelin jatkossa muhitela vain kerran tai kaksi viikossa.

Merkillä ei ole väliä, kunhan sitä saa ostettua jenkeistä. Silikonia saa olla, mutta mielellään myös hoitavia aineita - tärkeintä on sileä lopputulos nopealla ajalla. Jos tämä homma ei toimi niin laitan rastat ;)

Poissa tuutikuu

• Hiushörhö
« Vastaus #1015 : 08.04.10 - klo:19:15 »
^Ihan ehdottomasti Silky Sexy Hair. Ihana karkin tuoksu ja selvittää tukan saman tien. Käytän sitä itse pidennystukkaan, joko sellaisenaan kun on kiire tai muilla aineilla muihitusten jälkeen viimeistelemään lopputuloksen -  ja toimii. On kuitenkin lähinnä vain hiusta meikkava tuote, jos kosteutusta ja rakennepaikkausta kaipaa niin välillä on hyvä vaihdella esim. niiden jo mainitsemiesi muhitushoitisten kanssa. Jenkkiläinen sarja, niin eiköhän löydy :) .
« Viimeksi muokattu: 08.04.10 - klo:19:17 kirjoittanut tuutikuu »

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #1016 : 08.04.10 - klo:20:44 »
Aussie Hair Carea saa jenkeistä ja sarjan Miracle Moist on ainakin kehuttu pikahoitiksena. Itse olen käyttänyt sitä pullollisen ja silottaa kyllä + inci on hyvä, silaria taisi olla vähäsen. On myöskin edullista siellä päin maailmaa.

Poissa EllaBella

• HAIRahtanut
« Vastaus #1017 : 12.04.10 - klo:19:45 »
Saisinkohan minä tuotesuosituksen?
Minulla olisi hakusessa oikein kosteuttava ja hoitava shampoo.
Olen kokeillut Moppia, Therappea, mutta huomasin että MOP kutitti päänahkaa liian peräkkäisissä käytöissä ja Therappe vaan on niin kallista että henkeä salpaa.
Glissit, Erisanit jne on kokeiltu, samoin XZ. Kuivattavat liikaa. Nähtävästi minulle teki biotiinin käyttö rasvoittuvasta päänahasta kuivan, samaten ihoni hilseilee kuivuuttaan.
Luonnonkiharat. Vyötäröpituus, 3b-c, iii.

|Piija

• Vieras
« Vastaus #1018 : 12.04.10 - klo:20:15 »
^ Oletko testannut LV:n kosteuttavan shampoon? - Maksaa vähän päälle 3€ ja on hellävarainen.  :)

Poissa kleio

• Tukkaguru
« Vastaus #1019 : 12.04.10 - klo:20:35 »
^ Myös Urtekramin sulfaatittomat ja vähäsulfaatilliset ovat mainioita. Itsellä loppui hilseily ja kutitus käytännössä kokonaan. Ei kuivata hiuksia ja muutenkin pesevät todella hellävaraisesti.
Iherbin alennuskoodi ensitilaajalle KOR084. Vitacostin 10$ alennuskoodi ensimmäistä kertaa tilaavalle: http://goo.gl/YZ3A3v