Kirjoittaja Aihe: Tuotesuosituksia  (Luettu 638508 kertaa)

Poissa nelma

• Tukkaguru
    • Sellaisia päiviä-blogi
Vs: Tuotesuosituksia
« Vastaus #1065 : 03.07.10 - klo:10:33 »
^
No ei kai niissä nyt alkoholia ollut? Silikoneja kylläkin.

Tintu,
toimii hyvin yksinäänkin. :) Itse vaan tykkään sekoitella, on sitten mielestäni helpommin annosteltavissa.
1bMii  BSL
<3: Iherb, Tigi OH-ha & öljyt

Poissa EllaBella

• HAIRahtanut
« Vastaus #1066 : 03.07.10 - klo:12:01 »
Minä kans tykkään sekoitella ja myös sen takia että latvat tuoksuvat sitten hyvälle :D Mua kiinnostaisi tietää, mistä tämä resepti on alunperin lähtöisin.
Luonnonkiharat. Vyötäröpituus, 3b-c, iii.

Poissa Kaneli

• Haiven
  • *
« Vastaus #1067 : 03.07.10 - klo:22:57 »
^^ Mitä Stearyl Alcohol sitten on? t. tietämätön :D

Poissa kiwi

• Tukkaguru
« Vastaus #1068 : 03.07.10 - klo:23:26 »
^ Se on rasva-alkoholi, mikä ei kuivata. :)

Poissa Kaneli

• Haiven
  • *
« Vastaus #1069 : 04.07.10 - klo:00:19 »
selvä  :D

carrot

• Vieras
« Vastaus #1070 : 06.08.10 - klo:16:29 »
Onko kokemuksia siitä, mikä ois paras hoitis tohon Fox shea butteriin? Kaikkea olen kuivaan tukkaani kokeillut, ja tässä tökötissä olis nyt sitten viimeinen toivo. ;D

Poissa nelma

• Tukkaguru
    • Sellaisia päiviä-blogi
« Vastaus #1071 : 07.08.10 - klo:15:00 »
^
Jaa-a. Mitään järisyttäviä eroja en ole huomannut, mutta Tigin OH ainakin toimii hyvin ja siinä on itsessäänkin hoitavia aineita. Muuten olen saattanut käyttää jotain ihan liruhoitiksiakin.
1bMii  BSL

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #1072 : 28.08.10 - klo:14:55 »
Mä tarttisin jonkun pikahoitiksen mun värjätyille hiuksille. Eli joku suht simppeli hoitis mikä ei veisi väriä, kosteuttaisi ja selvittäisi. Ei saa olla liian hoitava ettei tukka ihan lätsähdä. Silikonia saa olla mutta ei heti alussa. Tuoksun pitäisi olla myös kiva. Mitä te muut käytätte pikahoitsikkana värjätyille suht pitkille hiuksille?

Poissa nelma

• Tukkaguru
    • Sellaisia päiviä-blogi
« Vastaus #1073 : 28.08.10 - klo:15:17 »
^
Tigin Moisture Maniac. Siloittaa ja selvittää nopeasti, riittoisa ja tuoksuu hyvältä. Ei latista, mun hiukset jäävät oikein tuuheiksi tällä. Hoitotehot ei ihan aina meinaa riittää, mutta pari tippaa jotain öljyä auttaa aina. ;)
1bMii  BSL

Poissa pitkätukka

• Tukkaguru
« Vastaus #1074 : 28.08.10 - klo:19:42 »
Mä tarttisin jonkun pikahoitiksen mun värjätyille hiuksille. Eli joku suht simppeli hoitis mikä ei veisi väriä, kosteuttaisi ja selvittäisi. Ei saa olla liian hoitava ettei tukka ihan lätsähdä. Silikonia saa olla mutta ei heti alussa. Tuoksun pitäisi olla myös kiva. Mitä te muut käytätte pikahoitsikkana värjätyille suht pitkille hiuksille?

Osittain samaa kuin nelma. Sekoitan kämmenellä Tigin Moisture Maniacia ja Oatmeal & Honeya suunnilleen 1:1 suhteella. Siitä tulee silikoniton sekoitus.

Sekoitan joskus samaan tapaan Tigin Oatmeal & Honeya ja Joicon Intense Hydratoria. Joicossa on silikonia (amodimethicone) INCIn puolivälin jälkeen.

Toisinaan käytän yksinään Joicon Moisture Recoverya, jossa on vähän enemmän silikonia (dimethicone INCIN alusta neljäntenä aineena).

Mikään noista ei lätsäytä hiuksiani, mutta näitä ei ole toisaalta helppo lätsäyttää muulla kuin liialla öljyllä. Tai ainakaan hiusteni kestovärjättyjä pituuksia ei ole helppo lätistää. Naturelli osa saattaa käyttäytyä eri tavalla, mutta sitä on vielä vasta korvien alareunan tasalle, joten en ole siitä vielä ihan varma.

Tuoksut ovat omaan nenääni ok, mutta sehän on yksilöllistä mikä miellyttää ketäkin. Tykkään erityisesti Tigin OH:n tuoksusta.
« Viimeksi muokattu: 28.08.10 - klo:19:47 kirjoittanut pitkätukka »
1c/F/M/ii, oma väri, pituus kohta polviin asti (nyt reilut 130 cm). Hiukseni pitävät silikonista ja hiuspohjani inhoaa sulfaatteja. Siispä sulfaatiton shampoo ja silikonillinen hoitoaine. Merkillä ei ole suurta väliä. Kookosöljy kaikkialle hiuksiin noin tunti ennen pesua.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #1075 : 28.08.10 - klo:20:17 »
Itsellä MM ei riitä kosteuttamaan, enkä oikein ole noista öljyistä innostunut. OH korputtaa mulla.

Poissa imaria

• HAIRahtanut
« Vastaus #1076 : 29.08.10 - klo:19:11 »
Entä Joicon Color Endure tai Moisture Recovery? Olen kuullut noista hyviä kokemuksia pikahoitiksina. :) Itse tykkäsin käyttää jossain vaiheessa Tigin Superstaria. Hoitotehot eivät nyt kummoiset ole, mutta tukka pysyi hyvässä kunnossa, piti värin nättinä ja päivittäisrutiinit harjaamisineen hoituivat kivuttomasti.
1cMiii / vaaleat / tavoittelevat olkapäitä

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #1077 : 29.08.10 - klo:19:13 »
Itsellä MM ei riitä kosteuttamaan, enkä oikein ole noista öljyistä innostunut. OH korputtaa mulla.

Miten ois siinä tapauksessa Tigin Eco Awesome? Sisältää silikonia hieman, mutta ei lähellä incin alkua. O&H ei toimi mullakaan erityisesti ja Tigeistä aktiviisessa käytössä on Moisture Maniac ja Eco Awesome, joista EA on mun mielestä vielä kosteuttavampi kuin MM. Jos siis MM ei riittänyt sulle niin ehkä toi EA ois sopiva? Ja EA on nimenomaan kosteuttava, ei ainakaan mun blondatuissa hiuksissa tunnu yhtään rakennepaikkaavalta tai korputtavalta.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #1078 : 30.08.10 - klo:19:28 »
Millaiselle tuo Tigin Eco Awesome tuoksuu?

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #1079 : 30.08.10 - klo:19:50 »
^Hammastahnalle/vihreälle Jenkki-purukumille, mutta se haju ei jää hiuksiin.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.