Kirjoittaja Aihe: Tuotesuosituksia  (Luettu 638015 kertaa)

Poissa imaria

• HAIRahtanut
Vs: Tuotesuosituksia
« Vastaus #1140 : 22.12.10 - klo:09:38 »
^ LV:n shampoosta ei ole kokemusta, mutta Marja Spa-shampoo on kyllä markettishampoiden ehdotonta kärkikastia! Musta tuntuu, ettei marketissa ole ainakaan mulle kyllin kosteuttavaa shampoota, mutta tämä ajaa kuitenkin asiansa oikein hyvin ja kosteuttaa keskivertoshampoota enemmän joka tapauksessa. :)
1cMiii / vaaleat / tavoittelevat olkapäitä

Poissa nelma

• Tukkaguru
    • Sellaisia päiviä-blogi
« Vastaus #1141 : 22.12.10 - klo:09:43 »
^^
Mä käytän tuohon tarkoitukseen Avalon Organicsin Nourishing Lavenderia. Syväputsausten välillä poistamaan ylimääräiset lähmät tai kun pää on toosi likainen. Se on sulfaatiton, mutta hyvin pesevä ja takuttaa kyllä hiuksia, mutta ei tunnu kuivattavan.
1bMii  BSL
<3: Iherb, Tigi OH-ha & öljyt

Poissa Georgina

• Hiushörhö
« Vastaus #1142 : 22.12.10 - klo:11:33 »
Kaverin puolesta kyselen, että mikä olisi sopiva tuote, jos haluaa muotoilla hiukset 50-luvun tyyliin á la Elvis? :)

Poissa EllaBella

• HAIRahtanut
« Vastaus #1143 : 22.12.10 - klo:12:50 »
Kiitos nelma ja imaria. Täytyy pistää Avalon Lavender ostolistalle kun tilaan iHerbistä seuraavan kerran. Marjaspata löytyy ihan lähimarkesta joten täytyy tähän hätään kipaista lähikauppaan.

Georgina, en muotoile hiuksia joten en osaa muuta vinkata kuin että tuolla muotoilupuolella voisi löytyä sopivia vinkkejä. Ainakin sellainen hämärä muistikuva on, että jos haluaa muotoilla jonkin kampauksen, olisi sh ja hoitis tuuheuttavia, mutta nyt en muista perusteluja asialle enkä edes onko muistikuvani oikea.
Luonnonkiharat. Vyötäröpituus, 3b-c, iii.

PrettyMia

• Vieras
« Vastaus #1144 : 22.12.10 - klo:21:25 »
Kertokaahan, mikä jätettävä sopisi mielestänne hennoille, pörröisille ja luonnonkiharille hiuksille?
Mahdollisimman vähän latistava, mutta hoitava olisi aika nappi.  8)
« Viimeksi muokattu: 22.12.10 - klo:21:32 kirjoittanut PrettyMia »

Poissa imaria

• HAIRahtanut
« Vastaus #1145 : 22.12.10 - klo:21:56 »
^ Mä varmaan hankkisin hennoille hiuksille suihkittavaa. Olivin suihke, jota saa Kickseistä, on oikein hyvä. Marketista saa Herbinan Marja Spata, joka auttaa ainakin takkujen selvittelyssä ja taltuttaa pörröisyyttä. Lisäksi 4R:n Moisture mist on myös mielestäni varsin hyvä.

Toisaalta pörröjen taltutuksessa voi voidemaisuuskin olla valttia: Pieninä määrinä Giovannin Leave-in -jätettävä, jota saa siis iHerbistä, vois toimia. Mulla on myös äärimmäisen hyviä kokemuksia Lushkin R&B-jätettävästä, mutta sen annostelussa tarvii olla tosi, tosi tarkka. :)

nelma, puskeeko tuosta Nourishing Lavenderista laventelin tuoksu kovin voimakkaana läpi? Kiinnostaisi hankkia, mutta ikävä kyllä laventeli ei ole suosikkituoksuni sitten ollenkaan, päin vastoin..
1cMiii / vaaleat / tavoittelevat olkapäitä

PrettyMia

• Vieras
« Vastaus #1146 : 23.12.10 - klo:11:01 »
^Okei, kiitos. :)

Itseasiassa omistankin tuon Lushin R&B:n, mutta kaipailisin ehkä hieman kevyempää jätettäväksi. Tuo on kyllä mainiota ainetta yksittäisten suortuvien muotoiluun. :D
« Viimeksi muokattu: 23.12.10 - klo:11:07 kirjoittanut PrettyMia »

Poissa Georgina

• Hiushörhö
« Vastaus #1147 : 23.12.10 - klo:14:05 »
Georgina, en muotoile hiuksia joten en osaa muuta vinkata kuin että tuolla muotoilupuolella voisi löytyä sopivia vinkkejä.

Ajattelin laittaa tänne, kun muotoilupuolella ei taida olla omaa tuotesuosituksille tarkoitettua osiota. Olisikohan sellainen tarpeellista perustaa? :)

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #1148 : 23.12.10 - klo:22:44 »
Kaverin puolesta kyselen, että mikä olisi sopiva tuote, jos haluaa muotoilla hiukset 50-luvun tyyliin á la Elvis? :)
Mun mies käyttää ihan sitä perinteistä "aitoa ja oikeeta" hiusrasvaa, NuNileä ja Murraysia. Myydään esim. Goofin Recordsissa (Hämeentie 46, Helsinki). Ei löydy kampaamokaupoista tai Sokoksilta, tsekattu on :D
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa EllaBella

• HAIRahtanut
« Vastaus #1149 : 26.12.10 - klo:18:00 »
Georgina, en muotoile hiuksia joten en osaa muuta vinkata kuin että tuolla muotoilupuolella voisi löytyä sopivia vinkkejä.

Ajattelin laittaa tänne, kun muotoilupuolella ei taida olla omaa tuotesuosituksille tarkoitettua osiota. Olisikohan sellainen tarpeellista perustaa? :)

http://www.juurikasvu.org/smf/index.php?topic=1021.0

Kokeileppa tuota. Ainakin mitä hetken selasin tuota ketjua, siellä näytti olevan asiaa sivuavaa.
Mulla ei tosiaan ole kuin AfterParty ja Smooth and Shine. Omiin tarkoituksiinsa ne molemmat ovat ihan loistavia :)
Myöntää täytyy että olen miettinyt pitäisikö ostaa tuleviin juhliin Small Talk. Ymmärsin että se on hyvä muotoilutuote. Toisaalta en osaa edes laittaa hiuksianikaan nätisti.

Poissa porsas

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #1150 : 28.12.10 - klo:15:00 »
Ajattelin tehdä tilausta mansikkalaan tai lookfantasticiin, ja nyt tarttis shampoo- ja hoitis-suositteluja. Tukka yltää olkapäille ja on suora(/taipuisa) ja ohut: yksittäiset hiukset on hentoja eikä voi sanoa että niitä ois kauhean runsaasti. Muutoin on oma vaalea väri mutta päällä vaaleita ja alla tummempia raitoja. Päänahka rasvoittuu nopeasti, ja pesen päivittäin. Latvat, ja etenkin raidoitetut kohdat, tuppaa tiheistä pesuista kuivahtamaan. Hakusessa olisi siis kosteuttavat shampoo ja hoitoaine, joille vaatimuksena olisi etteivät lätsäytä ennestään ohutta tukkaa ja mielellään saisivat olla tuoreelle värille hellävaraisia. 4R:n kosteuttava sarja on ollut ihan kiva, mutta hoitoaineelta ainakin kaipaisin hiukan enemmän ehkä kosteutustehoja.

Tuuheutusta en erityisemmin noilta tuotteilta kaipaa, koska siihen tarkoitukseen käytän Tigin Superstar -shampoota, joka on toiminut vallan hyvin tähän pehkoon. Suunnilleen joka toiseen pesuun etsin siis tuota kosteuttavaa shampoota, ja hoitista päivittäiseen käyttöön. Löytyisköhän Tigiltä mitään kokeilemisen arvoista? Dumb Blondea kiinnostais kokeilla, mutta moni on haukkunut sen lyttyyn liikojen(?) silikonien takia. Myös Moisture Maniac ja Self Absorbed kiinnostaa, mutten oikein tiedä mikä noista kaikista ois mun tukkaan paras. Myös muuta kuin Tigiä saa toki suositella! Samaan tilaukseen ajattelin pistää joicon rekkuhoidon noita huonokuntoisia raitoja ajatellen  :)

Poissa Pähkinä

• Tukkaguru
« Vastaus #1151 : 28.12.10 - klo:16:11 »
^ Mulle MOP:in Clean on ollut paras hieman "pesevämpi" shampoo päivittäiseen käyttöön. Se ei myöskään sulfaatittomana kuluta väriä yhtä lailla kuin perusshampoot. Ja tietty MOP:in Hydrating on todella pidetty, mutta on sitten jo selkeästi kevyemmin pesevä kuin Clean. MM shampoo on todella kuivattava (denaturotu alkoholi aivan incin alussa), joten sitä ei ainakaan kannata ottaa, sen sijaan MM hoitoaine on oikein toimivaa, jos haluaa keveän tuloksen (ei siis sisällä silikoneja) ja kevyt hoitoteho riittää. Täysin erilainen tuote kuin DB hoitoaine, joka on sitten jo huomattavan silikoninen ja raskauttavampi.

Kaipaako sun tukka silikoneja? Toiset tuntuvat saavan niiden avulla paremman tuloksen kuin silikonittomilla tuotteilla koskaan, toisilla taas toisinpäin.

Poissa porsas

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #1152 : 28.12.10 - klo:19:44 »
Pähkinä, kiitti vinkistä! Pitääkin syynätä tarkemmin että kumpi noista MOPeista olisi mulle parempi.
Ja joo noista silareista... mun hiukset ei tykkää jos niitä on liikaa, mutta pieni määrä ei ole haitaksi. Varmaan mm olisi mulle siis noista tigeistä parempi  :)

Poissa EllaBella

• HAIRahtanut
« Vastaus #1153 : 28.12.10 - klo:20:27 »
Porsas, ja CWC-pesu on todella hyvä latvoille.
Mopin shampoita itsekin suosittelisin. Nexxujen Therappe on myös hyvä hellävarainen.

Ihan melkein hävettää kun löysin tämän kaapin pohjalta, kun olin kysellyt hyvää sulfaatillista ja tässähän se oli.
Jotenkin olin muistellut että tämä oli kulutettu loppuun, mutta kahteen pesuun siitä oli ja oli muuten tosi hyväntuntoinen.

Poissa Sassy

• HAIRahtanut
« Vastaus #1154 : 06.01.11 - klo:16:09 »
Olen täältä foorumin kautta löytänyt mitä mahtavempia hiustuotteita  ja vinkkejä, joista en mistään hinnasta luopuisi. Nykyisin luomuilen hiustenhoidonsuhteen ja hiukset sekä atooppinen iho rakastaa. Lisäksi vuosia kestanyt krooninen nuhani on kadonnut, kuten myös ihottumat yläselästä sekä decoltelta, enkä edes enää aivastele suihkussa  <3 Kiitos paljon, elämäni on helpottunut huimasti.
Vielä yksi  tuote olisi hakusessa, hyvä selvityssuihke. Olen käyttänyt Herbinan marja spa suihketta, mutta se lähmää hieman jos suihkii enemmän. Käytän lähinnä voidemaisia jätettäviä, joten ne eivät oikein toimi tässä tarkoituksessa. Haussa on siis joku suihkutettava kevyt jätettävä hoitoaine, jolla saisi luonnonkiharan pörrön taltutettua aamuisin  :) Mieluiten siis luonnonmukainen tuote, joka ei sisällä silikoneja tai  hirmuisesti hajusteita. 
« Viimeksi muokattu: 06.01.11 - klo:16:14 kirjoittanut Sassy »
Sans élégance de coeur, il n'y a pas d'élégance.
- Yves Saint-Laurent