Kirjoittaja Aihe: Tuotesuosituksia  (Luettu 637968 kertaa)

LP_Alice

• Vieras
Vs: Tuotesuosituksia
« Vastaus #1155 : 06.01.11 - klo:18:00 »
^En tiedä oletko jo kokeillut, mutta Niiskuneidin selvityssuihke on melestäni kevyempi kuin tuo MarjaSpa. ;D Itse en koskaan saanut tuolla lähmää aikaiseksi, ja yleensäkin ihan pari suihkausta riitti esim. aamutakkujen selvittämiseen.

Poissa SannaS

• HAIRahtanut
    • Team Sanna & Schapet
« Vastaus #1156 : 06.01.11 - klo:21:53 »
^^Mulla toimii tuossa tarkoituksessa XZ suklaa-vanilja käsien kautta levitettynä. Suihkin sitä siis käsiin ja niistä pyyhin hiuksiin, ei lähmää yhtä helposti ja tuntuu jotenkin että levittyy tasaisemmin. Hiukset silottuu jo siinä samalla kun sormia vetää hiusten läpi. Mulla ei takkuja pahemmin ole että siitä en osaa sanoa mutta mun pörrötukka sillä asettuu kyllä. Liika annostelu lähmää, mutta vain jos suihkii suoraan hiuksiin.
Hiustenhoito - mikä ihana tekosyy.

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #1157 : 07.01.11 - klo:13:05 »
^^^ Täältä tulee myös ääni niiskuneiti suihkeelle, tuoksuu kyllä ( vadelmakarkille  :D ) mutta tuoksu on mun mielestäni kevyempi kuin marja spassa.
Mulla on tällä hetkellä niiskuneiti suihke käytössä lähinnä vaan hiusten harjaamisen yhteydessä. Siloittaa ihan mukavasti, tosi vähän mutta tarpeeksi. Lähmää en ole saanut aikaiseksi vaikka olen vähän reippaammallakin kädellä kokeillut suihkia. Tuoksu on hyvä, ei ole yhtään sellainen ällömakea vaan aika raikas karkinhajuiseksi.
« Viimeksi muokattu: 07.01.11 - klo:13:12 kirjoittanut wilma »

LP_Alice

• Vieras
« Vastaus #1158 : 08.01.11 - klo:15:58 »
Tulipahan muuten vielä mieleen, että itsellä toimii Tresemmen lämpösuojasuihke kaikkein parhaiten pörrön siloittamiseen ja hieman kiiltoa tuomaan. Selvittävyydestä en osaa sanoa, mutta tosiaan siloittavana on kyllä lemppari. :) En ole saanut lähmää aikaan tuollakaan.

jessicah

• Vieras
« Vastaus #1159 : 27.01.11 - klo:20:48 »
Oon tekemässä tilausta netistä, ja kaipailisin vinkkejä et millainen hoitoaine sopis mun blondatulle, suht ohuelle ja kuivalle tukalle? Sekä jätettäviä että poishuuhdeltavia.

|Piija

• Vieras
« Vastaus #1160 : 29.01.11 - klo:10:59 »
^ Tuollaisiin kysymyksiin on aina vaikea vastailla, näkemättä hiuksistoa. :) Mutta mikäli hiukset tarvitsevat rakennepaikkausta, mikä on hyvin todennäköistä kertomasi perusteella, niin täältä: http://www.juurikasvu.org/smf/index.php?topic=1108.0 löydät todella hyvin erilaisia rekkuja. Hyviä kosteuttavia löytyy muun muassa Tigin tuotteista, joista Oatmeal & honey on ollut kovassa suosiossa. Kys. tuotetta ei enää uudistumisen vuoksi tahdo kampaamoista/kampaamokaupoista liiemmin löytyä, mutta netistä varmasti saa vielä tilailtua. Sitten vielä sekin, että et maininnut tekstissäsi, että mitä haluat hoitoaineen tekevän; kosteuttavan, sävyttävän, tuuheuttavan tms. ?  :)
« Viimeksi muokattu: 29.01.11 - klo:11:06 kirjoittanut |Piija »

jessicah

• Vieras
« Vastaus #1161 : 29.01.11 - klo:20:20 »
Aa aivan, ymmärrän :D Oatmeal&Honey multa löytyykin jo kotoa, ja kosteuttaa kyllä tukkaa mukavasti, mut onhan nää uudet rakkaudet aina tervetulleita.. Ja kosteutusta siis kaipailen, miksei tuuheuttakin mutta kosteutus ykkössijalla.

carrot

• Vieras
« Vastaus #1162 : 29.01.11 - klo:23:11 »
Joicon Intense Hydrator Treatment on ollut ainakin mulle tosi hyvä, kun kaipasin vielä vähän O&H:ta stydimpää kamaa. IHT:ssä on vähän silikonejakin, joten silottaa kivasti mun pörröistä tukkaa. :) P.S. Kyseessä on siis kai ennemmin tehohoito kuin hoitoaine, mutta käyttelen itse joka pesun yhteydessä.

jessicah

• Vieras
« Vastaus #1163 : 30.01.11 - klo:13:07 »
Kiitos, tota vois tosiaan kokeilla :) Ja tottakai muitakin vinkkejä otan mielelläni :>

Poissa Camilla

• HAIRahtanut
  • Clueless
« Vastaus #1164 : 31.01.11 - klo:08:09 »
Olen aika rakastnut Urtekramin Rose Conditioneriin. Ostin viime vuoden puolella kokeiltavaksi, kun halvalla sain. En ole niin luomutuotteiden perään, mutta kyllä kannatti kokeilla.

Tekee ainakin minun pitkät blondit hiukset pehmoisiksi ja sileiksi, kunhan antaa vaikuttaa useamman minuutin. Tuoksu on hieman turhan voimakas, mutta minusta se on ainoa miinus tuossa tuotteessa.
Mitä yhteistä on miehillä ja videoilla?
- Eteenpäin, taaksepäin, eteenpäin, taaksepäin, stop, eject.

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #1165 : 31.01.11 - klo:09:42 »
Oon tekemässä tilausta netistä, ja kaipailisin vinkkejä et millainen hoitoaine sopis mun blondatulle, suht ohuelle ja kuivalle tukalle? Sekä jätettäviä että poishuuhdeltavia.

Tässä pläjäys tuotesuosituksia, jotka sisältävät foorumilla suosittuja tuotteita sekä tuotteita, jotka olen itse havainnut hyviksi.

* kosteuttavia hoitiksia/tehiksiä
- Kevin.Murphy Born.Again
- Nature's Gate Henna Shine Enhancing Conditioner For Dull, Lifeless Hair
- Nature's Gate Aloe Vera Moisturizing Conditioner
- Alba Botanica Detangling Conditioner
- Earth Science Fragrance Free Conditioner
- Aubrey Organics Honeysuckle Rose Moisturizing Conditioner
- Aubrey Organics White Camellia Ultra-Smoothing Conditioner
- Giovanni 50:50 Balanced Hair Remoisturizer
- Giovanni Smooth as Silk Deep Moisture Conditioner
- Urtekram No Perfume Conditioner
- A'kin Ginkgo & Jojoba Intensive Moisture Vitamin Mask
- L'anza Daily Elements Moisture Treatment
- Nexxus Humectin
- MOP C-System Hydrating Conditioner
- Joico Intense Hydrator
- Crestol Color Gloss

* hyviä rakennepaikkaavia hoitiksia
- Mill Creek Keratin Conditioner Repair Formula
- L'anza Hair Repair Reconstructor
- Joico K-Pak Deep Penetrating Reconstructor

* hyviä jätettäviä
- Alba Botanica Leave-in Conditioner Fragrance Free
- Giovanni Direct Leave-In Weightless Moisture Conditioner
- Tigi Love Peace & The Planet Let It Be Leave-In Conditioner
- Sebastian Potion 9
- Nexxus Luxxtress
- L'anza Hair Repair Leave-In Protector
- A'kin Lavender & Anthyllis 24 hour Intensive Moisture Leave-In Conditioner
- erilaiset luonnonöljyt ja -voit

lenskis

• Vieras
« Vastaus #1166 : 02.02.11 - klo:12:39 »
moikka!

mulla on laineikkaat hiukset,ei kiharat/suorat, mutta hiukset on tosi pörröiset!
tuntuu että suoristamatta hiukset näyttää haalistuneilta ja huonokuntoisilta,
vaikka eivät ole.
kaipaisin jotain ehdotuksia tuotteiksi.. olen kokeillut s-factoreita, mutta ne on täynnä silikonia ja hetken
päästä hiukset on taas pörrössä.
auttaisiko kiharille tarkoitetut hoitsikat ym?
ja mikä olisi muotoilutuote/seerumi joka silottaa muttei pelkkää silikonia??

on siis vaalennetut hiukset.

Poissa nelma

• Tukkaguru
    • Sellaisia päiviä-blogi
« Vastaus #1167 : 03.02.11 - klo:10:27 »
^Mä olen hankkinut pörröjen poistamiseen Giovannin Straight Fast Straightening Elixirin ( http://www.iherb.com/Giovanni-Straight-Fast-Straightening-Elixir-6-8-fl-oz-200-ml/14938?at=0 ). Tuntuu toimivan ainakin minun hiuksissani! Käytän sitä kosteisiin hiuksiin jätettävän jälkeen tai sen asemasta. En ole testannut föönin kanssa. Ehkä se ei föönaamatta suorista kiharoita vaan pelkästään siloittaa? Itselläni on suorat hiukset niin en osaa sanoa...
Incistä löytyy hieman silareita, mutta niiden lisäksi on hoitaviakin aineita. :)
1bMii  BSL
<3: Iherb, Tigi OH-ha & öljyt

Sunrise

• Vieras
« Vastaus #1168 : 21.03.11 - klo:11:12 »
Pyydän anteeksi, että uutena olen täällä heti kyselemässä, mutta tarvitsisin todella kipeästi apua. Olen lukenut palstaa paljon viimeisen 1 kk aikana (siitä lähtien kun palstan löysin), mutta en kerta kaikkiaan ihan tajua vieläkään, että mistä kaikki täällä milloinkin puhuu.

Eli voisitteko suositella mulle aineet (hinnalla ei ole merkitystä). Kerron ensin taustatietoa: Eli hiukset ovat todella ohuet. Hiuslaatu on erittäin hienoa ja ohutta. Hiukset ovat ohentuneet paljon (hiuksia on ollut paljon enempi ennen) viimeisen kahden vuoden aikana johtuen kovasta stressistä, liiallisista lämpökäsittelyistä ja kokopään teippipidennoksistä. Nyt tilanne se, että mulla on päässä muutama sinetillä tehty tuuhennos. Pääasiassa siis oma hius, muutamalla tuuhennoksella. Hius on todella lasimainen ja liukas, lässähtää helposti. Tavoitteena olisi pystyä jossain vaiheessa jättämään tuuhennokset kokonaan pois eli saada omaa hiusta voimaan paremmin ja olemaan tarpeeksi tuuhea ihan itsellään.

Mun oma hius tarvitsee tällä hetkellä rakennepaikkaavaa mutta myös kosteutusta. Ei ole mitenkään ylihuonossa kunnossa, latvat vähän kuivat, mutta ei kovin paljon.

Eli:

Mikä on hyvä rakennepaikkaava shampoo ja hoitoaine? Tällä hetkellä mulla on Redkenilta Extreme-sarja käytössä, mutta haluiaisin jonkin toisenkin kokeiluun. Onko puhumanne Joikon rekku nimenomaan hoitoaine vai tehohoito? Voisitteko suositella lisäksi hyvän rakennepaikkaavaan tehohoidon ja kosteuttavan tehohoidon, kiitos =)

Sitten mikä olisi hyvä kosteuttava shampoo ja hoitoaine? Mun hius lässähtää todella helposti, joten sellaista tarvisin mikä ei lässäytä hiusta. Entä onko Joikon IH mistä puhutte nimenomaan sopiva kosteuttava tehohoito?

Sitten jos jollaki olisi vielä suositella jokin hyvä tuuheuttava shampoo ja hoitoaine? Näillä pesisin hiukset aina joskus  :)

Olen tosiaan kovasti yrittänyt löytää tiedon näihin kysymyksiin täältä ihan itse, mutta oon niin stressaantunut näiden hiusten takia, etten vissiin osaa kunnolla lukea  ::)

Olisin kovin kovin kiitollinen vastauksista  <3
« Viimeksi muokattu: 21.03.11 - klo:11:28 kirjoittanut Sunrise »

Poissa Pähkinä

• Tukkaguru
« Vastaus #1169 : 21.03.11 - klo:12:43 »
^ Joicon rekku on todella hyvä, rakennepaikkaava tehohoito. Sopii joillekin käytettäväksi sellaisenaan, mutta toiset taas kaipaavat perään jotakin perushoitista hiussuomuja sulkemaan. Sopii käytettäväksi kuuriluontoisesti tai silloin tällöin. Lanzan rekku on hyvin saman tyyppinen. Paljon täällä myös kehutaan iHerbista löytyvää Mill Creekin Keratin-hoitista, joka taas omaan hiukseeni vaikutti hyvin paljon vähemmän paikkaavalta. Mutta on siis saanut monilta kehuja.

Joicon Intense Hydrator on erinomainen tehohoito, jota voi käyttää myös tavallisen perushoitiksen tapaan. Saattaa tosin olla jopa turhan hoitava, jos hiukset eivät tarvitse kunnon hoitotehoja tai ovat taipuvaiset lätsähtämään. Itse käytän tuota aina vain korvista alaspäin, en siis lähelläkään tyveä. Tämä sekä kosteuttaa että sisältää rakennepaikkaavia ainesosia. Enemmän kuitenkin puhtaasti kosteuttaa. Aivan HG-tuote.  :-*

Hyviä kosteuttavia shampoita ovat mm. MOP:in Hydrating ja Clean. Nämä ovat myös sulfaatittomia, eli niiden pesuteho on huomattavasti hellempi kuin monilla muilla shampoilla. Saattavat siten myös lisätä lässähtävyyttä, mutta ovat aivan taivaallisia kuiville hiusosioille.

Jos haluat tai tarvitset tyvelle tehokkaamman, mutta latvoille hellemmän pesun, kannattaa kokeilla CWC-pesua. Siitä löytyy oma ketjunsa, jos et vielä ole löytänyt.

Myös iHerb-ketjusta voi löytyä vinkkejä hyvistä shampoista ja hoitoaineista. Tosin omalle päälleni luonnonmukaisemmat hiustuotteet eivät ainakaan vielä ole antaneet niin hyvää tulosta kuin perinteiset kampaamosarjat, ja taisi joku muukin täällä valitella samaa. iHerbin tuotteista osannee joku muu kommentoida paremmin.