Kirjoittaja Aihe: Tuotesuosituksia  (Luettu 638513 kertaa)

Sunrise

• Vieras
Vs: Tuotesuosituksia
« Vastaus #1170 : 21.03.11 - klo:13:24 »
Valtavan paljon kiitoksia sinulle pähkinä  :O  :) !

Eli Joikon rakennepaikkaava tehohoito siis kannattaa ostaa ja se Joicon Intense Hydrator.
Mikä hoitoaine on sulkeva, jota voi käyttää tuon Joikon rakennepaikkaavan tehohoidon jälkeen?

Ja vielä pari kysymystä jollekin, joka ehtii/viitsii vastailla:

Mikä hyvä rakennepaikkaava shampoo minun kannattaisi ottaa? Olisiko Joicon rakennepaikkaava shampoo ja hoitoaine minulle sopiva?

Jos ottaisin kosteuttavaksi shamppooksi MOP:n Hydrating shampoo, niin mikä siihen hoitoaineeksi olisi hyvä? Samasta sarjasta kenties hoitoaine myös sitten vai kuinka?

Ja jos kenellekään on vinkata hyviä tuuheuttavia shampoita/hoitoaineita niin niistä olisi myös todella kiinnostunut =)

Suosin siis mieluummin kampaamosarjoja. Oon joskus yrittänyt luomuilla, mutta en vielä ainakaan koe sitä täysin omakseni.

Poissa Kaisa

• HAIRahtanut
« Vastaus #1171 : 21.03.11 - klo:13:35 »
Mikä hoitoaine on sulkeva, jota voi käyttää tuon Joikon rakennepaikkaavan tehohoidon jälkeen?

Mikä hyvä rakennepaikkaava shampoo minun kannattaisi ottaa? Olisiko Joicon rakennepaikkaava shampoo ja hoitoaine minulle sopiva?

Joicon K-PAK Intense Hydrator on tarkoitettu nimenomaan käytettäväksi hiussuomut sulkevana ja viimeistelevänä hoitona rekun (K-PAK Deep-Penetrating Reconstructor) jälkeen eli se sopii hyvin tuohon tarkoitukseen, jos sen muutenkin olet hankkimassa. K-PAK-sarjan shampoo ja pikahoitoaine on myös hyviä ja toimivia tuotteita.
1c F ii

Poissa Pähkinä

• Tukkaguru
« Vastaus #1172 : 21.03.11 - klo:13:44 »
^^ Mun mielestä toi Joicon rekku on niin hyvä ja tehokas, etten usko, että shampoon enää siihen päälle tarvitsee olla rakennepaikkaava. Ja usein ne paikkausominaisuudet ovat shampoissa ja perushoitiksissa kuitenkin paljon huonommat kuin varsinaisissa rekuissa. Joicolta löytyy myös rakennepaikkaava shampoo ja hoitoaine, jos sellaiset kuitenkin kiinnostavat. Omia kokemuksia noista ei mulla ainakaan muistaakseni ole, mutta foorumilta varmaan löytyy noista kommentteja.

Sulkeva hoitoaine on hoitoaine, jossa on alhaisempi ph. Suurimmassa osassa ihan tavallisia hoitiksia ph on suht alhainen, joten se on sitten vain maku ja ominaisuuskysymys, mitä haluaa käyttää. Mutta esim. mulla oma hius ei tarvitse sulkevaa rekunkaan jälkeen, vaan hius on suoraan silkoinen, sileä ja kiiltävä (auki jääneet hiussuomut tekevät hiuksesta yleensä pörröisen, takkuuntuvan ja samean). Eli kannattaa testailla, mitä se oma hius kaipaa.  :) Myös Joicolta löytyy sulkevia pikahoitiksia, mutta niin löytyy oikeastaan kaikilta sarjoilta. Hyviä sarjoja ovat esim. Joico. Lanza ja Tigi, mutta toki muitakin hyviä on.

Shampoon ja hoitoaineen ei mitenkään suuremmin tarvitse olla samasta sarjasta. MOP:in Hydrating hoitoaine on ollut tosi pidetty monien keskuudessa, mutta ei kosteuttavuudessa kuitenkaan vedä vertoja IH:lle ja taitaa ph-arvoltaan olla hieman korkeaampi, ellen väärin muista? Ei siis sopine sulkevaksi hoitoaineeksi.

Poissa EllaBella

• HAIRahtanut
« Vastaus #1173 : 23.03.11 - klo:03:05 »
EHS Mustikka-hoitoaine on tosi hyvä sulkeva, plus lisäksi se ihastuttava tuoksu <3
Mopin Hydrating on hyvä kosteuttava hoitoaine jota voi muhitella mutta siinä on tosiaan hieman korkea ph.
Itse olen käyttänyt comboa MM, Hydrating ja Bumble Bumblen SuperRich, ja sen jälkeen sulkevaksi Redkenin Smooth Down ja kyllä tukka tykkää. Mahtava kiilto ja takut on tiessään, ei ole tarvinnut kolmeen päivään harjatakkaan hiuksia  ;D
Luonnonkiharat. Vyötäröpituus, 3b-c, iii.

Sunrise

• Vieras
« Vastaus #1174 : 29.03.11 - klo:19:36 »
Valtavan paljon kiitoksia teille Kaisa, Pähkinä ja EllaBella  :) Johan alkaa selventyä nämä hiushoidon salatkin pikkuhiljaa meikäläisellekin paremmin, kun on useampi osaava ja kokeneempi neuvoja antamassa  :) Niistä on ollut paljon apua, ostoslistalle on päässyt jo moni tuote ! Kiitos vielä !
« Viimeksi muokattu: 29.03.11 - klo:19:40 kirjoittanut Sunrise »

Poissa Georgina

• Hiushörhö
« Vastaus #1175 : 12.04.11 - klo:14:14 »
Tarvitsisin jonkun erittäin selvittävän hoitoaineen. Viime kesänä kävi niin, että tehdessäni työtä jossa oltiin paljon ulkona, hiusten päällimmäinen kerros kärsi auringosta. Vauriot eivät ilmene tyvestä latvaan, vaan lähinnä niin, että yhdessä kohtaa latvoja on ikäänkuin kuiva raita. Leikkaamisesta ei ole apua vielä pitkään aikaan, kun en haluaisi napsaista kymmeniä senttejä pois.

Kohta takuttuu aina pesun yhteydessä ja selvittämisessä on kova työ. Olen yrittänyt öljyllä ja Kicksin Oliv-sarjan jätettävällä suihkeella, mutta niistä ei ole ollut apua. Kaipailisin siis jotain sellaista tuotetta, joka selvittäisi takkukohdat, muttei tekisi muusta tukasta turhan liukasta.  Mielellään sellainen tuote, jota löytyy yleisesti kaupoista tai kampaamoista, eikä ole kallis.

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #1176 : 12.04.11 - klo:14:23 »
^ tuohan on kuin minun näppikselläni kirjoitettu :) Itse löysin avun Loreal Elvitalin värjättyjen hiusten jätettävästä voiteesta. Ei latista hiuksia mutta selvittää taatusti takut, sekä runsaan silikonisuutensa ansiosta suojaa hiusta vielä seuraavillakin pesuilla, eli ei tarvitse välttämättä laittaa joka kerta. Taisi maksaa 4e pullo ja on tosi riittoisaa.

Poissa Georgina

• Hiushörhö
« Vastaus #1177 : 12.04.11 - klo:18:06 »
^Mahtavaa! Täytyykin hakea pullo tuota heti seuraavalla kauppareissulla. :D Kiitos. 

Poissa BlueBerry

• Tukkaguru
« Vastaus #1178 : 06.06.11 - klo:20:24 »
Olen ollut tähän kevääseen saakka tyytyväinen jätettäviin hoitoaineisiini. Vieläkin tietysti karitevoi on vallan mainiota latvasuojana, mutta ne muut... Kaikki suihkittavat ja voidemaiset jotka omistan, tuntuvat lähmäävän ihan jo pienestäkin määrästä  >:( Ennenhän tätä ei koskaan tapahtunut, koska tukka oli vaalentamisesta niin kuiva. En olisi vielä vuosi sitten uskonut lähmäävyyden olevan ongelma. Mutta nykyään tukka alkaa olla ahkerasta hoidosta ja reilusta leikkauksesta tosi hyvässä kunnossa. Osaisiko joku suositella mulle kevyttä, mutta kuitenkin suojaavaa jätettävää, joka ei lähmää?
Vaalennetut, lantio -pituiset hiukset. Tavoitteena vielä pidempi, hyväkuntoinen letti... iHerb -alennuskoodi ensitilaajalle: VAP865

SSpiegel

• Vieras
« Vastaus #1179 : 06.06.11 - klo:21:02 »
^ Itselleni ihan ehdoton hg-jätettävä on Giovannin Weightless Moisture. On iHerbissä syntisen halpaa ja vaikka koostumus tuntuu tosi raskaalta levitettäessä, aine katoaa hiuksiin. Jos joskus tulee laitettua liikaakin, niin hiuksia puristelemalla (on siis luonnonkiharat, liiat jätettävät kimputtaa) kimput lähtevät jättämättä jäljelle lähmää.
Oma tukkani on kyllä kuivahko, mutta jatkuvalla hyvällä hoidolla se on mielestäni tosi hyvässä kunnossa. Silti ei tunnu liian raskaalta tuo jätettävä. Jos et ole kokeillut, niin kannattaa. Et paljoa menetä, kun on tosiaan niin halpaakin. Ja kelpaa varmaan sitten jollekin muullekin, jos on laitettava eteenpäin.

Poissa BlueBerry

• Tukkaguru
« Vastaus #1180 : 07.06.11 - klo:21:37 »
^Kiitos vinkistä!  :) Täytyykin tilata tuota kun seuraavan kerran asioin iHerbissä, harmi kun tuli juuri viime viikolla tilattua niin en ihan heti viitsi uudestaan.
Vaalennetut, lantio -pituiset hiukset. Tavoitteena vielä pidempi, hyväkuntoinen letti... iHerb -alennuskoodi ensitilaajalle: VAP865

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #1181 : 07.06.11 - klo:22:05 »
^ Ei ole tarkoitus olla piruna olkapäällä, mutta oothan huomannut, että nyt pystyy tilaamaan pienempiä paketteja (painoa max 1.10lbs) $2 postikuluilla?
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.

Gellhair

• Vieras
« Vastaus #1182 : 08.06.11 - klo:20:54 »
Mitä tuotteitta suosittelisitte ihmiselle, joka on blondannut ensimmäistä kertaa hiuksensa. Tuntuu, että tarvitsis jotaan ravitsevaa ja kiiltoa antavaa :)

Poissa kiwi

• Tukkaguru
« Vastaus #1183 : 10.06.11 - klo:22:57 »
^ Joicon rekkua ja iHerbistä saatavaa Mill Creekin rekkua kannattaa ainakin hankkia. Toisaalta molempia ei kannata hankkia, koska hoitavat saman asian.

Poissa EllaBella

• HAIRahtanut
« Vastaus #1184 : 10.06.11 - klo:23:37 »
Olen ollut tähän kevääseen saakka tyytyväinen jätettäviin hoitoaineisiini. Vieläkin tietysti karitevoi on vallan mainiota latvasuojana, mutta ne muut... Kaikki suihkittavat ja voidemaiset jotka omistan, tuntuvat lähmäävän ihan jo pienestäkin määrästä  >:( Ennenhän tätä ei koskaan tapahtunut, koska tukka oli vaalentamisesta niin kuiva. En olisi vielä vuosi sitten uskonut lähmäävyyden olevan ongelma. Mutta nykyään tukka alkaa olla ahkerasta hoidosta ja reilusta leikkauksesta tosi hyvässä kunnossa. Osaisiko joku suositella mulle kevyttä, mutta kuitenkin suojaavaa jätettävää, joka ei lähmää?

Giovanni SaS tai 50:50: ruokalusikallinen, jotain öljyä teelusikallinen, suihkepullo, ravistus ja se on siinä :)
Luonnonkiharat. Vyötäröpituus, 3b-c, iii.